Sluwex píše:Neptal jsem se na to jestli si mam koupi 4x4 nebo 2wd.
Pro nektere tezke pochopit...
Btw, A5 ma myslim stale 4x4 Quatto, to je samozrejme uplne o necem jinym nez haldex.
Takze stastnou ruku pri vyberu, snad na 3letem aute nebudou zavady, ktere by Te od koupe odradily.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
ak 4x4 tak staly nahon, nejake tie pripojitelne a v 50km/h odpojitelne nahony su dobre fakt len vtedy ak clovek jazdi na chatu do ho alebo ma garaz pod barakom so strmym najazdom
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
díky za upřesnění, já jsem to spíš myslel tak, že to není stálá 4x4 jako třeba u Audi nebo Subaru, ale elektronika, konkrétní systém jsem ani nestudoval, je to víceméně prašť jak uhoď
Mam vo vyhlade kupit Tucsona so 117 tis. kilometrami. Je to 83kW CRDi. Aky je interval vymeny rozvodu v tomto starsom motore ? Pre 103kW CRDi je to 120 tisic. A zaujima ma este aj to, ci treba menit celu rozvodovu sadu - t. j. aj s napinacimi kladkami a pripadne vodnou pumpou. Robil to uz niekto ? Alebo je to cele nezmysel a mam sa obzriet po niecom inom ? Poradte prosim zelenacovi.
Diky.
Nezakladajte zbytocne nove temy
Otazka presunuta do tematu kde patri. Matrix44
rozvody se sice dělají ve 120, ale leckdo je má udělané už v 90, takže tohle by to chtělo před koupí zjistit případně zkusit usmlouvat slevu. Mění se komplet včetně kladek, vhodné vyměnit i pumpu.
Ako spolahlive su automaty montovane do Tucsonov ? Narazil som totiz na Tucsona v plnej vybave s 83 kW motorom a automatom za veeelmi dobru cenu. Ma za sebou 110 tisic, nehrozi, ze by sa ta prevodovka po par dalsich tisicoch rozsypala ?
V12 píše:Ako spolahlive su automaty montovane do Tucsonov ? Narazil som totiz na Tucsona v plnej vybave s 83 kW motorom a automatom za veeelmi dobru cenu. Ma za sebou 110 tisic, nehrozi, ze by sa ta prevodovka po par dalsich tisicoch rozsypala ?
obecně se říká, že současný automat je koncipován na 150-180t km, jeho další osud záleží na průběžné údržbě tj. jestli se mění poctivě náplň (přestože výrobce píše náplň doživotní - ale myšleno doživotní převodovky tj. těch 150-180t km). Konkrétně ZF, které dělá automaty tuším pro BMW udává životnost právě těch 150t km. Jinak se doporučuje měnit náplň od začátku každých 60t km, pokud se už ale dostaneš přes cca 200t km a neměnil si náplň, tak se naopak doručuje už ani neměnit neb by to mohlo udělat víc škody než užitku, pak už tedy jen čekáš jak dlouho ještě převodovka vydrží.
Caute,
potreboval by som od Vas radu. Mam Hyundai i30 1,4 a v poslednej dobe stale castejsie potrebujem 4x4. Chodievam do lesa - len lahky teren (kde treba vyssi podvozok a 4x4), v zime na neudrziavanach cestach bez posypu (alebo len kamienky) a s prednym nahonom je to casto narocne. Rozmyslam o vymena i30 za jazdeneho Tucsona, kedze je aj lepsie oplastovany a vyssi. Odporucate 2,0 CRDi VGT? Vydrzi tahanie privesu? Jazdim denne sice kratke trasy, no tak 1x mesiac cca 800km. Teraz pri jednej lyzovacke som mal v aute 5 ludi a box na streche a spotreba 8,4l/100km. Ako je to pri nalozenom Tucsone?
Ako je to s kvalitou 2006-2007 vyroba? Dakujem