Borek píše:tom píše:
A dále postrádam raketovej dieselovej odpich při předjíždění.
(Diesláci ví o čem píšu, zapřísáhlý benzíňáci nikdy nepochopí).
Tom psal o 1,6l v Citroenu C4,čemuž se nedivím,protože zrychlení z 0-100km/h za 11,8s je dost smutné.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Pro porovnání Accent 1,6l-za 10,2s a to je SAKRA velký rozdíl.
![:wink:](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f609.svg)
Jestli se nemýlím,tak Tom měl Accenta s 1,5 CRDi a i ta má oproti Citroenu větší odpich(11,5s),takže se mu to nezdá,ale má pravdu,že má teď auto(Citroena)línějšího.
Na druhou stranu já už ani výkon toho motoru nevyužívám, jen při předjíždění ho prošlápnu až k podlaze, jinak jsem klidný jezdec.
Ještě ke spotřebě:
Sice jezdím aktuálně o 2,2l/100km víc než a accentem, což může být pro někoho nepřekousnutelné, ale do accenta jsem tankoval převážně shell, omv, a ke konci benzinu. Do Citróna tankuju co se kde povede, protože tento motor schroupne téměř cokoli...
Takže ve výsledku je sice o 2,2l/100km mlsnější, ale accent mě stál 6,43 Euro na 100km, C4 6,88 Euro na 100km.
Pro mě je rozdíl jen 0,45Eur/100km = cca 13kč na 100km navíc.
http://www.spritmonitor.de/de/user/hacko.html
Např. včera jsem bral Tank ONO Natural 95 za 22,90Kč/l.
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)