Hardcam píše:Ja bych vsadil na nehodu pri transportu...ac to malo kdo vi, bohuzel se par varek Hyundai nepovedlo a po Cechach tak jezdi vice techto aut (predpokladam, ze to tak ma ice znacek), ac to jejich majitele nevedi,jelikoz odstin se na jejich konkretnim kusu povedl vyrovnat. Pet-ovi bych radil, at si necha zmerit vrstvu laku s jinym Santa Fe, mozna na tom neco bude, ale divim se, jak si mohli dovolit predat mu dvoubarevne auto. V Kosmonosech je i specialni bazar s vozy poskozenymi pri transportu, kamrad tam koupil P 307 a maj tam hodne napr. BMW X5
Tohle ma taky 0km najeto a podivej, jak mu nesedi odstin a pak ze Skodovky jsou nejlepci:)
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
Nastastie som to auto este nekupil, zaplatil som iba zalohu 10.000 Sk, takze cierny peter nie je v mojich rukach. Nehoda pri transporte? Neviem, neviem. Bol som pritom, ked auto doviezli a skladali, nebolo na nom vidno ziadne ocividne poskodenie, i ked je pravda, ze bolo spinave ako prasa. Na druhy den som bol znovu u predajcu, ked auto brali umyvat, opat som si nic mimoriadne nevsimol. Ak by to boli veci hodne vymeny naraznikov, tak by som si to asi vsimol. Ale tvoja dedukcia moze byt spravna, nakolko je zvlastne, ze prave oba narazniky...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
. Neviem ako to funguje, ked sa nieco take stane pri nakladani, alebo vykladani lode, pripadne ci medzi Koperom a predajcom je nejaky medzisklad, kde sa take nieco moze stat a oni narychlo nieco zbuchaju. Ale ten napad s premeranim vrstvy laku je dobry, asi to spravim. Taktiez si tam dam postavit auto majitela salonu ktory ma tiez santu asi 1,5 rocneho vo farbe Vanilla white a som zvedavy. I ked na druhej strane mi uz dosla trpezlivost s predajcom aj importerom a vazne uvazujem o niecom inom, pripadne to kupit inde. Neviem, ale z toho santu som uz zdaleka neni taky nadseny ako pred mesiacom, ked som ho objednaval. Predajca s tazkym srdcom suhlasil, ze to daju prelakovat, ale o nejakej zlave nechce ani pocut. Mam pocit, ze je tu spatna komunikacia, alebo nejaka hra medzi importerom a predajcom.