Zdar všichni, nějak začátkem roku začal nabízet jako příplatkovou výbavu taky komfortní blikání - trojblik. Cena bez montáže je cca 12 - 13 stovek, nedal jste si to někdo namontovat? Nějaká zkušenost konkrétně s tímto provedením? Já měl možnost zkusit jen systém VW (u služebáku) a je to dobrá věc. Opel to prý má nějak podivně ovládané, proto se ptám jak je na tom ...
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
myslíš to jak jen jemně pohneš páčkou aniž by cvakla a samo to třikrát blikne? Ford to má taky, už celkem dlouho, ale ne vždy je to dobrý. Jsou prostě situace, kde je to na obtíž, např. seš rozhodnutej předjíždět, drbneš do toho a najednou si to rozmyslíš ale už blikáš a nijak to nevypneš. Nebo opouštíš kruhový objezd s rychlejším výjezdem a hned za kruháčem je napravo vjezd do dvora kde vyjíždí auto (takhle to málem narvala sekterářka do toho auta, co vyjíždělo z vedlejší v domnění, že sekretářka asi 100m za kruháčem bude odbočovat, kdy právě blikala na tři bliknutí......
Jasně, ten kdo při objíždění cyklisty nebo vůbec obecně při předjíždění nebliká vůbec (a že jich potkávám hodně), tak je to jedno, ale třeba u hloupé slečny, která ani neví, proč se ten blinkr dává, to může být nebezpečný. Samozřejmě, pořád lepší, než zapomenutý zapnutý blinkr........
Já teda jen lehce zmáčknu páčku, jednou blikne a jedu
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Ja mám zkušenost pouze z Fabie, a přesně jak píše miripie, občas je to spíš na škodu, mě se to nelíbilo a určitě bych to do auta nechtěl...ale je to spíš asi otázka zvyku...
Zkušenosti z Focusu - zpočátku se mi to líbilo, ale brzy jsem na to zanevřel. Mirpie to vystihl přesně. Taky jen dloubnu do směrovky, aniž by došla až do aretační polohy, jednou to blikne a je to
Mám to ve služebním ML 280 a taky tuhle funkci nemám rád .... hlavně, když použiju ostřikovač a začne mi blikat levý blinkr a samozřejmě se to nedá zastavit. U Accenta se stačí lehce opřít o páčku směrovek a funguje to taky ... a blinkr vypnu kdy chci.
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
dovolil by som si oponovat... kazde danie smerovky je vzdy prinosne pre bezpecnost... v najhorsom niekoho mierne zdrzite...vzbudite jeho pozornost a to je dolezite. Trojblik som mal na fieste a na Accente mi to dost chyba.. je to super na vyjazdy z kruhacov, predbiehanie, zmenu pruhu a pod
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Zrovna na te dalnici si myslim, ze to bezpecnosti moc neprispiva. Stejne tak situace, jiz popisoval Mirpie. Smerovka blika, ale ja nechci odbocovat. Jak to ma ten na vedlejsi ale poznat? Mel jsem to ve fabii v autoskole a tata to ma na oktavce. Ve vetsine pripadu to nicemu nevadi, ale me by to s*alo.
Audi A6 quattro 4.2 V8 a Bel STI-Re + AL G9RX
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
Lhoty píše:Ja mám zkušenost pouze z Fabie, a přesně jak píše miripie, občas je to spíš na škodu, mě se to nelíbilo a určitě bych to do auta nechtěl...ale je to spíš asi otázka zvyku...
I já se můžu pod tohle podepsat. Ve Fabii jsem si na to zvykl, ale v Santovi mi to nijak nechybí. A bezpečnost na silnici je podle mne v něčem jiném, než v "trojbliku". Kdo jezdí jako kanec, nezachrání ho ani "pětiblik".