cukání

Moderátoři: Lukino, Moderátoři

Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání

Příspěvek od Kamil »

shwaara píše:Panove, kolik je v sonate 2.0 16v zapalovacich kabelu?? Objednal jsem si odsud: SADU zapalovacich kabelu nipparts. Mel jsem za to, ze potrebuju 4 kabely, tudiz mi 4 kabely prijdou. Prisly mi ale DVA! Kratsi a delsi. Kolik jich tedy potrebuju? Jenom dva?
Źe by jsi měl Hyundaie dvouválec? :lol:
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
shwaara
***
Příspěvky: 649
Registrován: 31 črc 2008, 21:02

Re: cukání

Příspěvek od shwaara »

Asi jo :-D Pekne me nasrali. Hned zitra jim volam. Jen doufam, ze mi nebudou tvrdit, ze oni odeslali 4kabely...
Audi A6 quattro 4.2 V8 a Bel STI-Re + AL G9RX
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
Uživatelský avatar
Kony5
**
Příspěvky: 468
Registrován: 16 lis 2008, 18:11

Re: cukání

Příspěvek od Kony5 »

tak pro uplnost odtrh svíčky nemá být 1,1 mm!!!!má být 0,7mm!!! když to nevíte takto nepište :x ..zapalovacích kabelu na sonátě Y2 sou 4 (vždy 2 kabely svíčky na jednu cívku) ..no a pokud ti to cuká tak skus vyčistit škrtící klapku...vytoč motor na 1 OOO ot.min před červené pole a stříkni do klapky specialní sprej na čistění klapek http://www.mitsubishiclub.cz/graphics/m ... klapka.jpg a nebo rozdělej klapku a komplet ji vyčisti..sonáta jako většina má odvětrání hlavy do sání a EGR ventil (zpětné vedení spali do sání -až 20% spali!!) a tak se ta klapka zasere a je třeba to čistit to způsobuje to cukání.. nejlepší je odvěraní hlavy pres malý filtr dát jen tak do prostoru,utěsnit sací potrubí a zaslepit EGR ventil (zvyší se výkon motoru a klesne měrná spotřeba ) EGR ventil je tam jen kvůli lepším spalinám -až o 60% méně oxidu dusíku. a na spaliny to dej samozřejmně Zpět...to cukání bude zrejmě klapka pokud si ji nevyčistil..tady máš odkaz na ten EGR : http://www.mitsubishiclub.cz/msgboard_p ... 893&kols=1
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Uživatelský avatar
shwaara
***
Příspěvky: 649
Registrován: 31 črc 2008, 21:02

Re: cukání

Příspěvek od shwaara »

:shock: puf, tak teda dik :shock: cumim
Audi A6 quattro 4.2 V8 a Bel STI-Re + AL G9RX
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání

Příspěvek od Kamil »

Kony5 píše:tak pro uplnost odtrh svíčky nemá být 1,1 mm!!!!má být 0,7mm!!! když to nevíte takto nepište :x ..zapalovacích kabelu na sonátě Y2 sou 4 (vždy 2 kabely svíčky na jednu cívku) ..no a pokud ti to cuká tak skus vyčistit škrtící klapku...vytoč motor na 1 OOO ot.min před červené pole a stříkni do klapky specialní sprej na čistění klapek http://www.mitsubishiclub.cz/graphics/m ... klapka.jpg a nebo rozdělej klapku a komplet ji vyčisti..sonáta jako většina má odvětrání hlavy do sání a EGR ventil (zpětné vedení spali do sání -až 20% spali!!) a tak se ta klapka zasere a je třeba to čistit to způsobuje to cukání.. nejlepší je odvěraní hlavy pres malý filtr dát jen tak do prostoru,utěsnit sací potrubí a zaslepit EGR ventil (zvyší se výkon motoru a klesne měrná spotřeba ) EGR ventil je tam jen kvůli lepším spalinám -až o 60% méně oxidu dusíku. a na spaliny to dej samozřejmně Zpět...to cukání bude zrejmě klapka pokud si ji nevyčistil..tady máš odkaz na ten EGR : http://www.mitsubishiclub.cz/msgboard_p ... 893&kols=1
Já nevím.Asi se mýlíš.Já mám tady 1 až 1,1 mm
Přílohy
Bez názvu.JPG
Bez názvu.JPG (125.72 KiB) Zobrazeno 630 x
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
shwaara
***
Příspěvky: 649
Registrován: 31 črc 2008, 21:02

Re: cukání

Příspěvek od shwaara »

Tak spolecnost autodily1.cz si zachovala tvar. Dva kabely jim poslu a slibili, ze mi je vymeni za plne baleni se 4ks. Tak uvidime.
Audi A6 quattro 4.2 V8 a Bel STI-Re + AL G9RX
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
Uživatelský avatar
Kony5
**
Příspěvky: 468
Registrován: 16 lis 2008, 18:11

Re: cukání

Příspěvek od Kony5 »

tak to nevim odkud vzali 1-1,1 mm když se to běžně všude dává na 0,7mm :lol:
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: cukání

Příspěvek od mirpie »

tak na R19 16V byl taky odtrh 0,7mm, ale něco mi říká, že Hyundai má skutečně 1,1mm
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
Dodo
*
Příspěvky: 46
Registrován: 04 úno 2009, 06:07
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání

Příspěvek od Dodo »

Kony5 píše:
tak pro uplnost odtrh svíčky nemá být 1,1 mm!!!!má být 0,7mm!!! když to nevíte takto nepište ..zapalovacích kabelu na sonátě Y2 sou 4 (vždy 2 kabely svíčky na jednu cívku) ..no a pokud ti to cuká tak skus vyčistit škrtící klapku...vytoč motor na 1 OOO ot.min před červené pole a stříkni do klapky specialní sprej na čistění klapek http://www.mitsubishiclub.cz/graphics/m ... klapka.jpg a nebo rozdělej klapku a komplet ji vyčisti..sonáta jako většina má odvětrání hlavy do sání a EGR ventil (zpětné vedení spali do sání -až 20% spali!!) a tak se ta klapka zasere a je třeba to čistit to způsobuje to cukání.. nejlepší je odvěraní hlavy pres malý filtr dát jen tak do prostoru,utěsnit sací potrubí a zaslepit EGR ventil (zvyší se výkon motoru a klesne měrná spotřeba ) EGR ventil je tam jen kvůli lepším spalinám -až o 60% méně oxidu dusíku. a na spaliny to dej samozřejmně Zpět...to cukání bude zrejmě klapka pokud si ji nevyčistil..tady máš odkaz na ten EGR : http://www.mitsubishiclub.cz/msgboard_p ... 893&kols=1


Píšete jedu hovadinu za druhou. Odtrh má být skutečně 1,1mm. A motor na 1000 ot.min před červené pole.....??? Tak nevím jak komu, ale mě červené pole začína u 7 tis. ot/min. Ty jednotky ot.min jsou mi také zcela neznámé. Zaslepení EGR přináší jistá úskalí. Nejen že auto svoji spotřebu nemusí zmenšit a výkon se také třeba vůbec nezmění ale zaručeně neprojde na EMISE!
Jinak souhlasím, že to cukání bude dělat klapka. Já mám podobný problém. Když jsme to napíchli na PC tak to napsalo chyba teplotního čidla nasávaného vzduchu. Ten celý blok, který je zastrčený ve filtru jsem vyčistil, čidlo teploty proměřil a vše je OK. Takže asi blbne Barometric Pressure (BARO) Sensor. :?
To ale řešit nebudu.
Přílohy
Odtrh svíčky
Odtrh svíčky
svicky.jpg (66.84 KiB) Zobrazeno 1900 x
Dodo
Škoda Octavia II, 1.9 TDI PD, 77kW motor BKC, 4x4 a pár úpraviček :-)

Prodám:
Letní 4ks Michelin rozměru: 205/60 R15 91H na originál kolech + originál nikdy nejetá rezerva
Zimní 2ks Continental a 2ks Unigom Montreal obojí rozměru 195/65 R15 91H
Uživatelský avatar
shwaara
***
Příspěvky: 649
Registrován: 31 črc 2008, 21:02

Re: cukání

Příspěvek od shwaara »

Diky za rady. Uz mam objednane kabely, tak je tam dam a pri te prilezitosti necham vycistit klapku a zkotrolovat civky. To by bylo, aby to neprestalo. Dela to cim dal vic.
Audi A6 quattro 4.2 V8 a Bel STI-Re + AL G9RX
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
Uživatelský avatar
shwaara
***
Příspěvky: 649
Registrován: 31 črc 2008, 21:02

Re: cukání

Příspěvek od shwaara »

Tak aktualni info:
autodily1.cz nenalezly prislusnou sadu pro moji Sonatu. Rekli mi, ze jim tyto kabely chodi standartne v baleni po dvou a ze nevi, jaky parametry maji mit ty zbyvajici dva kabely. Tak jsme se domluvili a slibili, ze mi vrati prachy. Bez postovneho 155Kc, ovsem. Cert to vem.
Zavolal jsem znamemu v autoservisu Hyundai. "OK, neni problem, objedname." Problem byl ten, ze mu dodali jiny typ, ktery na sonatu nepasuje. Tak jeste dnes objednal znovu, opet prisel spatny typ. Nakonec sjel do skladu osobne a spravne kabely v nem nebyly - nemeli je.
No nic, rikam si, sjel jsem do autokelly na modranske (praha). "Tady je nemame, ale maji je na nasi pobocce na praze 9." Na dotaz, kolik kusu kabelu je v baleni, se na me prodejce podival, jestli je to snad dvouvalec, aby tam byly dva kabely. Samozrejme, ze v baleni jsou ctyri kabely. Asi si myslel, ze jsem dement. Tak jsem v 16h prokodrcal celou Prahu, dojel na devitku, kde mi v autokelly vitezoslavne oznamili, ze maji posledni sadu. Ptam se: "Kolik kabelu je v baleni?" Odpoved znela: dva. Ptam se, co zbyle dve svicky, zda ty kabely mit nemusi. Jasne, ze musi, ale my je nemame. Baleni Nipparts stalo 1100Kc, to stejne jsem mel pred 3dny doma od autodily1.cz za 814Kc, bohuzel taky jen s dvema kusy. Jake rozmery maji mit chybejici dva kabely, vsak nikdo neni schopen zjistit (jinak by nebyl problem objednat 2sady = 4kabely)
Netusil jsem, jak zapeklita muze byt banalni vymena, ktera se ma provadet podle manualu kazdych 90.000km.

Podarilo se nekomu z vas vymenit zapalovaci kabely na Sonate 2003?? Kde jste je sehnali a za kolik?
Zitra rano odjizdim na tyden do italskych alp. Auto uz vazne dost cuka, pridat plyn bez cukani mezi 1.000-2.000ot je uz temer nemozne. Doufam, ze to bude opravdu jen nejaka zasrana klapka a auto me nekde nenecha. Muj mechanik vcera ani dnes nemel cas se na to kouknout a ja ho*no poznam:)
Audi A6 quattro 4.2 V8 a Bel STI-Re + AL G9RX
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
Uživatelský avatar
Dodo
*
Příspěvky: 46
Registrován: 04 úno 2009, 06:07
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání

Příspěvek od Dodo »

No to je ale opravdu banda blbců. Kdo to viděl na čtyř-vál prodávat 2 kabely???

Co to zkusit tady:
http://www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-s ... kabelu.php

dle kódu motoru???
Dodo
Škoda Octavia II, 1.9 TDI PD, 77kW motor BKC, 4x4 a pár úpraviček :-)

Prodám:
Letní 4ks Michelin rozměru: 205/60 R15 91H na originál kolech + originál nikdy nejetá rezerva
Zimní 2ks Continental a 2ks Unigom Montreal obojí rozměru 195/65 R15 91H
Uživatelský avatar
shwaara
***
Příspěvky: 649
Registrován: 31 črc 2008, 21:02

Re: cukání

Příspěvek od shwaara »

To by mozna slo, dik za tip. Uvidim, s cim se vytahne autorizovany servis. Musim to ted dat do cajku, aby to zas slapalo jako hodinky. Posilhavam po XG, tak aby delala Sonatka budoucimu majiteli radost, pokud by sla do sveta. Najel jsem s ni ted pres tyden 2500km vetsinou po dalnicich 160+ a byl jsem z ni uplne nadseny. Kvalitni dalnice (IT, A, D) + sonatka = maximalne pohodlny a rychly svezeni. A spotreba vzhledem k rychlosti moc dobra. Proste super spokojenost. Jen odstranit to cukani :) Otazka tohodle tydne.
Audi A6 quattro 4.2 V8 a Bel STI-Re + AL G9RX
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: cukání

Příspěvek od Kamil »

Dodo píše:No to je ale opravdu banda blbců. Kdo to viděl na čtyř-vál prodávat 2 kabely???

Co to zkusit tady:
http://www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-s ... kabelu.php

dle kódu motoru???
No jo,ale riskovat zase,že mu přijdou jenom dva kabely a pak absolvovat další reklamaci...není tam psané,kolik kusů obsahuje sada kabelů.Jestli dva,nebo čtyři kusy.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
shwaara
***
Příspěvky: 649
Registrován: 31 črc 2008, 21:02

Re: cukání

Příspěvek od shwaara »

No prave. Navic to nikdo nikdy neni schopen rict. Proto uvidim, jestli servis :hyu: bude schopen najit ten spravny typ. Zajimalo by me, jak to resili jini majitele, kteri pri 90.000km museli kabely taky menit...
Audi A6 quattro 4.2 V8 a Bel STI-Re + AL G9RX
ex: Peugeot 607 2.2i
ex: Hyundai Sonata 2.0i 2003
Odpovědět

Zpět na „SONATA“