Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: Re:
Skokan, vyskusaj pojazdit s autom co ma dvojhmotak, a potom s acccentom.. Rozdiel je v tom dost citelny.....
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
- Reklama
Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi
Tak jsem volal do prodejny AutoPalace v Butovicích a servisní technik byl mým dotazem evidentně zaskočenej, řekl moment ...pak pět minut ticho, načež mi s lítostí oznámil, že neví. Na moji otázku ať se teda zeptá někoho kdo to ví, mi odpověděl, že se ptal mistra dílny co auta opravuje a ten ví nejvíc, ale že taky neví. Prej tam s takovou opravou ještě nikdo nebyl, takže s největší pravděpodobností asi ne a Jestli trvám na odpovědi mám si zavolat importéra.
Accent 1,5 CRDi VGT Elegance, 3/2009 - Gold Beige/beige
Re: Re:
Aké to je? v čem je rozdíl? kultivovanost motora?adam221 píše:Skokan, vyskusaj pojazdit s autom co ma dvojhmotak, a potom s acccentom.. Rozdiel je v tom dost citelny.....
Accent 1,5 CRDi VGT Elegance, 3/2009 - Gold Beige/beige
Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi
Přátelé ropáci,
patřím k těm, co brzdí motorem CRDi /s citem/ a dosud jsem nezaznamenal žádnou negativní reakci, tím méně problém se setrvačníkem. Martin Vaculík /Autodiesel/ píše o motoru CRDi 2 l 83 kW, že je odolný a netrpí na problémy s váhou vzduchu a setrvačníkem. Nikde jsem nenašel, že by Hyundai používal dvouhmoťák. Předpokládám, že motory 1,5 a 1,6, které konstručkně vycházejí ze staršího motoru CRDi 2,0, ho též nemají. Ostatně při jízdě a zrychlování z volnoběhu se na 2 nebo 3 rych. stupeň se dá pocítit mírné škubání, což svědčí o tom, že tam dvouhmotový setrvačník není.
Nicméně platí, že u dieselu je větší setrvačník než u benzínu a prudké roztáčení u podřazení mu nemusí prospívat. Ač to dělám, snažím se s citem, příp. s meziplynem. Ale protože motor jde pomaleji do otáček a pomaleji klesá, je to problém trefit.
Doufám, že vám to pomůže. Ale pátrejte dál. Obraťte se na technické odd. Hyundai Motor Company /dovozce/.
Zdraví donald
patřím k těm, co brzdí motorem CRDi /s citem/ a dosud jsem nezaznamenal žádnou negativní reakci, tím méně problém se setrvačníkem. Martin Vaculík /Autodiesel/ píše o motoru CRDi 2 l 83 kW, že je odolný a netrpí na problémy s váhou vzduchu a setrvačníkem. Nikde jsem nenašel, že by Hyundai používal dvouhmoťák. Předpokládám, že motory 1,5 a 1,6, které konstručkně vycházejí ze staršího motoru CRDi 2,0, ho též nemají. Ostatně při jízdě a zrychlování z volnoběhu se na 2 nebo 3 rych. stupeň se dá pocítit mírné škubání, což svědčí o tom, že tam dvouhmotový setrvačník není.
Nicméně platí, že u dieselu je větší setrvačník než u benzínu a prudké roztáčení u podřazení mu nemusí prospívat. Ač to dělám, snažím se s citem, příp. s meziplynem. Ale protože motor jde pomaleji do otáček a pomaleji klesá, je to problém trefit.
Doufám, že vám to pomůže. Ale pátrejte dál. Obraťte se na technické odd. Hyundai Motor Company /dovozce/.
Zdraví donald
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi
No v pondělí si jdu konečně pro svýho Accenta, tak je tam ještě vyzpovídám. Add mexican: špatně jsem to napsal, v článku psali, že stačí 5-10x podtočit motor a setrvák je v háji a oprava ( výměna za nový) stojí 25-30.000,- peněz a že i stejně zhoubný je brždění motorem. Z toho cos napsal mi vychází, že ho Accent nemá uff ale stejně se zeptám pro jistotu.
Accent 1,5 CRDi VGT Elegance, 3/2009 - Gold Beige/beige
Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi
Obávám se, že se stejně nic nedovíš
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi
Takto vyzera dvojhmotak..
http://www.motorlager.dk/index.cfm?link ... partid=239
Tu je link na vyrobcu dvojhmotakov, a je tam aj jeho prierez
http://www.zf.com/brands/content/de/sac ... SACHS.html
http://www.motorlager.dk/index.cfm?link ... partid=239
Tu je link na vyrobcu dvojhmotakov, a je tam aj jeho prierez
http://www.zf.com/brands/content/de/sac ... SACHS.html
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Re: Re:
ako ja nie som vobec ziadny odbornik co sa tyka aut aj ked som dokonale technicky typ ale o motorch aut neviem vela. ale teraz som si vlastne uvedomil ako to tu citam, ze ten rozdiel je citit lebo jazdim aj na octavii2 1,9tdi a pri radeni to tak nesklbe ako s accentom. to preradenie je tam plynulejsie skoro ako u benzinu. asi to vyznie smiesne, ale som si myslel, ze accent crdi ma nedokonalu spojku alebo prevodovku, ze tak sklbe pri rade 1-2 resp 2-3 ale je to tym ze to nema teda 2-hmotovy zotrvacnik. ak sa mylim opravte ma sklbe to hlavne pri rychlom spusteni spojky resp rychlom preradovani. proste na accente spustam spojku pomalsie ako resp su take iste otacky ked to tak nesklbe...adam221 píše:Skokan, vyskusaj pojazdit s autom co ma dvojhmotak, a potom s acccentom.. Rozdiel je v tom dost citelny.....
Hyundai i30 Fastback - 1,4 T-GDi 7DCT - Style - Polar white - MY2019
Hyundai Accent - 1,5 CRDi VGT - Elegance - Gold Beige
Hyundai Accent - 1,5 CRDi VGT - Elegance - Gold Beige
Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi
Myslím, žes na to kápl. Přesně o tom to je. Dvouhmoťák slouží k pohodlí, ale je choulostivný a nákladný při výměně.
Už jsem četl, že existuje náhrada jednohmotová, která má mnohem vyšší výdrž.
Už jsem četl, že existuje náhrada jednohmotová, která má mnohem vyšší výdrž.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)