Řazení zpátečky
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Řazení zpátečky
Mám Accent r.v.2005, najeto 7.500 km. Od počátku mám problém s řazením zpátečky. Někdy prostě nejde a nejde. Ať řadím rychle po sešlápnutí spojky či pomalu, problém je stále stejný. Musím autem popojet lehce dopředu a pak už jde. Toto špatné řazení se neobjevuje pokaždé, ale tak 2x z 10-ti pokusů.
Měsíc po koupi auta jsem to reklamoval. V autorizovaném servisu zkontrolovali montáž Defend Locku, nic nenašli a řekli, že si auto musí sednout a až ujedu více km, že se to již objevovat nebude. Při roční prohlídce letos jsem to opět reklamoval - zkontrolovali převodovku a opět nic nenašli. Prý to chce více kilometrů, ale dozadu na zpátečku.
Nemáte někdo podobné zkušenosti s touto závadou ? Co by jste mně radili ?
Díky za info.
Měsíc po koupi auta jsem to reklamoval. V autorizovaném servisu zkontrolovali montáž Defend Locku, nic nenašli a řekli, že si auto musí sednout a až ujedu více km, že se to již objevovat nebude. Při roční prohlídce letos jsem to opět reklamoval - zkontrolovali převodovku a opět nic nenašli. Prý to chce více kilometrů, ale dozadu na zpátečku.
Nemáte někdo podobné zkušenosti s touto závadou ? Co by jste mně radili ?
Díky za info.
- Reklama
Mne to robi tiez - obcas nejde zaradit na prvy krat (po druhom stlaceni a medziplyne to uz je v poriadku). Mam 105 tis. km, novu lamelu, lozisko a tiez nanovo nastavenu spojku + novu kvapalinu. Mechanik mi povedal, ze to ma trosku tazsie ist, tak to neriesim. Da sa na to zvyknut...
Opel Zafira 1,8i (7 miest) 2001
Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
Občas se mi to stane,že napoprví nezařadím,ale po opětovným sešlápnutí spojky to je v pohode...Jak se už zde psalo,možná si musíš najít tu svoji dráhu YNic víc mi nenapadá... Ikdyž se mi to moc nezdá..
Hyundai Coupé 2.0 16v
138 vraníků a 4 očíčka..Krásný očíčka
GREY SHEEP (ŠEDÁ OVCE) tohoto klubu, ale nejsem sám!!
138 vraníků a 4 očíčka..Krásný očíčka
GREY SHEEP (ŠEDÁ OVCE) tohoto klubu, ale nejsem sám!!
Stava se mi u Coupe uplne to samy. S blbejsi zpateckou jsem nikdy nejel. Tezko odhadnout, ale je to opravdu tak cca 2x z 10 pokusu. Uz se mi i stalo, ze tu zpatecku jsem tam dal az napopaty.
V zasade to nevadi, ale kdyz za nekym tesne parkujete z kopce a potrebujete mirne zacouvat do kopce, abyste vyjeli...
V zasade to nevadi, ale kdyz za nekym tesne parkujete z kopce a potrebujete mirne zacouvat do kopce, abyste vyjeli...
dříve Hyundai Coupé 1.6 / 84 kW [R.I.P.]
teď BMW E46 330i / 170 kW [mazec!]
teď BMW E46 330i / 170 kW [mazec!]
jj taky se mi to stává ... když tam nejde hned, tak dám neutrál a pustím a opět sešlápnu spojku a většinou to pomůže ... pokud ani tehdy, tak lehce tlacim radici paku a lehounce pouštím spojku až hezky zapadnou kolečka a je to ...ale to jsem udělal asi tak 3x jinak to na podruhé většinou jde ...
Toyota Avensis sedan Sol 2.0 16V (94 kW)
dříve: Accent 1.5 12V GLS, r.v. 1997
dříve: Accent 1.5 12V GLS, r.v. 1997
Re: Řazení zpátečky
Nauč se pořádně couvat a couvej do další garančky - třeba si to fakt sedne jak říkají.Peťásek píše:Prý to chce více kilometrů, ale dozadu na zpátečku.
Co by jste mně radili ?
Díky za info.
Naposledy upravil(a) Josef dne 28 bře 2006, 16:34, celkem upraveno 1 x.
Re: Řazení zpátečky
Řazení na těchto autech je velká slabost, taky jsem to byl několikrát reklamovat a nic s tím neudělali. Nejlepší by bylo jim ty auta začít vracet a myslím, že by s tím konečně začli něco dělat. Accent 2004, najeto 17000 km.Peťásek píše:Mám Accent r.v.2005, najeto 7.500 km. Od počátku mám problém s řazením zpátečky. Někdy prostě nejde a nejde. Ať řadím rychle po sešlápnutí spojky či pomalu, problém je stále stejný. Musím autem popojet lehce dopředu a pak už jde. Toto špatné řazení se neobjevuje pokaždé, ale tak 2x z 10-ti pokusů.
Měsíc po koupi auta jsem to reklamoval. V autorizovaném servisu zkontrolovali montáž Defend Locku, nic nenašli a řekli, že si auto musí sednout a až ujedu více km, že se to již objevovat nebude. Při roční prohlídce letos jsem to opět reklamoval - zkontrolovali převodovku a opět nic nenašli. Prý to chce více kilometrů, ale dozadu na zpátečku.
Nemáte někdo podobné zkušenosti s touto závadou ? Co by jste mně radili ?
Díky za info.
- Karel Blažek
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 28 led 2006, 15:43
- Bydliště: Prachaticko
5azení zpátečky
Já mám Accent z r 1998 a občas také musím řadit zpátečku až napodruhé.Ale vždy se nakonec zadaří,Jinak maximální spokojenost.
Accent 1,3LS 62Kw 12V,maximální spokojenost.
Když se začínal s ježděním auty,traktory a náklaďáky problém se vyskytl občas u všeho, co nemělo synchronizaci. No a kola bez synchronů mají jiný úhel zubů, takže s nimi po kratší praxi můžeš řadit bez spojky a sem tam se taky opřou zuby o sebe a nezařadíš. Halt život s technikou a já za takovouhle kravinou nevidím žádný problém, jen konstrukční nedostatek....
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Taky stejny problem. U me se ale objevil po cca roce. Resim to tak ze kdyz uz sem chcipnul motor a nejde tam vrazit zpatecka, tak povolim spojku a trochu hrknu autem vlastni vahnou v sedacce :)
Zaroven mam trochu "divne" razeni u dvojky trikrat reklamovano, ale pokazdy mi rekly ze to je v norme a je to o pocitu :) . Dvojka jako by nemela meky dosed a je takova surova jak kdyz se to zarazi o plech.
Zaroven mam trochu "divne" razeni u dvojky trikrat reklamovano, ale pokazdy mi rekly ze to je v norme a je to o pocitu :) . Dvojka jako by nemela meky dosed a je takova surova jak kdyz se to zarazi o plech.
Accent 2002, 1.5CRDi, 55000km - Sold OUT
Řazení z 1 na 2 je hlučné nadmíru,když už je to teplé tak je to docela v pohodě.Třikrát reklamace a vždy bez úspěchu.Andrews píše:Taky stejny problem. U me se ale objevil po cca roce. Resim to tak ze kdyz uz sem chcipnul motor a nejde tam vrazit zpatecka, tak povolim spojku a trochu hrknu autem vlastni vahnou v sedacce
Zaroven mam trochu "divne" razeni u dvojky trikrat reklamovano, ale pokazdy mi rekly ze to je v norme a je to o pocitu . Dvojka jako by nemela meky dosed a je takova surova jak kdyz se to zarazi o plech.
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Je jasné,že už jste zapoměli na bolševiky. a jejich heslo.
Kupředu levá,kupředu levá,zpátky ni krok
A toho se korejští soudruzi drží. Tak zanechte brblání,vy imperialističtí štváči.
Kupředu levá,kupředu levá,zpátky ni krok
A toho se korejští soudruzi drží. Tak zanechte brblání,vy imperialističtí štváči.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
koukam ze tu zpatecku neodstranili ani na novejch vozech. Me to taky dela stejne...vetsinou to de, ale nekdy musis bud pridat plyn a docvaknout ji tam, nebo povolit spojku. Ale koukal jsem ze mechos do toho dycky sedne a narve ji tam bez uzardeni...takze bych se toho nebal.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i