EE, zimne Matadorky. Gumami to nebude.Rudolf píše:Nemáš náhodou P6000. Napadá mě, jestli to nemůže být gumama. Na více místech se lze dočíst, že jsou měkké.
Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Reklama
gumy se maj sjizdet rovnomerne nezavisle na smesi teda s MALEJMA odchylkama. no a co ti na ty gumy rekly na ty geometrii?? to ti preci musej nejak vysvetlyt proc se to deje. a nemas treba vule na napravach?
neco je spatne takovy sjizdeni gumy u novyho autaku je blbost
neco je spatne takovy sjizdeni gumy u novyho autaku je blbost
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
ty vnitřky se mě taky dost sjíždějí.. geometrie včera prý upravena tak uvidíme jan sem platil 713,- prý na to není zaruka že sem trefil díru....
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Tak jsem také objevil první "vážnější závadu", stejně jako výše uvedený příspěvek, ale s tím rozdílem, že ty vnitřní strany nejsou sjety rovnoměrně.... Vytvořily se sjeté plošky a to takovým způsobem, že je to zubaté. Každá ploška je vlastně sjeta nerovnoměrně a vytváří to jakoby schody. Je to krásně cítit, když se přes to přejede rukou, ale je to vidět i opticky. Všimnul jsem si toho teď, když jsem připravoval na výměnu letní gumy. Hned jsem provedl kontrolu zimních a na nich je to také, takže to nebude vada pneumatik. No, v pondělí jedu na garančku, tak jsem zvědavej, co mi na to řeknou....Smital Petr píše:Dne 30.3.2007 jsem koupil nový Accent Elegance 1,5 Crdi Gold-beige. Z nového auta jsem sice nadšen, ale radost mi kazí následující fakt!
Během prvních 5-ti měsíců jsem zjistil, že př. pneu z vnitřní strany na obou kolech ubývá rychleji.
Dne 30.8.2007 v Hyundai - Karviná provedli po mé reklamaci kontrolu geometrie. V naprostém pořadku!
Dne 14.11.2007 po ujetí 15 000 km garanční prohlídce (3 996,-) a museli to vidět ticho po pěšině. Měl jsem za to že je vše v pořádku když s př. nápravou nic nedělali.
Dne 27.3.2008 skoro přesně po jednom roce provozu (20 652 km) jsem se náhodou ohnul před autem a uviděl že vnitřní strany obiu př. kol jsou bez vzorku, tedy sjeté. Vější strany mají asi 40% vzorku po reklamaci opět přeměřena geometrie zase s bezvadným výsledkem. Měřili prý dokonce na tisíciny,geometrie O.K. ale pneu K.O.
V současné době reklamace podstoupena na Hot-line šéfům nahoře.
Prosím poraďte co dál.
[/b]
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
to co mě... pane asi velka díra. jinak ve zlíně ma hyundai geometrii asi na hovno protože mě ji udělalí za 700,- a pořád se mě to sjíždělo tak jedu na geo do barumu a že pry je to pořád nastavené aby se sjížděli vnitřky. od té doby v poho a stálo to jen 650,-
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
A to ti dělali geometrii laserovou??
Co volant, máš už ho rovně při rovné jízdě??
Taky se mám více ojeté, ale pro změni vnitřky...pojedu s tím v Jihlavě do Auto Štangl na laserovou geo, tak jsem zvědavý. V Hondě mi dělali taky geo, ale jenom těma "tyčema" a výsledek žádný...300Kč v prd....
Co volant, máš už ho rovně při rovné jízdě??
Taky se mám více ojeté, ale pro změni vnitřky...pojedu s tím v Jihlavě do Auto Štangl na laserovou geo, tak jsem zvědavý. V Hondě mi dělali taky geo, ale jenom těma "tyčema" a výsledek žádný...300Kč v prd....
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
ZdeněkSvoboda ja som daval klasicku geometriu robit uz 3x... vzdy okay, pneu su okay a ze som uz trafil peknych par jam asi zalezi kus od kusu
rozhodne je to ale vec na reklamaciu, nove auto toto nemoze robit
rozhodne je to ale vec na reklamaciu, nove auto toto nemoze robit
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Mexican: ale muze, dozvedel jsem se z dobrych zdroju, ze fabie (nove i stare) jsou do vyroby sisate a tak se jim sjizdi vnitrky pneu. A na sjizeni pneu se spatne uplatnuje reklamace. Ja mam pneu foukane od 2,5-2,8 (predpisove 2,2)...a nemuzu si na jejich vydrz ani trosku stezovat, at uz na kleber nebo hankook. Radeji prehustene, nez podhustene.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Ahoj
Tak dneska jsem byl na laserové geometrii a bylo mi řečeno tohle.
Přední náprava rozhozená o 4 stupně každé kolo...technik říkal, že jsem musel trefit díru jako prase. Nemilým překvapením pro mě bylo, že zadní náprava "šmatlá" taky a nedá se to seřídit...je na pevno. Prý už to je asi z výroby, ale je to zanedbatelné.
Perličkou bylo to, že mi naměřil, že pravá kola (jak přední, tak zadní) jsou cca o 6mm vepředu, jak levá kola Prý se s tím ještě asi nesetkal...nevím, jestli nekecal
jinak přístup servisu na výbornou...mohl jsem být u auta, povídal jsem si s technikem, ukazoval mi i kde se co povolí a kouknul jsem se i na PC, kde se mu ukazovaly hodnoty. Chválím autoservis Auto Štangl Jihlava
Tak dneska jsem byl na laserové geometrii a bylo mi řečeno tohle.
Přední náprava rozhozená o 4 stupně každé kolo...technik říkal, že jsem musel trefit díru jako prase. Nemilým překvapením pro mě bylo, že zadní náprava "šmatlá" taky a nedá se to seřídit...je na pevno. Prý už to je asi z výroby, ale je to zanedbatelné.
Perličkou bylo to, že mi naměřil, že pravá kola (jak přední, tak zadní) jsou cca o 6mm vepředu, jak levá kola Prý se s tím ještě asi nesetkal...nevím, jestli nekecal
jinak přístup servisu na výbornou...mohl jsem být u auta, povídal jsem si s technikem, ukazoval mi i kde se co povolí a kouknul jsem se i na PC, kde se mu ukazovaly hodnoty. Chválím autoservis Auto Štangl Jihlava
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Zubatý pneumatiky, znamenají špatné tlumiče. Rozhodně to nejsou pneu, jako takovérokolo píše: Tak jsem také objevil první "vážnější závadu", stejně jako výše uvedený příspěvek, ale s tím rozdílem, že ty vnitřní strany nejsou sjety rovnoměrně.... Vytvořily se sjeté plošky a to takovým způsobem, že je to zubaté. Každá ploška je vlastně sjeta nerovnoměrně a vytváří to jakoby schody.
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
keby si mal 4 stupne na kolo zbiehavost alebo rozbiehavost tak by si sa ani s autom nepohol.......ked uz tak 4 minutyZdeněkSvoboda píše:Ahoj
Tak dneska jsem byl na laserové geometrii a bylo mi řečeno tohle.
Přední náprava rozhozená o 4 stupně každé kolo...technik říkal, že jsem musel trefit díru jako prase. Nemilým překvapením pro mě bylo, že zadní náprava "šmatlá" taky a nedá se to seřídit...je na pevno. Prý už to je asi z výroby, ale je to zanedbatelné.
Perličkou bylo to, že mi naměřil, že pravá kola (jak přední, tak zadní) jsou cca o 6mm vepředu, jak levá kola Prý se s tím ještě asi nesetkal...nevím, jestli nekecal
jinak přístup servisu na výbornou...mohl jsem být u auta, povídal jsem si s technikem, ukazoval mi i kde se co povolí a kouknul jsem se i na PC, kde se mu ukazovaly hodnoty. Chválím autoservis Auto Štangl Jihlava
celkova zbiehavost prednej napravy je 0 stupnov a 00 minut................10 minut je 1 mm.
KIA RIO II 1,4 SPORTY
- CzechJoker
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 27 zář 2007, 07:31
- Bydliště: Schallingrad
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Měl jsem stejný problém na zimních gumách, co mi dodali k autu. Za šest měsíců ježdění vypadaly jako šestihran, navíc ty plošky nebyly evidentně od probrždění (to by byly kolmé ke směru jízdy) - byly šikmé. Kola jsem zahodil a koupil nová, zbyla jen pachuť.rokolo píše: Tak jsem také objevil první "vážnější závadu", stejně jako výše uvedený příspěvek, ale s tím rozdílem, že ty vnitřní strany nejsou sjety rovnoměrně.... Vytvořily se sjeté plošky a to takovým způsobem, že je to zubaté. Každá ploška je vlastně sjeta nerovnoměrně a vytváří to jakoby schody. Je to krásně cítit, když se přes to přejede rukou, ale je to vidět i opticky...
Tlumiče jsou v pořádku, byla to skutečně vada pneumatik. Na jiných to nedělá.
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT SS Elegance
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
Tak jsem se na 1. garančce zmínil o sjíždění vnitřních stran pneu a bylo mi řečeno, že to bude určitě geometrií (na zubatost nereagovali). Návrh byl následující: čekací doba se prodlouží o 2hod. (tedy 2+2) a předpokládáná cena 1700,-Kč. Chvíli jsem lapal podechu než jsem tuto službu odmítl. Při cestě domů jsem si řekl, že se vrátím do starých kolejí a udělám si geometrii sám, tak jsem to dělával doposud po špatných zkušenostech z dřívějška........a nikdy jsem neměl problémy se sjížděním pneu ani jiné patálie.
V pátek jsem na do toho pustil a povedlo se. Největší problém jsem měl s povolením pojistných matic, které Turci snad dotahují na krev a to naprosto zbytečně. Geometrie byla nastavena opravdu na sjíždění vnitřku pneumatik..... Používám k tomu takovou tu klasickou rozpěrnou tyč, kterou jsem zdědil po otci. No a výsledek: srovnal se mi volant, který byl při přímé jízdě mírně natočen, řízení jde o něco lehčeji, zdá se mi, že se zvětšil i dojezd a hlavně jsem prozatím nezaznamenal takový ten mrtvý bod řízení (plavání) v rychlosti okolo 110km/h.........
V pátek jsem na do toho pustil a povedlo se. Největší problém jsem měl s povolením pojistných matic, které Turci snad dotahují na krev a to naprosto zbytečně. Geometrie byla nastavena opravdu na sjíždění vnitřku pneumatik..... Používám k tomu takovou tu klasickou rozpěrnou tyč, kterou jsem zdědil po otci. No a výsledek: srovnal se mi volant, který byl při přímé jízdě mírně natočen, řízení jde o něco lehčeji, zdá se mi, že se zvětšil i dojezd a hlavně jsem prozatím nezaznamenal takový ten mrtvý bod řízení (plavání) v rychlosti okolo 110km/h.........
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
rokolo dobra praca.. a navyse si usetril tak cca 600 az 1000 kc
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)
geometrie digitální stojí 650,- a trvá 20min tak sem nepochopil ty 2hodiny a tu cenu
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km