Sjeté př. pneu (vnitřní strana)

Zimní, letní, disky

Moderátoři: Martun, Moderátoři

rastos
**
Příspěvky: 275
Registrován: 12 kvě 2006, 08:28
Bydliště: SK

Příspěvek od rastos »

Rudolf píše:Nemáš náhodou P6000. Napadá mě, jestli to nemůže být gumama. Na více místech se lze dočíst, že jsou měkké.
EE, zimne Matadorky. Gumami to nebude.
Reklama
 

Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

gumy se maj sjizdet rovnomerne nezavisle na smesi teda s MALEJMA odchylkama. no a co ti na ty gumy rekly na ty geometrii?? to ti preci musej nejak vysvetlyt proc se to deje. a nemas treba vule na napravach?
neco je spatne takovy sjizdeni gumy u novyho autaku je blbost
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)

Příspěvek od David C3 »

ty vnitřky se mě taky dost sjíždějí.. geometrie včera prý upravena tak uvidíme jan sem platil 713,- prý na to není zaruka že sem trefil díru....
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)

Příspěvek od rokolo »

Smital Petr píše:Dne 30.3.2007 jsem koupil nový Accent Elegance 1,5 Crdi Gold-beige. Z nového auta jsem sice nadšen, ale radost mi kazí následující fakt!
Během prvních 5-ti měsíců jsem zjistil, že př. pneu z vnitřní strany na obou kolech ubývá rychleji.
Dne 30.8.2007 v Hyundai - Karviná provedli po mé reklamaci kontrolu geometrie. V naprostém pořadku!
Dne 14.11.2007 po ujetí 15 000 km garanční prohlídce (3 996,-) a museli to vidět ticho po pěšině. Měl jsem za to že je vše v pořádku když s př. nápravou nic nedělali.
Dne 27.3.2008 skoro přesně po jednom roce provozu (20 652 km) jsem se náhodou ohnul před autem a uviděl že vnitřní strany obiu př. kol jsou bez vzorku, tedy sjeté. Vější strany mají asi 40% vzorku po reklamaci opět přeměřena geometrie zase s bezvadným výsledkem. Měřili prý dokonce na tisíciny,geometrie O.K. ale pneu K.O.
V současné době reklamace podstoupena na Hot-line šéfům nahoře.
Prosím poraďte co dál.
[/b]
Tak jsem také objevil první "vážnější závadu", stejně jako výše uvedený příspěvek, ale s tím rozdílem, že ty vnitřní strany nejsou sjety rovnoměrně.... Vytvořily se sjeté plošky a to takovým způsobem, že je to zubaté. Každá ploška je vlastně sjeta nerovnoměrně a vytváří to jakoby schody. Je to krásně cítit, když se přes to přejede rukou, ale je to vidět i opticky. Všimnul jsem si toho teď, když jsem připravoval na výměnu letní gumy. Hned jsem provedl kontrolu zimních a na nich je to také, takže to nebude vada pneumatik. No, v pondělí jedu na garančku, tak jsem zvědavej, co mi na to řeknou....
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)

Příspěvek od David C3 »

to co mě... pane asi velka díra. jinak ve zlíně ma hyundai geometrii asi na hovno protože mě ji udělalí za 700,- a pořád se mě to sjíždělo tak jedu na geo do barumu a že pry je to pořád nastavené aby se sjížděli vnitřky. od té doby v poho a stálo to jen 650,- :-)
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

A to ti dělali geometrii laserovou??
Co volant, máš už ho rovně při rovné jízdě??
Taky se mám více ojeté, ale pro změni vnitřky...pojedu s tím v Jihlavě do Auto Štangl na laserovou geo, tak jsem zvědavý. V Hondě mi dělali taky geo, ale jenom těma "tyčema" a výsledek žádný...300Kč v prd....
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8134
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)

Příspěvek od Mexican »

ZdeněkSvoboda ja som daval klasicku geometriu robit uz 3x... vzdy okay, pneu su okay a ze som uz trafil peknych par jam :x asi zalezi kus od kusu

rozhodne je to ale vec na reklamaciu, nove auto toto nemoze robit
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)

Příspěvek od Hardcam »

Mexican: ale muze, dozvedel jsem se z dobrych zdroju, ze fabie (nove i stare) jsou do vyroby sisate a tak se jim sjizdi vnitrky pneu. A na sjizeni pneu se spatne uplatnuje reklamace. Ja mam pneu foukane od 2,5-2,8 (predpisove 2,2)...a nemuzu si na jejich vydrz ani trosku stezovat, at uz na kleber nebo hankook. Radeji prehustene, nez podhustene.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Ahoj
Tak dneska jsem byl na laserové geometrii a bylo mi řečeno tohle.
Přední náprava rozhozená o 4 stupně každé kolo...technik říkal, že jsem musel trefit díru jako prase. Nemilým překvapením pro mě bylo, že zadní náprava "šmatlá" taky a nedá se to seřídit...je na pevno. Prý už to je asi z výroby, ale je to zanedbatelné.
Perličkou bylo to, že mi naměřil, že pravá kola (jak přední, tak zadní) jsou cca o 6mm vepředu, jak levá kola :lol: Prý se s tím ještě asi nesetkal...nevím, jestli nekecal :roll:
jinak přístup servisu na výbornou...mohl jsem být u auta, povídal jsem si s technikem, ukazoval mi i kde se co povolí a kouknul jsem se i na PC, kde se mu ukazovaly hodnoty. Chválím autoservis Auto Štangl Jihlava =D> :lol:
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
jandaxx
***
Příspěvky: 508
Registrován: 21 čer 2005, 19:31
Bydliště: Praha

Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)

Příspěvek od jandaxx »

rokolo píše: Tak jsem také objevil první "vážnější závadu", stejně jako výše uvedený příspěvek, ale s tím rozdílem, že ty vnitřní strany nejsou sjety rovnoměrně.... Vytvořily se sjeté plošky a to takovým způsobem, že je to zubaté. Každá ploška je vlastně sjeta nerovnoměrně a vytváří to jakoby schody.
Zubatý pneumatiky, znamenají špatné tlumiče. Rozhodně to nejsou pneu, jako takové
Uživatelský avatar
Matejsl
*
Příspěvky: 44
Registrován: 13 led 2008, 08:25

Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)

Příspěvek od Matejsl »

ZdeněkSvoboda píše:Ahoj
Tak dneska jsem byl na laserové geometrii a bylo mi řečeno tohle.
Přední náprava rozhozená o 4 stupně každé kolo...technik říkal, že jsem musel trefit díru jako prase. Nemilým překvapením pro mě bylo, že zadní náprava "šmatlá" taky a nedá se to seřídit...je na pevno. Prý už to je asi z výroby, ale je to zanedbatelné.
Perličkou bylo to, že mi naměřil, že pravá kola (jak přední, tak zadní) jsou cca o 6mm vepředu, jak levá kola :lol: Prý se s tím ještě asi nesetkal...nevím, jestli nekecal :roll:
jinak přístup servisu na výbornou...mohl jsem být u auta, povídal jsem si s technikem, ukazoval mi i kde se co povolí a kouknul jsem se i na PC, kde se mu ukazovaly hodnoty. Chválím autoservis Auto Štangl Jihlava =D> :lol:
keby si mal 4 stupne na kolo zbiehavost alebo rozbiehavost tak by si sa ani s autom nepohol.......ked uz tak 4 minuty
celkova zbiehavost prednej napravy je 0 stupnov a 00 minut................10 minut je 1 mm.
KIA RIO II 1,4 SPORTY
Uživatelský avatar
CzechJoker
**
Příspěvky: 217
Registrován: 27 zář 2007, 07:31
Bydliště: Schallingrad

Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)

Příspěvek od CzechJoker »

rokolo píše: Tak jsem také objevil první "vážnější závadu", stejně jako výše uvedený příspěvek, ale s tím rozdílem, že ty vnitřní strany nejsou sjety rovnoměrně.... Vytvořily se sjeté plošky a to takovým způsobem, že je to zubaté. Každá ploška je vlastně sjeta nerovnoměrně a vytváří to jakoby schody. Je to krásně cítit, když se přes to přejede rukou, ale je to vidět i opticky...
Měl jsem stejný problém na zimních gumách, co mi dodali k autu. Za šest měsíců ježdění vypadaly jako šestihran, navíc ty plošky nebyly evidentně od probrždění (to by byly kolmé ke směru jízdy) - byly šikmé. Kola jsem zahodil a koupil nová, zbyla jen pachuť.
Tlumiče jsou v pořádku, byla to skutečně vada pneumatik. Na jiných to nedělá.
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT SS Elegance
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)

Příspěvek od rokolo »

Tak jsem se na 1. garančce zmínil o sjíždění vnitřních stran pneu a bylo mi řečeno, že to bude určitě geometrií (na zubatost nereagovali). Návrh byl následující: čekací doba se prodlouží o 2hod. (tedy 2+2) a předpokládáná cena 1700,-Kč. Chvíli jsem lapal podechu než jsem tuto službu odmítl. Při cestě domů jsem si řekl, že se vrátím do starých kolejí a udělám si geometrii sám, tak jsem to dělával doposud po špatných zkušenostech z dřívějška........a nikdy jsem neměl problémy se sjížděním pneu ani jiné patálie.
V pátek jsem na do toho pustil a povedlo se. Největší problém jsem měl s povolením pojistných matic, které Turci snad dotahují na krev a to naprosto zbytečně. Geometrie byla nastavena opravdu na sjíždění vnitřku pneumatik..... Používám k tomu takovou tu klasickou rozpěrnou tyč, kterou jsem zdědil po otci. No a výsledek: srovnal se mi volant, který byl při přímé jízdě mírně natočen, řízení jde o něco lehčeji, zdá se mi, že se zvětšil i dojezd a hlavně jsem prozatím nezaznamenal takový ten mrtvý bod řízení (plavání) v rychlosti okolo 110km/h.........
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8134
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)

Příspěvek od Mexican »

rokolo dobra praca.. a navyse si usetril tak cca 600 az 1000 kc
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Sjeté př. pneu (vnitřní strana)

Příspěvek od David C3 »

geometrie digitální stojí 650,- a trvá 20min tak sem nepochopil ty 2hodiny a tu cenu :shock:
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Pneumatiky a kola“