To se mi taky parkrat stalo, kdyz chci rychle preradit, musim si davat vetsiho majzlaSKV píše:Občas mi při divočení škrtnou zuby - asi to synchrony nestačí srovnat.
Převodovka - Nošovice vs. Korea
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Reklama
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Mam korejsku i30-ku a cvaka mi hodne 1. a 2., trochu 3. Ale u mna to je domontovanym Defendlockom (v servisu Hyundai). Vraj je to tym, ze tycka Defendlocku je blizko kulisy radenia 4. a 5. su v pohode potichu
Spiatocka dost casto nejde zaradit, pockanie par sekund nie vzdy pomaha, niekedy musim autom cuknut na jednicku.
Co mi ale vadi na tom nestastnom radeni spiatocky je prstenec na pake, obcas ked potrebujem rychlo spiatocku a hned jednicku, tak mi tam ostane spiatocka. Musim na to davat bacha...
Spiatocka dost casto nejde zaradit, pockanie par sekund nie vzdy pomaha, niekedy musim autom cuknut na jednicku.
Co mi ale vadi na tom nestastnom radeni spiatocky je prstenec na pake, obcas ked potrebujem rychlo spiatocku a hned jednicku, tak mi tam ostane spiatocka. Musim na to davat bacha...
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Mě zpátečka také často prostě nejde dát, jednička také není výhra. Nicméně bych se (jako třeba laufas) moc nekonejšíl nadějí, že si to sedne. V předchozí Fabii mi převodovka chodila od začátku chirurgicky přesně a ve služebácích (zejména huntované Oktávky I.) i mých předchozích autech také chodí o třídu přesněji. Trochu mi začíná připadat, že se Korejci vyčerpali geniálními motory a zbytek auta už zase taková sláva není (smrdí spojka, u ani ne půl roku starého auta povrchová rez v motorovém prostoru, na hřídelcích stěračů, podvozek na krátkých příčných nerovnostech skáče jak střelená koza... ). No ještě audio se hodně povedlo...
ex i30cw 1.6 CVVT Classic; Ulsan
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Já si nemohu stěžovat, spojka mi smrděla jen když s autem poprvé jela manželka, při citlivém zacházení je spojka OK. Řazení má delší dráhy a je trochu gumovější (srovn. s Focusem), ale jinak to tam padá přesně. Problémy s 1 nebo zpátečkou nemám, jedničku lze zařadit v pohodě, i když auto jede. Jinak hatchback nijak zvlášť neskáče , tak nevím. Ještě ke cvakání: mě to vyhovuje, že cvaká!
PS: mám Nošovice
PS: mám Nošovice
Naposledy upravil(a) Tudy dne 03 kvě 2009, 21:39, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Spojka mi nesmrdí,řazení s cvaknutím mě plně vyhovuje.Proste řadím a převodovka si to s pěkným cvaknutím vcucne sama.Nestalo se mi,že bych zařadil něco jiného,nebo rychlost co jsem chtěl zařadit,tak by nešla.Včetně 1. Ako hovoril pan Krajíček - 100 bodov.Tudy píše:Já si nemohu stěžovat, spojka mi smrděla jen když s autem poprvé jela manželka, při citlivém zacházení je spojka OK. Řazení má delší dráhy a je trochu gumovější (srovn. s Focusem), ale jinak to tam padá přesně. Problémy s 1 nebo zpátečkou nemám, jedničku lze zařadit v pohodě, i když auto jede. Jinak hatchback nijak zvlášť neskáče , tak nevím. Ještě ke cvakání: mě to vyhovuje, že cvaká!
PS: mám Nošovice
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Nemam i30 - ale stejno zkusenost s nemoznosti zarazeni jednicky mam i z meho predchoziho auta Nissan Primera - tam to ale nebyla vada, ale umysl. Aby nedoslo k pretoceni jednicky tak ta nemela synchronizaci. Muselo se radit jen v nizsi rychlosti a s plnym meziplynem - vyslapnout spojku vyradit na neutral, pustit spojku, dat plyn (aby se srovnali otacky na hridelich), apak znova vyslapnout spojku a zaradit z neutralu jednicku. - Tento postup mi zarucil zarazeni jednicky vzdy - mozna bude fungovat i u vas.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
A vo-vo-votomotoje:Amalfi píše:Nemam i30 - ale stejno zkusenost s nemoznosti zarazeni jednicky mam i z meho predchoziho auta Nissan Primera - tam to ale nebyla vada, ale umysl. Aby nedoslo k pretoceni jednicky tak ta nemela synchronizaci. Muselo se radit jen v nizsi rychlosti a s plnym meziplynem - vyslapnout spojku vyradit na neutral, pustit spojku, dat plyn (aby se srovnali otacky na hridelich), apak znova vyslapnout spojku a zaradit z neutralu jednicku. - Tento postup mi zarucil zarazeni jednicky vzdy - mozna bude fungovat i u vas.
Kde jsou ty časy, kdy do mě hučel instruktor v autoškole, abych se naučil dávat na náklaďáku bez synchronů meziplyn. Jinak bych tu Vejtřasku vylágroval.
Taky tady v tom vláknu nikdo nemluví o teplotě převodového oleje, je rozhodující. Čili po 100km je to jiný kafe, než v 1. kilometru.
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Rozhodně. I u Santy je při razení poznat, jestli už nějakou dobu jedu.
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Takže jak správně řadit ? přes neutrál ?
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Přes neutrál řadíš vždycky
Jde o synchrony, při řazení nahoru, kdy ubereš plyn není problém, ale při řazení dolů je třeba dát synchronům čas (čili nervat tam šaltpáku rychle), anebo dát meziplyn.
Jde o synchrony, při řazení nahoru, kdy ubereš plyn není problém, ale při řazení dolů je třeba dát synchronům čas (čili nervat tam šaltpáku rychle), anebo dát meziplyn.
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Ja mluvim o situaci, kdy je olej plne zahratej a i te prevodovce davam ten vas ''cas''
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Ja mám Nošovickú I30. Mám problém zo zaradením Jednotky. Ostatné rýchlosti idú bez problémov. Nikdy sa mi nestalo že by som zaradil inú rýchlosť ako som chcel. Ak mi nejde zaradiť 1, radím ju cez 2 (2 a potom 1). A zatiaľ tam vždy bez problémov zapadla. Podobne to fungovalo aj u mojej starej 120. Takže som na tom zvyknutý. Ako náhle bolo auto v pohybe jednotka išla zaradiť iba s medzi plynom. No na I30 som to ešte neskúšal. Občas zapadne aj bez toho. Varianta (2-1) funguje na 100%, aspoň u mňa . Skúsim ešte ten medzi plyn. No myslím že to bude fungovať.
i30 COMFORT 1,4i MPI DOHC CVVT, Farba: Continental Silver (2R)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
nechapem akoto ze vam nejde zaradit jednotka to normalne pri roziazde vam tam nejde alebo co??? Mne sa este nikdy nestalo aby mi tam jednotka nezapadla na prvy krat... Len ked je auto v pohybe tak tam ide obcas tazko, ale to sa mi bratranec snazil vysvetlit tak ze to je preto lebo tam neni synchron....
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Nekdy tam nejde pri rozjezdu a nekdy i pri podrazovani z dvojky
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Převodovka - Nošovice vs. Korea
Nevím,no,ale není 1 náhodou na rozjezd?Jen nechápu,proč někdo za jízdy řadí 1.....misokl píše:Ja mám Nošovickú I30. Mám problém zo zaradením Jednotky. Ostatné rýchlosti idú bez problémov. Nikdy sa mi nestalo že by som zaradil inú rýchlosť ako som chcel. Ak mi nejde zaradiť 1, radím ju cez 2 (2 a potom 1). A zatiaľ tam vždy bez problémov zapadla. Podobne to fungovalo aj u mojej starej 120. Takže som na tom zvyknutý. Ako náhle bolo auto v pohybe jednotka išla zaradiť iba s medzi plynom. No na I30 som to ešte neskúšal. Občas zapadne aj bez toho. Varianta (2-1) funguje na 100%, aspoň u mňa . Skúsim ešte ten medzi plyn. No myslím že to bude fungovať.
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000