jj, par fotek jsem videl, taky by me zajimala konstrukce, alespon vaha a nejaky fotky kdyz uz nic vic.Hardcam píše:coupe cabrio se v nekolika kusech vyrobilo, ne? Nekde by mohla existovat nejaka dokumentace.
To je mozny, ale vzdycky mi dali akorat nakyho flastra a nebo me buzerovali za ty veci co jsou v technicaku jinak, nebo tam nejsou ubec. Jenze to bylo za veci do oci bijici. Kdyz by tohle bylo dobre udelany, tak by to vypadalo jak Hyundai cabrio original z vyroby (to mistni cajti nevi ze takovy Hcka nejsou) a tak by se v tom ani nevrtaliHardcam píše: kazdopadne to auto legalne jezdit nemuze (a STK muzes mit jakou chces, akorat jim udelas problemy) a pri prvni kontrole Ti ho odstavej, jelikoz ted uz centrala funguje 24hodin a ve velkem TP zadna zminka nebude...
Nebylo by to pouze na srazy, pokud by se to povedlo a fungovalo by to...Hardcam píše:napad je to dobrej, pokud to chces na srazy a auto tim dozivotne znehodnotit a znemoznit jeho dalsi prodej.
To auto uz je beztak celkem stary, takze nepocitam ze by po me jeste zmenilo majitele... kdyz bych ho pak nekdy v budoucnu prodaval, tak uz nejspis jen na ND jako obvykle )
samonosnou karoserii mela i ta skodovka 120 s urezanou strechou a dverma, kterou jsme trapili v terenu na skocich pro motorky, navic 4 dverak, mnohem delsi, o mnoho let starsi a jeste navic misty hodne shnila... presto to vsechno prezila bez naznaku ze by se nejak "ohla".Hardcam píše:Pokud je opravdu nutna tak brutalni vyztuha, pak je to asi blbost...
...Co se tyce samonosne karoserie, tak ze zkusenosti vim, ze zde jsou docela dost velky rezervy teorie pred praxi, navic "samonosna" neznamena ze kdyz se neco odrizne ze to auto neunese samo sebe, ale ze se uplne zmeni jeji deformacni vlastnosti pri srazce... samonosny karoserie modernich aut se totiz delaji s ohledem na posadku a to tak aby pri srazce zustal kokpit co nejmene zdeformovan (i za cenu uplneho zniceni jinych casti auta), taky aby bylo mozne co nejsnaze dostat posadku ven. Tudiz i pri mensi nehode s takto upravenym autem by se nejspis uz nikdy nedaly normalnim zpusobem otevrit a zavrit dvere, nedejboze otoceni se "na strechu" (to je ale asi jasny...).
Btw. kdyby to bylo pravdu tak (jak zde nekdo psal), ze se bude kroutit cela karoserie po odriznuti, tak ta strecha u techto aut uz ted nese tolik vahy ze by vam pri zastaveni jednim kolem na obrubniku praskaly skla a okenka na aute, protoze co jsem se dival, tak ten Hyundai nema az tak silny horni sloupky, na kterych je samotna strecha. Ty jsou tam spis proto, aby se strecha na vzdy neprohla kdyz si na ni odlozite nakup, kdyz zafouka vetsi vitr , nebo se o ni nekdo opre, nedejboze kdyz po ni nekdo poleze (coz se u me casto deje) )