Tak nakonec ani Herzog, ale uplne novy originalni dil z ebay za $100 (zabaleny v original sacku, vcetne vseho), objednany v USA, prisel z Jizni Koreje behem tydne a vcetne dopravy stal 2200 Kc.Felotron píše:Tak nakonec je to prece jen vaha... tak zkusime asi ten Herzog...Felotron píše:To bohuzel nevim, ale pokusim se to zjistit.Jura píše: Pls. a není známý kód oné záhadné závady? Zda to taky byla ta moje pověstná P1128 náhodou nevíš?.
Check engine
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Hyundai Accent 1.3, 2001
a member of Felotroni group
a member of Felotroni group
- Reklama
- CentriFUGA
- *
- Příspěvky: 90
- Registrován: 20 bře 2008, 22:31
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check engine
mě to svítí už 8000km, řekli mi že je špatný nějaký čidlo, at na to prdim, diagnostika byla čistá, spotřeba je normální, žádný škuání nic, auto jezdí jak má i 180km/h. .. takže asi jen nějaký čidýlko snad se to někdy neozve víc ...
Hyundai Accent Edition 2000; 1.3i 12V 63kW; r.v. 2000
JAWA 350/640-0-00 SPORT, r.v. 1992 - probíhá renovace
ČZ 125/453.05 De Luxe, r.v. 1965
JAWA 350/640-0-00 SPORT, r.v. 1992 - probíhá renovace
ČZ 125/453.05 De Luxe, r.v. 1965
Re: Check engine
Mno tak jsem to tady cely procetl a taky se zarazuju mezi vas:)
.....obcas na volnobeh pri zahratym motoru pokles otacek a check engine
dneska stim jedu na diagnostiku a jsem zvedavej co mi pani v libereckym hyudaii reknou
.....obcas na volnobeh pri zahratym motoru pokles otacek a check engine
dneska stim jedu na diagnostiku a jsem zvedavej co mi pani v libereckym hyudaii reknou
akak
Hyundai Accent 1,4
r.v. 2004
Hyundai Accent 1,4
r.v. 2004
- Jura
- **
- Příspěvky: 267
- Registrován: 14 zář 2007, 17:40
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check engine
Ahoj, to mě mrzí. Doufám, že to bude bez větších problémů. Až budeš něco vědět, pisni. Já stále jezdím s "neorig. váhou vzduchu". Ikdyž v České Třebové tvrdily, že může za závadu. Už si to ale nemyslím, po přetěsnění motoru dala kontrolka na 550km pokoj . Bohužel se opět rozsvítila, ale s jinou závadou, namísto stále se opakující P1128 to bylo P0422 - Catalyst efficiency Low. Chybu jsem nechal smáznout a čekám, zda se objeví znovu /zatím ~280km a OK/. Jen doufám, že nebude v háji katalyzátor . Nemáte někdo zkušenosti s uni katem? Koukal jsem, že se dají koupit od 1800Kč. Ještě jsem měnil přední ložisko zn. Nipparts a po 10tis. opět odešlo, teď jsem koupil Japanparts, doufám, že vydrží déle.akak píše:Mno tak jsem to tady cely procetl a taky se zarazuju mezi vas:)
____________________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
Kia cee´d SW, 1,6 GDI, 99 kW, Comfort+packet plus+ r.v: 2013
Bylo:
Kia cee´d 1,4 CVVT 80kW /2008/
Hyundai Accent 5dv. 63kW 12V 1.3 /2000/
Škoda Rapid 130 5-speed /1985/
Bylo:
Kia cee´d 1,4 CVVT 80kW /2008/
Hyundai Accent 5dv. 63kW 12V 1.3 /2000/
Škoda Rapid 130 5-speed /1985/
Re: Check engine
Tiež som to celé prečítal a hlavne prežil. Chybový kód P1128 bol u slovenského dovozcu vyhodnotený ako "dlhodobá korekcia bohatosti zmesi - chudobná". Vymenil som palivový filter, teplotné čidlo, 1. lambda sondu a nakoniec aj originál váhu vzduchu, stále sa po prejdení cca 30 až 80 km rozsvietila k. "check engine". Nakoniec som dal vymeniť vlnovec výfuku (ďakujem za radu "myšák 80") a odvtedy som prešiel 3 550 km a kontrolka zasvieti iba tak ako predtým, na dve sekundy po naštartovaní motora. Dokonca som to po výmene vlnovca resetol "iba" odpojením akumulátora. Takže na záver môjho prvého príspevku Jurovi doporučujem ešte raz a dôkladne preveriť tesnosť výfukového potrubia. Na 99 % je to riešenie "ch-e" problému.Jura píše:Ahoj, to mě mrzí. Doufám, že to bude bez větších problémů. Až budeš něco vědět, pisni. Já stále jezdím s "neorig. váhou vzduchu". Ikdyž v České Třebové tvrdily, že může za závadu. Už si to ale nemyslím, po přetěsnění motoru dala kontrolka na 550km pokoj . Bohužel se opět rozsvítila, ale s jinou závadou, namísto stále se opakující P1128 to bylo P0422 - Catalyst efficiency Low. Chybu jsem nechal smáznout a čekám, zda se objeví znovu /zatím ~280km a OK/. Jen doufám, že nebude v háji katalyzátor . Nemáte někdo zkušenosti s uni katem? Koukal jsem, že se dají koupit od 1800Kč. Ještě jsem měnil přední ložisko zn. Nipparts a po 10tis. opět odešlo, teď jsem koupil Japanparts, doufám, že vydrží déle.akak píše:Mno tak jsem to tady cely procetl a taky se zarazuju mezi vas:)
____________________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
Hyundai Accent 1.3i 12V 63kW; r.v. 2001
- Jura
- **
- Příspěvky: 267
- Registrován: 14 zář 2007, 17:40
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check engine
Tak pánové mám nalítáno 1 500 km a Check engine se chová jak má. Takže to vypadá, že ta moje strastiplná závada byla důsledkem netěsnosti víka motoru. Stále jezdím s váhou Herzog, ikdyž asi ta původní je zřejmě taky dobrá, ale mám strach do toho teď šáhnout. Myslíte, že se mohl do motoru tudy dostávat vzduch a následně lambdy vyhodnotili špatné dávkování? No, každopádně jsem rád, že je opět vše OK /snad/. Chtěl bych všem poděkovat za pomoc při řešení závady.
Kia cee´d SW, 1,6 GDI, 99 kW, Comfort+packet plus+ r.v: 2013
Bylo:
Kia cee´d 1,4 CVVT 80kW /2008/
Hyundai Accent 5dv. 63kW 12V 1.3 /2000/
Škoda Rapid 130 5-speed /1985/
Bylo:
Kia cee´d 1,4 CVVT 80kW /2008/
Hyundai Accent 5dv. 63kW 12V 1.3 /2000/
Škoda Rapid 130 5-speed /1985/
Re: Check engine
Jak si rešil tu netesnost vika? Nove tesneni, nebo jsi ho jen dotahl? Uz mi to take sviti.(((Jura píše:Tak pánové mám nalítáno 1 500 km a Check engine se chová jak má. Takže to vypadá, že ta moje strastiplná závada byla důsledkem netěsnosti víka motoru. Stále jezdím s váhou Herzog, ikdyž asi ta původní je zřejmě taky dobrá, ale mám strach do toho teď šáhnout. Myslíte, že se mohl do motoru tudy dostávat vzduch a následně lambdy vyhodnotili špatné dávkování? No, každopádně jsem rád, že je opět vše OK /snad/. Chtěl bych všem poděkovat za pomoc při řešení závady.
nyní: Elantra 1.6 GL 79kW, r.v. '02 a Škoda Felicia 1.3 LXi 50 kW (LPG), r.v. '97
bylo: Accent 1.5 CRDi 60kW, r.v. '02
Daewoo Nexia 1.5 GTX 66kW, r.v. '96
Daewoo Racer 1.5 GSi 52kW, r.v. '94
Škoda 120 LX 37kW, r.v. '88
bylo: Accent 1.5 CRDi 60kW, r.v. '02
Daewoo Nexia 1.5 GTX 66kW, r.v. '96
Daewoo Racer 1.5 GSi 52kW, r.v. '94
Škoda 120 LX 37kW, r.v. '88
- Jura
- **
- Příspěvky: 267
- Registrován: 14 zář 2007, 17:40
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check engine
Tak už mám nalítáno 3500km a check svítí jen při startu. Těsnění bylo měněno za nové, stojí kolem 350Kč. Nevím zda by dotáhnutí pomohlo /a jestli ti vůbec pomůže/. Zajímavé je, že když jsem to říkal mechanikovi, tak nevidí proč měla mít tato závada s tou výměnou něco společného. Určitě bych nechal načíst diagnostkou co tomu vůbec je.wildcat píše: Jak si rešil tu netesnost vika? Nove tesneni, nebo jsi ho jen dotahl? Uz mi to take sviti.(((
Kia cee´d SW, 1,6 GDI, 99 kW, Comfort+packet plus+ r.v: 2013
Bylo:
Kia cee´d 1,4 CVVT 80kW /2008/
Hyundai Accent 5dv. 63kW 12V 1.3 /2000/
Škoda Rapid 130 5-speed /1985/
Bylo:
Kia cee´d 1,4 CVVT 80kW /2008/
Hyundai Accent 5dv. 63kW 12V 1.3 /2000/
Škoda Rapid 130 5-speed /1985/
-
- *
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24 bře 2010, 05:22
- Bydliště: Třinec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check engine
Tak check mi svíti občas taky. Jak se to rosvítilo poprvé, tak jsem najel na diagnostiku a tam mi řekli, že je něco s palivovým filtrem. Filtr se vyměnil a v poho, jenže teďka mi to občas taky svítí nějakou dobu a pak to zhasne. Jakože na jízdích vlastnostech jsem to nepoznal, ale dost mě to štve. / Nechce se mi dávat do auta tisíce abych to opravil /
Teďka mám v plánu jed do Chorvatska a mám docela strach. Nevíte či by to auto vydrželo?
Teďka mám v plánu jed do Chorvatska a mám docela strach. Nevíte či by to auto vydrželo?
Re: Check engine
Svítila mě taky tak sem vytáhl žárovku,protože v hyundai sem se dozvěděl,že to muže být i nekvalitním benzínem a že se to stává i novějších aut.A mám klid auto žere 8,5l pořád stejně(automat)1,3 12v
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Check engine
to riesenie sa mi paci http://wiki.the-big-bang-theory.com/wik ... gine_light
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Check engine
Můj problém je zcela opačný. Ať dělám co dělám, nedokážu kontrolku check engine rozsvítit. Už jsem odpojil co se dalo, dokonce jsem i vyšrouboval svíčku a pořád nic. podotýkám, že kontrolka je v pořádku, na jiných pozicích svítí. Všechny pojistky jsou taky OK.
Accent 1.3/ 1999
Accent 1.3/ 1999
Re: Check engine
Mě taky občas svítí a občas ne podle diagnostiky je v háji přední lambda sonda a ještě to píše něco o špatném pálení na jednom z válců.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Re: Check engine
Jura píše:Tak pánové mám nalítáno 1 500 km a Check engine se chová jak má. Takže to vypadá, že ta moje strastiplná závada byla důsledkem netěsnosti víka motoru. Stále jezdím s váhou Herzog, ikdyž asi ta původní je zřejmě taky dobrá, ale mám strach do toho teď šáhnout. Myslíte, že se mohl do motoru tudy dostávat vzduch a následně lambdy vyhodnotili špatné dávkování? No, každopádně jsem rád, že je opět vše OK /snad/. Chtěl bych všem poděkovat za pomoc při řešení závady.
Ahoj,
tak jsem zjistil, že mi taky záhadně nesvítila kontrolka check při startu, tak jsem ju zapojil.Vyměnil jsem vlnovec(byl prasklej) a po 30km se rožla potvora kontrolka a už nezhasla.Ještě zkusím překontrolovat těsnost výfuku po 2 lamdu. Ale zajimavý, že mi taky prosakuje olej přes těsnění víka ventilů, tak jsem se chtěl zeptat jestli to bylo vážně tím?Vůbec nechápu, jakou to má spojitost?Díky za každou radu Ahoj
Hyundai Accent r.v.2000, 1,3 12V