Systém ISG /Stop and Go/
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Systém ISG /Stop and Go/
vůbec nechápu kde vzali úsporu paliva 7%, když auto stojí a motor jede na volnoběh tak sice má spotřebu ale jen vemi malou, když se popojíždí v koloně bude to velký nápor na baterii, když budu stát na semaforu a motor se vypne na pár sekund bude úspora zanedbatelná, navíc celé to kurvítko stojí 7000kč...díky nechci.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
- Reklama
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Systém ISG /Stop and Go/
něco k tomu ISG:
Systém ISG, je zařízení, které samočinně vypíná motor při stání a následně, jakmile řidič sešlápne spojku, aby zařadil rychlostní stupeň, dochází samočinně ke startu motoru.
Součástí systému je nový startér propojený s řídicí jednotkou motoru. Jakmile se kapacita akumulátoru sníží pod úroveň 75 % stavu plného nabití, nedovolí systém vypnutí motoru, aby proběhlo dobití akumulátoru. Pro řízení vypínaní motoru jsou využívána také další data palubního elektrického systému. Nový alternátor zvyšuje intenzitu dobíjení akumulátoru při brzdění nebo ve chvíli, kdy není spalovací motor využíván pro akceleraci.
K vypnutí motoru dojde v případě, že se automobil pohybuje rychlostí nižší než 5 km/h a není zařazen žádný rychlostní stupeň. K opětovnému nastartování dochází po sešlápnutí spojkového pedálu nebo překročení rychlosti 5 km/h. Vypnutý motor se může nastartovat také prostřednictvím zapnutím větráku ventilace na nejvyšší stupeň nebo jednu minutu po aktivaci klimatizace.
Funkce stop-start se neaktivuje v případě, že není zapnut bezpečnostní pás řidiče nebo jsou otevřeny některé z dveří a kapota motoru.
Systém ISG, je zařízení, které samočinně vypíná motor při stání a následně, jakmile řidič sešlápne spojku, aby zařadil rychlostní stupeň, dochází samočinně ke startu motoru.
Součástí systému je nový startér propojený s řídicí jednotkou motoru. Jakmile se kapacita akumulátoru sníží pod úroveň 75 % stavu plného nabití, nedovolí systém vypnutí motoru, aby proběhlo dobití akumulátoru. Pro řízení vypínaní motoru jsou využívána také další data palubního elektrického systému. Nový alternátor zvyšuje intenzitu dobíjení akumulátoru při brzdění nebo ve chvíli, kdy není spalovací motor využíván pro akceleraci.
K vypnutí motoru dojde v případě, že se automobil pohybuje rychlostí nižší než 5 km/h a není zařazen žádný rychlostní stupeň. K opětovnému nastartování dochází po sešlápnutí spojkového pedálu nebo překročení rychlosti 5 km/h. Vypnutý motor se může nastartovat také prostřednictvím zapnutím větráku ventilace na nejvyšší stupeň nebo jednu minutu po aktivaci klimatizace.
Funkce stop-start se neaktivuje v případě, že není zapnut bezpečnostní pás řidiče nebo jsou otevřeny některé z dveří a kapota motoru.
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: Systém ISG /Stop and Go/
Dnes som nasiel na nete jeden test spotreby paliva kam sa dostala aj kia ceed so systemom IGS.
Vysledok testu nedopadol pre kiu najlepsie. Zeby slo v suvislosti s tymto systemom iba o marketingovy tah?
"Kia cee´d nepotvrdila efektívnosť systému automatického vypínania ISG. Auto veľmi kultivovane vypína a zapína motor počas státia na križovatke. Problémom je nedostatočná kapacita akumulátora. V polovici státia na červenú batéria neutiahla energetickú spotrebu auta a motor väčšinou naskočil skôr, ako stihla zasvietiť zelená. Čím viac križovatiek sme absolvovali, tým menej akumulátor vydržal.Nízka kapacita batérie negovala efektívnosť celého systému a preto ani spotreba nedosiahla výrobcom udávané hodnoty. Cee´d dosiahol v meste spotrebu 8,4 l/100 km, čo bolo najviac zo všetkých a o 1,4 l/100 km viac, než udáva výrobca. Mimo mesta bola spotreba prijateľnejšia, ale stále najvyššia (6,9 l/100 km/výrobca 5,8 l/100 km)."
Ak si chce niekto precitat cely clanok prikladam link.
http://auto.sme.sk/c/4940650/test-spotr ... mesta.html
Vysledok testu nedopadol pre kiu najlepsie. Zeby slo v suvislosti s tymto systemom iba o marketingovy tah?
"Kia cee´d nepotvrdila efektívnosť systému automatického vypínania ISG. Auto veľmi kultivovane vypína a zapína motor počas státia na križovatke. Problémom je nedostatočná kapacita akumulátora. V polovici státia na červenú batéria neutiahla energetickú spotrebu auta a motor väčšinou naskočil skôr, ako stihla zasvietiť zelená. Čím viac križovatiek sme absolvovali, tým menej akumulátor vydržal.Nízka kapacita batérie negovala efektívnosť celého systému a preto ani spotreba nedosiahla výrobcom udávané hodnoty. Cee´d dosiahol v meste spotrebu 8,4 l/100 km, čo bolo najviac zo všetkých a o 1,4 l/100 km viac, než udáva výrobca. Mimo mesta bola spotreba prijateľnejšia, ale stále najvyššia (6,9 l/100 km/výrobca 5,8 l/100 km)."
Ak si chce niekto precitat cely clanok prikladam link.
http://auto.sme.sk/c/4940650/test-spotr ... mesta.html
Stop&Go do dieselu
Stop&Go do dieselu
no, nechtěl jsme věřit vlastním očím, ale Stop & Go se dává u i30 i do dieselu, to mně přijde jako absolutní úchylárna (no ono i u benzinu mi to přijde kontraproduktivní, ale tam to motor aspoň zkousne)
no, nechtěl jsme věřit vlastním očím, ale Stop & Go se dává u i30 i do dieselu, to mně přijde jako absolutní úchylárna (no ono i u benzinu mi to přijde kontraproduktivní, ale tam to motor aspoň zkousne)
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Stop&Go do dieselu
uváděj to jako novinku ale mně to nabízeli už počátkem května do dýzlu, na jiné diskuzi o tomhle spořiči někdo hlásal, že to bude za pár let ve všech autech povinně, zdá se to jako hororová představa ale v minulosti už tu podobná kurvítka motoru byla
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Systém ISG /Stop and Go/
No já zatím těmhle věcem moc nevěřím,ale bohužel montuje se to dost ve velkým a je to takový in v dnešní době No já jsem hodně velkej skeptik už se s tím vidím jak někde stojím na semaforu a pak nic A pak řvu proč já A ještě mě zajímá jakou asi bude mít startér životnost A o autobaterii ani nemluvě
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: Systém ISG /Stop and Go/
Zkousel jsem si ten system a je to docela simpaticky ....
Co se tyka starteru, je specialni, aby vydrzel ty starty .....
Alespon tak to rikal ten borec v nosovicich .
Co se tyka starteru, je specialni, aby vydrzel ty starty .....
Alespon tak to rikal ten borec v nosovicich .
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Re: Systém ISG /Stop and Go/
Ja bych se bez toho i v budoucnosti docela rad obesel. Ale pokud to bude nutnost, co nadelm. S bioslozkou v nafte taky nic neudelam, tak co mi zbejva
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
-
- *
- Příspěvky: 28
- Registrován: 18 říj 2009, 21:58
- Kontaktovat uživatele:
Re: Systém ISG /Stop and Go/
Přečetl jsem si článek a zjistil jsem,že všichny přispěvatelé jsou teoretici a žádný člověk ,který to už v autě má a používá to už nějaký čas. To by byli zkušenosti cennější. Pokud to někdo už v autě mate nebojte se sdělit zkušenosti.
Naposledy upravil(a) petansoudce dne 24 led 2010, 19:21, celkem upraveno 1 x.
Re: Systém ISG /Stop and Go/
bomba.petansoudce píše:Přečetl jsem si článek a zjistil jsem,že všichny přispěvatelé jsou teoretici a žádný člověk ,který to už v autě a používá to. To by byli zkušenosti cennější
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Systém ISG /Stop and Go/
Když jsem si to v Nošovicích zkoušel jako všichni ostatní co tam řádili na okruhu tak mi to přišlo docela fajn, ale co tomu budou říkat komponety přímo dotčené to je otázkou. Další otázkou je poruchovost? Spotřeba je zase nějakej výplod testů a laboratorních zkoušek, ale dneska se hraje o každou desetinu aby "zelení" měli pokoj.petansoudce píše:Přečetl jsem si článek a zjistil jsem,že všichny přispěvatelé jsou teoretici a žádný člověk ,který to už v autě a používá to. To by byli zkušenosti cennější
U mě dobrý, teda co jsem si zkoušel jinak to v Getzíku nemám.
Hyundai I30 MY14 White Creamy 1.6 CVVT 88kW + Parking, 16" Alu
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Re: Systém ISG /Stop and Go/
ISG mám ve verzi 1,6patriot blue drive .Funguje naprosto spolehlivě,ale jezdím málo po městě,navíc v mínusových teplotách nevypíná,takže úsporu paliva zhodnotím až později.
Re: Systém ISG /Stop and Go/
som rád, že to nemám...
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Systém ISG /Stop and Go/
Ve jednom nemám (benzín) a ve druhém ano (nafta).
Je příjemné, když stojíte na křižovatce a ten trakor na chvíli taky ztichne. Úspora paliva při pohybu po městě nějaká je - při průměru 4,8 se to však lehce ztratí
Jízda s ISG vás naučí za chvíli myslet jako počítač - i když jedu s druhým autem, ve kterém ISG není, před přejezdem si to umědomím a vypnu motor ručně, stejně tak v dlouhatánské koloně, která stojí déle než je zdrávo.
Takže ISG bych tak jednoznačně neodsuzoval...
Je příjemné, když stojíte na křižovatce a ten trakor na chvíli taky ztichne. Úspora paliva při pohybu po městě nějaká je - při průměru 4,8 se to však lehce ztratí
Jízda s ISG vás naučí za chvíli myslet jako počítač - i když jedu s druhým autem, ve kterém ISG není, před přejezdem si to umědomím a vypnu motor ručně, stejně tak v dlouhatánské koloně, která stojí déle než je zdrávo.
Takže ISG bych tak jednoznačně neodsuzoval...