Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Tak aje to tu. Dnes som si vsimol v garazi male flaky pod motorom mojej i30 najazdenych iba 1 300km. Po dokladnejsom prezreti spodnej casti motoru som objavil kvapku medzi blokom motora a plechovym krytom prevodovky, ktora sa objavila vzdy po niekolkych hodinach ked som ju zotrel. Zajtra idem do servisu tak dam vediet co bola presna pricina uniku oleja.
Zacinam mat obavy co sa tyka kvality i30 z Nosovic, ktorej som aj ja vlastnikom.Tiez by ma zaujimalo preco je cena korejca taka ista ako CZ ked korejec ma o nieco lepsiu vybavu pri tom istom modely.
Zacinam mat obavy co sa tyka kvality i30 z Nosovic, ktorej som aj ja vlastnikom.Tiez by ma zaujimalo preco je cena korejca taka ista ako CZ ked korejec ma o nieco lepsiu vybavu pri tom istom modely.
- Reklama
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Romko1 píše:Tak aje to tu. Dnes som si vsimol v garazi male flaky pod motorom mojej i30 najazdenych iba 1 300km. Po dokladnejsom prezreti spodnej casti motoru som objavil kvapku medzi blokom motora a plechovym krytom prevodovky, ktora sa objavila vzdy po niekolkych hodinach ked som ju zotrel. Zajtra idem do servisu tak dam vediet co bola presna pricina uniku oleja.
Zacinam mat obavy co sa tyka kvality i30 z Nosovic, ktorej som aj ja vlastnikom.Tiez by ma zaujimalo preco je cena korejca taka ista ako CZ ked korejec ma o nieco lepsiu vybavu pri tom istom modely.
Ahoj, já řešil to samé a nakonec se měnilo gufero na převodovce.
Time
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Do akej miery bolo potrebne rozobrat auto a ako dlho trvala oprava?
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
no teda, podla mojho nazoru ste s tymi nosovickymi i30-tkmi asi moc nevyhrali... Zlate ceske rucicky by sa mohli uz trochu vschopit a nie vyrabat vadne auta... Uz sa mi tu zda trochu moc prispevkov na poruchy nosovickyvh 30-tok
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Moc? Co je pro tebe moc?89majlo96 píše:no teda, podla mojho nazoru ste s tymi nosovickymi i30-tkmi asi moc nevyhrali... Zlate ceske rucicky by sa mohli uz trochu vschopit a nie vyrabat vadne auta... Uz sa mi tu zda trochu moc prispevkov na poruchy nosovickyvh 30-tok
Pekne by me to nastvalo,kdyby mi prosakoval olej, ale IMO se to da v klidu odstranit.
Podle me proste spatny kus - se stane.
Preju ti uz mnoho kilometru bez zavad
i30 1.4 + kn, 12/2007
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
sak stale niekdo pise ze mu smrdi spojka, ze blbne prevodovka, praska antikorozny nater, teraz zacal tiect olej, som zvedavy co bude nabuduce
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
-
- *
- Příspěvky: 40
- Registrován: 06 kvě 2009, 11:05
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Kvalita v HMMC není o Češích ale o Korejcích.
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Jako vlastník "originál" korejské i30 Ti mohu důvěrně prozradit, že v i30 z Ulsanu smrdí spojka naprosto luxusně... V Nošovických i Ulsanských i30 je ta samá blbá spojka co se začala dávat už i do žilinských Ceedů. Prostě šetří - místo Sachse nějaká korejská.89majlo96 píše:sak stale niekdo pise ze mu smrdi spojka, ze blbne prevodovka, praska antikorozny nater, teraz zacal tiect olej, som zvedavy co bude nabuduce
Je fakt, že když jsem si přečetl zaměstnanecké forum lidí, co dělají v Nošovicích, tak jsem chtěl korejskou i30. Ale na druhou stranu mladoboleslavské forum jsem nečetl a Ulsanskému jsem nějak nerozuměl
ex i30cw 1.6 CVVT Classic; Ulsan
-
- *
- Příspěvky: 22
- Registrován: 22 bře 2009, 22:11
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
hoďte sem link na to fórum zaměstnanců, by mě docela zajímalo. Díky
i30cw Comfort 1.6i Nošovice
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
http://www.hyundai.phorum.cz/franta_i30cw píše:hoďte sem link na to fórum zaměstnanců, by mě docela zajímalo. Díky
Je celkem klasika
A tohle druhé jsem teď našel, nečetl.
http://hmmc.8forum.info/
Radší to moc nestuduj a pokud to budeš číst, tak si řekni, že to v jiných automobilkách bude sotva dramaticky lepší.
Každopádně mě jako závěr z té první diskuze vyznívá, že buď jsou ti, co montují auta v Nošovicích totální ko*ti, nebo jsou ko**ti jejich šéfové. popř. jsou ko**ti všichni
Na druhou stranu je také možné, že je to celé přibarvené a stojí za tím pár lidí, co jsou naštvaní, že musí makat.
Jinak z více stran (někteří vypadali dost zasvěceně-zaměstnancí či dodavatelé HMMC) jsem slyšel názor, že většina robotů a strojů v Nošovicích je modernějších a lepších než v Ulsanu. Na druhou stranu zapracovanost a morálka zaměstnanců je někde úplně jinde... tak a teď si vyber: auto udělané na moderních mašinách lidmy, co na to hazí bobek, nebo ubastlený na starších verglech, ale maníkama co už to nějakou dobu dělají a aspoň trochu náznak pracovní morálky v sobě ještě mají. A nebo to neřeš a užívej si auta, zejm. jeho motoru
ex i30cw 1.6 CVVT Classic; Ulsan
-
- *
- Příspěvky: 40
- Registrován: 06 kvě 2009, 11:05
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Já bych svojí prací na kontrole kvality k té kvalitě rád přispěl ale nemám možnost, protože kusy musí padat a linka se nesmí zastavit.štaflík píše:http://www.hyundai.phorum.cz/franta_i30cw píše:hoďte sem link na to fórum zaměstnanců, by mě docela zajímalo. Díky
Je celkem klasika
A tohle druhé jsem teď našel, nečetl.
http://hmmc.8forum.info/
Radší to moc nestuduj a pokud to budeš číst, tak si řekni, že to v jiných automobilkách bude sotva dramaticky lepší.
Každopádně mě jako závěr z té první diskuze vyznívá, že buď jsou ti, co montují auta v Nošovicích totální ko*ti, nebo jsou ko**ti jejich šéfové. popř. jsou ko**ti všichni
Na druhou stranu je také možné, že je to celé přibarvené a stojí za tím pár lidí, co jsou naštvaní, že musí makat.
Jinak z více stran (někteří vypadali dost zasvěceně-zaměstnancí či dodavatelé HMMC) jsem slyšel názor, že většina robotů a strojů v Nošovicích je modernějších a lepších než v Ulsanu. Na druhou stranu zapracovanost a morálka zaměstnanců je někde úplně jinde... tak a teď si vyber: auto udělané na moderních mašinách lidmy, co na to hazí bobek, nebo ubastlený na starších verglech, ale maníkama co už to nějakou dobu dělají a aspoň trochu náznak pracovní morálky v sobě ještě mají. A nebo to neřeš a užívej si auta, zejm. jeho motoru
Co se týče naštvaných lidí, no někteří odešli do HMMC z Kolína nebo Boleslavi aby byli blíž k rodinám s tím že plat 14 000 hrubého je nástupní a po roce a půl bez navýšení přišla krize takže už nemůžou ani jinam.
A co se týče zapracovanosti no vzhledem k tomu že tady už pár automobilek stálo tak hlavně na dělnických pozicích dělá dost lidí kteří dělají auta desítky let.
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
Je jasny, ze do nove tovarny nedaj stary stroje ze... A podle me zase v tom Ulsanu takovy vergly nemaj - slicovani vseho mi pripada jako dobre odvedena prace (krome pazvuku od praveho a sloupku )štaflík píše:http://www.hyundai.phorum.cz/franta_i30cw píše:hoďte sem link na to fórum zaměstnanců, by mě docela zajímalo. Díky
Je celkem klasika
A tohle druhé jsem teď našel, nečetl.
http://hmmc.8forum.info/
Radší to moc nestuduj a pokud to budeš číst, tak si řekni, že to v jiných automobilkách bude sotva dramaticky lepší.
Každopádně mě jako závěr z té první diskuze vyznívá, že buď jsou ti, co montují auta v Nošovicích totální ko*ti, nebo jsou ko**ti jejich šéfové. popř. jsou ko**ti všichni
Na druhou stranu je také možné, že je to celé přibarvené a stojí za tím pár lidí, co jsou naštvaní, že musí makat.
Jinak z více stran (někteří vypadali dost zasvěceně-zaměstnancí či dodavatelé HMMC) jsem slyšel názor, že většina robotů a strojů v Nošovicích je modernějších a lepších než v Ulsanu. Na druhou stranu zapracovanost a morálka zaměstnanců je někde úplně jinde... tak a teď si vyber: auto udělané na moderních mašinách lidmy, co na to hazí bobek, nebo ubastlený na starších verglech, ale maníkama co už to nějakou dobu dělají a aspoň trochu náznak pracovní morálky v sobě ještě mají. A nebo to neřeš a užívej si auta, zejm. jeho motoru
Tu spojku bych videl jako dostacujici pro 80% lidi. Ze ty parkujes nekde v kopci a delas to tak, ze pak chcipas smradem - coz te lituju je vec druha a holt kuci korejsti to podcenili. Mne smrdela spojka parkrat a kdyz jedu normalne, tak je vse v pohode. A to jezdim po meste, takze zacpy,semafory,obcas akcnejsi rozjezd,i to parkovani...
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
No o procentech bych se nepřel, každopádně se dá čekat, že ta spojka všem vydrží méně, než u jiných aut. Není to jenom o tom, že parkuji v kopci, nebo jak parkuji (řidičák mám šestnáct let, aktivně jezdím čtrnáct a najeto cca půl mega, což sice není mnoho, ale na druhou stranu si nemyslím, že bych neuměl pustit spojku). Každopádně takto jsem parkoval s řadou aut několika koncernů (slušný průřez VW group, zesměšňovaný Renault, Ford, Nissan i s Dacií) a s ŽÁDNÝM z nich mě ani nenapadlo, že je spojka nějaká vachrlatá, nebo poddimenzovaná. Upřimně řečeno, on i rychlý rozjezd do kopce (třeba když jsi první na světlech) nebo představa tahání vozíku není nic, z čeho bys měl pocit, že to bude s i30 pohodová věc.laufas píše:
Tu spojku bych videl jako dostacujici pro 80% lidi. Ze ty parkujes nekde v kopci a delas to tak, ze pak chcipas smradem - coz te lituju je vec druha a holt kuci korejsti to podcenili. Mne smrdela spojka parkrat a kdyz jedu normalne, tak je vse v pohode. A to jezdim po meste, takze zacpy,semafory,obcas akcnejsi rozjezd,i to parkovani...
ex i30cw 1.6 CVVT Classic; Ulsan
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
PS: -pro ty co zde pomlouvají Nošovice - mám Korejskou a stejně jsem reklamovalTime píše:Romko1 píše:Tak aje to tu. Dnes som si vsimol v garazi male flaky pod motorom mojej i30 najazdenych iba 1 300km. Po dokladnejsom prezreti spodnej casti motoru som objavil kvapku medzi blokom motora a plechovym krytom prevodovky, ktora sa objavila vzdy po niekolkych hodinach ked som ju zotrel. Zajtra idem do servisu tak dam vediet co bola presna pricina uniku oleja.
Zacinam mat obavy co sa tyka kvality i30 z Nosovic, ktorej som aj ja vlastnikom.Tiez by ma zaujimalo preco je cena korejca taka ista ako CZ ked korejec ma o nieco lepsiu vybavu pri tom istom modely.
Ahoj, já řešil to samé a nakonec se měnilo gufero na převodovce.
Time
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavada i30 netesnost krytu prevodovky
to je zaujmave, ja mam korejca a mne spojka nesmrdi... iba ked ju fakt potrapim na krizovatke...štaflík píše:Jako vlastník "originál" korejské i30 Ti mohu důvěrně prozradit, že v i30 z Ulsanu smrdí spojka naprosto luxusně... V Nošovických i Ulsanských i30 je ta samá blbá spojka co se začala dávat už i do žilinských Ceedů. Prostě šetří - místo Sachse nějaká korejská.89majlo96 píše:sak stale niekdo pise ze mu smrdi spojka, ze blbne prevodovka, praska antikorozny nater, teraz zacal tiect olej, som zvedavy co bude nabuduce
Je fakt, že když jsem si přečetl zaměstnanecké forum lidí, co dělají v Nošovicích, tak jsem chtěl korejskou i30. Ale na druhou stranu mladoboleslavské forum jsem nečetl a Ulsanskému jsem nějak nerozuměl
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...