Garančka 30 tis. km
Moderátor: Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06 úno 2008, 14:36
Garančka 30 tis. km
Tak jsem absolvoval garančku po 30 tis. km, u Auto BALVIN Brno. Cena 4700,- Kč (auto nevysávají ani neumývají). A musím dementovat ty negativní zprávy šířené tady o tomhle servisu (nicméně respektuji názor ostatních, každý má svou vlastní zkušenost). Mě se zdál přístup servisu (technika) poměrně profesionální, vše vysvětlil, předběžná cena v podstatě seděla s výslednou. Takže zatím no problem.
Matrix 1.6/76 kW 02/2008, stříbrná metalíza
- Reklama
Re: Garančka 30 tis. km
Můžeš prosímtě napsat, co přesně při té garančce dělali a za kolik?
Díky.
Díky.
Matrix Premium 1,6, 2/2008
-
- **
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06 úno 2008, 14:36
Re: Garančka 30 tis. km
Práce (prohlídka po 30 tis, kontrola klimatizace, prohlídka karoserie) 1344,- + DPH
Materiál (kapalina ostřik.,olej castrol 5-40, filtr olej, filtr vzduch,čističe, maziva, podložka) 2716,- + DPH
Materiál (kapalina ostřik.,olej castrol 5-40, filtr olej, filtr vzduch,čističe, maziva, podložka) 2716,- + DPH
Matrix 1.6/76 kW 02/2008, stříbrná metalíza
Re: Garančka 30 tis. km
Dvouletá prohlídka (cca 20tis.km) za mnou v Hyundai Motor Zlín.
Přístup tak 80%. Cena 5.300 (navíc proti předchozí výměna obou vzduchových filtrů tj. cca 1.300Kč navíc).
Trvalo to 2,5hodiny (prý na tom dělali dva technici).
Auto nějak zvlášť neumyto, asi to jen trochu opláchli, aby se neřeklo.
Ptal jsem se na následující servisky, když už mě končí 3letá zároku, tak pochopitelně, že mám chodit dál, protože mě běží záruka na kastli No ještě uvidím...
Přístup tak 80%. Cena 5.300 (navíc proti předchozí výměna obou vzduchových filtrů tj. cca 1.300Kč navíc).
Trvalo to 2,5hodiny (prý na tom dělali dva technici).
Auto nějak zvlášť neumyto, asi to jen trochu opláchli, aby se neřeklo.
Ptal jsem se na následující servisky, když už mě končí 3letá zároku, tak pochopitelně, že mám chodit dál, protože mě běží záruka na kastli No ještě uvidím...
Matrix Premium 1,6, 2/2008
Re: Garančka 30 tis. km
Tak mam aj za sebou prehliadku po 2 rokoch. V Blave v autopalace.
Stala cca 210 ojroo.
Vymena oleja, vymena tesnenia olejovej zatky a filtra oleja, vymena vzduch. filtra,
vymena akychsi 4 cisticov (???),
Prehliadka karoserie (zaspinili pri tom okno nejakou gebuzinou a nejde to nicim dole).
Ani neviem ci mam byt spokojny alebo nie. V podstate auto nema problem, urobili co treba, len mam furt taky pocit ze komunikacia ide v strasnom zhone a nie je cas vysvetlit co budu robit a co urobili.
Az teraz ma napadlo, ze nekontrolovali geometriu kolies, pricom pred rokom to bolo. Preco? Uz nemame na cestach vytlky?
Stala cca 210 ojroo.
Vymena oleja, vymena tesnenia olejovej zatky a filtra oleja, vymena vzduch. filtra,
vymena akychsi 4 cisticov (???),
Prehliadka karoserie (zaspinili pri tom okno nejakou gebuzinou a nejde to nicim dole).
Ani neviem ci mam byt spokojny alebo nie. V podstate auto nema problem, urobili co treba, len mam furt taky pocit ze komunikacia ide v strasnom zhone a nie je cas vysvetlit co budu robit a co urobili.
Az teraz ma napadlo, ze nekontrolovali geometriu kolies, pricom pred rokom to bolo. Preco? Uz nemame na cestach vytlky?
Matrix Premium 1.6
Re: Garančka 30 tis. km
sem rozhodnut již značkové servisy nenavštěvovat dnes jsem byl v amondu v Kladně 7 500,- v podstatě za vyměnu oleje a filtrů +prohlídka po 30tis.km ,to je loupež za bílého dne . myslím že totéž v nějaké stodole udělá šikovný mechynik za třetinu ceny
Matrix 1.5 CRDi VGT
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Garančka 30 tis. km
jj mám Accenta 1.5 crdi 81kw a garanča v kvalitním servisu včetně všech filtrů cca 2500,- max. I když je v záruce nejezdím do autorizovaného servisu. Auto mam 2 roky. Origo servis sem platil 6000,- 6500,-
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Garančka 30 tis. km
hmm, skor y som povedal, tak do 3500 s istotou... ale vsetko nad 5000 je zlodejinaDavid C3 píše:jj mám Accenta 1.5 crdi 81kw a garanča v kvalitním servisu včetně všech filtrů cca 2500,- max. I když je v záruce nejezdím do autorizovaného servisu. Auto mam 2 roky. Origo servis sem platil 6000,- 6500,-
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Garančka 30 tis. km
Garancka po dvou letech najeto 22000. Cena 3800 , olej vlastní. Povolil jsem v ostražitosti a na začátku se nedohodl, co se bude vlastně dělat, tak mi po dvou letech vyměnili chladicí kapalinu a vložku palivového filtru , zatímco vzduchový tam zůstal. Pozdě bycha honiti a to si vždy dávám pozor. Pak jsem už neměl náladu se nimi hadat. Vyhozený peníze za razítko do knížky . Z technického hlediska k žádným výměnám nebyl důvod. Na tom motoru se nic dělat nedá, pouze vyměnit olej a olejový filtr totˇ vše. Rozvody jsou řetězem,ventilové vůle vymezovány hydraulicky a vše ostatní dělá řídící jednotka. Tam už pro "zlaté české ručičky není místo" je to jenom o tom vytahat z lidí peníze.
1.5.CRDi , 81kW
1.5.CRDi , 81kW
Re: Garančka 30 tis. km
Jak to vidíte potom na prohlídce po 3 letech (resp.45tis.km), musí se to opět řešit přes značkový servis, nebo můžou dělat servisní prohlídky i běžné servisy?
Matrix Premium 1,6, 2/2008
Re: Garančka 30 tis. km
Predpokladam ze auto je v zaruce,proto servis postupoval podle zarucnich podminek.Mohl sis nechat vymenit jen olej,ale pak necekej ze ti servis da razitko do servisky ze byla provedena servisni prohlidka se vsemy ukony!V servisnim intervalu u crdicka je vymena oleje + filtru,palivoveho,chladici kapaliny(zatimco u benzinu po 45000km a nebo 3 letech),kabinovy filtr se meni podle stavu.Vzduchovy se meni u crdicka po 3 letech a nebo pri 45000 prohlidce,zatimco u benzinaku po 2letech a nebo 30000km.Pri servisnim intervalu v zaruce se nesmi pouzivat neznackove nahradni dily a to ani filtry,proto ta cena je treba visi nez kdyz si nechas namontovat neznackove i treba filtry!Krome toho jsou tam dalsi ukony,jako kontrola brzd prednich a zadnich,kontrola zaveseni kol a naprav,kontrola H-scenam,osvetleni,atd.Jinak si myslim ze ti sevis vysel vstric s pouzitim vlastniho oleje,jak to tady nekdo na foru uz uvadel,ze to nekde nechtej delat.Tod jen muj nazor.Jinak jen malej osobni priklad,manzelka stratila klice od bespecnostnich dveri,protoze jsou v zaruce tak jsem byl nucen nechat vymenit vlozku firmou konkretne f.NEXT.Prace cca 3 minuty,zvladnu to sam,ale porusil bych zarucni podminky cena 3850,-cena samotne vlozky 2000,-!Myslite si ze je to normalni?Ja ne,ale nic stim neudelam!proste je to tak!ivos píše:Garancka po dvou letech najeto 22000. Cena 3800 , olej vlastní. Povolil jsem v ostražitosti a na začátku se nedohodl, co se bude vlastně dělat, tak mi po dvou letech vyměnili chladicí kapalinu a vložku palivového filtru , zatímco vzduchový tam zůstal. Pozdě bycha honiti a to si vždy dávám pozor. Pak jsem už neměl náladu se nimi hadat. Vyhozený peníze za razítko do knížky . Z technického hlediska k žádným výměnám nebyl důvod. Na tom motoru se nic dělat nedá, pouze vyměnit olej a olejový filtr totˇ vše. Rozvody jsou řetězem,ventilové vůle vymezovány hydraulicky a vše ostatní dělá řídící jednotka. Tam už pro "zlaté české ručičky není místo" je to jenom o tom vytahat z lidí peníze.
1.5.CRDi , 81kW
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Re: Garančka 30 tis. km
ja uz nepujdu ani na druhou garancku seru na to po zkusenosti u balvina si to necham udelat v garazi u nejakyho mechosa co ma par klicu. jde stejne jen o olej a filtry
Matrix 1,5 CRDi R.V. 2008
-
- **
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06 úno 2008, 14:36
Re: Garančka 30 tis. km
Já bych to neomezoval jen na olej a filtry. Při garančce se toho kontroluje mnohem víc a obávám se, že ne každý garážmistr bude vědět přesně co u konkrétního auta kontrolovat. Třeba zmíněná chladicí kapalina by se měla měnit po dvou letech, protože časem degraduje a stává se agresivní pro komponenty chladicího systému. Taky byl zajímavý test malých servisů v SM 5/2010.
Matrix 1.6/76 kW 02/2008, stříbrná metalíza
Re: Garančka 30 tis. km
Tak jsem včera absolvoval 2. garančku u Auto Lipa Nový Jičín. Olej vlastní Shel Helix Ultra - cca 1000,- Kč ( tentýž mi tam dali při 1. garančce ). Měl jsem ho 6 litrů, protože minule při výměně mi účtovali 5,3 l ( za 2900,- s DPH ). Zajímavé je, že v motoru je dolito nad rysku (tečku) a ještě 1 litr vůbec neotevřeli...??? Navíc to nemám ani zapsano v servisní knížce ( asi proto , že jsem měl ten samý co tam dali předtím ). Další věcí co mi měnili je chladící kapalina, ale jen 2l, které jsou naúčtované. Nevím jaký je obsach chladící směsi u Matrixu - asi ji ředili. Co mě však zarazilo je, že vzduchový filtr mi měnit nechtěli ani po 30000 km a na palivovém filtru vehementně trvali. Tak jsem se rozhodl, že palivový filtr si vyměním sám a nechal jsm si vyměnit vzduchový filtr - zápis v servisní knížce, že palivový filtr nebyl měněn. Vzducháč stál 588,- Kč. Bylo mi totiž sděleno přijímacím technikem, že výměna paliváku nemá vliv na záruku. Touto druhou servisní prohlídkou ( která stála včetně vlastního oleje 4.324,-Kč ) jsem definitivně skončil se značkovými servisy.
Další věci, kterou mi měnili v rámci nějaké svolávací akce a tedy záruky je hlavní brzdový válec. To už mi volal šéf servisu někdy v červnu jestli to budu chtít udělat u nich.
Takže to nebylo asi nic závažného, když mi to měnili až na servisní prohlídce. Vlastně mi takhle ušetřili práci za výměnu brzdové kapaliny. Proč toto vlastně píšu. Při předání mi servisní technik řekl, že s autem nedělal zkušební jízdu a důrazně mě upozornil, že auto bude brzdit jinak než jsem zvyklý ( slaběji ) a že než dojedu domů, tak se to srovná do starých kolejí. Nějak mi to neštymovalo proč to tak je a rád bych se tady zeptal zda je to v pořádku, že auto po výměně hl. brzdového válce nebrzdí jako nové ????? Opravdu jsem pozoroval špatné brzdění a nejvíce, když jsem brzdil opakovaně - jednou seslápnu brzdy reagují celkem dobře, povolim, sešlápnu podruhé už to není ono, povolím, sešlápnu a připadám si jako v autě bez posilovače brzd - musím tlačit jak na ...... Nejhorší je, že jsem najezdil za celý den přes 100 km a nepozoruji žádné zlepšení. Jsem z toho mírně nasraný, protože auto předtím brzdilo tak, že jsem si klidně nabil čumák. Jediné co mě napadá je špatné odvzdušnění brzd nebo tam měnili i něco jiného. Nevíte někdo, proč se musel vyměnit hl. brzdový válec u tohoto modelu ???? Díky za info.
Další věci, kterou mi měnili v rámci nějaké svolávací akce a tedy záruky je hlavní brzdový válec. To už mi volal šéf servisu někdy v červnu jestli to budu chtít udělat u nich.
Takže to nebylo asi nic závažného, když mi to měnili až na servisní prohlídce. Vlastně mi takhle ušetřili práci za výměnu brzdové kapaliny. Proč toto vlastně píšu. Při předání mi servisní technik řekl, že s autem nedělal zkušební jízdu a důrazně mě upozornil, že auto bude brzdit jinak než jsem zvyklý ( slaběji ) a že než dojedu domů, tak se to srovná do starých kolejí. Nějak mi to neštymovalo proč to tak je a rád bych se tady zeptal zda je to v pořádku, že auto po výměně hl. brzdového válce nebrzdí jako nové ????? Opravdu jsem pozoroval špatné brzdění a nejvíce, když jsem brzdil opakovaně - jednou seslápnu brzdy reagují celkem dobře, povolim, sešlápnu podruhé už to není ono, povolím, sešlápnu a připadám si jako v autě bez posilovače brzd - musím tlačit jak na ...... Nejhorší je, že jsem najezdil za celý den přes 100 km a nepozoruji žádné zlepšení. Jsem z toho mírně nasraný, protože auto předtím brzdilo tak, že jsem si klidně nabil čumák. Jediné co mě napadá je špatné odvzdušnění brzd nebo tam měnili i něco jiného. Nevíte někdo, proč se musel vyměnit hl. brzdový válec u tohoto modelu ???? Díky za info.
NEW; MATRIX; 1.5 CRDi VGT 81 kW; r.v. 2009.
OLD; VW POLO;1.9 TDI 81 kW; r.v. 1999.
OLD; VW POLO;1.9 TDI 81 kW; r.v. 1999.
Re: Garančka 30 tis. km
s olejem mas pravdu pisou si to asi podle tabulek protože me účtovali taky 5,3l a kdyz sem si to menil sam tak sem tam dal 5 l a mel sem to jestě nad max a to i po projetí a a tím i zalití novýho filtru takze príšte vím ze tam dam 4,5l a mam klid a bude to optimalní.
Ono ten rozdíl není zrovna zanedbatelný když si účtovali 550,-Kč ta litr a ješte to tam nemuseli nalejt takže maj v kapse cca 300,- + - a ještě přes půl litru oleje to je dobrej kšeft.
Ono ten rozdíl není zrovna zanedbatelný když si účtovali 550,-Kč ta litr a ješte to tam nemuseli nalejt takže maj v kapse cca 300,- + - a ještě přes půl litru oleje to je dobrej kšeft.
Naposledy upravil(a) Uzi77 dne 15 zář 2011, 15:59, celkem upraveno 1 x.
Matrix 1,5 CRDi R.V. 2008