Chiptuning i30(racingbox,powerbox,atd.)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Chiptuning i30(racingbox,powerbox,atd.)
teď v prosinci odbržděná i30 s korejským powerboxem SmartDiesel nastaveném na 2.stupni zvýšení výkonu. Jde o motor 1.6 CRDi VGT 85kW. Údaje v grafu jsou skutečný výkon měřený na kolech, takže
- před 76,49 kW (104 HP) / 213,05 Nm
- s powerboxem 88,94 kW (121 HP) / 247,82 Nm
- max otáčky motoru posunuty o cca 300
- před 76,49 kW (104 HP) / 213,05 Nm
- s powerboxem 88,94 kW (121 HP) / 247,82 Nm
- max otáčky motoru posunuty o cca 300
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Reklama
Mám jeden kousek u sebe, ale měl by být na nové SantaFe apod., ty budeš mít asi jiný konektor. Vyžádal jsem si komplet přehled konektorů, takže pak budu vědět přesně.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- santafe007
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 06 bře 2007, 16:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: odbržděná i30 s Powerboxem
[quote="zdenek76"]teď v prosinci odbržděná i30 s korejským powerboxem SmartDiesel nastaveném na 2.stupni zvýšení výkonu. Jde o motor 1.6 CRDi VGT 85kW. Údaje v grafu jsou skutečný výkon měřený na kolech, takže
- před 76,49 kW (104 HP) / 213,05 Nm
- s powerboxem 88,94 kW (121 HP) / 247,82 Nm
- max otáčky motoru posunuty o cca 300
zdravim Zdenku.
a mas neco podobneho pro Santa FE?
- před 76,49 kW (104 HP) / 213,05 Nm
- s powerboxem 88,94 kW (121 HP) / 247,82 Nm
- max otáčky motoru posunuty o cca 300
zdravim Zdenku.
a mas neco podobneho pro Santa FE?
Santa FE 2.2CRDi VGT Elegance AT
http://www.cydonia.cz
http://www.cydonia.cz
mám, ale ještě se to neodbržďovalo, výrobce zaručuje nárůst výkonu 15-20%, nárůst kroutícího momentu 8-10%.
http://www.korea-suv.cz/index.php?sec=d ... ybraneDil=
http://www.korea-suv.cz/index.php?sec=d ... ybraneDil=
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- takže teď můžu nabídnout pro Santa Fe 2.0 CRDi, nové Santa Fe 2.2 CRDi, Tucson 2.0 CRDi, nový Accent 1.5 CRDi, Elantru 2.0 CRDi, H1 2.5 CRDi - tyto mají stejný konektor Bosch AHardcam píše:Dooobre, dooobre....
- pak je s konektorem Delphi B pro i30 1.6 CRDi a Terracan 2.9 CRDi 174HP
- Delphi A pro Terracan 2.9 CRDi 150HP
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
9.330,- s DPH
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Chiptuning - 1.6 Crdi 123 kW 355Nm?
V síti autorizovaných prodejen KIA se začal nabízet RACINGBOX z 96 na 123 kW! Měřeno po úpravě na valcové zkušebně.. co vy na to?? Více je napsáno v časopisu autodiesel. (koupit i20 a nechat upravit jelo by to dobře
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 Crdi 123 kW 355Nm ! od Kia/Hyundai
je to krasnej vykon ted jde oto jak dlouho to vydrzi
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: 1.6 Crdi 123 kW 355Nm ! od Kia/Hyundai
http://www.kia-club.org/viewtopic.php?t=1927&start=15
Tady je ten článek dole, to do jaké míry to motor poškodí lze jen spekulovat...jenom mě zarazilo, že autodiesel napsal ,že výkon z racingboxu pokud se bude používat krátkodobě jen pro předjíždění tak to motoru neuškodí (něco jako výkonová rezerva pro případ nouze), na druhou stranu tabulka průběhu krouťáku ukazuje, že zařízení dodává výkon neustále, motor je více zatížen permanentně.
Tady je ten článek dole, to do jaké míry to motor poškodí lze jen spekulovat...jenom mě zarazilo, že autodiesel napsal ,že výkon z racingboxu pokud se bude používat krátkodobě jen pro předjíždění tak to motoru neuškodí (něco jako výkonová rezerva pro případ nouze), na druhou stranu tabulka průběhu krouťáku ukazuje, že zařízení dodává výkon neustále, motor je více zatížen permanentně.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Chiptuning i30(racingbox,powerbox,atd.)
Témata sloučena
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 Crdi 123 kW 355Nm ! od Kia/Hyundai
Nebude racingbox spis neco jako u BMW M3 rezim Msport? jakoze zmacknes cudlik, a ono to najednou nabere par koniku navic?saldy píše:http://www.kia-club.org/viewtopic.php?t=1927&start=15
Tady je ten článek dole, to do jaké míry to motor poškodí lze jen spekulovat...jenom mě zarazilo, že autodiesel napsal ,že výkon z racingboxu pokud se bude používat krátkodobě jen pro předjíždění tak to motoru neuškodí (něco jako výkonová rezerva pro případ nouze), na druhou stranu tabulka průběhu krouťáku ukazuje, že zařízení dodává výkon neustále, motor je více zatížen permanentně.
Kdyz nad tim tak premejslim, tak by to mozna nemusel omotoru moc uskodit, pokud je motor turbodiesel a k tomu ma variabilni staveni ventilu, dalo by se z nej mozna bezpecne vytahnout vic vykonu bez nejakyho vaznejsiho poskozeni. Otazka je nakolik je tovarni nastaveni ridici jednotky poddimenzovany.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: 1.6 Crdi 123 kW 355Nm ! od Kia/Hyundai
Já nejsem žádnej odborník na tuning ale ani hlavy pomazaný v tomto případě neví .Žádnej test na to neexistuje, racbox je jen hloupá krabička co oblbuje počítač a ten tlačí do válců palivo pod větším tlakem a nepozná jinak nic.Yurii píše:Nebude racingbox spis neco jako u BMW M3 rezim Msport? jakoze zmacknes cudlik, a ono to najednou nabere par koniku navic?saldy píše:http://www.kia-club.org/viewtopic.php?t=1927&start=15
Tady je ten článek dole, to do jaké míry to motor poškodí lze jen spekulovat...jenom mě zarazilo, že autodiesel napsal ,že výkon z racingboxu pokud se bude používat krátkodobě jen pro předjíždění tak to motoru neuškodí (něco jako výkonová rezerva pro případ nouze), na druhou stranu tabulka průběhu krouťáku ukazuje, že zařízení dodává výkon neustále, motor je více zatížen permanentně.
Kdyz nad tim tak premejslim, tak by to mozna nemusel omotoru moc uskodit, pokud je motor turbodiesel a k tomu ma variabilni staveni ventilu, dalo by se z nej mozna bezpecne vytahnout vic vykonu bez nejakyho vaznejsiho poskozeni. Otazka je nakolik je tovarni nastaveni ridici jednotky poddimenzovany.
Každopádně se mi líbí že kia se k tomu postavila čelem a tohle instaluje třeba do ceedů bez ztráty záruky, možná vědí co dělají, co na to hyundai
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák