A jak to teda probiha, ze jedes 5 minut na 5-6 tis otacek ?Tudy píše:Ve 140 km/hod ?laufas píše:Ma rada zni. Zmackni spojku a prerad na trojkuTudy píše:Nevím zda to mám považovat za závadu (nejspíš ne), ale raději to popíšu: při delší jízdě (nad cca 5 min. času) na vysoké otáčky (5-6 000/min.) je cítit spálenína, nejvíce mi to připomíná spálené pečivo...
Najeto 3 300 km.
Zavady ceeda + i30 - aneb,co se jinam nevešlo ;o)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Reklama
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Hmm, tak jsem si vcera vyzvedl novou i30 a hned jsem zjistil, ze zejmana na trojku a ctyrku mi pri vssich otackach rezonuje radici paka. Staci je preba palcem trochu prtlacit do strany a prestane. Pustim ji a zas drnci. Dopoledne tam jedu, protoze mne to pekne se*re. Takhle nedrncela ani moje prvni Stodvaca
Hyundai i30 1.4 Classic Plus moonlight blue
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
sevas,i30 píše:štaflik
Neviem ,čo je to za druh,ak chceš zistím.Je to ale profesionálna fólia, ktorá sa dáva na autá, kde sa čaká poškodenie laku.Dá sa naťahovať ako sopel, takže pri troche zručnosti ju vieš zahnúť " za roh".Najprv som to chcel riešiť tak, že si kúpim tie ochranné fólie zo CEEDA, ale nevedú to ako náhradný diel. Tak som si ich urobil.
nezistil si nic ohladom tej folie - aky typ to je, kde sa to da kupit ?
dik
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Mne zase drnci prave kdyz se tim palcem o ni opru. Nebo kdyz si na ni polozim rukuKiller píše:Hmm, tak jsem si vcera vyzvedl novou i30 a hned jsem zjistil, ze zejmana na trojku a ctyrku mi pri vssich otackach rezonuje radici paka. Staci je preba palcem trochu prtlacit do strany a prestane. Pustim ji a zas drnci. Dopoledne tam jedu, protoze mne to pekne se*re. Takhle nedrncela ani moje prvni Stodvaca
i30 1.4 + kn, 12/2007
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
To si hned vytacal surovy mootr??? to nerobis dobre, treba s tym trochu pockatKiller píše:Hmm, tak jsem si vcera vyzvedl novou i30 a hned jsem zjistil, ze zejmana na trojku a ctyrku mi pri vssich otackach rezonuje radici paka. Staci je preba palcem trochu prtlacit do strany a prestane. Pustim ji a zas drnci. Dopoledne tam jedu, protoze mne to pekne se*re. Takhle nedrncela ani moje prvni Stodvaca
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Já myslím, že pokud je motor dobře prohřátý, že mu to ani v nejmenším nevadí. Mě dealer říkal, ť ajíždění moc neprožívám. Musí to být prohřátý ostatně i jako u zajetého motoru) a o nic nejde.89majlo96 píše: To si hned vytacal surovy mootr??? to nerobis dobre, treba s tym trochu pockat
ex i30cw 1.6 CVVT Classic; Ulsan
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavady ceeda + i30
ale predsa ten zabeh na nieco sluzi. Ja osobne som chodil v rozmedzi otacok 2-4 tisic. Az po nejakom case som mu zacal nakladat. Ono je potrebne aby sa v zabehu motor aj vytocil, aby nebol lenivy a velmi dobra vec je z 5 do 3 prevod. stupna. Ale vsetko s mierou...
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Nene, nevytacel. Rikali mi pri prodeji, ze zpocatku maximalne 5000 otacek. Ja jezdim do 4000. Jinak to se mnou projeli a pry tam asi tahla od paky drncej o defend lock, pac to dela jen na trojku a ctryrku a staci paku vychylit nepatrne do strany a prejde to (do doby, nez ji zase pustim samozrejme). Ve stredu rano to tam vezu, ze to rozeberou a zkouknout. Uprimne jsem dost zklamany, nove auto a hned musi do servisu. To to nemuzou namontovat poradne?89majlo96 píše:To si hned vytacal surovy mootr??? to nerobis dobre, treba s tym trochu pockatKiller píše:Hmm, tak jsem si vcera vyzvedl novou i30 a hned jsem zjistil, ze zejmana na trojku a ctyrku mi pri vssich otackach rezonuje radici paka. Staci je preba palcem trochu prtlacit do strany a prestane. Pustim ji a zas drnci. Dopoledne tam jedu, protoze mne to pekne se*re. Takhle nedrncela ani moje prvni Stodvaca
Hyundai i30 1.4 Classic Plus moonlight blue
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
No ale tak to mas tu lepsi variantu, to by mne tak nevadilolaufas píše:Mne zase drnci prave kdyz se tim palcem o ni opru. Nebo kdyz si na ni polozim rukuKiller píše:Hmm, tak jsem si vcera vyzvedl novou i30 a hned jsem zjistil, ze zejmana na trojku a ctyrku mi pri vssich otackach rezonuje radici paka. Staci je preba palcem trochu prtlacit do strany a prestane. Pustim ji a zas drnci. Dopoledne tam jedu, protoze mne to pekne se*re. Takhle nedrncela ani moje prvni Stodvaca
Hyundai i30 1.4 Classic Plus moonlight blue
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Defendlock mam tiez, paka nastastie nedrnci, ale na 1 a 2 silne cvaka, od 3. stupna uz to ujde... Riesit to u mna vraj neni problem: odvrtanim odstranit DefendlockKiller píše: Nene, nevytacel. Rikali mi pri prodeji, ze zpocatku maximalne 5000 otacek. Ja jezdim do 4000. Jinak to se mnou projeli a pry tam asi tahla od paky drncej o defend lock, pac to dela jen na trojku a ctryrku a staci paku vychylit nepatrne do strany a prejde to (do doby, nez ji zase pustim samozrejme). Ve stredu rano to tam vezu, ze to rozeberou a zkouknout. Uprimne jsem dost zklamany, nove auto a hned musi do servisu. To to nemuzou namontovat poradne?
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Aha, koukam, ze to vsude asi montuji stejni smoulove. To je fakt desDire píše: Defendlock mam tiez, paka nastastie nedrnci, ale na 1 a 2 silne cvaka, od 3. stupna uz to ujde... Riesit to u mna vraj neni problem: odvrtanim odstranit Defendlock
Hyundai i30 1.4 Classic Plus moonlight blue
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Mne bolo povedane, ze to je problem vyrobcov - tyc defendlocku je tlsta a u kulisy radenia nie je miesto. Vraj sa na to bol pozriet i zastupca firmy od Defendlocku, neviem, ci to potom konstrukcne riesili inak. Mozno ano a tebe to necvaka, ale drnciKiller píše:Aha, koukam, ze to vsude asi montuji stejni smoulove. To je fakt desDire píše: Defendlock mam tiez, paka nastastie nedrnci, ale na 1 a 2 silne cvaka, od 3. stupna uz to ujde... Riesit to u mna vraj neni problem: odvrtanim odstranit Defendlock
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Hmm, no tak to by ovsem bylo na Nobelovku za zlepsovakDire píše:Mne bolo povedane, ze to je problem vyrobcov - tyc defendlocku je tlsta a u kulisy radenia nie je miesto. Vraj sa na to bol pozriet i zastupca firmy od Defendlocku, neviem, ci to potom konstrukcne riesili inak. Mozno ano a tebe to necvaka, ale drnciKiller píše:Aha, koukam, ze to vsude asi montuji stejni smoulove. To je fakt desDire píše: Defendlock mam tiez, paka nastastie nedrnci, ale na 1 a 2 silne cvaka, od 3. stupna uz to ujde... Riesit to u mna vraj neni problem: odvrtanim odstranit Defendlock
Hyundai i30 1.4 Classic Plus moonlight blue
Re: Zavady ceeda + i30 - aneb,co se jinam nevešlo ;o)
Téma pročištěno a příspěvky zařazeny do správných sekcí.Prosím,udržujte to trochu,byla to fuška
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Zavady ceeda + i30 - aneb,co se jinam nevešlo ;o)
Tak dneska sem umyval a mel u toho oci na stopkach. Moje poznatky: Objevili se takovy minitecky rzi. Nevim cim to, ale spina to na 100% neni a nic jinyho me nenapada. Je to tvrdy, jde to nehtem odrit trosku, ale zustane tam tecka. Je jich celkem dost. Hlavne treba na hrane kufru pod 5 tyma dverma. Snazil jsem se to i vyfotit, ale nic moc (viz. foto).
Dale nejak povolilo slicovani dilu - je to vubec mozne??? Predni naraznik je pohlej malinko, navic mi pripada strasne lehce uchycen. Jsem na nej sahl, ze s nim pohnu na zkousku a cely to vangluje
Pak predni prave dvere vs. predni pravej blatnik taky nic moc - taky sejdrem. Vic jsem to nezkoumal radej.
Je to teda, podle vas, uz z vyroby nebo ne? Podle me to tak driv nebylo.
Dale voda v kufru se taky nekde resila. U nas sucho a cisto.
Muj zaver je, ze je lepsi to tak nezkoumat, protoze pak ma clovek, mozna zbytecne, ruzny myslenky, nedejboze starosti
PS: Mam i vic fotek tech tecek, tato mi prisla nejlepsi sem dat
Dale nejak povolilo slicovani dilu - je to vubec mozne??? Predni naraznik je pohlej malinko, navic mi pripada strasne lehce uchycen. Jsem na nej sahl, ze s nim pohnu na zkousku a cely to vangluje
Pak predni prave dvere vs. predni pravej blatnik taky nic moc - taky sejdrem. Vic jsem to nezkoumal radej.
Je to teda, podle vas, uz z vyroby nebo ne? Podle me to tak driv nebylo.
Dale voda v kufru se taky nekde resila. U nas sucho a cisto.
Muj zaver je, ze je lepsi to tak nezkoumat, protoze pak ma clovek, mozna zbytecne, ruzny myslenky, nedejboze starosti
PS: Mam i vic fotek tech tecek, tato mi prisla nejlepsi sem dat
i30 1.4 + kn, 12/2007