Hyundai i20 - testy & prehlady
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
S tím knockoutem Fábie to redaktoři ani lépe vystihnout nemohli, jestli někdy dostane ten motor roku budou zas síly více vyrovnané ale zatím je bez šance....... i když na to se tady v Česku zas tak úplně nehraje.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
mna len trochu stve ze sa vsetko porovnava so skodou. Preco tam nemozu porovnanie s viacerymi automobilmi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
Mexican píše:mna len trochu stve ze sa vsetko porovnava so skodou. Preco tam nemozu porovnanie s viacerymi automobilmi
V časopise Autohit srovnávali samo s Fobií,a dokonce Hondou Jazz
Ale vyhrál I20,prý "pro někoho to bude překvapením,pro někoho nikoliv"
Hyundai I20,1.4/74 kw comfort,dark grey-od 18.3.09
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
chlapci, - bylo toho napsané hodně , JÁ už dnes jezdím a prcám na nějaké srovnávání redaktorů a jiných týpků,kteří ráno seděli v autě za 1 mega a pak sedli do i20 a chtělo se jim zvr...t z tvrdých plastů nekom.řízení atd. a tak vylili své pocity. Myslím že každý kdo si koupí jakkékoli auto , tak už pak asi srovnávat nebude a co jsme si koupili za svoje prachy tak si taky užíváme , a když to není podle mých představ tak prodat a koupit něco jiného - dobře nám tak
Co se týče srovnávání ze škodou tak bych se tomu moc nedivil, každý naturista to bude srovnávat se svou značkou , i když škoda už dávno naše není
prosím nebombardovat - je to můj názor Vy můžete mít jiný
Co se týče srovnávání ze škodou tak bych se tomu moc nedivil, každý naturista to bude srovnávat se svou značkou , i když škoda už dávno naše není
prosím nebombardovat - je to můj názor Vy můžete mít jiný
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
Já se drobného srovnání dopustím.
Ke mne domů vede hodně prudký kopec začínající dole malým kruháčem, sice s kvalitním asfaltem, ale kamiony to občas jedou na redukci. Ve Felicii jsem měl bez pedálu na podlaze nahoře 60 a řadil jsem na 4, v i20 (uznávám, že se syrovým motorem) se nahoře 3 teprve pomalu šplhá k 2500 otáčkám. Jedním z důvodů proč jsem bral 1,4 motor byla potřeba rychleji někoho předjet. Nejezdím moc rychle a spíše patřím k těm, kteří se vždy a všude snaží dodržovat limity. Když se ale přece jen někdo přede mnou motá a není to v koloně, tak ho mám raději za zády. No a tady se zatím můj předpoklad nedaří splnit. Pocitově se mi to od Feldy moc neliší.
Věřím, že se to snad časem o něco zlepší. Točit motor nad 3000 není zrovna můj šálek kávy a těch 4200 pro max. točivý moment nebo 5500 pro 100k je sluchově dál, než jsem původně čekal a přiznám se, že mám docela bobky to tak vysoko točit.
Podotýkám ale, že to není důvod pro to, aby litoval koupi, spíše jen nenaplněné očekávání.
Ke mne domů vede hodně prudký kopec začínající dole malým kruháčem, sice s kvalitním asfaltem, ale kamiony to občas jedou na redukci. Ve Felicii jsem měl bez pedálu na podlaze nahoře 60 a řadil jsem na 4, v i20 (uznávám, že se syrovým motorem) se nahoře 3 teprve pomalu šplhá k 2500 otáčkám. Jedním z důvodů proč jsem bral 1,4 motor byla potřeba rychleji někoho předjet. Nejezdím moc rychle a spíše patřím k těm, kteří se vždy a všude snaží dodržovat limity. Když se ale přece jen někdo přede mnou motá a není to v koloně, tak ho mám raději za zády. No a tady se zatím můj předpoklad nedaří splnit. Pocitově se mi to od Feldy moc neliší.
Věřím, že se to snad časem o něco zlepší. Točit motor nad 3000 není zrovna můj šálek kávy a těch 4200 pro max. točivý moment nebo 5500 pro 100k je sluchově dál, než jsem původně čekal a přiznám se, že mám docela bobky to tak vysoko točit.
Podotýkám ale, že to není důvod pro to, aby litoval koupi, spíše jen nenaplněné očekávání.
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
klidně ho toč.... 5500 ot. mu nic přeci neudělá je to vysokootáčkovej motor ale musí se vytočit na 5000 ot. , podřadit a na 6000 ot. už to musí lítat
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
Naprosty souhlas.amaize píše:chlapci, - bylo toho napsané hodně , JÁ už dnes jezdím a prcám na nějaké srovnávání redaktorů a jiných týpků,kteří ráno seděli v autě za 1 mega a pak sedli do i20 a chtělo se jim zvr...t z tvrdých plastů nekom.řízení atd. a tak vylili své pocity. Myslím že každý kdo si koupí jakkékoli auto , tak už pak asi srovnávat nebude a co jsme si koupili za svoje prachy tak si taky užíváme , a když to není podle mých představ tak prodat a koupit něco jiného - dobře nám tak
Co se týče srovnávání ze škodou tak bych se tomu moc nedivil, každý naturista to bude srovnávat se svou značkou , i když škoda už dávno naše není
prosím nebombardovat - je to můj názor Vy můžete mít jiný
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
Jiriku co to tady ctu - ty ten motor podtacis ... ty ty ty. Tohle fakt do kopce nedelej, auto mas ted v zabehu a musis praveze tocit, kasli ted na spotrebu. 1.4 je DOHC motor ten potrebuje vetsi otacky, ve Felicii je 8v. Tam je z principu optimum - vetsi tocivy moment v nizsich otackach.jirikstbk píše:Já se drobného srovnání dopustím.
Ke mne domů vede hodně prudký kopec začínající dole malým kruháčem, sice s kvalitním asfaltem, ale kamiony to občas jedou na redukci. Ve Felicii jsem měl bez pedálu na podlaze nahoře 60 a řadil jsem na 4, v i20 (uznávám, že se syrovým motorem) se nahoře 3 teprve pomalu šplhá k 2500 otáčkám. Jedním z důvodů proč jsem bral 1,4 motor byla potřeba rychleji někoho předjet. Nejezdím moc rychle a spíše patřím k těm, kteří se vždy a všude snaží dodržovat limity. Když se ale přece jen někdo přede mnou motá a není to v koloně, tak ho mám raději za zády. No a tady se zatím můj předpoklad nedaří splnit. Pocitově se mi to od Feldy moc neliší.
Věřím, že se to snad časem o něco zlepší. Točit motor nad 3000 není zrovna můj šálek kávy a těch 4200 pro max. točivý moment nebo 5500 pro 100k je sluchově dál, než jsem původně čekal a přiznám se, že mám docela bobky to tak vysoko točit.
Podotýkám ale, že to není důvod pro to, aby litoval koupi, spíše jen nenaplněné očekávání.
Tim podtaceni ten motor dusis a nedelas mu vubec dobre(nedokonale spalovani,karbonizace). Tady neplati to ze mensi otacky = mensi spotreba. Ba kolikrat naopak - mensi otacky pod zatezi (podtaceni) = vetsi spotreba a problemy dobudoucna.
Takze neboj a toc do 4 tisic uplne s klidem.ten motor si jede v tech otackach uplne hladce a ma to tam nejradsi. Samozrejme pokud nepotrebujes vykon a motor neni pod zatezi tak sitoc treba 2500 Kasli na spotrebu
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
To, že 50 na 4 žere víc jak na 3 jsem už zjistil kdysi u Felicie.
Ale to, cos napsal mě zaujalo. Mám tomu rozumět tak, že standardně točíš motor mezi cca 3 a 4 tisíci otáčkami a 2500 je mez, kdy řadíš nahoru?
Jak jsem psal, jezdím spíše katolicky, nemám v naturelu styl plyn-brzda ale zprasit motor bych také nechtěl. Takže alespoň po dobu záběhu bych byl ochoten lehce přišlápnout, i když mi ten řvoucí motor trhá uši.
Ale to, cos napsal mě zaujalo. Mám tomu rozumět tak, že standardně točíš motor mezi cca 3 a 4 tisíci otáčkami a 2500 je mez, kdy řadíš nahoru?
Jak jsem psal, jezdím spíše katolicky, nemám v naturelu styl plyn-brzda ale zprasit motor bych také nechtěl. Takže alespoň po dobu záběhu bych byl ochoten lehce přišlápnout, i když mi ten řvoucí motor trhá uši.
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
Standardne jezdim kolem 3000 nahoru radim pri 3500-4000 a podrazuju podle okolnosti - kdyz jedu pianko na pohodu tak treba ve 2000 ale pokud mam pred sebou kopec a chci predjizdet tak podradim treba ve 4000 Jinak takova mensi rada jak pripravit auticko na namahu: pred kopcem si uz vcas podradit a jet vyssi otack (3500-4000) konstantni rychlosti jeste pred stoupanim treba zkopce motor se krasne rozdejcha a v zacatku stoupani si proste pridej plyn jakmile zacne tendence ztraty otacek. Tak auto krasne vyjede, aniz by se motor zatezoval, protoze ma dostatecnou vykonovou rezervu.
Ale jinak je to jak pises je treba mu ted prislapnout a tocit i nad 4000. A neni to o tom ze bys trhal asfalt, ale ted je to proste potreba. Stridej jizdni styly.
Ale jinak je to jak pises je treba mu ted prislapnout a tocit i nad 4000. A neni to o tom ze bys trhal asfalt, ale ted je to proste potreba. Stridej jizdni styly.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
Děkuji, má to hlavu i patu a tak 1000 otáček přidám. Snad si na to zvyknu.
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
kluci , já usedlej dědula Vám to zhrnu, páč i20 mám , sic 1,2 ale velký rozdíl v tom není
Amalfi má pravdu v tom co píše,a ode mne zapomeň na to jak jezdila filcka, měl jsem rencka a 14 dnů mi to dělalo problémy, s íčkem se tak nedalo jezdit,takže skutečně to vytáčej jak je potřeba , ten kopec jak píšeš on vyjede i na 5 ale ty ho trápíš, je lepší více otáček , musíš si taky uvědomit že krouťák v plném výkonu je právě ty 4 ooo, takže klidně používej a co se týká podřazování pak ten moment bývá 2 až 2 5oo , to ale záleží na okolnostech
já se za tu dobu tak nějak naučil poslouchat motor , to že by mi rvoucí motor trhal uši ti v žádném případě nepotvrdím , ono je spíš jen slyšet výfuk - na to přijdeš sám , a tak nějak řadím a to trochu nekřesťansky
ty motory musí něco vydržet a při 4 ooo se nejedná o přetáčení , jak píšu výš je to právě optimální
no a pokud jezdíš po rovině pak si jezdi pianko, na rovině nemusíš kroutit jak vzteklý,stačí mu třeba jen těch 3 ooo a spadne na 2 ooo po přeřazení , ale ze své vlastní skušenosti , se ti to stejně málokdy povede
čili situace :máš 5 dědina 50-tka kde všichni jedou 70 , konec dědiny přišlápni a jedeš za chvíli 100-vkou
a je pravda i to pokud budeš jezdit podtočený řekl bych 1950 a níž pak ti bude i víc žrát
mno ale vyzkoušej sám a pak nám to jen potvrď nebo vyvrať - už se těším
Amalfi má pravdu v tom co píše,a ode mne zapomeň na to jak jezdila filcka, měl jsem rencka a 14 dnů mi to dělalo problémy, s íčkem se tak nedalo jezdit,takže skutečně to vytáčej jak je potřeba , ten kopec jak píšeš on vyjede i na 5 ale ty ho trápíš, je lepší více otáček , musíš si taky uvědomit že krouťák v plném výkonu je právě ty 4 ooo, takže klidně používej a co se týká podřazování pak ten moment bývá 2 až 2 5oo , to ale záleží na okolnostech
já se za tu dobu tak nějak naučil poslouchat motor , to že by mi rvoucí motor trhal uši ti v žádném případě nepotvrdím , ono je spíš jen slyšet výfuk - na to přijdeš sám , a tak nějak řadím a to trochu nekřesťansky
ty motory musí něco vydržet a při 4 ooo se nejedná o přetáčení , jak píšu výš je to právě optimální
no a pokud jezdíš po rovině pak si jezdi pianko, na rovině nemusíš kroutit jak vzteklý,stačí mu třeba jen těch 3 ooo a spadne na 2 ooo po přeřazení , ale ze své vlastní skušenosti , se ti to stejně málokdy povede
čili situace :máš 5 dědina 50-tka kde všichni jedou 70 , konec dědiny přišlápni a jedeš za chvíli 100-vkou
a je pravda i to pokud budeš jezdit podtočený řekl bych 1950 a níž pak ti bude i víc žrát
mno ale vyzkoušej sám a pak nám to jen potvrď nebo vyvrať - už se těším
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
amaize tak mam ode dneska i10 s tvym motorem. Docela jede. No ujel jsem jen par kilaku - jen jsem ho zahral. Ale z motoru mam dobry pocit, a taky z brzd - kotoucove na obou napravach umi pekne zastavit - brzdi lepe nez Getz (ten ma vzadu bubny). Uvidime jakou to bude mit casem u manzelky spotrebu ona neni zadna brzda provozu predpokladam, ale ze se to od tvoji lisit neude.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
tak teď nevím , myslíš tím manželka od manželky nabo i20 od i10 ?Amalfi píše:amaize tak mam ode dneska i10 s tvym motorem..... manzelky spotrebu ona neni zadna brzda provozu predpokladam, ale ze se to od tvoji lisit neude.
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Hyundai i20 - testy & prehlady
No myslel jsem samozrejme spotrebu i20 a i10amaize píše:tak teď nevím , myslíš tím manželka od manželky nabo i20 od i10 ?Amalfi píše:amaize tak mam ode dneska i10 s tvym motorem..... manzelky spotrebu ona neni zadna brzda provozu predpokladam, ale ze se to od tvoji lisit neude.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo