Návod na zapojení pro Accent 2005 pro ostatní modely se může mírně lišit.
Jednotka automatického rozsvěcení se montuje paralelně k přepínaci světel. Zapojení se provádí u konektoru pro otočný spínač světel. Obrysová světla - růžový vodič Hlavní světlomety - žlutý vodič Kostra - černý vodič Automatická jednotka spíná kostru na obrysová a hlavní světla.
Napájení automatického spínače bereme z konektoru spínací skříňky - zelený vodič (spínané plus za klíčkem)
Vše je umístěno pod spodním panelem přístrojové desky pořádně připevněné.
Montován tento spínač nebo některý podobný. ( Po nastartování sepnou za cca 6 sekund obrysové a hlavní světla, po vypnutí motoru zhasnou. Origo přepínač v poloze "O")
Naposledy upravil(a) vipe dne 21 dub 2006, 14:46, celkem upraveno 2 x.
Ahojte, tak jsem se dneska díval kam zapojit kabliky u konektoru páčky na rozsviceni světel u Accenta 2002, pro parovačky a světla interiéru je to ten tenký zelený vodič u prostřed konektoru a pro potkávačky je to Zelený silný vodič na kraji konektoru, černá je samozřejmě společná pro vše. Zítra bych sem hodil pro jistotu foto toho konektoru. Tak hodně úspěchů při stavbě a montování automatiky.
Vito, nechávám si kupovat v Budějicích ten Auto LIGHT za 425 Kč. Ty to máš zapojený? Nemáš foto zapojení a umístění? Nějaké zapojení jsem na fóru viděl, ale teď to nemůžu najít, bylo to přidělaný pod volantem a připojený na dráty před svorkovnicí. Pokud něco máš dej mi prosím vědět. Doufám, že to půjde i na Lantru. Koupil jsi pro mě ty samolepky?
vipe píše:Návod na zapojení pro Accent 2005 pro ostatní modely se může mírně lišit.
...
Montován tento spínač nebo některý podobný. ( Po nastartování sepnou za cca 6 sekund obrysové a hlavní světla, po vypnutí motoru zhasnou. Origo přepínač v poloze "O")
Při čtení téhle zprávy mi došlo, že až si to budu stavět, musím udělat intervaly dva a přepínat je. Diesel v zimě žhaví podstatně déle než 6 sekund (+ startování do 2s) a pokud bude -20 stuňů a do toho začnou ještě svítit světla, tak se baterka časem poděkuje a odejde Naopak v létě se otočí klíčkem a jede.
Otázka zní - máte někdo vytipovaný nějaký hezký spínač nebo přepínač, který by se hodil do palubovky Accentů? Něco jako dává Meta systems na svoje vynálezy pro dodatečnou montáž?
Ahoj ...
Nechci se vnucovat ... ale mrkni na ten muj odkaz o par mist vys ...
Ja myslim, ze to je presne to co resi tvuj problem ... zapojis to na kontrolku oleje (jako ja ) a dokud nebezi motor, tak se svetla nerozzsviti ...
cas nehraje roli ...
Vita píše:Ahoj ...
Nechci se vnucovat ... ale mrkni na ten muj odkaz o par mist vys ...
Ja myslim, ze to je presne to co resi tvuj problem ... zapojis to na kontrolku oleje (jako ja ) a dokud nebezi motor, tak se svetla nerozzsviti ...
cas nehraje roli ...
Vita píše:Ahoj ...
Nechci se vnucovat ... ale mrkni na ten muj odkaz o par mist vys ...
Ja myslim, ze to je presne to co resi tvuj problem ... zapojis to na kontrolku oleje (jako ja ) a dokud nebezi motor, tak se svetla nerozzsviti ...
cas nehraje roli ...
To by šlo. Tedy, jestli ten drát najdu
SC
Zkus třeba tohle a připoj to na kotrolku dobíjení jak kontolka zhasne tak se tam přes žárovku dostane + nabije se kondík otevře tranďák a sepne to, nebo kontrolka mazání jak to začne mazat kontrolka zhasne a přes žárovku se tam dostane + atd......... Pokud potřebuješ spínat pro světla - tak tu 30 do relátek napojíš na -
Tak to je super zapojeni ... ale myslim, ze to neni az tak jednoduchy a ten drat musis stejne hledat ...
Ale neni to az takovy problem ....
Kdyz oddelas prisstrojovku, tak te to samo navede ...
Tak jsem koupil v Budějicích automat na rozsvícení světel. Chtěl jsem typ Autolight 12 V a poslali mě typ ARS - O1, za stejnou cenu, má to ještě jakousi diodu, která se prý zapojuje mezi potkávačky a parkovačky. Chtěl jsem to namontovat, ale ouha.Pod spinačem světel jsem sice našel svorkovnici se čtyřmi vodiči červený, červenobílý, žlutý a černý.Přívod + jsem tam nenašel. Navíc nevím kde najít svorkovnici s kontaktem dobíjení, abych nemusel lézt pod budíky ke kontrolce. Volal jsem mechanikovi do Hyudaie a ten mi řekl, že ten modul je nevhodný, protože korejci mají spínaní světel /ovládání relé/ kostrou tedy mínusem. Ten modul je prý na evropský auta hlavně škodovky atd,. která používají ke spínaní světel +. Nový auta navíc prý nemají klasickou kontrolku dobíjení a spínají takové moduly zvýšením napětí cca na 13,6 V, takže není kam zapojit ovládací drát. Na tom mém modulu je sice spínaný okruh možno napojit,na + tak, i na - ale chybí tam jak přípojit parkovačky. Navíc ta dodávaná doida je prý jen na 5W a parkovačky mají 2 x 1OW a to by prý ta dioda byla velká jak prase. Pak ještě něco mluvil o mlhovkách. Tak jsem nakonec rezignoval a pokorně jsem se zeptal kolik stojí originál v Hyundai /asi 6OOKč/ a jestli by mě to neudělal. Takže mě asi ten modul ARS -O1 za 453 Kč zůstane. Nevím jestli to tak opravdu je. Kdo to ví tak prosím poraďte !!! Pokud to má někdo zapojené s tímto modulem, tak se ozvěte a pokud možno i s foto nebo schematem zapojení.
Díky, jsem v toužebném očekávání vaší odpovědi
Ahoj ..
Jak uz jsem ti psal v SZ, tak ja mam presne ten modul, ktery si popsal ...
mam ho zapojeny a chodi me ...
Jediny, s cim te nepotesim, tak jsem to nefotil, kdyz jsem to montoval ...
Hlavne jsem nepouzil kontakt na dobijeni (to jsem nemohl rozchodit)
Tak jsem pripojil kontrolku mazani .. Ta chodi na prvni naslapnuti ..