coupe 1g: vynechava (cukne): shrnuti v poslednim. pprispevku
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)
Já bych se přimlouval za to,hodit ty 4 bodový Boschky do popelnice Máš tam sice trochu jiný motor,ale co se pamatuji třeba na Rastyho-rozsvěcely mu check engine-špatné spalování.Vrať se k NGK nebo Championkám.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)
mozna pokazenej kus, Borku.. motor mame temer identicky, takze tam bych rozdil nehledal.. na coupe jsem na nich najel 20.000 zatim a na scoupe asi 40.000 a naprosto perfekni.. tim ze mame lantru a coupe tak muzu takovy zavady snadno vyloucit - a to ti ze prohodim svicky, a kabely. to jsem udelal a zadne zmena - coupe skube, lantra nee jo a prca byla ze lantra najednou jela jak bejk a coupe zlenivelo, kdyz jsem prehodil svicky nazpatek tak se to zase vratilo.. uz jsem jim taky neveril, tem Boschum, ale po tehle zkusenosti - parada svicka
zazil jsem pokazeny kusy i u NGK (nic pro nim - osobne mi ta znacka je sympatictejsi nez bosch kteryho vyrabi ve skutecnosti cinan)
zazil jsem pokazeny kusy i u NGK (nic pro nim - osobne mi ta znacka je sympatictejsi nez bosch kteryho vyrabi ve skutecnosti cinan)
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)
ale zpet k tematu: nemuze to delat palivovy filtr??
me se vcera povedlo utrhnout PCV ventil (nekdo ho pretahl pri poslednim utahovani) takze ted litam a shanim tesneni pod viko ventilu, ventilovy viko a PCV a nebo nekoho kdo by to viko odvrtal ale v Boru asi bez sance.. no jezdim ted bez nej a auto normalne jezdi, akorat to tou dirkou tlaci trosku ven, nicmene bez oleje. on to odsava ten podtlak v sani pryc.. doufam ze si tim nejak nezasiram motor - tak najedu max. 20-30km (shanim dily).
k tomu PCV - ono je to asi na hyundaie nekdy od 1990 do roku 2000 urcite stejny, co??
me se vcera povedlo utrhnout PCV ventil (nekdo ho pretahl pri poslednim utahovani) takze ted litam a shanim tesneni pod viko ventilu, ventilovy viko a PCV a nebo nekoho kdo by to viko odvrtal ale v Boru asi bez sance.. no jezdim ted bez nej a auto normalne jezdi, akorat to tou dirkou tlaci trosku ven, nicmene bez oleje. on to odsava ten podtlak v sani pryc.. doufam ze si tim nejak nezasiram motor - tak najedu max. 20-30km (shanim dily).
k tomu PCV - ono je to asi na hyundaie nekdy od 1990 do roku 2000 urcite stejny, co??
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)
podle me to palivovou soustavou nebude, to by delalo pri vysokych otackach a ne pri nizkych, ale jak sem psal zkus vycistit cidlo vacky a kliky
driv: accent '95 1,3 GLS
ted: coupe '98 1,6 G4GR
ted: coupe '98 1,6 G4GR
Re: coupe 1. gen: stale casteji skubne (prudce vynecha motor)
skus skontrolovat snimac polohy kluk hriadela vyber a ocisti , a urcite pozry zapalovacie cievky premerat ci davaju dobre hodnoty, aj ten filter by mohol robit , a precistenie skrtiacej klapky tiez nezaskodi , tieto kontroly su myslim najlacnejsie
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
takze v garazi uz mame WiFi a tata odjel tak je mi na chvili k dispozici. vyuziju toho a jdu promerovat.
prvni co jsem promeril bylo TPS (throtle position sensor = snimac klapky). ten mel mit rozpeti odporu mezo 0.7 az 3 kOhm a ja nameril 1.1 az 5.0 kOhm, takze trosku vyssi. vadi to? zkousel jsem teda merit odpor a soucane u toho "pridavat plyn" a TPS plynule beze skoku funguje, takze potenciometr klapky je OK. asi se teda pujdu zamerit na snimace otacek, snimac horni uvrate a civky. co vy na to?
prvni co jsem promeril bylo TPS (throtle position sensor = snimac klapky). ten mel mit rozpeti odporu mezo 0.7 az 3 kOhm a ja nameril 1.1 az 5.0 kOhm, takze trosku vyssi. vadi to? zkousel jsem teda merit odpor a soucane u toho "pridavat plyn" a TPS plynule beze skoku funguje, takze potenciometr klapky je OK. asi se teda pujdu zamerit na snimace otacek, snimac horni uvrate a civky. co vy na to?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
Nejsem sice automechanik, ale mám v živé paměti Lantru s tímhle motorem. Občas škubala, ale jen do chvíle než se přiblížila k našemu servisu. Úplně stejný efekt, jako když jdeš k zubaři a zub přestane bolet . Ale proto to nepíšu. Byla v háji jedna z cívek, měla drobet narušené vinutí a tak občas prostě nedala. Zkus se mrknout jestli jsou cívky na 1,6 a 2,0 stejné a zkus je prohodit.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
takze primarni i sekundarni civky jsou OK. alespon teda sekundarni ta se vesla krasne do rozsahu no a primarni, tak ta je trosku zvysena.
Prvni velka odchylka: tam jsou odpory 1.5 a 1.1 Ohm a predepsano je: 0.45 - 0.55. Nemuze to bejt nejaky problem?? diky.
Prvni velka odchylka: tam jsou odpory 1.5 a 1.1 Ohm a predepsano je: 0.45 - 0.55. Nemuze to bejt nejaky problem?? diky.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
meli by bejt a dost o tom uvazuju ze udelam vymenu s lantrojem no
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
ale diky za tip. osobne je taky podezrivam uz par dnu sfine ale odpory maj dobry.. nojo, jenze.. zrovna ted, to bych je musel "nacapat" pri cinu pak jeste jsem si rikal jestli to neni ten nevymenenej palivovej filtr.. no.. ale to asi nee to spis bude zapalovani, a nebo smes..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
...a nebo predstih.. mozna? ale to nezmerim
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
ty jo snimac vacky - CPSko se neda zmerit?? to je v cudu..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
hoď to ze skály a je po problému
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
ti dik teda.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: coupe 1. gen: DIAGNOSTIKA doma (kdo rozumite please help)
ne, tak hele, můžete to dle mě být sání - výfuk - zapalování. Sání a výfuk bych tedy vyloučil, podle těch příznaků co dopisuješ. Takže bych hledal v zapalování podobně jak to děláš od těch základních věcí furt dál
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz