Oprava motoru
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Oprava motoru
Pánové, potřebuji pomoct. Minulý týden se mi u mého SF 1,9 tdi v Holandsku stalo, že mi najednou motor skočil do neuvěřitelných otáček a z výfuku šel černý a pak bílý dým. V servise v Holandsku mi řekli, že to je palivové čerpadlo.Teď mi volali, že to nebylo palivovým čerpadlem, ale je něco v motoru.Není mi jasné co, ale budu vědět až zítra až se vrátím.
Nevíte o nějakém servise v Děčíně a okolí, který by mohl závadu diagnostikovat a opravit?
Díky moc za tipy a pomoc.
Nevíte o nějakém servise v Děčíně a okolí, který by mohl závadu diagnostikovat a opravit?
Díky moc za tipy a pomoc.
- Reklama
Re: Oprava motoru
s tím ti asi nikdo neporadí neb o motoru 1.9tdi v SantaFe slyším poprvé, buď máš jiný auto anebo jiný motor
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Oprava motoru
asi myslí 2.0 CRDi (1991 ccm)
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
- Ligimaster
- *
- Příspěvky: 39
- Registrován: 17 úno 2009, 19:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava motoru
mne to spravilo to iste na Fečku 2,0 CRDi. bolo to palivove cerpadlo prepustalo naftu do oleja a keď sa zvýšila hladina oleja v motore tak nasalo olej do sania a vtedy to dostalo vysoké otáčky a hrozne zadymilo. pretesniť palivové čerpadlo, vymeniť olej a filtre aj vzduchový vyčisťiť intercooler a nasávanie skúsiť naštartovať a modliť sa aby to nebolo niečo viac rozbité (ohnutá ojnica, kľuka ...... mňa to vyšlo asi na 5,000 korún aj s olejom montáž sám a pretesnenie čerpadla bosch servis
Santa Fe 2.0 CRDi
Re: Oprava motoru
Sorry, motor je 2,0 CRDI. r.v. 8/2004, najeto 105 tis. Auto jsem právě přitáhl ze servisu v Holandsku. Vyměnili mi palivové čerpadlo, ale závada neodstraněna. Blbě jsem mu rozuměl, prý je ještě neco ve válcích a za opravu každého chtěl 400 E.Domnívám se, že by to mohlo být gufero u chlazení turba.Teď čekám na diagnostiku závady.O stejné závadě jsem slyšel již od několika lidí.Tak zatím nevím a čekám.
Re: Oprava motoru
Takže závada je identifikována. Jsou v haj... všechny vstřiky. Víte někdo o repasi či kde je koupit? 10 tis za jeden se mi zdá trochu utažené za vlasy... Něco jsem tu v diskuzích našel, ale nic konkrétního.
Díky za radu.
Díky za radu.
Re: Oprava motoru
tak jsem to nestačil napsat, ale stává se to i u nových SF, vydřou se vstřiky a může to zničit komplet palivovou soustavu. Levnější vstřiky se dají tuším pořídit např. z Polska, ale stejně se kolem těch 8-9t budeš pohybovat, je to fakt docela raketa
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Oprava motoru
Na Kladně dělají repasi, vymění gumičky a jehly, psal jsem o tom tady https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 7&start=15, kontakt je tady http://www.firmy.cz/detail/163708-tp-kladno-dubi.html
Getz 1.3i Dynamic r.v.2004, 04/09 výměna za
SantaFe 2.0 CRDi, r.v.2004 - silver - omlazení za
NEWSantaFe 2.2 CRDi, r.v.2015 - gray shadow
Znám dvě nekonečna - lidskou hloupost a Vesmír. Ale u toho Vesmíru si nejsem jist - A.Einstein
SantaFe 2.0 CRDi, r.v.2004 - silver - omlazení za
NEWSantaFe 2.2 CRDi, r.v.2015 - gray shadow
Znám dvě nekonečna - lidskou hloupost a Vesmír. Ale u toho Vesmíru si nejsem jist - A.Einstein
Re: Oprava motoru
tak jsem zjišťoval a uměl bych origo Bosch za cca 8.600-8.700 s DPH
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Oprava motoru
Ahoj nevím teda jaky maš přesně vstriky ale paní Donatová mě tvrdila že je zhání někde kolem 5000kč kontakt na ně najdeš na www.autosluzbydonat.cz - zkus tam zavolat za zeptaní nic nedáš. At se daří.
Mometálně Matrix 1,5crdi tříhrnek
bylo Lantra wagon 2.0gls -J2- 102kw-LPG r.98
Dříve lantra 1,5-J1- 63kw. r.95 lpg
a před škoda Favorit135LS r.92 lpg
a před škoda 120GLS r.81
bylo Lantra wagon 2.0gls -J2- 102kw-LPG r.98
Dříve lantra 1,5-J1- 63kw. r.95 lpg
a před škoda Favorit135LS r.92 lpg
a před škoda 120GLS r.81
Re: Oprava motoru
To Zdenek 76 - díky, můžeš se mi ozvat na 602236981.Myslím, že se domluvíme.
Re: Oprava motoru
Osobně si myslím že to neskončilo jen u vstřiků, jestli měli upálený špičky tak myslím že budou v háji i písty. Závada čerpadla je u dieslových motorů santy a tucsona docela častým jevem, jedná se o 3 malé šroubky, které se povolí a propuští naftu do oleje. Tím že se zvyšuje hladina oleje smícháná s naftou dojde k nasání této směsi zpátky do sání a pak se motor chová podle sebe. i po vypnutí klíče motor vesele běží dál v maximálních otáčkách dokud se neupálí vstřiky a nebo se to nezadře, docela nákladná oprava jen kvůli 3 šroubkům, Známemu v Šumperku se to stalo myslím si tak 3 měsíce před koncem záruky.
Re: Oprava motoru
jj nebyly to jenom vstřiky byl načatý i jeden píst, ale Hyundai je dodává pouze v sadě, takže výměna všech, k tomu těsnění pod hlavou, úprava hlavy a navíc kompletní palivová soustava, byla plná drobných špon.......
Re: Oprava motoru
no potěš koště, ještě že mi to nehrozí, každopádně zajímavá info pro zájemce o ojetinu
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Re: Oprava motoru
Tak to je docela zásadní informace, včasným zastavením motoru se dá zabránit poškození motoru. Vrazit tam 5-ku, sešlápnout brzdu a pustit rychle spojku umí každý, jen na tuto událost musí být připraven. Dá se nějak kontrolovat utažení těch 3 šroubků?
K těm šponám v palivovém systému - u Citroenů s Hdi se toto občas stává v důsledku poškození čerpadla paliva, umístěného v nádrži - pravděpodobně v důsledku nekvalitního paliva. Předpokládám, že stejný systém je i u Crdi, takové to bzučení při žhavení je zřejmě tlakování systému tímto čerpadlem. Porucha se začíná projevovat špatnými starty - čerpadlo nedává dostatečný tlak paliva před vlastní palivové čerpadlo Bosch.
K těm šponám v palivovém systému - u Citroenů s Hdi se toto občas stává v důsledku poškození čerpadla paliva, umístěného v nádrži - pravděpodobně v důsledku nekvalitního paliva. Předpokládám, že stejný systém je i u Crdi, takové to bzučení při žhavení je zřejmě tlakování systému tímto čerpadlem. Porucha se začíná projevovat špatnými starty - čerpadlo nedává dostatečný tlak paliva před vlastní palivové čerpadlo Bosch.
Santa Fe 2.0 CRDi, 4x4, r.2004