Ahojte. Mam novy problem s mojim Getzom. Ak sa dlhsie pohybujem v meste pripadne v kolonach a vonku je dostatocne teplo tak po stlaceni plynoveho pedala sa z motora ozyva intenzivny skripot ktory mizne pri 2000 otackach. Cim dlhsie jazdim, tym sa skripot viac zintenzivnuje a ide ma z toho porazit. Ked motor vychladne tak po nastartovani sa sa zvuk do 5 minut objavi a opat pomaly zintenzivnuje.
Samozrejme som s tym bol v servise v BA a ich reakcia ma totalne dorazila. Citujem: "Ze ano je tam problem, ale mozem Vas utesit ze mame tu este jedneho noveho Getza a tam je ten skripot ovela intenzivnejsi." Takze ja by som udajne mal byt este stastny ze mi to neskripe tak moc. Samozrejme ze nevedia kde je problem a snazia sa to bagatelizovat. Po mojich problemoch v zime so startovanim za studena je toto moj druhy problem a ani jeden nedokazali v servise vyriesit. Povedzte mi co mam robit. Nie je tu nejaky pravnik co by mi dokazal to auto vyreklamovat aby mi vratili peniaze?
Poradte.
Novy problem u Getz 1.4
Moderátoři: vipe, Moderátoři
Novy problem u Getz 1.4
Getz 1.4 DYNAMIC
- Reklama
soto
Ze vraj dobry servis je v Pezinku. Ja do BA servisu tiez uz nikdy nepojdem vid (https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=1082).
Opel Zafira 1,8i (7 miest) 2001
Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
Plně souhlasíms vlkobassem, zkus jiný servis, ale každopádně bych poslal stížnost importérovi na přístup tvého prodejce.Citujem: "Ze ano je tam problem, ale mozem Vas utesit ze mame tu este jedneho noveho Getza a tam je ten skripot ovela intenzivnejsi." Takze ja by som udajne mal byt este stastny ze mi to neskripe tak moc.
Tak kurňa když už o tom problému ví a maj tam jedno auto které to dělá tak s tím jezdím tak dlouho dokud na to nepřijdu kde je zakopanej pes od toho jsou autorizovanej servis a měly by se tak chovat.
Toť můj názor.
Pokud to auto mas nové, jako že ano, tak jim ho tam odvez, že nejsi stím spokojenej, že tohle normální auto nedělé a ať ti to opraví, chtěj od nich předávací protokol který ti musí dát. Pokud nebudou vědět co stím, tak si na tom vylámou zuby. Kontroluj si jak dlouho je to auto v servise a po třiceti dnech jiim zavolej jestli už to mají spravené, a když ti řeknou cokoliv, tak reaguj slovi ž eporušili lhůtu danou zákonem na reklamaci a ať ti buď vrátí veškeré peníze co si do toho dal (je jedno jestli si platil hotove nebo máš leasing) nebo nové auto, stoprocentnš to proserou i když to dáš soudu.
Funguje to, každopádně nesmíš ustupovat, oni tu jsou pro tebe, ne ty pro ně. Po těch třiceti dnes doporučuju najmout právníka, ten se toho chopí velice rád, protožo z toho má "palmáre" to je nějaké procento z vysouzené částky. Ale nemusíš se bát ty dostaneš veškeré peníze. Soudní ýlohy a právníka platí strana která to projede.
Takže neleň a skoč za nějakým právníkem se poradit.
Pamatujme si, autorizovaný servis tu je pro nás, ne mi pro servis ....
Takto jsem vysoudil cenu nového scootera který se mi po dvouch měsících vysypal a autorizovaný servis nebyl schopný ho opravit ....
Funguje to, každopádně nesmíš ustupovat, oni tu jsou pro tebe, ne ty pro ně. Po těch třiceti dnes doporučuju najmout právníka, ten se toho chopí velice rád, protožo z toho má "palmáre" to je nějaké procento z vysouzené částky. Ale nemusíš se bát ty dostaneš veškeré peníze. Soudní ýlohy a právníka platí strana která to projede.
Takže neleň a skoč za nějakým právníkem se poradit.
Pamatujme si, autorizovaný servis tu je pro nás, ne mi pro servis ....
Takto jsem vysoudil cenu nového scootera který se mi po dvouch měsících vysypal a autorizovaný servis nebyl schopný ho opravit ....
Hyundai Getz 1,3/63kw cvvt Elegance 5HB Tundra Green
Mercedes Benz class G 2.9tdi rv.89 + facelift 2005
Daewo Nexia 1.5i 8V rv.92
R.I.P - Honda Civic původně 1,5/66kw
R.I.P - Fiat 126p (polski)
Mercedes Benz class G 2.9tdi rv.89 + facelift 2005
Daewo Nexia 1.5i 8V rv.92
R.I.P - Honda Civic původně 1,5/66kw
R.I.P - Fiat 126p (polski)
Muzu doporucit Autostyl Brno... Zkus tam aspon zavolat...
servis Bubeníčkova
Bubeníčkova 13, 615 00 Brno
tel./fax: (+420) 545 226 014
e-mail: servis@autostyl.cz
kontakt: Ing. Vincenc Novotný
servis Bubeníčkova
Bubeníčkova 13, 615 00 Brno
tel./fax: (+420) 545 226 014
e-mail: servis@autostyl.cz
kontakt: Ing. Vincenc Novotný
tatka musi jeho octavku taky servisovat 30km od domova, pac tady v okoli je sice servisu mrte ale ten jejich pristup to je k placi..vipe píše:Plně souhlasíms vlkobassem, zkus jiný servis, ale každopádně bych poslal stížnost importérovi na přístup tvého prodejce.Citujem: "Ze ano je tam problem, ale mozem Vas utesit ze mame tu este jedneho noveho Getza a tam je ten skripot ovela intenzivnejsi." Takze ja by som udajne mal byt este stastny ze mi to neskripe tak moc.
Tak kurňa když už o tom problému ví a maj tam jedno auto které to dělá tak s tím jezdím tak dlouho dokud na to nepřijdu kde je zakopanej pes od toho jsou autorizovanej servis a měly by se tak chovat.
Toť můj názor.
ja jsem teda tedka taky v pekne blby situaci, potom co nejblizsi hyundai servis (10km) u me naprosto skoncil a obratim se tam snad uz jen tehdy kdy to bude chtit autorizovanej servis a nikdo jinej mi nepomuze a v liberci kde jsem na vejsce zkrachovali, a nikde tam nic na hyundaiky neni, tak to nemam kam vozit
-
- **
- Příspěvky: 191
- Registrován: 18 dub 2005, 20:42
- Bydliště: Košice /Slovensko/
- Kontaktovat uživatele:
problém
...to Lubos
podobný problém som riešil aj ja. Trvalo to dlho, kým som to dotiahol do úspešného konca. Z toho čo popisuješ, je zrejmé, že sa jedná o vznik zvuku pri, resp. od dosiahnutia určitej prevádzkovej teploty v motorovej časti. Toto samé o sebe už prezrádza, že sa jedná o materialovú vadu. Tento problém je pre servis jeden z najhorších, nakoľko je problematické lokalizovať, čo tento jav spôsobuje. Žiadný servis, sa nepustí do kompletného rozoberania motora a jeho súčastí, pretože by to nemal kto zaplatiť. Importer takéto zásahy "na slepo" im totiž neprepláca. V každom prípade, ti z vlasnej skúsenosti a veľkej podobnosti prípadu odporúčam, dôkladne a sústavne sledovať kedy to presne vzniká a za akých okolností, tak isto sleduj, či sa niečo pri vzniku škrípania na činnosti motora zmení. Myslím tým : či sa daný jav prejavý pri prevádzke za mokra /dážd/, pri určitých rýchlostných stupňoch, pri stúpaní alebo klesaní vozidla, v prudkom naklánaní sa vozidla a pod. Toto sú všetko veci, ktoré musíš vychytať ty a výsledok im napovie, ktorým smerom sa majú v pátraní uberať. Viem, že je to dosť trapné si sám robiť diagnostiku na novom aute, ale žial taká je pravda a realita. Inak zabudni na reklamačný postup ako je to pri iných tovaroch, ako to tu iný hovoria. Niesi totiž schopný právne a technicky dokázať že sa 3 krát jednalo o ten istý problém a ďalej to neznamená odstupenie od zmluvy a vrátenie hotovosti. Dokonca sa nedočkáš ani výmeny auta za iný kus, jediné čo by si si po dlhodobom "dupaní nohami" mohol vydupať je výmena motora ako celku, ale aj toto skôr NIE ako ÁNO. Neuspeješ, a na právnikov importéra nemáš resp. súdny spor ťa bude stáť hodne a výsledok je neistý.
Takže sleduj auto naďalej, popíš daný problém s nazbieraním čo najviac infomácii o ňom a rozpošli to do rôzných Hyundai servisov v SR a ČR k ich servisným technikom. Ostáva ti len dúfať, že niekde už rovnaký problém bol a podarilo sa im ho vyriešiť, a tým pádom budeš za vodou. Inak pevné nervy.
Takto som postupoval ja, prineslo to úspech a dokonca ešte potom mi tu importér vypisoval, že good work
podobný problém som riešil aj ja. Trvalo to dlho, kým som to dotiahol do úspešného konca. Z toho čo popisuješ, je zrejmé, že sa jedná o vznik zvuku pri, resp. od dosiahnutia určitej prevádzkovej teploty v motorovej časti. Toto samé o sebe už prezrádza, že sa jedná o materialovú vadu. Tento problém je pre servis jeden z najhorších, nakoľko je problematické lokalizovať, čo tento jav spôsobuje. Žiadný servis, sa nepustí do kompletného rozoberania motora a jeho súčastí, pretože by to nemal kto zaplatiť. Importer takéto zásahy "na slepo" im totiž neprepláca. V každom prípade, ti z vlasnej skúsenosti a veľkej podobnosti prípadu odporúčam, dôkladne a sústavne sledovať kedy to presne vzniká a za akých okolností, tak isto sleduj, či sa niečo pri vzniku škrípania na činnosti motora zmení. Myslím tým : či sa daný jav prejavý pri prevádzke za mokra /dážd/, pri určitých rýchlostných stupňoch, pri stúpaní alebo klesaní vozidla, v prudkom naklánaní sa vozidla a pod. Toto sú všetko veci, ktoré musíš vychytať ty a výsledok im napovie, ktorým smerom sa majú v pátraní uberať. Viem, že je to dosť trapné si sám robiť diagnostiku na novom aute, ale žial taká je pravda a realita. Inak zabudni na reklamačný postup ako je to pri iných tovaroch, ako to tu iný hovoria. Niesi totiž schopný právne a technicky dokázať že sa 3 krát jednalo o ten istý problém a ďalej to neznamená odstupenie od zmluvy a vrátenie hotovosti. Dokonca sa nedočkáš ani výmeny auta za iný kus, jediné čo by si si po dlhodobom "dupaní nohami" mohol vydupať je výmena motora ako celku, ale aj toto skôr NIE ako ÁNO. Neuspeješ, a na právnikov importéra nemáš resp. súdny spor ťa bude stáť hodne a výsledok je neistý.
Takže sleduj auto naďalej, popíš daný problém s nazbieraním čo najviac infomácii o ňom a rozpošli to do rôzných Hyundai servisov v SR a ČR k ich servisným technikom. Ostáva ti len dúfať, že niekde už rovnaký problém bol a podarilo sa im ho vyriešiť, a tým pádom budeš za vodou. Inak pevné nervy.
Takto som postupoval ja, prineslo to úspech a dokonca ešte potom mi tu importér vypisoval, že good work
Hyundai Getz 1.1 5dv /VS celadon blue/