1) LPG nemá přímý vstříkování, je tam směšovač (bohužel).
2) Na benzín auto jede v pohodě - teda kromě toho, že je to líný a prostě výkon šel dolů a spotřeba nahoru jak na plyn i na benzin.
3) Termostat je v pohodě. Ve vodě olej není, ani voda neubývá - takže těsnění pod hlavou je OK.
4) A ještě jednu věc jsem zjistil - stává se mi občas, že mi zůstávají vyset otáčky na volnoběh - jednou jsou v pohodě tak okolo 800,občas třeba i 1300 a výš (stačí, ale prošlápnout pedál a spadnou), a někdy kolísají a otáčkoměr lítá mezi skoro nulou a 1000. Vše samozřejmě jak na benzín i na plyn. Takže v LPG problém není (kdyby se tady náhodou našel nějaký kritik tohoto paliva
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Asi bych nejspíše souhlasil s tím, že jsou v háji kroužky, komprese a nejspíše i gufera na ventilech - přece jenom to auto už má nalítáno skoro 200tkm.
Dokonce mi teď nedávno bylo řečeno, že pokud používám pohon na plyn, měl bych místo polosyntetiky používat plnou syntetiku a měnit olej po 10-tisících a ne po 15.
Už jsem objednanej do servisu, tam vám pak dám vědět, jak jsem dopadl. Jsem zvědavej, co mi všechno najdou....