Přestavba N1 na M1

Santa Fe druhé generace, 2006 -2012

Moderátoři: miooo, Moderátoři

zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Re: Přestavba N1 na M1

Příspěvek od zdenek76 »

Hodně radosti s novým strojem, z mého pohledu je to krok správným směrem, o třídu výše a přitom za cenu srovnatelnou se Santíkem. Anebo to ještě rozmysli a udělej jeden veeeeelký skok do Toyoty LandCruiser V8
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Reklama
 

Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba N1 na M1

Příspěvek od pepan »

tak gratuluju..Pajero dobrá volba ..
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
Marty
*
Příspěvky: 34
Registrován: 29 kvě 2006, 15:24
Bydliště: Kladensko

Re: Přestavba N1 na M1

Příspěvek od Marty »

zdenek76 píše:Hodně radosti s novým strojem, z mého pohledu je to krok správným směrem, o třídu výše a přitom za cenu srovnatelnou se Santíkem. Anebo to ještě rozmysli a udělej jeden veeeeelký skok do Toyoty LandCruiser V8
Dík, vidím to stejně. LandCruiser V8 je na mě už trochu moc velký sousto. Do finálovýho výběru s Pajerem jsem zařadil LandCruiser 120. Jel jsem v tom a není to špatný kousek. Krásně neutrální v zatáčkách, dost rychlá aut. převodovka. Pneumatický zvýšení zadní nápravy o 3 cm je super. Nelíbilo se mi vnitřní provedení - dost laciná kůže, divná šedá barva. Pakárna je s 3. řadou sedadel. Skládají se do stran k bočním okénkům, takže zabírají docela dost místa v kufru. Často potřebuju naložit kufr na plno a tohle bych neskous.
Pajero jsem projel i v terénu a nádhera. Měl jsem ho půjčený na den od prodejce. Najel jsem 500 km - dálnice, okresky, kopce kolem Náchoda a je to láska na první pohled, přátelé.
Už brzy Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D Paris AT
Santa Fe 2006, 2,2 CRDi VGT Dynamic, Manual, Blue Onyx
karlmarx
*
Příspěvky: 20
Registrován: 18 dub 2007, 19:25
Bydliště: Brno

Re: Přestavba N1 na M1

Příspěvek od karlmarx »

Tak by mě teď zajímalo, když si můžeme tu "milovanou" přepážku sami odmontovat, jaké další výhody přestavba N1 na M1 přináší. Mám souhlas importéra (1000,- Kč) i leasingovky (grátis) a váhám, zda do toho jít a investovat další čas a 2.400,- nebo jen mřížku vyhodit. #-o
Santa Fe 2.2 CRDi 114kW 2007 (na prodej)
Mitsubishi Carisma GLX (sold)
Opel Astra 1,4i (sold)
Škoda 120L (sold)
hoki
*
Příspěvky: 68
Registrován: 24 zář 2007, 23:20

Re: Přestavba N1 na M1

Příspěvek od hoki »

Taky nevím, kromě toho, že N1 je výborný proto, že by se na nás měli vztahovat značky pro náklaďáky ne? Takže když je někde značka 60kmh pro nákladní vozy a není tam dodatková 3,5t, tak bychom měli jet všichni jen 60, ne??? :oops:

Právě jdu vymontovat u svého Tucsona přepážku, konečně budu moci použít polohování zadních sedaček, háčky na tašky s drobnostma a sklopení jen jedné sedačky, hurá =D>

Co bude dál? Umí někdo zpětnou přestavbu na 5 míst??? Fakt by se mi to šiklo (v době pořizování jsem to tak moc nepotřeboval), nebo je to fakt nevratný (pořád mi to tvrdí autorizovaný servis, prý upálili ten kotevní bod).

Co ta rezerva? Mám před sebou MF Dnes z 9.9.2009, kde je tabulka, že celá modelová řada KIA může rezervu vyhodit a celá řada Hyundai ne... Je to jen na rozhodnutí importéra... Auta stejná, přístup jiný a zrovna Hyundai má ten špatnej ](*,)


Díky za nápady a tipy. Jo a sorry za vtírání se do sekce Santíků:-)

Petr
Hyundai ix55 3.0 176kW (typ: EN, varianta: F7D14, verze: A61AZ1), 12/2009
Hyundai Tucson 2.0 103kW CRDi VGT Dynamic 4x4, 11/2007
Uživatelský avatar
Zdeněk ČB
**
Příspěvky: 223
Registrován: 04 lis 2006, 17:28
Bydliště: České Budějovice

Re: Přestavba N1 na M1

Příspěvek od Zdeněk ČB »

karlmarx píše:Tak by mě teď zajímalo, když si můžeme tu "milovanou" přepážku sami odmontovat, jaké další výhody přestavba N1 na M1 přináší. Mám souhlas importéra (1000,- Kč) i leasingovky (grátis) a váhám, zda do toho jít a investovat další čas a 2.400,- nebo jen mřížku vyhodit. #-o
Dle mého laického názoru se jedná hlavně o problém v kategorii N1 v kombinaci s tažným, kde se můžeš dostat nad hranici 3500 kg. Nejen že existují "značky zákaz vjezdu nákladních vozidel" kde je tato hranice, ale hlavně také například nevyjasněné záležitosti ohledně mýtného, a nebo také používání tachografů.
Podotýkám, jedná se o můj laický pohled, třeba je všechno jinak. Já jsem mřížku demontoval s přestavbou před pár měsíci, ale to jiná volba nebyla možná.
2002-2006 SF 2,00 CRDi dynamic Black
2006-? New SF 2,2 VGT elegance A/T Blue titanium MY 2007
Uživatelský avatar
SuperMUF
**
Příspěvky: 154
Registrován: 01 říj 2006, 16:16

Re: Přestavba N1 na M1

Příspěvek od SuperMUF »

Tak chlapi, máte už zakoupené mýtní jednotky ? nebo doufáte ( jako já ) že je nebudeme na Santičkách potřebovat ?

díky za názory
Hyundai iX35 Premium 4x4 135 kw Sirius Silver 05/2011
Hyundai iX20 Comfort 1.4CVVT 16V digi A/C 04/2011
Hyundai H1 Tour 8 míst. 2.5CRDi ESP 04/2010

Hyundai SantaFe 2.2CRDi silver MT Dynamic 4x4 09/2006-04/2011
Hyundai Getz 1.1 Dynamic A/C 01/2008-04/2011
Uživatelský avatar
Josef
****
Příspěvky: 1282
Registrován: 10 kvě 2005, 11:32
Bydliště: Praha

Re: Přestavba N1 na M1

Příspěvek od Josef »

Lubos23
Příspěvky: 2
Registrován: 10 pro 2006, 19:56
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba N1 na M1

Příspěvek od Lubos23 »

Nevie niekto ako je to z mrezou v SK? V servise ako vzdy nic nevedia. Dost mi tam zavadzia pri prevoze tovaru. Pri sklapani mreze mi osucha cely interier tak tam radsej nic nevozim. Dik za info.
New Santa Fe 2007 Elegance, cierna metaliza, bezovy interier, manual
Odpovědět

Zpět na „SANTA FE II“