Starex 4x4
Moderátor: Moderátoři
- ivan kuschall
- **
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 pro 2008, 19:22
Re: Starex 4x4
Sem ti už jednou říkal že není problém udělat uzávěrku a to buď na vzduch nebo na podtlak, vím kam jít, ale připrav si prkenici
http.kuschall.webovastranka.cz
www.dvere-drevene.cz
www.dvere-drevene.cz
- Reklama
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4x4
..ivane se nečerti...apropoo-kdes nechal dělat pevnosták? nebo sis ho dělal ty?..díky
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Starex 4x4
dneska jsem se zase trochu pídil... za A: nejde mi povolit vypouštěcí šroub u zadního diffu - ne už celkem ožvejklej,
já se nato vys....
B: starex H1 4x4 98 má zřejmě samosvor v zadu a možná i ve předu. dneska jsem to zvedal a když točí levým předním,
tak to pravý stojí - při klasickým otevřeným diffu by se mělo točit na druhou stranu ne? zadní jak kdy, ale ta zadní kola
se většinou točí obráceně. takže počítám,že tam byla omezená svornost, ale je totálně kaput.
chlapi, když jedu, tak mi docela často někde něco lupne, a nevím co, myslím si, že je to buď vůje na torzní tyči vpředu-ta
se trochu hýbe v pouzdře a občas by mohla cvaknout, ale spíš se mi zdá, že je to ze zadního difu -jako by tam v oleji
překážel např. kousek zoubku a občas se cvakl mezi zuby, ale auto necukne...kurňa asi za někym z vás dojedu a pomůžete
mi za malý úplatek rozhodit zadní diferák. sám si na to netroufám a na profi servis zrovna nemám /(a do vánoc těžko mít
budu....auuuuu.....
já se nato vys....
B: starex H1 4x4 98 má zřejmě samosvor v zadu a možná i ve předu. dneska jsem to zvedal a když točí levým předním,
tak to pravý stojí - při klasickým otevřeným diffu by se mělo točit na druhou stranu ne? zadní jak kdy, ale ta zadní kola
se většinou točí obráceně. takže počítám,že tam byla omezená svornost, ale je totálně kaput.
chlapi, když jedu, tak mi docela často někde něco lupne, a nevím co, myslím si, že je to buď vůje na torzní tyči vpředu-ta
se trochu hýbe v pouzdře a občas by mohla cvaknout, ale spíš se mi zdá, že je to ze zadního difu -jako by tam v oleji
překážel např. kousek zoubku a občas se cvakl mezi zuby, ale auto necukne...kurňa asi za někym z vás dojedu a pomůžete
mi za malý úplatek rozhodit zadní diferák. sám si na to netroufám a na profi servis zrovna nemám /(a do vánoc těžko mít
budu....auuuuu.....
- ivan kuschall
- **
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 pro 2008, 19:22
Re: Starex 4x4
Já se nečertím z toho sem už vyrost, na nárazníky mám známého ten je dělá v Lomnici já dělám se dřevem z toho by to nešlo
http.kuschall.webovastranka.cz
www.dvere-drevene.cz
www.dvere-drevene.cz
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4x4
ty máš zvýšenej samosvor jako já...ke mě ani nejezdi ..nevím,kdy by sme to udelali...
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Starex 4x4
zdravim panove rozmyslim o koupi a mam par dotazu!dela se starex r.v.99 jen 4x4 nebo i jako normalni dvoukolka? dale jestli jde to 4x4 vypnout nebo je to stbilni prevod? a i kdyz to uz je mozna OT ale jestli se daji vzadu vyndat sedadla jakoby lehce nebo se musi neco povolit odsroubovat atpod.? nebo se daji jen vyklopit do boku? a klasicka otazka na spotrebu ? hosi diky!
Re: Starex 4x4
clovece tady to zije!! jinak uz sem si tady vsechno o tech H1 precetl ,ale o tom jestli se ten starex delal i jako dvoukolka to se tady nepise! a jestli se da prevod 4x4 vypnout taky ne!
Re: Starex 4x4
už to píšu potřetí, zase se mi to smazalo...
starex 2,5 td 59 kw - snad se ani do čr nedovážel tohle označení bylo většinou pro západní trh...dělá se tradičně zadokolka, některý verze měly diferenciál s omezenou svorností, takže alespoň něco. v zimě je to ale děs s prázdným autem
někde coufat na ledu nebo prašný cestě nebo blátě. teda moje zkušenost tak hovoří...
pak se dělaly verze starex 4x4 - klasicky poháněnej zadek kardanem, většinou vzadu dif. s omezenou svorností, mě už taky
nefunguje.
přiřazení předku je "elektronicky" zmáčkneš tlačítko a morotek přetočí v přídavný převodovce přední kardan a pohání se předek. tam jsou většinou manální volnoběžný náboje. tlačítkem jde přeřadit ještě na redukci - poměr 50:50 ale háček je
v tom, že nemáš uzávěrku a hrabe kolo co klouže, teda pokud dobře nefunguje ten "samosvor".... na mý 4x4 je to samozřejmě taky v háji - čidlo nebo počítat, takže mi to nepřepíná zpátky.
sedačky jsou pohodlý-dvě v druhý řadě jdou dmontovat - na šesti šroubech a dá práci je odšroubovat a odnést- jsou těžší než pytel cementu....třetí řada se dá sklopit doboku -je to praktický a popř. se asi dají i demontovat - snáž než ty dvě středový. motor je línej a hodně žere ale zase je to příjemnej interiér, ale je to hyundai a pokud bych měl víc peněz, možná bych si opravil nějakýho vybavenýlo multivana nebo caravelu syncro ale tam by asi náklady na opravu např. 4x4 byly ranec...
jo, spotřeba tak devět až dvanáct, takže počítej jedenáct a při 59 kw pojedeš po dálnici tak 115 a už to točíš na 4000 otáček a baští přes 12?
starex 2,5 td 59 kw - snad se ani do čr nedovážel tohle označení bylo většinou pro západní trh...dělá se tradičně zadokolka, některý verze měly diferenciál s omezenou svorností, takže alespoň něco. v zimě je to ale děs s prázdným autem
někde coufat na ledu nebo prašný cestě nebo blátě. teda moje zkušenost tak hovoří...
pak se dělaly verze starex 4x4 - klasicky poháněnej zadek kardanem, většinou vzadu dif. s omezenou svorností, mě už taky
nefunguje.
přiřazení předku je "elektronicky" zmáčkneš tlačítko a morotek přetočí v přídavný převodovce přední kardan a pohání se předek. tam jsou většinou manální volnoběžný náboje. tlačítkem jde přeřadit ještě na redukci - poměr 50:50 ale háček je
v tom, že nemáš uzávěrku a hrabe kolo co klouže, teda pokud dobře nefunguje ten "samosvor".... na mý 4x4 je to samozřejmě taky v háji - čidlo nebo počítat, takže mi to nepřepíná zpátky.
sedačky jsou pohodlý-dvě v druhý řadě jdou dmontovat - na šesti šroubech a dá práci je odšroubovat a odnést- jsou těžší než pytel cementu....třetí řada se dá sklopit doboku -je to praktický a popř. se asi dají i demontovat - snáž než ty dvě středový. motor je línej a hodně žere ale zase je to příjemnej interiér, ale je to hyundai a pokud bych měl víc peněz, možná bych si opravil nějakýho vybavenýlo multivana nebo caravelu syncro ale tam by asi náklady na opravu např. 4x4 byly ranec...
jo, spotřeba tak devět až dvanáct, takže počítej jedenáct a při 59 kw pojedeš po dálnici tak 115 a už to točíš na 4000 otáček a baští přes 12?
Re: Starex 4x4
tos me nepotesil vubec! teda tim ze nejdou vyndat lehce sedacky,ani tou spotrebou!
Re: Starex 4x4
Spotreba zalezi od motora,ked som toho svojho viezol z Nemecka s priemerkou okolo 95 km/h tak spotreba bola 8,6 pri zadnom nahone,ked som mu priradil predok(snehova kalamita bola) vysplhalo sa to na 12 ,ale iba so zadkom isiel poctivych 160km/h(podla GPS) kopec-nekopec Zatial velka spokojnost
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4x4
hlavně tě tu vítám
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Starex 4x4
Dakujem pekne trosku som ho dnes prevetral po lese a poliach(nech sa vytesi aj on ) pneu ma zimaky Pirelli Scorpion,235/75/15 Ice+Snow,zadne sice len hlbkou dezenu nejakych 5mm ale to mu nebranilo,aby v tom prasane bezproblemovo zvladol aj stupania, na redukovanu 4-recku si len tak pobrukoval Na mokrom snehu by mal mozno problemy,potom by to chcelo hrubsi dezen pneumatik...
PS vcera som s radostou zistil,ze tento motor ma rozvod retazou,tak na nejakych par km by mal byt klud neviete aky je interval vymeny retaze? Zvycajne to byva okolo 350 tkm,alebo ked zacne viacej sramotit(a la Zigulak)
PS vcera som s radostou zistil,ze tento motor ma rozvod retazou,tak na nejakych par km by mal byt klud neviete aky je interval vymeny retaze? Zvycajne to byva okolo 350 tkm,alebo ked zacne viacej sramotit(a la Zigulak)
- Přílohy
-
- brezina4.jpg (215.19 KiB) Zobrazeno 2474 x
Re: Starex 4x4
To je naaadherny auto
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Starex 4x4
Trosku nasnezilo,povozili sme sa
- Přílohy
-
- 40cm noveho snehu 8)
- 40cm_snow.jpg (154.86 KiB) Zobrazeno 2458 x
-
- DSCN20112010-02-03_16-00-580001.JPG (129.35 KiB) Zobrazeno 2459 x