Zamčený volant + zablokovaný klíček
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Zamčený volant + zablokovaný klíček
Zdravím všechny,
potřeboval bych odbornou radu. Včera jsem do mojeho 3dveřového Accenta cpal tašku s nákupem od řidiče na podlahu spolujezdce, chytil jsem se volantu a ten se mi zamknul. To by nebylo ještě takový neštěstí, (stává se mi to celkem často) jenže po zastrčení klíčku a zahejbání volantem, se nehnul ani klíček, ani volant. Asi půl hodiny jsem to zkoušel všemi způsoby odblokovat,tahat za volant ze všech stran, kroutit klíčkem tam i zpět, ručně zvenku hejbat kolama vlevo i vpravo, slibovat, nadávat i vyhrožovat, ale ten parchant volant ani klíček v zapalování se ani nepohnuli. Tudíž mi stojí auto před obchoďákem a já bych potřeboval od nějakýho šikuly poradit jah ho dostat zpět před barák, aniž bych způsobil autu fyzicku a mě psychickou újmu. Všem přispěvatelům se skvělými nápady předem děkuji.
potřeboval bych odbornou radu. Včera jsem do mojeho 3dveřového Accenta cpal tašku s nákupem od řidiče na podlahu spolujezdce, chytil jsem se volantu a ten se mi zamknul. To by nebylo ještě takový neštěstí, (stává se mi to celkem často) jenže po zastrčení klíčku a zahejbání volantem, se nehnul ani klíček, ani volant. Asi půl hodiny jsem to zkoušel všemi způsoby odblokovat,tahat za volant ze všech stran, kroutit klíčkem tam i zpět, ručně zvenku hejbat kolama vlevo i vpravo, slibovat, nadávat i vyhrožovat, ale ten parchant volant ani klíček v zapalování se ani nepohnuli. Tudíž mi stojí auto před obchoďákem a já bych potřeboval od nějakýho šikuly poradit jah ho dostat zpět před barák, aniž bych způsobil autu fyzicku a mě psychickou újmu. Všem přispěvatelům se skvělými nápady předem děkuji.
Accent ´99 1.3 62kW 3dv
- Reklama
Re: Zamčený volant + zablokovaný klíček
Ve chvili, kdyz budes hybat volantem, tak musis zaroven otocit tim klickem, ale to uz si asi udelal...
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: Zamčený volant + zablokovaný klíček
Zkus tam zajet jeste jednou, obcas nemaji svuj den a tak zlobi, treba uz si dneska da rict Kdyz to nepujde, tak ho nech odtahnout, no. Nic vic s tim asi neudelas
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: Zamčený volant + zablokovaný klíček
Odpoledne to zkusim znova, az tam nebude tolik lidi, az si budu krast auto.. Doufam, ze uz bude mit svuj den. Nejde ten pitomej zamek nejak rozebrat??
Accent ´99 1.3 62kW 3dv
Re: Zamčený volant + zablokovaný klíček
snad se to povede. No, nevim, ale pilka na zelezo by to asi svedlareginald píše:Odpoledne to zkusim znova, az tam nebude tolik lidi, az si budu krast auto.. Doufam, ze uz bude mit svuj den. Nejde ten pitomej zamek nejak rozebrat??
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: Zamčený volant + zablokovaný klíček
tak to samé se mi stalo asi před třemi týdny se Santou. Jenomže jsem byl takovej frajer, že jsem si na to zavolal servis a odtahovku. Dělal jsem s tím totiž psí kusy a nic nepomohlo. Druhý dne přijel maník s odtahovkou, strčil klíček, kroutil volantem že jsem se bál že ho urve a povedlo se to. Vypadal jsem za blbce a ještě platil odtah....
Podezřívám Santu, že se na to dobře vyspal a rozhodl se, že povolí.
Podezřívám Santu, že se na to dobře vyspal a rozhodl se, že povolí.
Teď: Stříbrný a Elegantní Santa Fe 2008 2,2 CRDi řízený manuálně pořízený před prázdninami 2009
Pastelově červený I30 Gamma Comfort 1.4 benzínek s manuálem narozený v roce 2010
Předtím: Peugeot 307SW
Předtím: Š120 S jako spolujezdec navigátor
Pastelově červený I30 Gamma Comfort 1.4 benzínek s manuálem narozený v roce 2010
Předtím: Peugeot 307SW
Předtím: Š120 S jako spolujezdec navigátor
Re: Zamčený volant + zablokovaný klíček
No ja bych s tim taky zkusil jeste chvili lomcovat, nez platit nekolik litru za odtah
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: Zamčený volant + zablokovaný klíček
Ahoj, tak už mám auto v garáži, pár tipů pro ty, koho postihne u accenta stejnej problém
1.) Vyzbrojil jsem se sadou šroubováků + 1 párem drátů.
2.) Vlezl jsem do auta a začal bádat jak ten zámek odpojit. Sundal jsem takovej ten plastovej dekl za volantem. Je to vrchní a spodní díl, každej na dvou šroubech. Za chvíli to bylo dole.
3.) Krátkým, ale celkem silným plochým šroubovákem jsem vyšrouboval dva šrouby co ten zámek drží na tyči od volantu. A ejhle zámek spadnul jako hruška. Takže se volantem už dalo normálně točit. - Fíha, takhle rychle jsem to opravdu nečekal. Takže teď už by se dalo auto odtahnout po laně.
4.) Nonic, zámek je dole, přece neodejdu, aniž bych to zkusil nastartovat drátem, kór když ho tam mam žejo?? Takže červenej na skříňce je plus. Když jsem ho spojil s bílo-černym hnedka vedle, tžak se rozsvítila přístrojovka. Tyhle dráty jsem k sobě přišmodrchal drátkem, aby to vodilo a nemusel jsem to držet. Když potom spojíš červenej s černo-žlutym auto startuje, a dokud neodpojíš bílo-černej od červenýho, tak i vrčí. . Pro putičkáře, když spojíš červenej i s modro-červeným, tak půjdou i stěrače, větráky a asi i světla a blinkry. Ale to jsem já neřešil, zas tak dobře tam ty přidávaný dráty nedržeji.
5.) Pak jsem odjel do garáže, vykonektoroval spínací skříňku a budu jí rozebírat, a zkoušet, jestli jí nepřemluvim aby zase fungovala. Nejdřív si ale musim v dílně zamíst, abych tam dobře viděl všechny ty pérka a kuličky, který na mě určitě vyskáčou.
Doufám, že mě nikdo nenařkne, že jsem poskytl návod pro zloděje, protože ty ho opravdu nepotřebujou. Ještě sem potom sendnu, jak to dopadlo s tou spínačkoul
1.) Vyzbrojil jsem se sadou šroubováků + 1 párem drátů.
2.) Vlezl jsem do auta a začal bádat jak ten zámek odpojit. Sundal jsem takovej ten plastovej dekl za volantem. Je to vrchní a spodní díl, každej na dvou šroubech. Za chvíli to bylo dole.
3.) Krátkým, ale celkem silným plochým šroubovákem jsem vyšrouboval dva šrouby co ten zámek drží na tyči od volantu. A ejhle zámek spadnul jako hruška. Takže se volantem už dalo normálně točit. - Fíha, takhle rychle jsem to opravdu nečekal. Takže teď už by se dalo auto odtahnout po laně.
4.) Nonic, zámek je dole, přece neodejdu, aniž bych to zkusil nastartovat drátem, kór když ho tam mam žejo?? Takže červenej na skříňce je plus. Když jsem ho spojil s bílo-černym hnedka vedle, tžak se rozsvítila přístrojovka. Tyhle dráty jsem k sobě přišmodrchal drátkem, aby to vodilo a nemusel jsem to držet. Když potom spojíš červenej s černo-žlutym auto startuje, a dokud neodpojíš bílo-černej od červenýho, tak i vrčí. . Pro putičkáře, když spojíš červenej i s modro-červeným, tak půjdou i stěrače, větráky a asi i světla a blinkry. Ale to jsem já neřešil, zas tak dobře tam ty přidávaný dráty nedržeji.
5.) Pak jsem odjel do garáže, vykonektoroval spínací skříňku a budu jí rozebírat, a zkoušet, jestli jí nepřemluvim aby zase fungovala. Nejdřív si ale musim v dílně zamíst, abych tam dobře viděl všechny ty pérka a kuličky, který na mě určitě vyskáčou.
Doufám, že mě nikdo nenařkne, že jsem poskytl návod pro zloděje, protože ty ho opravdu nepotřebujou. Ještě sem potom sendnu, jak to dopadlo s tou spínačkoul
Accent ´99 1.3 62kW 3dv
Re: Zamčený volant + zablokovaný klíček
Trochu sa čudujem, že ten zámok išiel tak ľahko dole.Ešte som nevidel zámok priskutkovaný obyčajnými skrutkami, ibaže by ho niekto pred tebou už odvrtaval. Na zámok volantu sa používajú trhacie skrutky so zoslabeným driekom ,ktorým po utiahnutí nejakým momentom sa hlava oddelí.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
- Fulli
- ***
- Příspěvky: 644
- Registrován: 18 úno 2008, 18:58
- Bydliště: MC 42/2, 97251 Handlova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zamčený volant + zablokovaný klíček
mal som moznost vidiet spinaciu skrinku na citroene xm a to by si sa asi pekne natrapil....asi by ti nepomohol ani kyslik a plyn lebo to tam bolo nalisovane a zavarene....zlaty hyundai
Hyundai Accent 1.3 GLS 62kW 1997, 185/60 R14 Dunlop SP 01 SPORT
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
ziarovky BLUE xenon, sportovy filter(ide ako o zivot),
chystaju sa dalsie zmeny ale najprv na ne musi niekto zarobit
Re: Zamčený volant + zablokovaný klíček
To jsem zkoušel (tedy ne tak silně "odborně" jako potom ten servisák), dokonce jsem na telefonní radu servisáka odpojil i baterku a nic. Vzhledem k tomu, že den před tím jsem měl problém s elektrikou, tak jsem se na to díval spíše jako na závadu elektriky a ne jenom zámku. A naštěstí jela odtahovka jenom asi 20 km.Rybář píše:No ja bych s tim taky zkusil jeste chvili lomcovat, nez platit nekolik litru za odtah
Teď: Stříbrný a Elegantní Santa Fe 2008 2,2 CRDi řízený manuálně pořízený před prázdninami 2009
Pastelově červený I30 Gamma Comfort 1.4 benzínek s manuálem narozený v roce 2010
Předtím: Peugeot 307SW
Předtím: Š120 S jako spolujezdec navigátor
Pastelově červený I30 Gamma Comfort 1.4 benzínek s manuálem narozený v roce 2010
Předtím: Peugeot 307SW
Předtím: Š120 S jako spolujezdec navigátor
Re: Zamčený volant + zablokovaný klíček
Mám Santa FE 16 let a nyní se mi také zablokoval volant a také klíčkem nešlo pohnout doprava tedy odemknout .Lomcoval jsem dle návodu kolgů, odpojil baterii a nedařilo se .
Použil jsem Kontaktol do skřínky zapalování - nepomohlo to. Teprve pomohlo nanést na klíček 3 kapky oleje na každou stranu, zasunout do skřínky lehce
pohnout volantem a závada byla odstraněna, volant se uvolnil a šlo nastartovat .Kdo maže ten jede !
Karel 14
Použil jsem Kontaktol do skřínky zapalování - nepomohlo to. Teprve pomohlo nanést na klíček 3 kapky oleje na každou stranu, zasunout do skřínky lehce
pohnout volantem a závada byla odstraněna, volant se uvolnil a šlo nastartovat .Kdo maže ten jede !
Karel 14
Re: Zamčený volant + zablokovaný klíček
Pokud by to ještě někoho trápilo, tak posílám radu pro verzi s automatickou převodovkou: přepnout řazení do polohy N, sešlápnout párkrát brzdu, zacloumat lehce volantem, vypnout a zapnout zapalování a odblokuje se.