škubaní při rozjezdu
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: škubaní při rozjezdu
no naposledy mi prave nasli 4 chyby, z toho jsem si 3 zpusobil procedurama ktere jsi delal ty a v nouzi nejvyssi jsem dokonce odpojil cidlo mnozstvi nasavaneho vzduchu za behu, coz byl jasny zapis.. kdyby to nekdo chtel zkusit tak to dela houpy houp na volnobeh a po zapojeti se to zase uklidni.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Reklama
Re: škubaní při rozjezdu
Nevím, kolik budou chtít za vymazání té chyby Aby to nebyla pálka. Pak by bylo lepší tu lambdu koupit novou a pak teprve jet na vymazání chyby... Nebo už by se chyba znovu neobjevila????jarik65 píše:za zkoušku nic(skoro)nedáš
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: škubaní při rozjezdu
Ale mně to našlo jenom jednu, já to za běhu nedělal Ale je možný, že tu lambdu jsem nějak pos...., ale když mám vypojenou baterku, tak by to sakra na to nemělo mít vliv, ne?black_sheep píše:no naposledy mi prave nasli 4 chyby, z toho jsem si 3 zpusobil procedurama ktere jsi delal ty a v nouzi nejvyssi jsem dokonce odpojil cidlo mnozstvi nasavaneho vzduchu za behu, coz byl jasny zapis.. kdyby to nekdo chtel zkusit tak to dela houpy houp na volnobeh a po zapojeti se to zase uklidni.
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: škubaní při rozjezdu
Chybu vymažeš tak, že odpojíš na nějakou dobu baterku (15s). Ta lambda mohla být špatná a jednotka to nemusela poznat, prostě na ní padalo napětí a jednotka to doháněla obohacováním směsi (kuckání, přechlastané), až dojela na konec mezí (už dál neobohacovala) a bylo jasný že lambda měří špatně. No zkus se ještě podívat na konektor (já ho mám za motorem, blbej přístup ale mám ještě katík pod autem, ne vepředu), pak to vymázni a projeď. Kódy vám dám zítra, už jdu spinkat. A je to tak, check mají všichni (J2, Coupé), akorát žárovky se dávaly jenom do australských verzí.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Re: škubaní při rozjezdu
Aha, takže chyba lambdy se vymaže resetem ECU, jo? Takže to by mi na diagnostice moc nepomohli
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: škubaní při rozjezdu
Napadá mě jedna věc. Když jsi měl odpojenou baterku, mohlo dojít k restartu jednotky a ta teď nemá načtené správné hodnoty konkrétního auta. Zkus se podívat na téma reset jednotky o něco níž. Tam Bishop 2225 popisuje postup restartu. Po restaru má běžet motor na volnoběh asi 15 minut a při tom se načítají základní hodnoty. Třeba to jen u lamdy nenachází očekávanou honotu protože jednotka bere základní nastavenou hodnotu od výrobce a ne korekci pro tvé auto.
Stříbrná Lantra Combi 1.6 16V GLS 1997 zvaná Bedřiška
Bílá Škoda Yeti 2.0 TDI 4x2 zvaná Jetýnek
Bílá Škoda Yeti 2.0 TDI 4x2 zvaná Jetýnek
Re: škubaní při rozjezdu
DObré ráno, tím to asi nebude, protože já baterku vyndavám tak 3x do měsíce a nikdy se nic nedělo. Spíš mám podezření, že jak jsem to včera prostříkával tím kontaktolem, tak jsem to někde přepísknul....
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Re: škubaní při rozjezdu
Jo, tím to vymažeš. Po resetu jednotky se nestojí na volnoběh, prostě se normálně jezdí. Ecu si upravuje mapy v celým rozsahu otáček a zatížení, takže je zbytečný to trápit na stojáka. Když 15 minut volnoběhu, tak proč ne 15minut s 3/4 plynem a 5500ot? Diagnostika v servisech je většinou o ničem, pokud se jedná jenom o přečtení závad jednotky(a inkasování 500kč). Něco jinýho je, když to napíchnou všechno na osciloskop, pokud ale vůbec ví, co to je.
- Přílohy
-
- kod2.JPG (42.46 KiB) Zobrazeno 1461 x
-
- kod1.JPG (164.71 KiB) Zobrazeno 141 x
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubaní při rozjezdu
skvělá práce hned se taky podívám jestli autu nic není
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: škubaní při rozjezdu
perfektni. nema to chybu! diiky jdu si taky zablikat kdyz uz mam na coupe cim pristi vikend to pak zapojim i na lantre a hura nemusim resit hyundai servis kdyby to nahodou nepomohlo tak pak osciloskop no, znam tady sikovnyho cloveka co to dela. v hyundaii si mysli ze je to sprosty slovo ikdyz nedavno v liberci mi pomohli a zadarmo navic! to me prekvapilo....Jam píše:Jo, tím to vymažeš. Po resetu jednotky se nestojí na volnoběh, prostě se normálně jezdí. Ecu si upravuje mapy v celým rozsahu otáček a zatížení, takže je zbytečný to trápit na stojáka. Když 15 minut volnoběhu, tak proč ne 15minut s 3/4 plynem a 5500ot? Diagnostika v servisech je většinou o ničem, pokud se jedná jenom o přečtení závad jednotky(a inkasování 500kč). Něco jinýho je, když to napíchnou všechno na osciloskop, pokud ale vůbec ví, co to je.
jinak check engine funguje, ale nic neblika ani kdyz to zacuka... takze to bude neco, co neni hlidany checkem...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubaní při rozjezdu
možná křeče v nozeblack_sheep píše:jinak check engine funguje, ale nic neblika ani kdyz to zacuka... takze to bude neco, co neni hlidany checkem...
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: škubaní při rozjezdu
tak to na coupe RD 1996 nak nejede. zkousel jsem zkratovat 15 a 4 pin, zkousel jsem 15. pin na minus u baterky a nic.
check se chova tak, ze po otoceni klickem se rozsviti jako ABS, a po par sekundach zase zhasne. a pak uz nic, bez reakce ikdyz to zkratuju, drzel jsem to tak i 20 vterin a niic
ze by to fakt neslo?? ale nevim proc.. OBDII to nema, je to stejny paskvil jako maji stejne stary accenty, lantry tak proc by to zrovna na coupe nemelo behat?? je to stejny auto jako lantra tys to nekdy JAMe nekdy zkousel? mate k tomu nekdo vic materialu, zkusenosti?? taky vam check zhasne po par sekundach v poloze ON? pak jiz nesviti. scoupecka treba sviti porad dokud nenastartujete.
check se chova tak, ze po otoceni klickem se rozsviti jako ABS, a po par sekundach zase zhasne. a pak uz nic, bez reakce ikdyz to zkratuju, drzel jsem to tak i 20 vterin a niic
ze by to fakt neslo?? ale nevim proc.. OBDII to nema, je to stejny paskvil jako maji stejne stary accenty, lantry tak proc by to zrovna na coupe nemelo behat?? je to stejny auto jako lantra tys to nekdy JAMe nekdy zkousel? mate k tomu nekdo vic materialu, zkusenosti?? taky vam check zhasne po par sekundach v poloze ON? pak jiz nesviti. scoupecka treba sviti porad dokud nenastartujete.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: škubaní při rozjezdu
konektor je stejny v accentech, coupe, lantrach RD /J2/ v letech 1996-1999. mozna i na vice autech, ale o tehle to vim 100 % jiste. je to ten co je na obrazku presne.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: škubaní při rozjezdu
Jo, já to zkoušel, normálně to fachčilo. Check po nějaké sekundě zhasne a pak už nesvítí, leda při poruše. Nějaký divný, zkus to ještě jednou. Nemáš náhodou nastartovaný?
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: škubaní při rozjezdu
cece nemam. poloha klicku = ON a chcipnuto. a ty jsi zkousel 4-15 pin a nebo 15-baterie?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS