začíná hučet spojka
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: začíná hučet spojka
před časem jsme dopadli stejně s jedním autem, buď máš Valeo 826403 (pro auta s dvouhmotovým setrvákem) anebo 826827 (klasický setrvák), je v tom asi trochu hokej, ale podle posledních zjištění by všechny 2.4 po 06/2003 měly mít sadu 826827. Že ses neozval, mám obě sady na skladě
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
- Reklama
Re: začíná hučet spojka
Tak chlapi, já vám řeknu své poznatky z výměny spojky. Začala mi už do kopce při akceleraci prokluzovat spojka, a za týden jsem měl vyrazit na dovču cca 2000 Km. Tak jsem objednal spojku dle typu auta 2-hmotnostní. Po rozebrání se zjistilo, že je osazena 1-hmotnostní. Objednal jsem tedy 1-hmotnostní. Ta tam zase neseděla, měla jiný typ lamely a přítlačák neseděl šroubama na setrvák. Tak jsem ojednal jinou s tím, že jsem jim ukázal které tam nejdou. Když přišla ta
3, 1-hmotnostní, tak jsme zjistili, že tam přítlačák zase nepasuje, ale pasuje tam pouze nové ložisko, které jsme osadili do původního přítlačáku, který byl jak nový. A lamela z té nové sady byla přesně shodná s tou starou. Nechápu co tam je tedy original za paskvil . Jo a ještě jem musel vyměnit spojkövý pracovní váleček, začínal totiž kapat.
A taky nechápu proč ta stará spojka začala tak prokluzovat, když měla obložení k nýtům ještě 2 mm. Teď šlape nová spojka bez problémů.
Jo a spotřeba. odjezd plná nádrž, ujeto 1954 Km, čerpáno průběžně a při příjezdu plná celkem 147 litrů nafty.
Výsledná spotřeba 14700:1954= 7,52 l/100Km
3, 1-hmotnostní, tak jsme zjistili, že tam přítlačák zase nepasuje, ale pasuje tam pouze nové ložisko, které jsme osadili do původního přítlačáku, který byl jak nový. A lamela z té nové sady byla přesně shodná s tou starou. Nechápu co tam je tedy original za paskvil . Jo a ještě jem musel vyměnit spojkövý pracovní váleček, začínal totiž kapat.
A taky nechápu proč ta stará spojka začala tak prokluzovat, když měla obložení k nýtům ještě 2 mm. Teď šlape nová spojka bez problémů.
Jo a spotřeba. odjezd plná nádrž, ujeto 1954 Km, čerpáno průběžně a při příjezdu plná celkem 147 litrů nafty.
Výsledná spotřeba 14700:1954= 7,52 l/100Km
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
Re: začíná hučet spojka
takže jsem dopadl jako Pepik ani jedna spojková sada neseděla takže jednu sme kuchly, přenýtovaly lamelu daly nové ložisko a jedem
2.4 16V 4WD 107kW 4x4 LPG r.v.2000/12
Re: začíná hučet spojka
Jak je tohle možný ?? Co to tam ty šikmovoký cpou, dokáže to někdo vysvětlit a říct, co tam vlastně přijde za typ spokový sady ?. A taky začínám ztrácet iluze o SF. Když to bylo oddeklovaný a viděl jsem jak to začíá reznout na ramenech v místech svarů. Barva se odlupuje přesně na svarech a dá se říct že takřka všechny šrouby začínají orezávat, protože nemají žádmou protikorozní úpravu. Jaký máte postřehy vy ??
Pepik
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
nyní: CLIO 1,9 D
BMW 525TDS
Santa Fe 2,0 CRDi 2004 4WD
Re: začíná hučet spojka
Caute skusenosti s mojim santou Vgt ma uz spojku zosilenu ta Vam vydrzi v mojom pripade niekto menil lamelu ale dal neodpruzenu zo stareho a tym padom mi rozbilo zotrvak prejavy sa to hucanim ked zoslapnete spojku a kopanim do pedala inak spojka na VGT je bez problemou 130 000 mam najazdene kupil som ho ked mal 56000 a spojka je ako nova aj zotrvak a lozisko mam koplet sadu ak niekto potrebuje mozme sa dohodnut mal som chip na 150Ps a jazdila v pohode starsie modely mali stim problem a spojhka je tam sada za 6000SK