Kola,disky,pneu i dle TP
Moderátoři: amaize, Moderátoři
- Reklama
Re: Pneu a disky
Tak ,dnes přezuto na zimní gumy
za nějakých 600 kč. A po zimě budou na prodej ty letní Kumha solus 14.tky.
za nějakých 600 kč. A po zimě budou na prodej ty letní Kumha solus 14.tky.
Hyundai I20,1.4/74 kw comfort,dark grey-od 18.3.09
Re: Pneu a disky
tak kluci "gumáci", já přezouvám nové gumy v K&K v Šenově ale jen "nové",jinak víte že mám dvoje disky a tak výměnu celých kol zvládnu v garáži za přispění vzduchového pelouška a používám i ten momentový klíč na utažení , zatím přezuto na zimní nemám,neplánuji výlet do hor,ale do konce měsíce to přezuji
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Pneu a disky
dj.brouk píše:Tak ,dnes přezuto na zimní gumy
za nějakých 600 kč. A po zimě budou na prodej ty letní Kumha solus 14.tky.
Jaký je to vlastně rozměr,185/60R14? a cena?Pomalu totiž uvažuju o nových.
Accent LC CF1 1.3 2006
Re: Pneu a disky
Je to 175/70 R14 ty letní,co jsem měl na kolech od novoty auta.
A na jaře tam dám asi 15.tky 185/60 R15
A na jaře tam dám asi 15.tky 185/60 R15
Hyundai I20,1.4/74 kw comfort,dark grey-od 18.3.09
Disky a gumy podla technickeho na i20
Chcem sa spytat ci podla technickeho je na i20 tieto gumy aj s diskami:
175/70 R14 84T - DISK 5,0J*14 ET 45 ALEBO 185/60 R15 84T - Disk 5,0J*15 ET51,
Niekde som to cital ze mozu byt take len sa chcem ujistit co to tak je, nakolko nemam este velky technicky a chcem si kupit zimne gumy.
Dakujem
175/70 R14 84T - DISK 5,0J*14 ET 45 ALEBO 185/60 R15 84T - Disk 5,0J*15 ET51,
Niekde som to cital ze mozu byt take len sa chcem ujistit co to tak je, nakolko nemam este velky technicky a chcem si kupit zimne gumy.
Dakujem
Re: Disky a gumy podla technickeho na i20
Toto platí pro 1,4 Style, pro 1,2 nebo jiné verze než Style to ale může být jiné.
použité:
alternativy:
použité:
alternativy:
Re: Disky a gumy podla technickeho na i20
Dakujem velmi pekne takto presne by ma to ani nenapadlo
Re: Disky a gumy podla technickeho na i20
to už tu bylo napsané, jen čti od počátku, a v má pravdu u každé typizace se to liší
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Disky a gumy podla technickeho na i20
Ved som aj pisal ze som to niekde cital, len som sa chcel ujistit nakolko chcem kupovat zimne gumy pokial je nie este sneh aby som az tak dlho necakal v servise.
Re: Disky a gumy podla technickeho na i20
jistě , ale buď tak hodný a napiš co to vlastně máš, je tu už víc krát napsáno, že né na každou i20 je to stejné , tak dle čeho ti mají odpovědět
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Disky a gumy podla technickeho na i20
i20 1,2 classic, benzin,
Re: Disky a gumy podla technickeho na i20
TP aspoň u nás uvádí 5.0J x 14 ET 45 ; 175/70 R14 84T a v dodatku TP pak
5.5J x 14 ET 43 ; 175/70 R14 84T
5.5J x 15 ET 51 ; 185/60 R15 84T
6.5J x 15 ET 45 ; 185/60 R15 84T
ráfky mohou být z lehké slitiny
5.5J x 14 ET 43 ; 175/70 R14 84T
5.5J x 15 ET 51 ; 185/60 R15 84T
6.5J x 15 ET 45 ; 185/60 R15 84T
ráfky mohou být z lehké slitiny
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Pneu a disky
Omlouvám se za chybu, cena jedné matky pro plechové disky není 108 Kč, jak jsem avizoval, ale jen necelých 105 Kč.
Dodatek:
Mám přezuto a poněkud mě zarazilo to, že matice pro lité a plechové disky mají stejný úhel 120°.
Dal jsem na radu odborníků zde, v pneuservisu i u prodejce a nové matice koupil. Teď mám ale dojem, že jediný důvod proč mít 2 sady matic je ten, že když se matice opírá o plech, tak se do ní může vyrýt drážka, která by následně mohla poškodit sedlo v litém disku. Jinak by problém mohl vzniknout jen při použití matic z plechových disků do disků litých. Nemusely by tam vejít, protože jsou širší v místě osazení pro plastový kroužek.
Dodatek:
Mám přezuto a poněkud mě zarazilo to, že matice pro lité a plechové disky mají stejný úhel 120°.
Dal jsem na radu odborníků zde, v pneuservisu i u prodejce a nové matice koupil. Teď mám ale dojem, že jediný důvod proč mít 2 sady matic je ten, že když se matice opírá o plech, tak se do ní může vyrýt drážka, která by následně mohla poškodit sedlo v litém disku. Jinak by problém mohl vzniknout jen při použití matic z plechových disků do disků litých. Nemusely by tam vejít, protože jsou širší v místě osazení pro plastový kroužek.