Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět

Ste spokojny s vykonom?

Ano
46
52%
Tak akurat
33
37%
Nie
10
11%
 
Celkem hlasů: 89

Martin Korpel
**
Příspěvky: 213
Registrován: 19 kvě 2009, 13:58
Bydliště: Slovakia / Zvolen

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Martin Korpel »

ROKOLO
ty mas chipovany hyundai ?
Hyundai Elantra 2017 - 2020 Black Phantom - Premium
Reklama
 

Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od rokolo »

Nemám, to má Bodie. Mně by stačil chipnout ten přechod turba. Stávající výkon je na tento typ podvozku AŽ AŽ. Ale zatím vážně o tom neuvažuji...
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
mongo
Příspěvky: 2
Registrován: 29 kvě 2009, 19:04
Bydliště: SK,Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od mongo »

rokolo... ale prechod turba len nemozes len tak dat do riadiacej jednotky...viac vzduchu je ti naprd ked tam nedodas aj patricne mnozstvo nafty....zbytocne by malo turbo velke tlakove spicky...a ziaden uzitok z toho...
Renault Laguna 2.0 16V RXE 102 KW a nalietanych cez 268 000 km :D
Martin Korpel
**
Příspěvky: 213
Registrován: 19 kvě 2009, 13:58
Bydliště: Slovakia / Zvolen

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Martin Korpel »

Tak tak suhlasim s Mongom :) :) po vcerajsej konzultacii :) ](*,) :twisted:
Hyundai Elantra 2017 - 2020 Black Phantom - Premium
Uživatelský avatar
PabloPicaso
**
Příspěvky: 167
Registrován: 07 bře 2009, 11:55
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od PabloPicaso »

rokolo píše:
PabloPicaso píše:Čtu to tady od začátku a někde mezi "suicycomania" vložil odkazy na čiptuning..... koukal jsem na ceny a když jsem se ptal u mě v UL tak píchli mého Accentíka k NB a po 5min říká,
cena bez dokladu cca 8200,- výkon zvýším o cca 22%, není problém, před garančkou nahraje zálohu původního bez poplatku.......... v normálním servise nezjistí, že tam je nahrán jiní soft(přehrána emprom), ale pokud by byl opravdu problém tak to pořeší většinou maník z továrny a ten najde i to co najít nejde :-&

tak teď jen přemýšlím zda do toho jít nebo ne!!!!! ](*,)

ale jak píše BODIE.....tak bych také šel do té úpravy přechodu záběru turba ...pozvolně :arrow: :oops: :hyu: =P~
Bodie píše:Ahoj,jestli chceš čipovat tak jestli budeš v Telči pokecáme o tom a i se z vezeš mím autíčkem.Já jsem schopný ti zajistit čipování jak mám já od uvedeného kámoše za poloviční cenu s doživotní zárukou.Tak zatím čus
Ahoj,jestli chceš čipovat tak jestli budeš v Telči pokecáme o tom a i se z vezeš mím autíčkem.Já jsem schopný ti zajistit čipování jak mám já od uvedeného kámoše za poloviční cenu s doživotní zárukou.Tak zatím čus
Škoda, k tomu jsme se v Telči nedostali. Docela by mne zajímalo, jak ta prodleva vymizela..... Ono záleží na stylu jízdy. Někdy není vůbec znatelná a v jiném režimu je zas ten přechod natolik markantní, až se člověk vyleká jak to vystřelí kupředu :shock: Myslím, že PabloPicaso to také tak cítí.
Přesně tak, ten přechod je tam hodně znát, někdy mu dávám pozvolna plyn a snažím se rychle řadit, ale když na to chci šlápnou a mám málo otáček(1200) tak se to chytá strašně pomalu :cry: a při dosažení (1900) to škubne a mám co dělat :roll: , už abych tam házel další rychlost, jelikož to na (4000) vyskočí během 2,3,4sek.
New Accent 1,5 CRDi 81kw/110k, r.v.2008, zlato_bronz_šedá, komplet fólie 3M, 16" Dezent V Dark 7J x 38 ET, pneu Nokian Z 205/45/16.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Jojo, během 2-3 s jsi z 1500 na 4000 otáčkách :twisted:
A pokud se nedržíš pořádně volantu, najdou tě až vzadu na sedadle.
Nebo aspoň já mám takový pocit...to auto zrychluje parádně! =D>
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Vilda »

To Pablo : A tenhle neduh mi u dieslu moc vadí, že je tam ta prodleva než sepne turbo .... a dělá to i MLko :? potřebuju vyrazit, tak šlápnu na plyn a ono se nic neděje ..... a pak zabere tří litrovej motor, s krouťákem 445 Nm a máš pocit, že ti to zlomí páteř, ale to hluchý místo, hlavně když potřebuješ výkon okamžitě, je dost nebezpečný .... Proto mám radši benzin, kde je okamžitá odezva na plyn. pedál .... jinak zvyšovat výkon u svýho Accenta 1.6 nijak neplánuju, stačí mi bohatě .....

P. S. Tím nechci zase rozpoutat polemiku na téma " Benzin verz. nafta " jen jsem napsal svůj názor a zkušenost !!!!!! :D
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1723
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od XMira »

Vilda píše: To Pablo : A tenhle neduh mi u dieslu moc vadí, že je tam ta prodleva než sepne turbo .... a dělá to i MLko :? potřebuju vyrazit, tak šlápnu na plyn a ono se nic neděje ..... a pak zabere tří litrovej motor, s krouťákem 445 Nm a máš pocit, že ti to zlomí páteř, ale to hluchý místo, hlavně když potřebuješ výkon okamžitě, je dost nebezpečný .... Proto mám radši benzin, kde je okamžitá odezva na plyn. pedál .... jinak zvyšovat výkon u svýho Accenta 1.6 nijak neplánuju, stačí mi bohatě .....

P. S. Tím nechci zase rozpoutat polemiku na téma " Benzin verz. nafta " jen jsem napsal svůj názor a zkušenost !!!!!! :D
No já to třeba s tím hluchým místem tak tragicky nevidím. Pokud nepočítám DSG v MLku, kde skoro není prodleva, tak většina automatů má taky docela slušnou "díru". Než se roztočí motor, než zjistí, že by měl podřadit, než podřadí..... asi to většina z nás zná. Ale tenhle problém mívám prvních pár desítek kilometrů. Když si na to zvyknu, tak už mi to nějak moc nevadí. Prostě s tím počítám a při předjíždění prostě šlápnu na plyn o vteřinku dřív.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8142
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Mexican »

ja by som tam chcel tu sestku... alebo aspon tempoma.. vykon uz staci... clovek si proste zvykne, kedy co zabera... a aj uz som pisal, ze mi o 20 koni silnejsi motor na i30 pripadal ospalo a nevyrazne, to je ale vsetko o zvyku

co sa tyka Accentu, vykonova diera tam samozrejme je, ale to je logicky dane 1,5 objemom.. ak ten krutak rastie z 1500 k 1700, kde je maximum tak sa to musi prejavit a treba s tym pocitat, ze do 1700 sa toho moc nedeje.. po 15 000 - 20 000km uz clovek bude vediet, ze 1500 - 1700 su otacky do mesta (50-70) zvysok je na okresky a napriklad v kopcoch to nie je dobre poustat pod cca 1800 otacok
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
PabloPicaso
**
Příspěvky: 167
Registrován: 07 bře 2009, 11:55
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od PabloPicaso »

Musím souhlasit 6-ku ....chci také :P
výkon si myslím je super ..... pro mnohé z nás plně dostatečný :D/
a tu prodlevu než se chytne turbo..... myslím že "BODIE" na srazu říkal, že mu to ten jeho kámoš s tím navýšením výkonu seřídil a prodlevu již nemá =D> :-k
No a jak říkal "XMira" tak pokud chci předjíždět tak na to musím myslet #-o a pak si podřadím, přidám plyn včas apod. :D/ vždyť to všichni znáte....tedy aspoň já mám občas takové to nutkání 8-[ :? :| #-o to sešlápnout. :D :roll:
New Accent 1,5 CRDi 81kw/110k, r.v.2008, zlato_bronz_šedá, komplet fólie 3M, 16" Dezent V Dark 7J x 38 ET, pneu Nokian Z 205/45/16.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Martun
Moderátor
Příspěvky: 4475
Registrován: 28 pro 2008, 22:53
Bydliště: Teplice

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Martun »

Musím souhlasit. Na 6tku jsem byl zvyklej u Laguny. Jenže to bylo 2.2dci 110kw. Tam byl turbo efekt taky pořádnej, taky jsem musel pořádně držet volant.
Ácovi mám taky kolikrát chuť pěkně šlápnout na krk a většinou neodolám :mrgreen: když tak furt jezdím tu dálnici, tak při těch 190 až 200 km tachometrovejch je to zbytečně už u červenýho pole. Ta 6tka by to srazila :-)
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW

prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od mirpie »

už i tady jo? Jsem myslel, že tohle je výsada hlavně koncernářů VW u TDI. Dám tam chip, vstřikovače 764ky, turbo z PéDéčka a dám si tě........Já tomuhle nerozumim. Když chce někdo koně a dobrý zrychlení a dobrý průjezdy zatáčkou, at si nekupuje naftu, ale benzin aspon V6, kterej aspon těch 130kW (není to nic moc, ale i 1600kg těžký auto s tím jede solidně) má praktciky vždycky a není potřeba nic dodělávat a vymejšlet prasečiny...A kdo bude namítat spotřebu, tak at si tam dá LPG nebo CNG. Až budu chtít tahat přívěsy a auta z příkopu a jezdit za 6l a krotit se v zatáčce, tak si tu naftu taky pořídím, ale zatím tyhle chutě nemám.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Už je to tu zase??? #-o
Asi to honem prodám a koupím si aspoň 3L auto, který mi bude žrát 15 l/100 a do 30km vzdálené práce budu jezdit za 300Kč na den, jenom pro požitek z bezstarostné zatáčky, mimochodem, V6 asi taky nebude nejlehčí motor :-k .
Jak už ti psali kluci (nafťáci, benziňáci) je to o zvyku....při předjíždění, tak i při vjíždění do zatáček. Nebudu tu zase začínat hloupou debatu, ale musel jsem si "ulevit" 8)
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
xwing
**
Příspěvky: 163
Registrován: 06 dub 2009, 20:21

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od xwing »

Hodím to do tejto témy keďže to s tým súvisí. Vyskúšal som športový filter (iba výmenu vložky) K&N, bohužiaľ som naletel pôvodnému majiteľovi čo tvrdil že z Ria pasuje do Accenta. Dá sa dať, ale je tam "navoľno" a trčia po krajoch zo 2 diery. Povedal som si čo už, vyskúšam aj tak, diery zakryl. Skúšal som 2x (športový filter, potom na pár desiatok km späť normálny, potom znova športový). Rozdiel vo výkone - na brzde alebo presných testoch (napr. šprint) by sa to možno trochu prejavilo, pri bežnej jazde (no, bežnej ako bežnej - snažil som sa zistiť rozdiely v akcelerácii v bežnej premávke, ale bežne takto nejazdím :) som si nič nevšimol. Zvukový prejav je však o dosť silnejší a začína už od cca 2500 otáčok, trochu ho počuť už pri 2000, zatiaľ čo sériu počuť od cca 3000. Jednoducho so sériou sa dá jazdiť bez problémov aj potichu, so športovým filtrom to hučí či chceš či nechceš. Po pár kilometroch ma to prešlo, nestojím o to aby mi hučalo v hlave ešte aj z auta :mrgreen:
Takže ak niekto z vás uvažuje o zvýšení výkonu výmenou vzduchového filtra, choďte rovno do nejakej sady s tým kužeľom, toto nemá význam.
Hyundai Accent 1.4i Dynamic - Wine Red (05/2009)
Obrázek
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8142
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Mexican »

xwing píše:Hodím to do tejto témy keďže to s tým súvisí. Vyskúšal som športový filter (iba výmenu vložky) K&N, bohužiaľ som naletel pôvodnému majiteľovi čo tvrdil že z Ria pasuje do Accenta. Dá sa dať, ale je tam "navoľno" a trčia po krajoch zo 2 diery. Povedal som si čo už, vyskúšam aj tak, diery zakryl. Skúšal som 2x (športový filter, potom na pár desiatok km späť normálny, potom znova športový). Rozdiel vo výkone - na brzde alebo presných testoch (napr. šprint) by sa to možno trochu prejavilo, pri bežnej jazde (no, bežnej ako bežnej - snažil som sa zistiť rozdiely v akcelerácii v bežnej premávke, ale bežne takto nejazdím :) som si nič nevšimol. Zvukový prejav je však o dosť silnejší a začína už od cca 2500 otáčok, trochu ho počuť už pri 2000, zatiaľ čo sériu počuť od cca 3000. Jednoducho so sériou sa dá jazdiť bez problémov aj potichu, so športovým filtrom to hučí či chceš či nechceš. Po pár kilometroch ma to prešlo, nestojím o to aby mi hučalo v hlave ešte aj z auta :mrgreen:
Takže ak niekto z vás uvažuje o zvýšení výkonu výmenou vzduchového filtra, choďte rovno do nejakej sady s tým kužeľom, toto nemá význam.
zaujimave.. myslel som, ze to nejake koniky prida... pokukoval som po tom, ale co som videl bolo len pre 1,6 CVVT (niekde z Ameru, asi prave to K&N)..ked tak clovek premysla, co by okrem chipu, kvalitneho paliva a zneme filtrov mohlo pomoct, napadaju ma uz len technologicky narocne upravy.. a za to asi ta namaha stat nebude
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“