Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
no to je take iste ako na filtre na kosacke, tam sa musi tiez umyt v jarovej vode a naimpregnovat olejom.
Ale mal som na mysli nieco v suvislosti so spotrebou, chodom motoru a pod...
Ale mal som na mysli nieco v suvislosti so spotrebou, chodom motoru a pod...
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- Reklama
Re: Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
precitaj si toto, http://www.autodoplnky.cz/jak-na-tuning ... ltr-a65272.89majlo96 píše:no to je take iste ako na filtre na kosacke, tam sa musi tiez umyt v jarovej vode a naimpregnovat olejom.
Ale mal som na mysli nieco v suvislosti so spotrebou, chodom motoru a pod...
Santa Fe 2007 2.2 crdi 114kw
Lancia Lybra SW
Lancia Lybra SW
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
no to je sice pekne, ale nikde ti do ziadneho clanku nenapisu nevyhody a preto sa pytam vas ked to mate na autach.
Niekde som sa docital ze pri nizkych otackach nema priamy kit najepsie vlastnosti. Dalej z vyssim prisunom vzduchu sa asi automaticky zvysi aj spotreba paliva. A tiez som niekde videl aj taku vec ze airbox vyrovnava nejake pretlaky alebo nieco podobne. Dalej mi je aj jasne to ze cim kratsie potrubie tym lepsie, ale zase ked sa to da hned pri motor tak mu bude sat teply vzduch, ale motor potrebuje studeny, zase ked ho dam pri podvozok tak mi hrozi to ze si pri prejazde kaluze potiehne vodu a papa motor
Niekde som sa docital ze pri nizkych otackach nema priamy kit najepsie vlastnosti. Dalej z vyssim prisunom vzduchu sa asi automaticky zvysi aj spotreba paliva. A tiez som niekde videl aj taku vec ze airbox vyrovnava nejake pretlaky alebo nieco podobne. Dalej mi je aj jasne to ze cim kratsie potrubie tym lepsie, ale zase ked sa to da hned pri motor tak mu bude sat teply vzduch, ale motor potrebuje studeny, zase ked ho dam pri podvozok tak mi hrozi to ze si pri prejazde kaluze potiehne vodu a papa motor
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
praveze spotrebu ti to znizuje, lebo ti to nasava chladnejsi vzduch a samozrejme aj cistejsi cize sa ti nezanasa bordelom motor. Je pravda ze cim kratsie tym lepsie ale takisto je pravda co pises ze to bude nasavat horky vzduch od motora preto sa na tieto '' ram intake'' dava taky kryt okolo filtra. Napr u nas na coupeckach sa ti tam voda nedostane lebo to mame zospodu kryte. Vo vela tuningovych firmach ti povedia to iste, ze to je zaklad motoroveho tuningu. Ono pokial mas ferrari tak tam to riesit nemusis lebo od vyroby tam mas vyriesene to nasavanie aby malo 100% ucinnost. A napr.u coupeckach hyundai setril na vela veciach preto su aj cenovo pristupne.
Ja som ziadnu nevyhodu zatial nepostrehol, iba taku ze mi vyskakovalo sanie lebo tam je velky podtlak, v tuning servise mi poradili aby som tam dal prechodku a odvtedy bez problemov. Ono to sanie sa ti zacne spravat az na cca 4000 otackach a ked mas cca 3500 tak pride taky pisklavy zvuk ako ma blow off ventil. Ak o tom uvazujes tak ti to odporucam.
Ja som ziadnu nevyhodu zatial nepostrehol, iba taku ze mi vyskakovalo sanie lebo tam je velky podtlak, v tuning servise mi poradili aby som tam dal prechodku a odvtedy bez problemov. Ono to sanie sa ti zacne spravat az na cca 4000 otackach a ked mas cca 3500 tak pride taky pisklavy zvuk ako ma blow off ventil. Ak o tom uvazujes tak ti to odporucam.
Santa Fe 2007 2.2 crdi 114kw
Lancia Lybra SW
Lancia Lybra SW
Re: Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
Pri studenom sani ide o to, ze v studenom vzduchu je obsiahnute viac kyslika ako v teplom... Tym padom je zmes bohatsia a lepsie bucha... Takze v reale by spotreba mala ist trosku dole... (nic zavratne) v praxi je to naopak... krasny zvuk pri nohe na plyne... krasny zvuk v otackach... a uz ide spotreba hore... takze zavisi od stylu jazdy... ak sa nenahanas, je to fajn kvoli pocitu lepsich pluc v motore a deci-dva na spotrebe...
Coupe 2,7, žlté, ATH nárazník, full výbava
Re: Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
Myslím, že problém teplého a studeného vzduchu súvisí hlavne s termodynamickou účinnosťou motora.
Teplejší vzduch-menšia účinnosť.
Teplejší vzduch-menšia účinnosť.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
ono ide aj o to ze studeny vzduch je lebsie stlacitelny
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- DEDe
- *****
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 31 led 2008, 06:28
- Bydliště: Brno, Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
ee kabely som nemenil, tie sa maju tusim az pri 120 tisic km.Russell píše:jj je to plech, auto ma fakt brutalni zvuk, spytaj sa aj engineera toho som viezol Nie je to plast, mas tam vsetko na montaz intake, filter, trubky spojovacie hadice aj tie spojky co ti to cele drzia. Viki tu ma tusim niekde aj fotky ja som si to nefotil odkedy to mam. Zaroven ako som daval intake tak som dal aj iridiove sviecky, a auto ide o dost zivsie a kone to urcite pridalo, chcem ist na brzdu v najblizsej dobe nech viem kolko presne. :tus
o.k. super, díky moc za tvoje experiance! Tak du do něj. Svíčky sem taky zrovna pořídil, takže chci měnit najednou. Kupoval Sem Denzo iridium power, tak snad to bude spolu s tim sánim znát. Vikiho fotky sem viděl, takže pokud máte stjený, tak je to good a du do toho. Díky
A neměnil si ještě kabely od svíček? Ty bych taky vyměnil, ale nějak nemůžu žádný dohledat nebo spíš nevim jaký koupit.
Kabely menil DEDe ten dal tusim Nipparts, ked tak on ti urcite poradi.
Potom dojdi opisat zvuk s intakeom, budes prekvapeny Este kebyze mas k tomu daky dobry racing exhaust [/quote]
svicky denso iridium mi na 2.7 nekdo rozmlouval prej to nebylo ono ze maj mirne jinou roztec u toho kde to jiskri , nekde se to bylo tu na foru uz nevim kdo mi rikal zkusenost snema. Ale treba to byla nahoda proto sem ja koupil jak svicky tak kabely NGK iridium.
Kabely sem kupoval ale jeste je tam nemam kupoval sem ty co doporucuji k tem svickam NGK iridiovym ze si to snema ma dobre rozumet. Maji se menit na 120 tis a kdyz sem mel svicky kabely jeste ne (demontaz je slozita tak sem je tam pak nedaval samotny) Ted se blizim 120 ti tak je tam dam jak bude auto v servisu.
http://www.ngk.com/more_info.asp?AAIA=1415876&pid=3717
ja si je nechal dovyst kolegou z prace co byl zrovna v US. bohuzel u nas se daji sehnat jen vice nez za dvojnasobek (cc 3500) , a na zadnym us webu bez toho aniz by doprava stala stejne jak kabely sem je nesehnal.
Naposledy upravil(a) DEDe dne 23 lis 2009, 10:00, celkem upraveno 2 x.
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
- DEDe
- *****
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 31 led 2008, 06:28
- Bydliště: Brno, Ceska Trebova
- Kontaktovat uživatele:
Re: Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
mortician píše:Mam nahodenu sportovy filter priamo v origos krabici a nepocitujem rozdiel akosi, ked som porovnaval so znamym, ktory ma predlzene sanie a hrusku... Jedine mu to viac chrapci... O co mne teda vobec nejde... Co sa tyka tych koni, chcel by som vidiet vysledok z brzdy, lebo mam pocit, ze to prida cosi, ale isto nie nic co by sa dalo nejak extra pocitit... btw. pri tomto aute by som uvital nieco co by skor pridalo na krutaku... akosi sa neviem vyrovnat s tym chabym krutakom na tento motor...
Vysledky z brzdy mi prijdou trochu hloupost u sani. Ten ucel tam ma byt ten ze zespod to nasava chladnejsi vzduch nez kdyz to mas u motoru . Kdyz budes stat na brzde a vubec nebude foukat vzduch a auto bude zahrate ani bych se nedivil kdyz by to znat nebylo skoro vubec. Je to jako kdyz jede clovek rano za cerstvyho vzduchu je vic okyslicenej studenejsi a proste to tahne o dost lip , ten CAI ma mit podobnou funkci ale tak znat to neni ale zvuk je supr.
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Re: Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
Po vymene sanie za studene, mi hlavne pri preradovani z vyssieho stupna na nizsi idu jemne vibracie do brzdoveho pedala... Neviete cim to je a ako to odstranit? Takisto pri vypinani motora citit ako zaklepe brzdovy pedal... divne..
Coupe 2,7, žlté, ATH nárazník, full výbava
Re: Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
nechcem zakladať new temu a tu sa sviečky spomínali tak sa pýtam ake by ste mi poradili? .... rozmyslam o značke NGK co vy na to?
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
- jamie.thomas
- **
- Příspěvky: 291
- Registrován: 29 lis 2008, 14:30
- Kontaktovat uživatele:
Re: Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
Já jsem kupoval Denzo Iridium Power IK16.
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
No, pánové, já se teď chystám na sání, ovšem to sání, co má Viki a spol, které je z www.autodoplnky.cz, už není. Nemají ho na skladě a mít ani nebudou. Když jsem se s nima bavil, tak mi řekli, že jediná možnost je, že bych si to u nich objednal, oni to objednají u výrobce a bude to na konci srpna, čili více, než za 2 měsíce.
Teď brouzdám a řeším, co tam teda dát a vůbec netuším. U toho vašeho sání se mi nelíbilo, že ten filtr je přímo v motoru, což je dost k hovnu, ptz to nasává bordel. Daleko lepší by bylo, kdyby to vedlo pěkně do kapoty nebo do nějaké skříně vpředu. Řešil jsem to, s klukama v servise, ale na výrobu takové kastle tam zase není místo.
Otázka zní, co tam tedy dát? Dá se tam namontovat třeba tohle, neví někdo? http://www.tuning-in.cz/kit-sani-simota ... rvena.html
Dík za odpovědi a náměty
Teď brouzdám a řeším, co tam teda dát a vůbec netuším. U toho vašeho sání se mi nelíbilo, že ten filtr je přímo v motoru, což je dost k hovnu, ptz to nasává bordel. Daleko lepší by bylo, kdyby to vedlo pěkně do kapoty nebo do nějaké skříně vpředu. Řešil jsem to, s klukama v servise, ale na výrobu takové kastle tam zase není místo.
Otázka zní, co tam tedy dát? Dá se tam namontovat třeba tohle, neví někdo? http://www.tuning-in.cz/kit-sani-simota ... rvena.html
Dík za odpovědi a náměty
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
- jamie.thomas
- **
- Příspěvky: 291
- Registrován: 29 lis 2008, 14:30
- Kontaktovat uživatele:
Re: Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
Já sem dával to stejný jako maj ostatní a nezdá se mi, že by to nasávalo teplej vzduch. To sání je přímo před levym podběhem dole a tam je na to dobrej prostor a de tam studenej vzduch. Podle mě lepší umístění už neni. Taky sem to hodně řešil a nakonec i tohle z CZ vyšlo prostě nejlíp. V USA je přímo na to hodně druhů sání, ale výrazně dražších. Probíral sem to s výcero prodejcema v USA, kteří mi nabízeli kvanta možných sání přímo na tohle auto, ale fakt nejlepší varianta bylo to sání z CZ.
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Air intake /Sportovní sání/--jaké--kde--??
Já bych ho bral, jenže ono už není a nebude, dle všeho. Resp. Na objednávku a čekání 2,5 měsíce kašlu, že. Takže musím vyřešit, co místo toho
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus