Signalizace nezapnutých pásů
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Signalizace nezapnutých pásů
Pasy by mali logicky prestat piskat, ked rychlost klesne pod 20km, ked zas vzrastie nad 20km, mali by zacat piskat.
Zamykanie by sa malo deaktivovat, ked zastavim, otvorim dvere a vystupim. Aspon podla mna...
Zamykanie by sa malo deaktivovat, ked zastavim, otvorim dvere a vystupim. Aspon podla mna...
- Reklama
Re: Signalizace nezapnutých pásů
Dire mluvis mi z duse, Alarme s tebou nesouhlasimDire píše:Pasy by mali logicky prestat piskat, ked rychlost klesne pod 20km, ked zas vzrastie nad 20km, mali by zacat piskat.
Zamykanie by sa malo deaktivovat, ked zastavim, otvorim dvere a vystupim. Aspon podla mna...
Ad zamykani - necham vypnout. 99% lidi nevi, ze je ja nemusim odemknout a jen to obtezuje. O ciganech a podobnych . . . vime sve, ale nikdy jsem u nikoho neslysel o kradezi na krizovatce. Mozna me zivot nauci, ale zatim to pujde pryc.
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Signalizace nezapnutých pásů
Nemôžem sa ubrániť dojmu, že SW v našich autách je rôzne nastavený.Možno nemá pre nejakú funkciu len OFF, ON, ale ten ON má ešte nejaké možnosti nastavenia.
laufas:
suhlasiť so mnou nemusíš, ale potrebujem vysvetliť, ako riadiaci SW má vyhodnotiť, že si na parkovisku a chystáš sa zaparkovať a preto ideš 20 a nehrozí ti čelná zrážka s autom idúcim proti tebe rýchlosťou 80km/h a preto ťa nebude upozorňovať na pásy.
laufas:
suhlasiť so mnou nemusíš, ale potrebujem vysvetliť, ako riadiaci SW má vyhodnotiť, že si na parkovisku a chystáš sa zaparkovať a preto ideš 20 a nehrozí ti čelná zrážka s autom idúcim proti tebe rýchlosťou 80km/h a preto ťa nebude upozorňovať na pásy.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Signalizace nezapnutých pásů
Ted si ctu celej tvuj prispevek. Ja predtim skoncil u vety ''Musim se zastat konstrukteru...'' Ty resis tu rychlost - ta me tak netoci, spis mi vadi, ze i kdyz nekdo vystoupi, tak to rve a rve - jedna se o zadni sedaky
System upominani na nezapnute pasy i zamykani auta je fajn, ovsem musi byt oba dva vyladene, ne jak u i30.
System upominani na nezapnute pasy i zamykani auta je fajn, ovsem musi byt oba dva vyladene, ne jak u i30.
i30 1.4 + kn, 12/2007
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Signalizace nezapnutých pásů
vsetci ktorym sa nepaci, zoberte klieste, s pod sedacky cuha zvazok kablov, spravte smyk smyk a mate po probleme, ale pozor na airbagy tie byt vami radsej nestriham
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Signalizace nezapnutých pásů
Co pořád řešíte,já jsem rozpojil konektor pod sedačkou co vede k pásů(ne k airbegům) a je klid a ticho již dva měsíce. Psal jsem to již dávno.Jen ovšem na předních sedadlech.U zadních by se musel rozdělat zámek kam jde pás a do toho jsem zatím nešel.
Hyundai i30 made in cz
Re: Signalizace nezapnutých pásů
A to je prave dosledok toho, ked niekto v praxi zmrsi dobru myslienku. A to ma vytaca k zurivosti.dalibordn píše:Co pořád řešíte,já jsem rozpojil konektor pod sedačkou co vede k pásů(ne k airbegům) a je klid a ticho již dva měsíce. Psal jsem to již dávno.Jen ovšem na předních sedadlech.U zadních by se musel rozdělat zámek kam jde pás a do toho jsem zatím nešel.
"Laufas: System upominani na nezapnute pasy i zamykani auta je fajn, ovsem musi byt oba dva vyladene, ne jak u i30."
Mluvis mi z duse
Automaticke zamykanie som uz zjara deaktivoval - tu nejde o zivot, ako u pasov.
Re: Signalizace nezapnutých pásů
No tak som to trochu testol a tu sú vysledky:
štart bez zapnutých pásov-ticho
pohnutie auta-ticho
prekročenie 20km/h-hubuje
prekročenie 30s - hubuje
zastavenie naštartovaného auta,odopnutie pásov-ticho
pohnutie pod 20km/h-hubuje.
Všetko absolutne logické
A teraz jedna "debilná otázka"
nehubuje vám auto preto, lebo otvoríte dvere a máte zapnuté svetlá
štart bez zapnutých pásov-ticho
pohnutie auta-ticho
prekročenie 20km/h-hubuje
prekročenie 30s - hubuje
zastavenie naštartovaného auta,odopnutie pásov-ticho
pohnutie pod 20km/h-hubuje.
Všetko absolutne logické
A teraz jedna "debilná otázka"
nehubuje vám auto preto, lebo otvoríte dvere a máte zapnuté svetlá
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Signalizace nezapnutých pásů
alarme alarme.... Proste tobe se to zda logicke, mne ty dva systemy prijdou nelogicke - konkretne v i30
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Signalizace nezapnutých pásů
hele jsi si úplně jistý že to pod tím sedadlem je to jen o pípání a nemá to součinnost z kontrolou bezpečnosti v řídící jednotce pásů a airbegů , máš to na 100 % ověřeno,že by se nemuselo nic vys.at ? nezlob se ale já bych za tento spůsob nedal ruku do ohnědalibordn píše:Co pořád řešíte,já jsem rozpojil konektor pod sedačkou co vede k pásů(ne k airbegům) a je klid a ticho již dva měsíce. Psal jsem to již dávno.Jen ovšem na předních sedadlech.U zadních by se musel rozdělat zámek kam jde pás a do toho jsem zatím nešel.
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Signalizace nezapnutých pásů
Zkus takto:alarm píše:No tak som to trochu testol a tu sú vysledky:
štart bez zapnutých pásov-ticho
pohnutie auta-ticho
prekročenie 20km/h-hubuje
prekročenie 30s - hubuje
zastavenie naštartovaného auta,odopnutie pásov-ticho
pohnutie pod 20km/h-hubuje.
Všetko absolutne logické
A teraz jedna "debilná otázka"
nehubuje vám auto preto, lebo otvoríte dvere a máte zapnuté svetlá
prides z prace priputany, zastavis, vystupis. Auto nepiska. Otvoris branku, nastupis (motor furt bezi), rozjedes sa nepriputany na par metrov, pasy zacnu piskat (dokonca dnes som to sledoval a pripadalo mi to, ze v tomto pripade piskaju hned po rozjeti). Zastavis s nastartovanym autom, piskaju, vystupis, piskaju.... Musis vypnut zapalovanie a je ticho. KONECNE.
Re: Signalizace nezapnutých pásů
Ten konektor pod sedadlem co jsem rozpojil vede pouze k pásu.Zřejmě je to na principu rozpínácí kontak.Takže to vyhodnocuje po rozpojení ,jako bych byl neustále upoután hned před jízdou.Kontrolka airbag funguje normálně jak má.Druhý konektor vede k airbegu sedadla.S tím nic nedělat to dá rozum.
Hyundai i30 made in cz
Re: Signalizace nezapnutých pásů
Dire:
1)prides z prace priputany, zastavis, vystupis. Auto nepiska.
Lebo stojíš. Logická hádanka..... prečo by malo pískať keď sa nehýbeš?
2)Otvoris branku, nastupis (motor furt bezi), rozjedes sa nepriputany na par metrov, pasy zacnu piskat (dokonca dnes som to sledoval a pripadalo mi to, ze v tomto pripade piskaju hned po rozjeti)
Presne tak.Logika auta nedokáže vnímať okolie, tak ďaleko sme nedospeli, mohol si ísť kludne na križovatke počas červenej odmetať zasnežené reflektory.Skrátka ideš ďalej nepripútaný a žiadne auto asi nevie , že len pár metrov
Logická hádanka......pohybuješ sa=buď pripútaný
3)Zastavis s nastartovanym autom, piskaju,
Pískajú preto, lebo si porušil podmienku=reakcia systému na pripútanie/pohyb, + časová "prodleva" a stále nemáš zapnutý pás
4) vystupis, piskaju.... Musis vypnut zapalovanie a je ticho. KONECNE.
s týmto by som s tebou súhlasil.Ak je auto bez pohybu a spinač necíti zadnicu, mohol by prestať.Mám ale taký dojem, že to za chvílu prestane. Odvážim sa ale tvrdiť, že je to stále reakcia na to, čo si spravil pred chvílou-pohol si sa bez pásov, bez ohladu na to ,či vystúpiš alebo nie, pretože ako si písal v 1)priputany, zastavis, vystupis. Auto nepiska.
1)prides z prace priputany, zastavis, vystupis. Auto nepiska.
Lebo stojíš. Logická hádanka..... prečo by malo pískať keď sa nehýbeš?
2)Otvoris branku, nastupis (motor furt bezi), rozjedes sa nepriputany na par metrov, pasy zacnu piskat (dokonca dnes som to sledoval a pripadalo mi to, ze v tomto pripade piskaju hned po rozjeti)
Presne tak.Logika auta nedokáže vnímať okolie, tak ďaleko sme nedospeli, mohol si ísť kludne na križovatke počas červenej odmetať zasnežené reflektory.Skrátka ideš ďalej nepripútaný a žiadne auto asi nevie , že len pár metrov
Logická hádanka......pohybuješ sa=buď pripútaný
3)Zastavis s nastartovanym autom, piskaju,
Pískajú preto, lebo si porušil podmienku=reakcia systému na pripútanie/pohyb, + časová "prodleva" a stále nemáš zapnutý pás
4) vystupis, piskaju.... Musis vypnut zapalovanie a je ticho. KONECNE.
s týmto by som s tebou súhlasil.Ak je auto bez pohybu a spinač necíti zadnicu, mohol by prestať.Mám ale taký dojem, že to za chvílu prestane. Odvážim sa ale tvrdiť, že je to stále reakcia na to, čo si spravil pred chvílou-pohol si sa bez pásov, bez ohladu na to ,či vystúpiš alebo nie, pretože ako si písal v 1)priputany, zastavis, vystupis. Auto nepiska.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Signalizace nezapnutých pásů
amaize:
dobrý postreh, ani ja by som za to ruku do ohňa nedal.
dalibordn:
riadiaci sw používa na 100% NO alebo NC kontakty-a priraďuje im logickú "0" alebo logickú "1".
Ak je riadiaci impulz NO, to znamená otvorený=pás je zapnutý ak obvod prerušený = máš smolu.
Na tvoju obhajobu musím ale napísať, že väčšina bezpečnostných obvodov je robená práve NC =uzavretie okruhu je logická "1". Dôvodom je to, že aj porušený vodič k spínaču sa berie ako porucha.... s toho ale vyplýva, že by som použil asi NO, lebo ak by som mal zapnuté pásy a mám porušený kábel k snímaču a kvôli tomu mi nevystrelí airback.....
ťažká úvaha,že?
dobrý postreh, ani ja by som za to ruku do ohňa nedal.
dalibordn:
riadiaci sw používa na 100% NO alebo NC kontakty-a priraďuje im logickú "0" alebo logickú "1".
Ak je riadiaci impulz NO, to znamená otvorený=pás je zapnutý ak obvod prerušený = máš smolu.
Na tvoju obhajobu musím ale napísať, že väčšina bezpečnostných obvodov je robená práve NC =uzavretie okruhu je logická "1". Dôvodom je to, že aj porušený vodič k spínaču sa berie ako porucha.... s toho ale vyplýva, že by som použil asi NO, lebo ak by som mal zapnuté pásy a mám porušený kábel k snímaču a kvôli tomu mi nevystrelí airback.....
ťažká úvaha,že?
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Signalizace nezapnutých pásů
áno pane, to není jen to že rozpojím pípání,to by musel najít bzučák a uvalit mu káblík,pak by to nepípalo,ale jinak jde vše přes jednotku vyhodnocování, a tam nastane problém,no raději si takový"pokus" nebo "úpravu" chalani ověřte,jestli tím nedojebete něco jiného,nebo až sami sebe,ale to nikomu nepřeju
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018