dilema - i20 alebo ford fiesta?
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: dilema - i20 alebo ford fiesta?
Zdravim
Nebudem zbytocne zakladat novu temu,
Planujem si kupit prve auto a rozhodujem sa medzi fusion fiestou a hyundai i20-tkou.
Kebyze to mam ja zhodnotit z vlastneho hladicka
Fusion:
Vyhody: samozrejme vyssie sedenie. Ked sme si prvy krat sadli s priatelkou do auta, boli sme ocareni. Samozrejme kufor 337 l potesi. Pristrojovka neurazi, ani neocari. Myslim, ze taka klasicka. Vsetko ako ma byt.Dobry vyhlad a prehlad na cestu.
Nevyhody: hlavne vyssia spotreba v poronani s konkurenciuo(aj ked dost diskutabilna) ked uz tak v plane by bola 1.4 benzin. Chybaju uchytky na sedacky isofix. Citlivost na bocny vietor. Tiez iba 2x airbag v ebony verzie.
A ide o to ze fusion bude asi na konci s vyrobou, na druhej strane mozno tym padom pojde dole na cene
Fiesta:
Samozrejme vonkajsi dizajn je krasny, s tym vnutornym to je uz o trosku horsie, pocul som ze su tam niektore ovladacie prvky nie prave najlepsie. Myslim, ze slusny 1,25 l motor (80k) kde by bola aj nizsia poistka.
K nevyhodam co som pocul horsi vyhlad do zadu, mensi kufor, menej miesta v zadu, vyssia nakladania hrana kufra a tiez to radio ktore niektori diskutujuci na roznych forach oznacili ako nejake lacny vietnamsky produkt.
Hyundai i20
Male velke auto, kde pri 3940 mm dlzke ma prijemne vnutorne rozmery porovnatelne v fusionom a o 39 mm vecsim razvorom ako fusion. Hlavne velmi slusna vybava 6 airbagov ESP, slusny kufor. 5r zaruka. Vykonne motory 1.2 a 1.4
Sedel som v nom iba chvilku, ale tie plasty na mna moc nazaposobili, aj ked na obrazkoch vyzera ta pristrojovka prijemne. ani sedacky podla niektorych pouzivatelov nie su najlepsie. Tvrde odpruzenie podvozku. A tiez problem pri zaradovani jednotky/spiatocky. (neskusal som, iba som pocul)
viem, ze su tu ludia co vlastnia i20 a bol by som im vdacni na pozitiva a negativa svojho auta. samozrejme kolko ludi tolko chuti a kazdemu vyhovuje/prekaza nieco ine.
Nebudem zbytocne zakladat novu temu,
Planujem si kupit prve auto a rozhodujem sa medzi fusion fiestou a hyundai i20-tkou.
Kebyze to mam ja zhodnotit z vlastneho hladicka
Fusion:
Vyhody: samozrejme vyssie sedenie. Ked sme si prvy krat sadli s priatelkou do auta, boli sme ocareni. Samozrejme kufor 337 l potesi. Pristrojovka neurazi, ani neocari. Myslim, ze taka klasicka. Vsetko ako ma byt.Dobry vyhlad a prehlad na cestu.
Nevyhody: hlavne vyssia spotreba v poronani s konkurenciuo(aj ked dost diskutabilna) ked uz tak v plane by bola 1.4 benzin. Chybaju uchytky na sedacky isofix. Citlivost na bocny vietor. Tiez iba 2x airbag v ebony verzie.
A ide o to ze fusion bude asi na konci s vyrobou, na druhej strane mozno tym padom pojde dole na cene
Fiesta:
Samozrejme vonkajsi dizajn je krasny, s tym vnutornym to je uz o trosku horsie, pocul som ze su tam niektore ovladacie prvky nie prave najlepsie. Myslim, ze slusny 1,25 l motor (80k) kde by bola aj nizsia poistka.
K nevyhodam co som pocul horsi vyhlad do zadu, mensi kufor, menej miesta v zadu, vyssia nakladania hrana kufra a tiez to radio ktore niektori diskutujuci na roznych forach oznacili ako nejake lacny vietnamsky produkt.
Hyundai i20
Male velke auto, kde pri 3940 mm dlzke ma prijemne vnutorne rozmery porovnatelne v fusionom a o 39 mm vecsim razvorom ako fusion. Hlavne velmi slusna vybava 6 airbagov ESP, slusny kufor. 5r zaruka. Vykonne motory 1.2 a 1.4
Sedel som v nom iba chvilku, ale tie plasty na mna moc nazaposobili, aj ked na obrazkoch vyzera ta pristrojovka prijemne. ani sedacky podla niektorych pouzivatelov nie su najlepsie. Tvrde odpruzenie podvozku. A tiez problem pri zaradovani jednotky/spiatocky. (neskusal som, iba som pocul)
viem, ze su tu ludia co vlastnia i20 a bol by som im vdacni na pozitiva a negativa svojho auta. samozrejme kolko ludi tolko chuti a kazdemu vyhovuje/prekaza nieco ine.
- Reklama
Re: dilema - i20 alebo ford fiesta?
fiesta - poté, co jsem seděl na místě řidiče a nastavil si sedadlo, tak sedl jsem si dozadu a při mých 178 cm jsem cítil, že mezi hlavou a tapecirunkem není místo. Vlasy žalovaly. A kolena taky.
i20 - s plasty je to tak jak popisuješ, ale ve Fiestě to nebylo o moc lepší. V i20 ten povrch docela dost chytá prach, jak je tomu ve Fiestě nevím, seděl jsem v ní jen při zkušební jízdě.
Rozhodnutí je spíše o pocitu, které auto lépe sedne a především o ceně při stejné výbavě.
i20 - s plasty je to tak jak popisuješ, ale ve Fiestě to nebylo o moc lepší. V i20 ten povrch docela dost chytá prach, jak je tomu ve Fiestě nevím, seděl jsem v ní jen při zkušební jízdě.
Rozhodnutí je spíše o pocitu, které auto lépe sedne a především o ceně při stejné výbavě.
Re: dilema - i20 alebo ford fiesta?
ano o tom vnutornom priestore vo fieste som pocul. aj rozmery tomu nasvedcuju. zato fusion je na tom s priestorom na zadnych sedadlach este lepsie ako i20. tiez si to planujem takto oskusat, kedze som vo fieste aj v i20 sedel iba chvilku.ale ja ako vodic budem 90% za volantom
Re: dilema - i20 alebo ford fiesta?
Byt tebou jdu do Fusionu - preci jen i20 jeste nema vychytane mouchy a je tam par veci, ktere muzou obtezovat - vrzani nekde u sedadla spolujezdce, po case viditelne okraje kapsy s airbagem spolujezdce na pristrojove desce - prikladam to namahanemu plastu - tudiz neodstranitelna vada bez vymeny palubovky a konstrukcni zmeny ulozeni airbagu spolujezdce. Pokud s autem bude jezdit i tva pritelkyne - bal bych se o predni naraznik, i20 ho ma nizko ... a plno dalsich veci ktere zde najdes na foru.
Nadruhou stranu Fusion je nyni za dobre penize, je to vybehany model po faceliftu doslo k nekolika zmenam a je tedy celkem osvedceny. A cena - podobna jak za i20. Takze byt tebou jdu do nej.
Nadruhou stranu Fusion je nyni za dobre penize, je to vybehany model po faceliftu doslo k nekolika zmenam a je tedy celkem osvedceny. A cena - podobna jak za i20. Takze byt tebou jdu do nej.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: dilema - i20 alebo ford fiesta?
To by se melo jmenovat Ford Furgon, vypada to jako skrin
Pokud chces nemoderni, buh vi kolik let starej, ale zabehlej model, pak si toho Fusiona kup. Vrzajici plasty mozna vychytaly, ale neverim tomu, ze vychytaly motory.
Pokud chces nemoderni, buh vi kolik let starej, ale zabehlej model, pak si toho Fusiona kup. Vrzajici plasty mozna vychytaly, ale neverim tomu, ze vychytaly motory.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: dilema - i20 alebo ford fiesta?
No rozhodne to ma mene nevychytanych veci nez i20, vim o cem mluvim.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: dilema - i20 alebo ford fiesta?
to je jedna z veci ktore ma odradzaju,ale ako tu uz bolo spomenute, ma vychytane muchy ktore i20 a nova fiesta ako novinky nemaju, kedze majitelia ktori si ich kupili sa s autom iba zoznamuju. a auto mi nijako nesympaticke neni. a hlavne si myslim, ze nema sluzit ako nejaky modny doplnok ale hlavne vyuzivat jeho prakticnost, v ktorej fusion vedie.Pokud chces nemoderni, buh vi kolik let starej, ale zabehlej model, pak si toho Fusiona kup
co sa tyka motora. nie som ziaden znalca tejto problematiky a rad si necham poradit !!
ale pocul som samu chvalu na motor i20.
ale vecsinou sa bude jazdit v meste (cesta do prace, na nakup) a na primestkych komunikaciach. sem tam nejaka ta dlhsia cesta
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: dilema - i20 alebo ford fiesta?
tak som sa snazil nereagovat.. Myslim ze kolega wilson sem prisiel preto ze chce poradit. resp sem asi prisiel ze chce potvrdit tu i20, lebo nemyslism si ze nejaky majitel i20 povie ze Fusion je lepsia volba
tak ako so vsetkym, treba zvazit urcenie auta. i20 je elegantnejsie, modernejsie a subjektivne vyspelejsie auto. Koelga vsak spomina ze auto ma byt urcene do mesta a sem tam za mesto. Dovolil by som si teda motorizacie skresat na max 1,2 a 1,4 benzin
Fusion sa predava momentalne vo verzii Calero (270 tisic kc), ktora ma navodit SUV look. nehodnotim, aje ked si myslim, ze to oplastovanie je najma v meste maximalne prakticke. vyssi podvozok a prehladnejsie rohy mu z mojho pohladu davaju bod k dobru oproti i20
motoricky, mno... 1,4 s 80 konmi nie je vela... ale na druhu stranu pre auto teljto velkosti a zamerania stacia.. dlhodoba spotreba napriklad tu: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... power_e=60
velka skoda ze sa do edicie Calero nemontuje 1,25l ktory mame vo fieste a musim uznat ze je to vyborny motor
i20 je vyrazne modernejsie - interier, technologie , motor (vyborny 1,2 litrovy motor a prekvapivo silna 1,4 s 100 konmi)
spotreba 1,2 motoru http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... power_e=59
spotreba 1,4 motoru http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... power_e=78
vybavovy stupen podobny Caleru predstavuje stupen Comfort, cena s 1,2 litrom je 265 000kc.. oproti Caleru chybaju kolesa z lahkych zliatin, automaticka klimatizacia (u Comfortu klima nie je vobec, doplatok za manualnu je 15 000kc), hmlovky a nejake drobnosti (kozou obsity volant a pod)
Velkost kufru - Fusion calero 337, i20 ma 295.. rozdiel nie je nijak velky, skor by bolo treba si vyskusat vyuzitelnost batozinoveho priestoru (ci sa vojde kocik, resp vec ktore kolega planuje vozit)
oproti Fusionu vsak i20 ponuka vyrazne vyssiu bezpecnost - ESP v serii, 6x Airbag (fusion ma 2)
Snad som trochu pomohol pri rozhodovani
tak ako so vsetkym, treba zvazit urcenie auta. i20 je elegantnejsie, modernejsie a subjektivne vyspelejsie auto. Koelga vsak spomina ze auto ma byt urcene do mesta a sem tam za mesto. Dovolil by som si teda motorizacie skresat na max 1,2 a 1,4 benzin
Fusion sa predava momentalne vo verzii Calero (270 tisic kc), ktora ma navodit SUV look. nehodnotim, aje ked si myslim, ze to oplastovanie je najma v meste maximalne prakticke. vyssi podvozok a prehladnejsie rohy mu z mojho pohladu davaju bod k dobru oproti i20
motoricky, mno... 1,4 s 80 konmi nie je vela... ale na druhu stranu pre auto teljto velkosti a zamerania stacia.. dlhodoba spotreba napriklad tu: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... power_e=60
velka skoda ze sa do edicie Calero nemontuje 1,25l ktory mame vo fieste a musim uznat ze je to vyborny motor
i20 je vyrazne modernejsie - interier, technologie , motor (vyborny 1,2 litrovy motor a prekvapivo silna 1,4 s 100 konmi)
spotreba 1,2 motoru http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... power_e=59
spotreba 1,4 motoru http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... power_e=78
vybavovy stupen podobny Caleru predstavuje stupen Comfort, cena s 1,2 litrom je 265 000kc.. oproti Caleru chybaju kolesa z lahkych zliatin, automaticka klimatizacia (u Comfortu klima nie je vobec, doplatok za manualnu je 15 000kc), hmlovky a nejake drobnosti (kozou obsity volant a pod)
Velkost kufru - Fusion calero 337, i20 ma 295.. rozdiel nie je nijak velky, skor by bolo treba si vyskusat vyuzitelnost batozinoveho priestoru (ci sa vojde kocik, resp vec ktore kolega planuje vozit)
oproti Fusionu vsak i20 ponuka vyrazne vyssiu bezpecnost - ESP v serii, 6x Airbag (fusion ma 2)
Snad som trochu pomohol pri rozhodovani
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: dilema - i20 alebo ford fiesta?
Mexican: pokud mam za neco vyhodit bezmala 300, budu se snazit, abych vybral co nejmodernejsi auto, ve vsech smerech moderni. Fusiona jsme sice nemeli, ale pri svezeni jsem si pripadal jak v autobuse a tolik bych za tak koncepne stary vuz proste nedal.
Pujdes si koupit 5 let stary model LCD Panasonic nebo se rozsoupnes a koupis novinku od Samsungu?
i20 ma svoje mouchy, ono, ktere auto je v dnesni dobe uspor (setrime tak, aby to zakaznik nejlepe vubec nepoznal) nema...i20 nemusim vychvalovat, design, technologie a bezpecnost to za sebe rikaji sami...at si kazdy koupi co chce a nenecha se ovlivnovat. Ja bych si do toho kecat nenechal
Pujdes si koupit 5 let stary model LCD Panasonic nebo se rozsoupnes a koupis novinku od Samsungu?
i20 ma svoje mouchy, ono, ktere auto je v dnesni dobe uspor (setrime tak, aby to zakaznik nejlepe vubec nepoznal) nema...i20 nemusim vychvalovat, design, technologie a bezpecnost to za sebe rikaji sami...at si kazdy koupi co chce a nenecha se ovlivnovat. Ja bych si do toho kecat nenechal
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: dilema - i20 alebo ford fiesta?
ale co ked ten panasonic bude starsi, ale lepsie v niektorych veciach praktickejsi a vyuzitelnejsi ?Pujdes si koupit 5 let stary model LCD Panasonic nebo se rozsoupnes a koupis novinku od Samsungu?
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: dilema - i20 alebo ford fiesta?
já si myslím přesný opakwilson píše:a hlavne si myslim, ze nema sluzit ako nejaky modny doplnok ale hlavne vyuzivat jeho prakticnost
Re: dilema - i20 alebo ford fiesta?
Ja mala auta nepovazuju za prakticka, navic sam jezdim v sedanu. Do getze dam uplny prd - vlaste jo, benzinova sekacka se do nej vejde. A do Elantry dam same ploche a uzke veci - napriklad tu velkou LCD televizi jsem odvezl uplne v poho. Mimo to casto vozim sady kol, 3 kola do kufru, jedno do kabiny. Prakticke auto je pro me treba i30cw.
Jak casto potrebujes odvezt rozmernejsi naklad? Je to alespon tak casto, ze jsi ochotny se vzdat moderniho vzhledu a vykonneho motoru? Pokud ano, pak nevahej a toho Fusiona vem, dokud se vyrabi.
Podobna diskuse nastala v sekci i30 na tema i30 vs Octavia Tour. Je to o prioritach.
Btw, auto je modni doplnek
na stehovani si pujcim Tranzita
postel totiz do zadnyho malyho srrace v zivote nenacpu
Jak casto potrebujes odvezt rozmernejsi naklad? Je to alespon tak casto, ze jsi ochotny se vzdat moderniho vzhledu a vykonneho motoru? Pokud ano, pak nevahej a toho Fusiona vem, dokud se vyrabi.
Podobna diskuse nastala v sekci i30 na tema i30 vs Octavia Tour. Je to o prioritach.
Btw, auto je modni doplnek
na stehovani si pujcim Tranzita
postel totiz do zadnyho malyho srrace v zivote nenacpu
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: dilema - i20 alebo ford fiesta?
Wilson - mam i20 a nenecham se prekricet temi co ji nemaji. Takze i20 nebrat je to zmetek a smejd. Ja ji vzal protoze se mi libila designove a chtel jsem ten motor. Interier verze Style me moc nebere - takove ty postribrene plasty... ale zvykl jsem si na nej. Casem vsak zjistuji ze to auto ma musky a ma jich dost, proto rikam znova radeji jdi do fusion- pro planovanou rodinku to je vyuzitelnejsi auto nez i20. Ja s i20 jezdim vetsinu casu sam, takze me staci, ma vetsi kufr nez Getz, taky jsem v ni prevezl LCD telku 40" v origo obalu. No ale jinak ... fakt ti bude vadit ze kazdy pozna kde presne je umisten airbag spolujezdce. Plasty v interieru nejsou vubec odolne ... staci se jen otrit a uz je tam stopa ... a dalsi vecy. No technologie - nevim co je na i20 tak super? ESP? Trochu lepsi vybava? Jen doufam ze to vse neni z papiru, jako ten interier, nebo lak .... ten nevydrzi taky nic, je hodne nachylny na oter. Ale to u i10 taky - a co mi rikal matysekul tak u i30 je to to same, nevim, mozna je lak u Fusionu na tom taky tak spatne? No rozhodni se, jak chces, ale ja te varoval.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: dilema - i20 alebo ford fiesta?
Hardcam presne takychto reakcii sa bojim. Myslim, ze som sa snazil fakticky vymenovat rozdiely medzi fusion a i20 a snazil som sa to spisat nestranne. A potom tu prides ty a zacnes pisat nieco o televizii a pod. Velkost kufra, resp jeho dispozicia (tak ako som spomenul) je dobry ukazovatel pre ludi. To ze ty tam vozis kosacku a vojde sa je sice pekne, ale ludia tam mozu vozit napriklad kocik a podobne. Dobry kocik stoji cca 8000-10000kc a vela ludi ho pouzije aj ako meradlo vyuzitelnosti batozinoveho priestoru
sami ste si odpovedali na to ako je to so spolahlivostou - Fusion je na trhu dost rokov, drzi sa na prvych miestach absolutne v poradi najmeje poruchovych aut. i20 tam zatial nie je, pretoze je to auto nove. Neporovnaval by som to s Octaviou Tour, ta je koncepcne 10 rokov stara - svojich kupcov si ale stale nachadza, proste preto ze ludia chcu osvedcene a bezpecne auto s dobrou hospodarnostou za rozumne peniaze. Fusion bol v 2006 faceliftovany - dostal interrier z Fiesty, ktoru mame doma (2006-2009), tento interier je velmi prijemny, ovladacie prvky su poruke a aj ked sa ti nebude zdat posobi hodnotnejsim dojmom (teraz porovnam Fusion Calero vs I20 Comfort)
Co sa tyka dizajnu, ten je relativny - Fusion ma dizajn skor funkcny, ma perfektne pristupny kufor, nastupuje a vystupuje sa lepsie (vyssi posed). i20 je dizajnom klasicke male auto s niektorymi velmi peknymi crtami
napisal som tam kolegovi body pre a proti, viac k teme prispiet neviem. Je to na nom, comu da prioritu. Ja som bez ESP najazidl asi 250 000km s jednymi hodinami. Airbagy som zatial nepottreboval (a verim ze ich potrebovat nebudem). Ako som spominal, i20 ma v danej vybave super bezpecnostnu vybavu, Fusion vsak na tom tiez nie je zle (ziskal v 2003 4**** v Euro NCAP), takze s bezpecnostou by som to nevidel nijak zle. Neviem ake su poziadavky na komfort, ale doplacat 15 000kc za manualnu klimu (ako spomenute vo Fusion je automaticka v cene), budeme sa pohybovat v inych cislach. Ale to si musi rozhodnut wilson tak ako tie ostatne drobnosti ktorych dovybavenie stoji tisice (uz len obycajne velurove koberceky stoja tak 1000kc, hmlovky myslim 5000, od vyroby zaujimave vychytavky ako trojblik a pod)
Ja osobne ak by som nemusel jazdit dlhe trasy, bol by som ostal pri fieste. Co ma na nej stvalo bol uplne katastrofalny servis (VIP auto v Ziline), to vsak nie je chyba auta, skor ludi okolo. Taksito ale u Hyundai by som vedel pomenovat par servisom, ktore su katastrofalne
Pre niekoho je mozno auto modny doplnok, pre mnoho ludi bohuzial nie je. A prave pre tych co je auto modny doplnok su auta ako Mini Cooper, Fiat 500 a pod. I20 je proste normalne male auto, fusion je proste normalne male auto. Jedno je oblejsie, jedno je krabicovatejsie (a to vo Forde fici kineticky design
Ak by som bol pred touto dilemou kupovat auto obdobneho zamerania vitaz by bol jasny - c3 picasso
sami ste si odpovedali na to ako je to so spolahlivostou - Fusion je na trhu dost rokov, drzi sa na prvych miestach absolutne v poradi najmeje poruchovych aut. i20 tam zatial nie je, pretoze je to auto nove. Neporovnaval by som to s Octaviou Tour, ta je koncepcne 10 rokov stara - svojich kupcov si ale stale nachadza, proste preto ze ludia chcu osvedcene a bezpecne auto s dobrou hospodarnostou za rozumne peniaze. Fusion bol v 2006 faceliftovany - dostal interrier z Fiesty, ktoru mame doma (2006-2009), tento interier je velmi prijemny, ovladacie prvky su poruke a aj ked sa ti nebude zdat posobi hodnotnejsim dojmom (teraz porovnam Fusion Calero vs I20 Comfort)
Co sa tyka dizajnu, ten je relativny - Fusion ma dizajn skor funkcny, ma perfektne pristupny kufor, nastupuje a vystupuje sa lepsie (vyssi posed). i20 je dizajnom klasicke male auto s niektorymi velmi peknymi crtami
napisal som tam kolegovi body pre a proti, viac k teme prispiet neviem. Je to na nom, comu da prioritu. Ja som bez ESP najazidl asi 250 000km s jednymi hodinami. Airbagy som zatial nepottreboval (a verim ze ich potrebovat nebudem). Ako som spominal, i20 ma v danej vybave super bezpecnostnu vybavu, Fusion vsak na tom tiez nie je zle (ziskal v 2003 4**** v Euro NCAP), takze s bezpecnostou by som to nevidel nijak zle. Neviem ake su poziadavky na komfort, ale doplacat 15 000kc za manualnu klimu (ako spomenute vo Fusion je automaticka v cene), budeme sa pohybovat v inych cislach. Ale to si musi rozhodnut wilson tak ako tie ostatne drobnosti ktorych dovybavenie stoji tisice (uz len obycajne velurove koberceky stoja tak 1000kc, hmlovky myslim 5000, od vyroby zaujimave vychytavky ako trojblik a pod)
Ja osobne ak by som nemusel jazdit dlhe trasy, bol by som ostal pri fieste. Co ma na nej stvalo bol uplne katastrofalny servis (VIP auto v Ziline), to vsak nie je chyba auta, skor ludi okolo. Taksito ale u Hyundai by som vedel pomenovat par servisom, ktore su katastrofalne
Pre niekoho je mozno auto modny doplnok, pre mnoho ludi bohuzial nie je. A prave pre tych co je auto modny doplnok su auta ako Mini Cooper, Fiat 500 a pod. I20 je proste normalne male auto, fusion je proste normalne male auto. Jedno je oblejsie, jedno je krabicovatejsie (a to vo Forde fici kineticky design
Ak by som bol pred touto dilemou kupovat auto obdobneho zamerania vitaz by bol jasny - c3 picasso
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: dilema - i20 alebo ford fiesta?
Osobne sa priklaman k tomu, ze pri kupe auta by som skor pozeral na jeho vyuzitelnost, az potom na nejaky dizajn. A skor ak nemam k niecomu evidentny odpor tak to moc neriesim.
Skor ide o tu funkcnost ako napisal mexican (super pristupny kufor, vyssi posed, tiez naraznik nie je nizko a na svk cestach zvlast vyuzitelne)
Co sa tyka bezpecnosti fusion vo vybave trend X ma 4 airbagy a 5* v testoch. A v cene 10 300 eur ma hmlovky, autom. klimu. ( 15 al. kola, laktovu opeirku, el vyhrievane spetne zrkadla, kozou potiahnuty volant a riad. paka) ale to s uskor veci navyse, nie potrebne. Tym c
I20 ako som videl v reklame hned sa mi strasne zapacila aj ten interier . ked som v nom 5 min sedel zmenil som nazor nan. Plasty a ten striebodny panel ma sklamal. Vo fusione sa mi zda byt kvalitnejsi.
C3 picaso je uz trosku vyssie s cenou. Pripadne nissan note, ale ten som pozeral iba zbezne (teraz maju akciu v slusnej vybave pod 10 000 eur)
Skor ide o tu funkcnost ako napisal mexican (super pristupny kufor, vyssi posed, tiez naraznik nie je nizko a na svk cestach zvlast vyuzitelne)
Co sa tyka bezpecnosti fusion vo vybave trend X ma 4 airbagy a 5* v testoch. A v cene 10 300 eur ma hmlovky, autom. klimu. ( 15 al. kola, laktovu opeirku, el vyhrievane spetne zrkadla, kozou potiahnuty volant a riad. paka) ale to s uskor veci navyse, nie potrebne. Tym c
I20 ako som videl v reklame hned sa mi strasne zapacila aj ten interier . ked som v nom 5 min sedel zmenil som nazor nan. Plasty a ten striebodny panel ma sklamal. Vo fusione sa mi zda byt kvalitnejsi.
C3 picaso je uz trosku vyssie s cenou. Pripadne nissan note, ale ten som pozeral iba zbezne (teraz maju akciu v slusnej vybave pod 10 000 eur)