Takovy maly dotaz....
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Takovy maly dotaz....
....nevite nekdo, jestli by nesel nejak po domacku vyrobit tempomat na Accenta 1.3??? Vubec netusim, jestli by nesel pouzit z nejakeho jineho auta... Jestli je na to ridici jednotka nejak nachystana....
- Reklama
Základ je bejt na policajty milej-jen jim řekni třeba že si taky chtěl bejt policajtem,ale pak sis raději udělal maturytu a podobný věci Pokuty jsou hnusný,ale mě se zatím vyhejbají....Snad to tak půjde dálFelotron píše:toz ja su taky mladej a blbej, ale jizdu autem nechcu travit cumenim na tachac... bo na pokuty neniKyrglik píše:Tak to potom jooooo.Já moc nejezdím po dálnicích...Ale když jo,tak mi nevadí ani 150 Já vím,řeknete mladej a blbej
Tak ti moc neporadím jestli tam jde dát nebo nejde z jinýho auta
Hyundai Coupé 2.0 16v
138 vraníků a 4 očíčka..Krásný očíčka
GREY SHEEP (ŠEDÁ OVCE) tohoto klubu, ale nejsem sám!!
138 vraníků a 4 očíčka..Krásný očíčka
GREY SHEEP (ŠEDÁ OVCE) tohoto klubu, ale nejsem sám!!
Felotron: Masarinovi jsem daval cislo na kluka, kterej dela tempomaty..chces ho taky? Spis by ses ho jen informativne zeptal, protoze hnat se do Slanyho kvuli tomu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Upřímně řečeno - 1,3 motor je na tempomat trochu málo, je to hlavně o objemu motoru.
Tempomat mám na Vectře 2.0DTi/98kW (diesel) a tam to má smysl, je tam výrazný přebytek výkonu, takže při zapnutém tempomatu nepoznám, jestli jedu do kopce nebo z kopce. Ale benzín a navíc 1,3 - no nevím, do kopce by ti ten tempomat rychlost stejně neudržel.
Jinak základem pro snadnou montáž jsou:
- elektronický plyn (tedy pohyb plynového pedálu je snímán potenciometrem přímo do řídící elektroniky)
- řídící jednotka obsahující modul tempomatu
- spínače na brzdovém a spojkovém pedálu (pro deaktivaci tempomatu)
- páčka ovládaní tempomatu pod volantem se 3-mi tlačítky (levá - blinkry)
Z histirie jsou známé i mechanické tempomaty, ale ta doba už je dávno pryč.
Většinou bývá dodatečná montáž tempomatu do dieselu mnohem jednodušší, protože diesely většinou mají elektronický plyn. U benzínových to bývá spíš vyjímkou, většinou od plynu vede klasický bowden. Nic není nemožné, ale v tomto případě by náklady neměly patřičný efekt, obzvlášť s ohledem na slabý motor.
Tempomat není dobrá věc jen na dálnici, jak si většina lidí myslí. Používám ho i ve městě, na různých omezených rychlostech apod, třeba tady v Praze na Jižní spojce je to pohoda. Dalším efektem, vypozorovaným za těch pár let je to, že snižuje spotřebu - chca nechca elektronika je prostě jemnější než moje noha a dokáže dávkovat palivo mnohem hospodárněji (při sledování okamžité spotřeby na pal. počítači dělá rozdíl hodnot tempomat/noha 1-2 litry ve prospěch tempomatu, u průměrné spotřeby to je tak 0,3-0,5l/100km)
Tempomat mám na Vectře 2.0DTi/98kW (diesel) a tam to má smysl, je tam výrazný přebytek výkonu, takže při zapnutém tempomatu nepoznám, jestli jedu do kopce nebo z kopce. Ale benzín a navíc 1,3 - no nevím, do kopce by ti ten tempomat rychlost stejně neudržel.
Jinak základem pro snadnou montáž jsou:
- elektronický plyn (tedy pohyb plynového pedálu je snímán potenciometrem přímo do řídící elektroniky)
- řídící jednotka obsahující modul tempomatu
- spínače na brzdovém a spojkovém pedálu (pro deaktivaci tempomatu)
- páčka ovládaní tempomatu pod volantem se 3-mi tlačítky (levá - blinkry)
Z histirie jsou známé i mechanické tempomaty, ale ta doba už je dávno pryč.
Většinou bývá dodatečná montáž tempomatu do dieselu mnohem jednodušší, protože diesely většinou mají elektronický plyn. U benzínových to bývá spíš vyjímkou, většinou od plynu vede klasický bowden. Nic není nemožné, ale v tomto případě by náklady neměly patřičný efekt, obzvlášť s ohledem na slabý motor.
Tempomat není dobrá věc jen na dálnici, jak si většina lidí myslí. Používám ho i ve městě, na různých omezených rychlostech apod, třeba tady v Praze na Jižní spojce je to pohoda. Dalším efektem, vypozorovaným za těch pár let je to, že snižuje spotřebu - chca nechca elektronika je prostě jemnější než moje noha a dokáže dávkovat palivo mnohem hospodárněji (při sledování okamžité spotřeby na pal. počítači dělá rozdíl hodnot tempomat/noha 1-2 litry ve prospěch tempomatu, u průměrné spotřeby to je tak 0,3-0,5l/100km)
Benji
Hyundai Getz 1,3GLS/60kW 2003 - WO
Opel Vectra 2.0DTi/98kW HB 1999 - L147
Škoda Octavia II Elegance 2.0TDi/103kW
Hyundai Getz 1,3GLS/60kW 2003 - WO
Opel Vectra 2.0DTi/98kW HB 1999 - L147
Škoda Octavia II Elegance 2.0TDi/103kW
Koukej dovalit Máš Háčko,tak ať si tamryba píše:pokud nebudu mit nacpanej program, tak bysme se mohli objevit, proc ne...aspon se pes probehne. Jen nevim jestli vam s tim orezlym veteranem nebudu delat ostudu, ja se o to tak zurive nestaram:)
Hyundai Coupé 2.0 16v
138 vraníků a 4 očíčka..Krásný očíčka
GREY SHEEP (ŠEDÁ OVCE) tohoto klubu, ale nejsem sám!!
138 vraníků a 4 očíčka..Krásný očíčka
GREY SHEEP (ŠEDÁ OVCE) tohoto klubu, ale nejsem sám!!