Starex 4x4
Moderátor: Moderátoři
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4x4
až vystřízlívím
a je tam jen kryt vpředu plech....pak plast silnostěnej až ke kardanu....... akorát zadek možu pak blejsknout...možná budou vidět i podložky...ale nevím neska asi ne...
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
- Reklama
Re: Starex 4x4
taky vás zdravím,
kdybych měl víc love, taky bych šel do novějšího starexe 4x4 - no teda teĎ bych možná přemejšlel o mitsubishi Delica...
hyundai to od nich převzal a postavil na tom H1 starexe... Delica ale měla (teda většina z nich) uzávěrky z výroby, což
už je o něčem jiném.
k motoru ...já mám ještě motor bez intercoleru...takže mám náklaďák s motorem osobáku....mám 59! kW.....
apropo...galloper má uchycení zadní nápravy jiný než H1. týká se to především rámu a uchycení zadní nápravy...má jiný rameno...
kdybych měl víc love, taky bych šel do novějšího starexe 4x4 - no teda teĎ bych možná přemejšlel o mitsubishi Delica...
hyundai to od nich převzal a postavil na tom H1 starexe... Delica ale měla (teda většina z nich) uzávěrky z výroby, což
už je o něčem jiném.
k motoru ...já mám ještě motor bez intercoleru...takže mám náklaďák s motorem osobáku....mám 59! kW.....
apropo...galloper má uchycení zadní nápravy jiný než H1. týká se to především rámu a uchycení zadní nápravy...má jiný rameno...
Re: Starex 4x4
Toz nad Delicou L400 som rozmyslal tak rok dozadu,nakoniec som od nej upustil(maly vnutorny priestor,tazka dostupnost dielov) hladal som na anglickom webe,dost som toho o nich nastudoval,vsetky ktore behaju v UK su individualne dovezene,vacsinou z Japonska.Nastupca L400 je D5,kus pekneho auta,ale opat,musel by sa doviest len individualne,pretoze do Europy sa vobec nedovazaju.Starexa som objavil len pred par tyzdnami(pocas navstevy SK) a po par prieskumoch som sa hned rozhodol kupit,podmienka bola len 103kW motor a nezniceny podvozok.Nasiel som takeho v AT,zohnal odtahovku a isiel som ho kupit. Zatial som zalubeny Vyhody: auto je relativne mlade,vyrabalo sa az do r. 2008,ma novsieho naslednika,motory su koncernove(CRDi) pre Hyundai&Kia.predajna siet je siroka,karosarske veci nieje ziaden problem,podvozok by mal byt totozny s tou Delicou,event. ciastocne s Galoperom,a pod. najde sa toho viac.Nevyhodou je velka zriedkavost vyskytu 4WD verzie,napriklad tazne zariadenie co som objednal,nepasuje,lebo je urcene na zadokolku,ktora ma podvozok rieseny uplne inac Dlho som mal v merku T4 a T5,ale 4motion ma vobec nepresvedcilo(pre mna je to moc civilne,prve verzie T5 boli dost poruchove,pacia sa mi vzhladovo,vnutornym priestorom a samozrejme podporou predajcov(da sa na to zohnat vsetko mozne a nemozne) T4 by bola asi lepsia volba(ta 151k) ale vsetko to malo starsne prebehy km(nechcel som auto s viac ako 120tkm,pretoze ratal som s vymenou rozvodov,neskor tlmicov,spojky-lepsie ked si to vymenim sam,ako ked mi niekto bude tvrdit,ze to je povymienane a pridem na to ,ze ee ) Neskor som bral v potaz Toyota Hi-ace 4WD-skvely voz,neznicitelny,ale je to fulltime 4WD(spotreba) a velmi mala vo vnutri(ono vsetky japonske vozy su konstruovane na uzku sirku .Zvazoval som aj Transit 4x4 a mercedes Sprinter 4x4(ale tie ceny ) Nakoniec som zakotvil pri Dukate 2,8TDi(Iveco motor,131k,kratky a nizky) A pocas dovolenky doma(SK) som nejak natrafil na Starexa a prudko som sa zalubil V case mojho rozhodovania bolo asi 8 stvorkoliek na webe na predaj a teraz pozeram ani jedna(ak neratam tu havarovanu a bezmotorovu,bezprevodovkovu za Nitrou,za ktyoru chce strasne prachy-bol som ju pozriet )Momentalne riesim cestu ako objednavat diely priamo z Korei,uvidime....
PS Teba Zlatak som si zafixoval,ako si hladal Starexa,ake problemy si mal so samosvorom-uz si to vyriesil? a mas ho tam vobec? skusal si to pozriet,cez VIN?
PS Teba Zlatak som si zafixoval,ako si hladal Starexa,ake problemy si mal so samosvorom-uz si to vyriesil? a mas ho tam vobec? skusal si to pozriet,cez VIN?
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4x4
vono l400ka s 87koněma není taky žádnej kus siláka
ale mě se líbí iopraudu straex už dlouho a synchro na téčku ...nevím ..zatím sem slyšel jen to dobré...určitě do podniku budu muset něco takového pořídit..dodávěčku s 4x4... a samozřejmě hilux
ale mě se líbí iopraudu straex už dlouho a synchro na téčku ...nevím ..zatím sem slyšel jen to dobré...určitě do podniku budu muset něco takového pořídit..dodávěčku s 4x4... a samozřejmě hilux
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Starex 4x4
Ale ja nemyslim klasicku L400(zadokolku) tu su napr. typy,co vyrabali:
These are the model variations, interior trim can vary greatly depending on grade options specified by original purchaser.
4WD SWB models:-
Super Exceed:
3000cc V6 (6G72 Petrol), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof.
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof.
Exceed:
3000cc V6 (6G72 Petrol), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof or twin sunroof.
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof, twin sunroof or high roof (no glass).
XR:
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, Twin sunroof or High roof.
2800cc TD (4M40 Diesel), floorshift 5M/T, High roof.
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, aero roof.
2800cc TD (4M40 Diesel), floorshift 5M/T, aero roof.
2400cc (4G64 Petrol), column shift 4A/T, Twin sunroof, High roof or Aero roof.
XG:
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, High roof or Aero roof.
2400cc (4G64 Petrol), column shift 4A/T, Aero roof only.
4WD LWB models =
Royal Exceed:
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof.
Super Exceed:
3000cc V6 (6G72 Petrol), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof.
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof.
Exceed:
3000cc V6 (6G72 Petrol), column shift 3 mode 4A/T, high roof.
2800cc TD (4M40 Engine), column shift 3 mode 4A/T, high roof.
XR:
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, high roof.
2WD:-
Exceed:
2500cc TD (4D56 Diesel), column shift 4A/T, Crystal Lite roof.
2400cc TD (4G64 Petrol), column shift 4A/T, Crystal Lite roof.
XR:
2500cc TD (4D56 Diesel), column shift 4A/T, twin sunroof, high roof or aero roof.
2400cc (4G64 Petrol), column shift 4A/T, twin sunroof, high roof or aero roof.
XG:
2500cc TD (4D56 Diesel), column shift 4A/T, aero roof.
2400cc (4G64 Petrol), column shift 4A/T, aero roof.
2WD LWB:-
Exceed:
3000cc V6 (6G72 Petrol), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof.
2500cc TD (4D56 Diesel), column shift 4A/T, Crystal Lite roof.
XR:
2500cc TD (4D56 Diesel), column shift 4A/T, high roof.
G:
2500cc TD (4D56 Diesel), column shift 5M/T, high roof.
tu napr. jedna z upravenych
These are the model variations, interior trim can vary greatly depending on grade options specified by original purchaser.
4WD SWB models:-
Super Exceed:
3000cc V6 (6G72 Petrol), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof.
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof.
Exceed:
3000cc V6 (6G72 Petrol), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof or twin sunroof.
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof, twin sunroof or high roof (no glass).
XR:
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, Twin sunroof or High roof.
2800cc TD (4M40 Diesel), floorshift 5M/T, High roof.
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, aero roof.
2800cc TD (4M40 Diesel), floorshift 5M/T, aero roof.
2400cc (4G64 Petrol), column shift 4A/T, Twin sunroof, High roof or Aero roof.
XG:
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, High roof or Aero roof.
2400cc (4G64 Petrol), column shift 4A/T, Aero roof only.
4WD LWB models =
Royal Exceed:
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof.
Super Exceed:
3000cc V6 (6G72 Petrol), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof.
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof.
Exceed:
3000cc V6 (6G72 Petrol), column shift 3 mode 4A/T, high roof.
2800cc TD (4M40 Engine), column shift 3 mode 4A/T, high roof.
XR:
2800cc TD (4M40 Diesel), column shift 3 mode 4A/T, high roof.
2WD:-
Exceed:
2500cc TD (4D56 Diesel), column shift 4A/T, Crystal Lite roof.
2400cc TD (4G64 Petrol), column shift 4A/T, Crystal Lite roof.
XR:
2500cc TD (4D56 Diesel), column shift 4A/T, twin sunroof, high roof or aero roof.
2400cc (4G64 Petrol), column shift 4A/T, twin sunroof, high roof or aero roof.
XG:
2500cc TD (4D56 Diesel), column shift 4A/T, aero roof.
2400cc (4G64 Petrol), column shift 4A/T, aero roof.
2WD LWB:-
Exceed:
3000cc V6 (6G72 Petrol), column shift 3 mode 4A/T, Crystal Lite roof.
2500cc TD (4D56 Diesel), column shift 4A/T, Crystal Lite roof.
XR:
2500cc TD (4D56 Diesel), column shift 4A/T, high roof.
G:
2500cc TD (4D56 Diesel), column shift 5M/T, high roof.
tu napr. jedna z upravenych
- Přílohy
-
- IMG_0018.jpg (98.32 KiB) Zobrazeno 3518 x
Re: Starex 4x4
no, nakonec něco investit muselo do chajdy kde s rodinou přebývám a další úvěr už bych nezvlád, tak jsem musel brát
cenově dostupnějš starší kus, bo crdi čko se pro mě stalo dost vzdálený.
k tomu samosvoru, ještě jsem se neodvážil se na to kouknout a rozdělat , ale jak píšu, v létě se k tomu snad dostanu...
bohužel, všechno je jen otázka peněz, který buď jsou nebo nejsou a teď nějak nejsou....některý věci člověk udělá sám,
ale teď už nějak zaostávám...
ta delica je dobrá, myslím, že prostorově byla shodná jako H1 - jen jiná převodovka a jiný sedačky a palubka- ne tak hezkej interiér a většina aut pro evropskej trh měla zadní dveře na obou stranách...
chlapi, pokud se nám podaří dát ty naše křusky do cajku, tak uděláme akci..napíšem na výrobce hyundai, že je taky
strůjcem našich automobilů a a Ť koukaj přispět na nějakou výpravu třeba do Albánie. Ivan nás povede a to by v tom
byl čert, abysme se jednou někam s těma kárama nepodívali....vím, je to utopie, ale třeba se najde nějakej movitěší
blázen jako jsme my a bude pro nás mít pochopení a třeba něčím přispěje....já a počítám, že i Pepe to prostě jinak finančně udělat nedokážem...a budu muset chvátat, nebo ten můj děta shnije dřív, než s ním stačím někam vyrazit....
r.
cenově dostupnějš starší kus, bo crdi čko se pro mě stalo dost vzdálený.
k tomu samosvoru, ještě jsem se neodvážil se na to kouknout a rozdělat , ale jak píšu, v létě se k tomu snad dostanu...
bohužel, všechno je jen otázka peněz, který buď jsou nebo nejsou a teď nějak nejsou....některý věci člověk udělá sám,
ale teď už nějak zaostávám...
ta delica je dobrá, myslím, že prostorově byla shodná jako H1 - jen jiná převodovka a jiný sedačky a palubka- ne tak hezkej interiér a většina aut pro evropskej trh měla zadní dveře na obou stranách...
chlapi, pokud se nám podaří dát ty naše křusky do cajku, tak uděláme akci..napíšem na výrobce hyundai, že je taky
strůjcem našich automobilů a a Ť koukaj přispět na nějakou výpravu třeba do Albánie. Ivan nás povede a to by v tom
byl čert, abysme se jednou někam s těma kárama nepodívali....vím, je to utopie, ale třeba se najde nějakej movitěší
blázen jako jsme my a bude pro nás mít pochopení a třeba něčím přispěje....já a počítám, že i Pepe to prostě jinak finančně udělat nedokážem...a budu muset chvátat, nebo ten můj děta shnije dřív, než s ním stačím někam vyrazit....
r.
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4x4
pěkně kříží..pěknej pevnosták..proastě paráda..já místo uprav investuju do oprav
zlatáku..moje řeč...toto není možný abychom po těch utrapách se někde nepotkali
ale tedkon -2010- to asi na 100% neklapne....koncem března příjde na svět synátor..takže o zábavu postaráno
zlatáku..moje řeč...toto není možný abychom po těch utrapách se někde nepotkali
ale tedkon -2010- to asi na 100% neklapne....koncem března příjde na svět synátor..takže o zábavu postaráno
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Starex 4x4
to zlatak: napis VIN,kuknem co tam mas,ci aj samosvor...
PS kurna s tym taznym bude viac problemov ako som si myslel na ten nas autak neexistuje original tazne
Pozrel som to,mas SZ,a ten samosvor nemas
PS kurna s tym taznym bude viac problemov ako som si myslel na ten nas autak neexistuje original tazne
Pozrel som to,mas SZ,a ten samosvor nemas
Re: Starex 4x4
zítra nejpozdějc pozítří vlezu pod auto a pokusim se tažný nafotit, ale dost omezuje zadní nájezdovej úhel...
- ivan kuschall
- **
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 pro 2008, 19:22
Re: Starex 4x4
Aspoň máš kam ty prachy cpát co by si snima dělal, ty kazej lidi
http.kuschall.webovastranka.cz
www.dvere-drevene.cz
www.dvere-drevene.cz
Re: Starex 4x4
Tak ho nakoniec upravili(tazne) museli odpilit z povodnych ramien,navrtat nove diery a prevarit vymedzovacie podlozky. Ak by niekto riesil podobny problem,je to tazne od Autohak,Polsko,distributor na SK je Autocar,D. Kubin,pobocky D.Kubin,Senec a Kosice. Typ J15,cena aj s montazou 166 €.
PS spravil som 300km po dialnici,otestoval spotrebu,priemerna 130km/h,spotreba 11l trosku moc sa mi zda,pravda je,ze ma 235 zimne gumy,otacky pri tej rychlosti boli 3000.Hmm,cize na usporu treba jazdit len tak do 2500ot/m,co je 110km/h,ono aj tvrde,letne gumy o 2cm uzsie tiez prispeju k znizeniu. V tom Rakusku,ked som mal 8,6 spotrebu,tak som udrzoval kontakt s odtahovkou,co nesla viac ako 100,tak aj preto taka optimalna spotreba. Ale po 3000 ot som ocakaval vacsi zaber motora,asi sa bude chipovat,spytam sa toho Nemca co ma tuto verziu cipnutu na 175k,ako je spokojny,hmm
PS spravil som 300km po dialnici,otestoval spotrebu,priemerna 130km/h,spotreba 11l trosku moc sa mi zda,pravda je,ze ma 235 zimne gumy,otacky pri tej rychlosti boli 3000.Hmm,cize na usporu treba jazdit len tak do 2500ot/m,co je 110km/h,ono aj tvrde,letne gumy o 2cm uzsie tiez prispeju k znizeniu. V tom Rakusku,ked som mal 8,6 spotrebu,tak som udrzoval kontakt s odtahovkou,co nesla viac ako 100,tak aj preto taka optimalna spotreba. Ale po 3000 ot som ocakaval vacsi zaber motora,asi sa bude chipovat,spytam sa toho Nemca co ma tuto verziu cipnutu na 175k,ako je spokojny,hmm
- Přílohy
-
- rezerva je spatne nahodena,zajtra ju prehodim(padnuta moc dole)
- DSCN20632010-02-10_20-45-500001.JPG (130.77 KiB) Zobrazeno 3483 x
Re: Starex 4x4
teda musim říct, že ti to tažný udělali fakt dobře, já tam mám nějaký starý a dost trčí dolu, omezuje to při couvání v terenu a při větším stoupání....ta cena je dost dobrá....gratuluju
Re: Starex 4x4
Tak hrozna spotreba to neni. Mas hodne siroke pneu a design - respektive typ- karoserie klade velky odpor vzduchu. Ja kdyz dam rakev na strechu, hned to udela nejaky litr / 100km
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Starex 4x4
To je jasny sefe Ale ja stale tajne verim,ze sa dostanem na nejakych 8-9l pri cestovnej rychlosti 125km/h. Ale je to tazke sklbit aj aku-taku priechodnost v terene(pneumatiky) s nizkou spotrebou.Bud nahodit Economy pneu a vozit so sebou nejake AT,ci MT na offroad,alebo vhodny kompromis medzi prejazdnostou a ekonomikou.Urcite ale zachovam povodny rozmer 215/80/15,pneu mam zatial vyhliadnute Continental Cross Contact,Good Year Wrangler alebo Kumho KL78.Kumho(iny vzor) mam aj na Citrone,uz maju cez 50tkm a este nejakych 30tkm vydrzia(ale to uz bude vanik predany.Urcite nebudem davat celorocne,je to hlupost podla mna.Dobre letne a dobre zimne,dve sady diskov(mozno aj tri na nejake traktorovky) vzduchovy kompresor na dofukovanie a pneu pistol na povolovanie matic Zajtra uz odchadzam naspat do prace(UK) Rexik ostava na SK,zena bude na nom chodit,cize ziadne upravy(opravy) sa odkladaju do leta(dovolenka??)
- Přílohy
-
- Kumho Ventura
- RoadVentureKL78.jpg (45.38 KiB) Zobrazeno 3469 x
-
- Good Year Wrangler
- wrangler at.jpg (26.59 KiB) Zobrazeno 3469 x
-
- Continental Cross Contact
- cross contact at.jpg (66.76 KiB) Zobrazeno 3469 x
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4x4
chlalpy..hučí vám diferák? neska mě volla jeden pán a řešili jsme to..a nějak mu nefachčej přední zámky
Naposledy upravil(a) pepan dne 12 úno 2010, 19:57, celkem upraveno 1 x.
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju