Řízení,v pohodě,a nebo

Tlumiče, nápravy, brzdy.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

jirikstbk
***
Příspěvky: 503
Registrován: 24 čer 2009, 07:50

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od jirikstbk »

Je fakt, že se i v testech zmiňovali, že i20 (i KIA ceed) má přemrštěné posilování při vyšších rychlostech. Mi to ale vyhovuje. Jednak mám při vyšších rychlostech lepší odezvu do volantu a dříve cítím například poryvy větru a také jsem zjistil, že to zvyšuje nárok na pozornost při řízení. I když ta poslední věc může vyznít negativně, tak já ji cítím pozitivně. Je menší předpoklad, že usnu.
ObrázekHYUNDAI i20 1,4 STYLE RED, barva 1F - vínová metalíza
Reklama
 

Pacho
*
Příspěvky: 10
Registrován: 15 led 2010, 07:40

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od Pacho »

Ahoj,

zdravim / jirikstbk /, vidim ze v tom nie som sam a zda sa, ze nas bude viac, este raz pripominam rychlost nad 120 , pri mensich nemam az tak problem . Ja osobne to vnimam opacne a neviem si predtavit ist autom 400 - 500 km vkuse .
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od amaize »

mno já nevím ale při rychlosti nad těch 120 jak píšete , už musíte být bdělí jak něco,jinak crash , to se tu snad nemusí zdůrazňovat, a spát při 20 km/hod taky přece nejde a jestli někdo kouká po krajině , tak ať to dělá jako spolujezdec :wink:
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Pacho
*
Příspěvky: 10
Registrován: 15 led 2010, 07:40

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od Pacho »

amaize píše:mno já nevím ale při rychlosti nad těch 120 jak píšete , už musíte být bdělí jak něco,jinak crash , to se tu snad nemusí zdůrazňovat, a spát při 20 km/hod taky přece nejde a jestli někdo kouká po krajině , tak ať to dělá jako spolujezdec :wink:
No neviem co si mam mysliet, bavime sa tu o faktoch , alebo o spanku za volantom a obhajobe i 20, ako som uviedol je to nanic a casom na to pridete tiez, alebo az vymenite auto a zbadate ze auto vyrobene v dnesnej dobe by malo byt ine a nie ako tie co sme zosrotovali .
Uživatelský avatar
amaize
Moderátor
Příspěvky: 1299
Registrován: 20 úno 2009, 19:35
Bydliště: Albrechtice u ČT

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od amaize »

taky nevím co si mám myslet ,fakt je ten , že když se mi to nelíbí tak do toho nejdu a nekoupím to a né že tu pak ubekuju a šrotuju,
proč kupujete ty auta , že jsou levná ?, no tak si pak nestěžujte, nebo jděte za prodejcem , že máte problém ať ho řeší, jde tu o přepych nebo o užitkovost, mi to fakt připadá jak by Vám ty auta někdo vnutil,na diskusi se tu píše o i20 od předloňského roku , snad vše co se dalo, tak by to mělo být poučné jestli mi to auto bude vyhovovat nebo né,

tento příspěvek není psán nikomu konkrétnímu,ale všem
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Uživatelský avatar
Rubbs
**
Příspěvky: 111
Registrován: 20 říj 2009, 20:40
Bydliště: Hodonín

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od Rubbs »

Toto pondělí jsem měl konečně možnost prohnat i20 i po dálnici (i když jen kousek) a mohu říct, že čím rychleji se jede, tím se mi řídí líp :) - s řízením nemám rozhodně problém…
Nejsem si jistý, jestli se tu někde nemluvilo o jisté vůli v řízení kolem středové pozice - možná to bylo u i10 - nevím.
Ještě mě napadlo, jestli Pacho nemáš podhuštěné pneumatiky, že se ti zdá, že "plaveš" po silnici… :?:

Daleko horší je na některých našich cestách tvrdost odpružení, což jsem si poprvé uvědomil při jízdě po "panelové" silnici (asfaltka s nějakýma spárama někde u Hustopečí) - za chvíli jsem měl pěkně otlučené temeno od opěrky hlavy… ](*,)
Hyundai i20 1.4i 74kW Style, Ice Blue, od 21.12.2009, najeto 42000 km
Pacho
*
Příspěvky: 10
Registrován: 15 led 2010, 07:40

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od Pacho »

Ahoj - Rubbs -,

dal som na teba a prekontroloval som hustotu pneu. V predu a vzadu mam 2300 jednotiek a myslim ze na stitku nalepenom na aute je to doporucena hodnota.
V piatok som zobral rodinu a sli sme do Velka Raca - Oscadnica, tam a spet celkom 300 km z toho po dialnici 180 km. Auto slo pekne , rano na dialnici bol vietor a pri 110 -120 km/h alebo tak neak pri obiehani kamionov som lietal z lava do prava . Dievcata vzadu ztuhli a boli z toho laknute . Ja viem ze to je jav bezny, ale nie tak intenzivny ako sme zazili . Neporovnavam sa z autami ako oktavia a podobne ale obiehali nas aj male auta a frcali dalej bez toho aby znizili rychlost ako mi .

Dik za zaujem , ahoj .
Uživatelský avatar
alarm
******
Příspěvky: 3685
Registrován: 08 kvě 2009, 21:31
Bydliště: BLAVA

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od alarm »

amaize:
Veru tak.
Za menej peňazí menej muziky.Nie je to cadillac, ale neprší do neho, brzdí, zatáča, dokonca za tie peniaze má aj motor. :mrgreen:
Tiež si myslím, že čakať od auta v tejto kategórii zázrak nie je reálne. Kto chce inú úroveň, musí mať tlstejšiu peňaženku.

"tento příspěvek není psán nikomu konkrétnímu,ale všem"

Proti všem :mrgreen:
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)

Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD

alarm.ba@gmail.com
Uživatelský avatar
northon
*
Příspěvky: 36
Registrován: 30 led 2010, 08:44

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od northon »

Ja som nedavno absolvoval testovaciu jazdu s ičkom a riadenie mi prislo celkom slušne ked ho porovnavam z hondou civic.Akurat je trosku volne v strede.Isiel som na tom aute asi 120ciatkou a vletel som do dost velkej a hlbokej mlaky mala mozno 20 mmetrov.Dal som nohu dole z plynu a drzal volant pricom ten sa ani nepohol.Hodnotim to preto celkom dobre uvidim o dva tyzdne ked budem mat doma vlastne ičko.Este taka pikoska ked som prechadzal mlakou vedla v priekope bola rozbita uplne nova mazda 2 chlapec asi na tom useku slapol na brzdu a nezvladol to.
25.11.2014 i20 II- Hnedá metalíza. Výbava confort plus vyhrievaný volant a sedadlá, svetelný paket 16palcové disky.
18.3.2010 do 24.11.2014 i20 clasic plus ,červená farba
Dzin
*
Příspěvky: 37
Registrován: 17 lis 2009, 19:42
Bydliště: Slezská Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od Dzin »

Ahoj,
mám v současné době najeto cca 5000 km a poslední dobou zjišťuji že se mi při řízení nevrací volant úplně do středové polohy.Musím ho vždy trochu dotlačit a ještě mám pocit jako by mi auto začalo tahat trochu doprava, hlavně po přejetí nějaké nerovnosti.Měl někdo podobný problém?
Lexa64
Příspěvky: 2
Registrován: 29 kvě 2011, 09:31

Řízení Hyundai i20

Příspěvek od Lexa64 »

Jsem novým majitelem vozu Hyundai i20 a mám problém, který bych popsal následovně. Při vyjetí ze zatáčky pustím volant a auto se nesrovná do rovného směru. Volant zůstane mírně pootočený a musím ho srovnat do rovného směru. Na něco takového jsem z jiných aut nebyl zvyklý. V servisu mi řekli, že je to normální a že to něktrá auta dělají. Svezl jsem se předváděcím vozem a u něho jsem pozoroval to samé.
Máte podobné zkušenosti?
krokodil
Příspěvky: 3
Registrován: 09 dub 2011, 14:45

Re: Řízení Hyundai i20

Příspěvek od krokodil »

zo zaciatku som mal tiez taku skusenost ale uz je to v pohode
i20 1,2/57kW comfort
Lexa64
Příspěvky: 2
Registrován: 29 kvě 2011, 09:31

Re: Řízení Hyundai i20

Příspěvek od Lexa64 »

Chcete říct, že jste si na ten problém zvykl, nebo se časem řízení zlepšilo a problém se neprojevuje?
Uživatelský avatar
Had21
**
Příspěvky: 199
Registrován: 25 úno 2011, 12:16
Bydliště: Martin, SR

Re: Řízení Hyundai i20

Příspěvek od Had21 »

Mne to šlo tiež tak isto, teraz po 8.000 km to je o niečo lepšie (alebo som si len zvykol) - úplne do roviny sa ti ale volan nezrovna ná i20 asi nikdy, čo má na svedomí trochu "špecifický" (nepoviem že úplne divný) posilovač riadenia.

Kebyže to trvá, prípadne auto ťahá do strany, treba dať skontrolovať geometriu prednej nápravy. Na našich (aj vašich) exkluzívnych cestách nie je žiadny problém trafiť veľkú jamu a geometriu narušiť....
i20 1.4 CRDi, 55kW, Comfort, Ice blue - od 2.3.2011
Opel Corsa 1.3 CDTi, 51kW, od 6.11.2003
Uživatelský avatar
kermin
*
Příspěvky: 80
Registrován: 02 říj 2010, 22:26
Bydliště: Na dohled od Plzně ...

Re: Řízení,v pohodě,a nebo

Příspěvek od kermin »

amaize píše:myslíš ,že na ni tlačím :lol: , za těch 30 let u ani jednoho auta nebyl problém, lehce a né drsně :mrgreen: :-
a k tomu kolenu nic ?
Jde o to, čí to koleno je .... :lol:
Nyní Hyundai Tucson 1.6T-GDI 110kW 4x4
Dříve Hyundai i30 II, 1.6gdi 99kW
Dříve Hyundai i20 1.4 74kW
Nyní pracovní Kentoya TwinShot 48ccm
Dříve pracovní Škoda Felicia 1,3MPi 50kW
Dříve Škoda Fabia I 1.4MPI 44kW
Předtím Nissan Sunny 1.6i 56kW
Odpovědět

Zpět na „i20 Podvozek a řízení“