Borek: Díky za kontakt, v dubnu absolvuji garanci (alespoň tu první ve značkovém servisu) a spláchl bych to všechno současně.
Dire: Díky za podporu, ale ty blinkry jsou nepochybně špatným přepínačem, je to skutečně na výměnu přepínače, což potvrzují i někteří zdejší reklamující.
Kolikpak takový přepínač může stát? Provolám a projezdím tolik peněz, že by se mi vyplatilo koupit a nechat to spravit v nějakým normálním neznačkovým servisu.
Když jsem měl Renaulta, nadával jsem, tak jak to je v módě na Renault nadávat, ale v záruce se servis snažil a během pár dnů vyměnili co se dalo, aby závadu odstranili, jinak odbornost a zručnost servisáků stejná jako všude jinde
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
. Záruka tehdy byla rok, takže jsem pak jezdil do neznačkového servisu, kde jediná absolvovaná oprava byla výměna tyčky řízení za 800,- Kč, a to byly veškeré výdaje na opravy za 8 roků provozu a 100000 km. Výměna filtrů a oleje mi vyšla na 700,-. Olej se mohl měnit po 30000 km nebo dvou letech. Jistě, mouchy to mělo taky, většinou elektrika. Něco jednou zablblo a už se to neopakovalo. Poslední 2 roky naprosto bez závad. Prostě si kompletně sedl a já kůň ho v tom nejlepším prodám. Takže teď na Clio vzpomínám s jistou nostalgií, zvláště když člověk objeví, že u jiných to není lepší a kvalita při výrobě se při honbě za maximálním ziskem již zcela vytratila.