Tlak ve válcích + přední ložiska
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
-
- *
- Příspěvky: 30
- Registrován: 05 led 2010, 09:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Tlak ve válcích + přední ložiska
Zdar pánové. Mam pár dalších otázek. Lantru mam již 3týdny v opravně, kde mi vyvařují zadní lemy+lak, výměna lambdy,předních kotoučů+destiček+ložisek. Rád bych se zastavil u těch ložisek. Opravdu se nedají sehnat levnější než 1800Kč? Ptal jsem se asi v 5krámech a pořád cenny kolem 1.800 a výše. Během příštího týdne by mělo být auto hotové, tak jsem zvědavej jestli se nějak změní jízdní vlastnosti a spotřeba po výměně lamby. Nevíte někdo kolik se pohybuje cenna za měření tlaku ve válcích? A při zjištění špatných hodnot jaké to má potom řešení? Nebo co eventuelně dělat s motorem pokud výkon bude stále nížší než byl dříve? Je pravda, že motor má najeto 200.000km, takže počítám, že už je opotřebovaný, ale zdá se mi to až moc líný. Díky za info
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84KW rv. 1997
Krááásných 250.000 tis. km
Krááásných 250.000 tis. km
- Reklama
- Rave
- ***
- Příspěvky: 687
- Registrován: 06 srp 2008, 14:28
- Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak ve válcích + přední ložiska
vetsinou mereni komprese od 800 +
pokud mas spatnou lambdu tak je vysoka spotreba.Po vymene za fukcni lambdu spotreba klesne.
pokud mas spatne tlaky tak zalezi kde je problem :
znicene pístni krouzky-nejhorsi varianta = go motoru
spatne tesneni pod hlavou -tesneni 1500 plus rovnani hlavy 500+ prace
netestnost ventilu-nedovirají se = tesneni pod hlavou 1500+ repas hlavy+ prace
kdyz to zhrnu tak zalezi zda vozidlo chces pouzivat jeste par let= go motoru
pokud ti to je jedno a jde ti o penize koupe pouziteho motoru ktere ma dobry tlaky
nemas bilou emulzi pod vickem na dolevani oleje?
pokud mas spatnou lambdu tak je vysoka spotreba.Po vymene za fukcni lambdu spotreba klesne.
pokud mas spatne tlaky tak zalezi kde je problem :
znicene pístni krouzky-nejhorsi varianta = go motoru
spatne tesneni pod hlavou -tesneni 1500 plus rovnani hlavy 500+ prace
netestnost ventilu-nedovirají se = tesneni pod hlavou 1500+ repas hlavy+ prace
kdyz to zhrnu tak zalezi zda vozidlo chces pouzivat jeste par let= go motoru
pokud ti to je jedno a jde ti o penize koupe pouziteho motoru ktere ma dobry tlaky
nemas bilou emulzi pod vickem na dolevani oleje?
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Re: Tlak ve válcích + přední ložiska
ad ložiska, Starline bych nebral, filtr od nich klidně jo, ale zrovna ložiska nebo brzdy ee. Můžu nabídnout skladem:
- Nipparts 1.400 Kč s DPH/sada pro jedno kolo
- Ashika Japonsko 1.160 Kč s DPH/sada pro jedno kolo
- Nipparts 1.400 Kč s DPH/sada pro jedno kolo
- Ashika Japonsko 1.160 Kč s DPH/sada pro jedno kolo
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
-
- *
- Příspěvky: 30
- Registrován: 05 led 2010, 09:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak ve válcích + přední ložiska
Ne-e bílou emulzi tam nemam. Teda aspon o ní nevim. To je příčina čeho?
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84KW rv. 1997
Krááásných 250.000 tis. km
Krááásných 250.000 tis. km
- Rave
- ***
- Příspěvky: 687
- Registrován: 06 srp 2008, 14:28
- Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak ve válcích + přední ložiska
Tesneni pod hlavou.Dostane se ti voda do oleje.
Uvidis jak ti dopadnou tlaky no
Uvidis jak ti dopadnou tlaky no
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
-
- *
- Příspěvky: 30
- Registrován: 05 led 2010, 09:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak ve válcích + přední ložiska
Dobrý, díky moc. Jinak v jednom servise mi frajer tvrdil, že ten úpadek na výkonu může mít i z 80% lambda, a prej sázka na jistotu je Bosh, takže jsem koupil Boshe, ale nedělám si iluze o změně. Je ale pravda, že spotřeba byla kolem 10-11 litrů a to opravdu s klidnou nohou, tak jsem zvědavej až nechám udělat ty tlaky.
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84KW rv. 1997
Krááásných 250.000 tis. km
Krááásných 250.000 tis. km
- Rave
- ***
- Příspěvky: 687
- Registrován: 06 srp 2008, 14:28
- Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak ve válcích + přední ložiska
Uvidis.pokud vuz dobre startuje,neprehriva se,neztraci se z nej kapaliny tak to bude lambda a jezdi nez to klekne.pillar.petr píše:Dobrý, díky moc. Jinak v jednom servise mi frajer tvrdil, že ten úpadek na výkonu může mít i z 80% lambda, a prej sázka na jistotu je Bosh, takže jsem koupil Boshe, ale nedělám si iluze o změně. Je ale pravda, že spotřeba byla kolem 10-11 litrů a to opravdu s klidnou nohou, tak jsem zvědavej až nechám udělat ty tlaky.
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
-
- *
- Příspěvky: 30
- Registrován: 05 led 2010, 09:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak ve válcích + přední ložiska
Je ale pravda, že každejch 2000km musim dolejt litr oleje.
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84KW rv. 1997
Krááásných 250.000 tis. km
Krááásných 250.000 tis. km
-
- *
- Příspěvky: 30
- Registrován: 05 led 2010, 09:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak ve válcích + přední ložiska
Jinak díky za nabídku ložisek, bohužel už jsem je už já blbec za 1800kč(kus) koupil. V Kelly mi tvrdil, že se pod 2tis nedostanu, tak to mě docela šokovalo.
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84KW rv. 1997
Krááásných 250.000 tis. km
Krááásných 250.000 tis. km
- Rave
- ***
- Příspěvky: 687
- Registrován: 06 srp 2008, 14:28
- Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak ve válcích + přední ložiska
tak to je spatne nopillar.petr píše:Je ale pravda, že každejch 2000km musim dolejt litr oleje.
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Re: Tlak ve válcích + přední ložiska
No tak to jsem na tom byl nejak podobne, potom jsem menil pistni krouzky atd...No na foru to tu je rozebrane,
Neni to sranda, jen tak nekomu bych to nesveril a neco to stoji Pres gufera na ventilech ti tolik neprotece, pokud se ti to nekde neztraci
jinde...
Neni to sranda, jen tak nekomu bych to nesveril a neco to stoji Pres gufera na ventilech ti tolik neprotece, pokud se ti to nekde neztraci
jinde...
Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
- tatulda
- **
- Příspěvky: 357
- Registrován: 22 úno 2008, 22:13
- Bydliště: Bystřice n.Pernšt.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak ve válcích + přední ložiska
Překroužkovat motor není zase tak náročná operace-projdi forum a najdeš toho tu spoustu
H.Elantra 2,0i/104kW/02,dříve Lantra 1,6 a Pony 1,5
- Rave
- ***
- Příspěvky: 687
- Registrován: 06 srp 2008, 14:28
- Bydliště: Vyškov CZ / Birmingham UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak ve válcích + přední ložiska
no jo prekrouzkovat se lehce rekne.Ale je zapotreby zjistit ovalitu pistu.Jinak to po par km zas klekne
pokud jen nove kruhy tak 1800+tesneni pod hlavu 1800+prace
Pokud sou to kruhy a je spatna ovalita tak vybrus bloku a nove pisty- 6000 + 3000+tesneni 3500+prace
Nebo druhe motor do 10ti
pokud jen nove kruhy tak 1800+tesneni pod hlavu 1800+prace
Pokud sou to kruhy a je spatna ovalita tak vybrus bloku a nove pisty- 6000 + 3000+tesneni 3500+prace
Nebo druhe motor do 10ti
aj em Miris.Aj em madrfakr mekanik
Re: Tlak ve válcích + přední ložiska
ahoj s tatuldou jsme dělaly můj motor má najeto taky něco přes 200 000km. bral asi litr na tisíc km. udělaly jsme gufera v hlavě a když to bylo rozebraný tak jsme vyhodily písty a udělali jsme dobře byly uplně zapečený stírací kroužky na stěnách válců bylo vydět ještě honování z výroby. takže válce ok. koupily jsme kroužky a od té doby nedoleju do výměny nic jsou tu někde fotky jak jsme to měly rozebrané.
Mometálně Matrix 1,5crdi tříhrnek
bylo Lantra wagon 2.0gls -J2- 102kw-LPG r.98
Dříve lantra 1,5-J1- 63kw. r.95 lpg
a před škoda Favorit135LS r.92 lpg
a před škoda 120GLS r.81
bylo Lantra wagon 2.0gls -J2- 102kw-LPG r.98
Dříve lantra 1,5-J1- 63kw. r.95 lpg
a před škoda Favorit135LS r.92 lpg
a před škoda 120GLS r.81