Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Tommy.Koppy
- **
- Příspěvky: 159
- Registrován: 21 dub 2009, 22:00
- Bydliště: Brno
Re: Spotřeba i30
to srovnání golf vs i30 by mě celkem zajímalo, klidně se rozepiš
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
- Reklama
Re: Spotřeba i30
Ok..
ke srovnani aut... celkem jsem vyzkousel jezdit v cca 40-ti typech aut od stare 105 pres napr. feldu, fabku, punto, az po MB CLS nebo RR Land rover.
moje byvali stilo bylo hodne povedeny auto se kterym byla zabava na silnici ale starosti v garazi..v te dobe jsem to hlavne srovnaval s golfem IV..
ale k tematu.. i30 vs golf VI.
golf je rv 2009 1.4 tsi 90 kw - vybava trendline... cena pri koupi 530 tis
moje i30 je v popisu..cena..no..o dobrych 100 nizsi..
golf..aktualne 13 tis km..
i30 - 8350 km
vybavove - nejaky usb nebo treba 8 bagu a docela prijemny radio s dobrym zvukem golf urcite nema..
razeni..oboji 6-ti kvalty...v golfu mi to prijde moc bez odporu..proste...je to takovy pocitove zvlastni..
motor - tezko srovnavat diesel a benzin..spotreba je dost podobna...a to tsi ma hroznej vnejsi zvuk pri volnobehu...lepsi zvuk pri jizde
interier - lip odhlucneny motor u golfa..lepsi odhlucneni podvozku...lepsi PP, nebo napr ovladani oken ma dojezdy nahoru i dolu na vsech oknech.
- sedacky..nic moc calouneni a i vedeni je v i30 lepsi...
- palubka a plasty v interieru jsou stejne kvality..ale napr volant v golfu na me pusobi hrozne levne..neni tam ovladani audia..taky je celkem divny vyhrivani
zrcatek u golfa..je na ovladaci prepinani zrcatek a vysoko
- v zadu je vic mista v i30
- v interieru nic nevrze ani v jednom aute, u golfa se klepou pootevreny okna, v i30 obcas susti bezpecnostni pas
- v golfovi jsou vychytavky jako treba osvelteni prostoru od stropni svitilny dolu dvema cervenyma diodama, ktery vypada docela efektivne pri jizde v noci
- golf ma takovou zvlastni funkcni ze bez vyslaple spojky clovek nenastartuje...( osobne mi to vadi, nekdy startuju auto aniz bych v nem sedel)
exterier - v aute WV za 520 tis nejso v laku zrcatka a ani kliky..
- golf ma dobre reseny DLR ale otresnou funkcni co mi vadi kdyz potkavam koncernovy auta - tzv corner mlhhovky...pri rizeni je efekt skoro nulovy a venku to
vypada divne
- i30 je z venku min agresivni..( beru klasickou verzi ) muj sport se prece jen trosku odlisuje:)
jizdni vlastnosti
- tissi podvozek u golfa..nic vic, nic min..golf ma esp...ja ho mel na predchozim stilu a myslim ze zadni naprava na i30 s 205/55 je dost odolna blbnuti, kdyz
clovek pouziva trosku mozek a vi co je fyzika..( samo ze bych eps taky bral ale neni podminkou )
- najezdovy uhly a napr polomer otaceni jsou stejny..vaha i velikost temer totozny...
takze toliko srovnani pro mnohe Etalonu ( jak se pise s oblibou na autorevue) a i30
podle me...koncern je v pohode ale kdyby nebyl tak ku.evsky predrazenej...a dokud to bude nekdo kupovat tak to porad takhle bude....
a jen tak pro zajimavost jsem zvedavej na zivotnost motoru 1,2 a 1,4 tsi...podle me vic jak 150 tis to nebude...uvidime..
Mozna je v tom trosku zasti proti golfu ale ...kdyz jsem mel stilo, tak sem byl alergickej na vety typu..je to ital atd...to stejny je o koncernech..o korejcich..o
francouzech..atd.. proto..kazdy at si koupi na co ma a co se mu libi ne???
ke srovnani aut... celkem jsem vyzkousel jezdit v cca 40-ti typech aut od stare 105 pres napr. feldu, fabku, punto, az po MB CLS nebo RR Land rover.
moje byvali stilo bylo hodne povedeny auto se kterym byla zabava na silnici ale starosti v garazi..v te dobe jsem to hlavne srovnaval s golfem IV..
ale k tematu.. i30 vs golf VI.
golf je rv 2009 1.4 tsi 90 kw - vybava trendline... cena pri koupi 530 tis
moje i30 je v popisu..cena..no..o dobrych 100 nizsi..
golf..aktualne 13 tis km..
i30 - 8350 km
vybavove - nejaky usb nebo treba 8 bagu a docela prijemny radio s dobrym zvukem golf urcite nema..
razeni..oboji 6-ti kvalty...v golfu mi to prijde moc bez odporu..proste...je to takovy pocitove zvlastni..
motor - tezko srovnavat diesel a benzin..spotreba je dost podobna...a to tsi ma hroznej vnejsi zvuk pri volnobehu...lepsi zvuk pri jizde
interier - lip odhlucneny motor u golfa..lepsi odhlucneni podvozku...lepsi PP, nebo napr ovladani oken ma dojezdy nahoru i dolu na vsech oknech.
- sedacky..nic moc calouneni a i vedeni je v i30 lepsi...
- palubka a plasty v interieru jsou stejne kvality..ale napr volant v golfu na me pusobi hrozne levne..neni tam ovladani audia..taky je celkem divny vyhrivani
zrcatek u golfa..je na ovladaci prepinani zrcatek a vysoko
- v zadu je vic mista v i30
- v interieru nic nevrze ani v jednom aute, u golfa se klepou pootevreny okna, v i30 obcas susti bezpecnostni pas
- v golfovi jsou vychytavky jako treba osvelteni prostoru od stropni svitilny dolu dvema cervenyma diodama, ktery vypada docela efektivne pri jizde v noci
- golf ma takovou zvlastni funkcni ze bez vyslaple spojky clovek nenastartuje...( osobne mi to vadi, nekdy startuju auto aniz bych v nem sedel)
exterier - v aute WV za 520 tis nejso v laku zrcatka a ani kliky..
- golf ma dobre reseny DLR ale otresnou funkcni co mi vadi kdyz potkavam koncernovy auta - tzv corner mlhhovky...pri rizeni je efekt skoro nulovy a venku to
vypada divne
- i30 je z venku min agresivni..( beru klasickou verzi ) muj sport se prece jen trosku odlisuje:)
jizdni vlastnosti
- tissi podvozek u golfa..nic vic, nic min..golf ma esp...ja ho mel na predchozim stilu a myslim ze zadni naprava na i30 s 205/55 je dost odolna blbnuti, kdyz
clovek pouziva trosku mozek a vi co je fyzika..( samo ze bych eps taky bral ale neni podminkou )
- najezdovy uhly a napr polomer otaceni jsou stejny..vaha i velikost temer totozny...
takze toliko srovnani pro mnohe Etalonu ( jak se pise s oblibou na autorevue) a i30
podle me...koncern je v pohode ale kdyby nebyl tak ku.evsky predrazenej...a dokud to bude nekdo kupovat tak to porad takhle bude....
a jen tak pro zajimavost jsem zvedavej na zivotnost motoru 1,2 a 1,4 tsi...podle me vic jak 150 tis to nebude...uvidime..
Mozna je v tom trosku zasti proti golfu ale ...kdyz jsem mel stilo, tak sem byl alergickej na vety typu..je to ital atd...to stejny je o koncernech..o korejcich..o
francouzech..atd.. proto..kazdy at si koupi na co ma a co se mu libi ne???
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
- Tommy.Koppy
- **
- Příspěvky: 159
- Registrován: 21 dub 2009, 22:00
- Bydliště: Brno
Re: Spotřeba i30
Díky za srovnání
Utvrdilo mě to v přesvědčení, že za ty peníze co i30 stojí je to asi nejlepší volba na trhu.
Utvrdilo mě to v přesvědčení, že za ty peníze co i30 stojí je to asi nejlepší volba na trhu.
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
Re: Spotřeba i30
jo jeste jsem zapomel dodaz e golf ma dvouzonovou klimu..
ale ve stilu jsem ji mel taky a vyjimecne to bylo nastaveny na rozdilny teploty...
ale je to bod pro golfa.
ale ve stilu jsem ji mel taky a vyjimecne to bylo nastaveny na rozdilny teploty...
ale je to bod pro golfa.
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
Re: Spotřeba i30
Tak abych zase podráždil některé členy.
Neděle 28.2. - krásné počasí, já na výletě a protože mi zbylo dost času tak jsem se rozhodl, že si zkusím spotřebu v různých jízdních podmínkách:
Teplota vzduchu 10st. C, teplota silnice 15st, mírný až čerstvý jihozápadní vítr.
Terén spíše rovinatý, dálničního typu, jen jeden větší kopec.
Oba pokusy se skládaly z cesty tam i zpět po té samé silnici kvůli vyloučení vlivu převýšení a větru.
Celká délka každého pokusu 40,2 km.
Všechny údaje dle PP(na průměrnou spotřebu proměřuje asi o 5% - optimista), vzdálenost měří téměř přesně - asi o 1% více.
Jízda č. 1) - Pomaličku, klídeček, nuda, bez vytáčení do vysokých otáček, udržování rychlosti mezi 80-100km/h:
průměrná spotřeba - 5,3l
průměrná rychlost - 72km
Jízda č. 2) - Co to dá, doslova až na krev, motor až do 6000ot většinu cesty, rychlost mezi 160-190km/h
průměrná spotřeba - 11,1l
průměrná rychlost - 127km
Průměrné rychlosti jsou trochu zkresleny zajížděním na parkoviště kde jsem odečítal údaje.
Na závěr ještě návrat domů z "polygonu":
Vzdálenost 15km, zvlněná krajina, přes 5 vesnic a jedno město, znalost terénu.(dojíždění, včasné řazení atd.)
průměrná spotřeba - 5,1l
průměrná rychlost - 46km(včetně několika křižovatek a zajíždění do dvora)
Ve všech případech byl motor zahřátý na provozní teplotu.
Nikoho jsem svou jízdou neohrozil, ba ani neomezil, provoz byl zcela minimální!!!
Tímto slibuji, že na téma spotřeby nebudu už psát žádné příspěvky.
Neděle 28.2. - krásné počasí, já na výletě a protože mi zbylo dost času tak jsem se rozhodl, že si zkusím spotřebu v různých jízdních podmínkách:
Teplota vzduchu 10st. C, teplota silnice 15st, mírný až čerstvý jihozápadní vítr.
Terén spíše rovinatý, dálničního typu, jen jeden větší kopec.
Oba pokusy se skládaly z cesty tam i zpět po té samé silnici kvůli vyloučení vlivu převýšení a větru.
Celká délka každého pokusu 40,2 km.
Všechny údaje dle PP(na průměrnou spotřebu proměřuje asi o 5% - optimista), vzdálenost měří téměř přesně - asi o 1% více.
Jízda č. 1) - Pomaličku, klídeček, nuda, bez vytáčení do vysokých otáček, udržování rychlosti mezi 80-100km/h:
průměrná spotřeba - 5,3l
průměrná rychlost - 72km
Jízda č. 2) - Co to dá, doslova až na krev, motor až do 6000ot většinu cesty, rychlost mezi 160-190km/h
průměrná spotřeba - 11,1l
průměrná rychlost - 127km
Průměrné rychlosti jsou trochu zkresleny zajížděním na parkoviště kde jsem odečítal údaje.
Na závěr ještě návrat domů z "polygonu":
Vzdálenost 15km, zvlněná krajina, přes 5 vesnic a jedno město, znalost terénu.(dojíždění, včasné řazení atd.)
průměrná spotřeba - 5,1l
průměrná rychlost - 46km(včetně několika křižovatek a zajíždění do dvora)
Ve všech případech byl motor zahřátý na provozní teplotu.
Nikoho jsem svou jízdou neohrozil, ba ani neomezil, provoz byl zcela minimální!!!
Tímto slibuji, že na téma spotřeby nebudu už psát žádné příspěvky.
Re: Spotřeba i30
Jedničku věřím, dvojku trochu míň. Teda to vytáčení jo, ale tu rychlost - to bych chtěl být u toho (asi teda mimo auto někde na náspu).willy50 píše:Tak abych zase podráždil některé členy.
Jízda č. 1) - Pomaličku, klídeček, nuda, bez vytáčení do vysokých otáček, udržování rychlosti mezi 80-100km/h:
průměrná spotřeba - 5,3l
průměrná rychlost - 72km
Jízda č. 2) - Co to dá, doslova až na krev, motor až do 6000ot většinu cesty, rychlost mezi 160-190km/h
průměrná spotřeba - 11,1l
průměrná rychlost - 127km
.
i30 1.4 Cmf KimShit
Re: Spotřeba i30
to De&d:
Nemám žádný důvod si vymýšlet, jsou to jen fakta.
K tomu náspu - nad 160km/h jsem z toho taky už neměl moc dobrý pocit, ale opravdu jsem nikoho neohrožoval - je to nový úsek, poměrně dobrý povrch, tři pruhy v obou směrech. Tachometrových 190km/h bude ve skutečnosti asi kolem 185, přidává si.
Nemám žádný důvod si vymýšlet, jsou to jen fakta.
K tomu náspu - nad 160km/h jsem z toho taky už neměl moc dobrý pocit, ale opravdu jsem nikoho neohrožoval - je to nový úsek, poměrně dobrý povrch, tři pruhy v obou směrech. Tachometrových 190km/h bude ve skutečnosti asi kolem 185, přidává si.
Re: Spotřeba i30
heh, no ja jsem loni v lete jen zkusmo taky lehce prislap plyn na peknym 3proudym useku, temer bez provozu (rekneme ze to bylo na jedne nemecke dalnici ) - dle tach. jsem jel cca 180 a motor sice rval ale urcite mohl i dale, takze ta tach. 200 klidne pude. Jo a byli jsme v aute 3 lide. Spotreba bude v te chvili urcite monstrozni vzhledem k tomu ze pri 130 si auto bere kolem 9litru. V tech vyssich rychlostech bych se spis bal, ze me prdne pneu nebo tak neco...
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
Re: Spotřeba i30
maco:
V zásade nesúhlasím, aj keď mám iný motor, len 1,4.
Spotreba pri 130km realnych, nie tachometrových je pod 7,1.
Môj typ je tak 6,8 l.
Keď ti pri jazde po dialnici touto rýchlosťou klesne spotreba podla PP zo 7,2 na 7,1, určite aktuálna spotreba musí byť nižšia (priemerovanie)
V zásade nesúhlasím, aj keď mám iný motor, len 1,4.
Spotreba pri 130km realnych, nie tachometrových je pod 7,1.
Môj typ je tak 6,8 l.
Keď ti pri jazde po dialnici touto rýchlosťou klesne spotreba podla PP zo 7,2 na 7,1, určite aktuálna spotreba musí byť nižšia (priemerovanie)
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Spotřeba i30
no nesouhlasit muzes, ale je to tak nejak. Uz sem tu psal drive ze moje Icko je holt rozezranejsi nez vetsina ostatnich...posledni mesice uz spotrebu tak nezkoumu, pac driv sem to delal a byl z toho akorat nasranej. Muzu to ale zase zacit detailneji zkoumat. Jen co jsem si posledne vsiml: jizda po okreskach - pri mirne jizde 80-100km/h je cca 6,5(dle PP). Takze oproti technicke specifikaci vyssi. Ve meste cca 8,5 l. Nic moc holt. Brzy pujdu na garancku a tedy i vymenu oleje, nekteri lide tu na foru psali ze jim spotreba klesla prave po vymene oleje, takze uvidim co se bude dit. Jeste pro info - najezdeno ted neco malo pres 14 000 km...alarm píše: Spotreba pri 130km realnych, nie tachometrových je pod 7,1.
Môj typ je tak 6,8 l.
Keď ti pri jazde po dialnici touto rýchlosťou klesne spotreba podla PP zo 7,2 na 7,1, určite aktuálna spotreba musí byť nižšia (priemerovanie)
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
Re: Spotřeba i30
Ja k tej spotrebe 1.4 a 1.6 len tolko, ze ked som si bol dat vymenit ziarovky v Auto POLA (po reklame od alarma ), tak som sa dost dlho zakecal z technikom na temu viacerych hyundai modelov a vravel, ze co sa tyka spotreby, tak 1.4 je na tom lepsie. V BA maju tak do 7l spotrebu na 1.4 predvadzacke ktora tam je a ze 1.6 fakt zerie badatelne viac ako 1.4.
Rozpravali sme sa aj o ceed_sw a i30_cw, kde mi vravel, ze tu by volil jednoznacne i30_cw ,a nie cednik kombik, lebo i30 cw ma vacsi razvor a vraj inac poskladanu zadnu napravu, ktora dava i30cw ovela lepsie jazdne vlastnosti.
Este feedback na nich: Bol som tam tak spokojny, ze som sa rozhodol, ze druhu garancku si dam spravit u nich, a to aj napriek tomu, ze som uz po predchadzajucich feedbackoch tu na fore, bol objednany do Dunajskej Stredy, ale tam to zrusim.
Rozpravali sme sa aj o ceed_sw a i30_cw, kde mi vravel, ze tu by volil jednoznacne i30_cw ,a nie cednik kombik, lebo i30 cw ma vacsi razvor a vraj inac poskladanu zadnu napravu, ktora dava i30cw ovela lepsie jazdne vlastnosti.
Este feedback na nich: Bol som tam tak spokojny, ze som sa rozhodol, ze druhu garancku si dam spravit u nich, a to aj napriek tomu, ze som uz po predchadzajucich feedbackoch tu na fore, bol objednany do Dunajskej Stredy, ale tam to zrusim.
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba i30
Auto som kupoval v Dunajskej Strede a absolvoval som tam aj 1.prehliadku. V Auto Pola som bol na výmenu žiarovky viackrát a je tam v pohode prístup, seriózny technik, takže na 2.prehliadku pôjdem tam.
A k spotrebe. Nie je to honba za čo najnižšou spotrebou, ale normálna jazda. Viem si ju vychutnať pri 50-tke v meste aj pri 90-tke mimo mesta. Jazda systémom brza-plyn alebo bezduché vytáčanie motora pri každej príležitosti ma neláka. Nechcem sa za volantom zbytočne stresovať, v práci mám stresu viac ako dosť. Za volantom chcem relaxovať a pôžitok z jazdy určite nie je nulový.
A k spotrebe. Nie je to honba za čo najnižšou spotrebou, ale normálna jazda. Viem si ju vychutnať pri 50-tke v meste aj pri 90-tke mimo mesta. Jazda systémom brza-plyn alebo bezduché vytáčanie motora pri každej príležitosti ma neláka. Nechcem sa za volantom zbytočne stresovať, v práci mám stresu viac ako dosť. Za volantom chcem relaxovať a pôžitok z jazdy určite nie je nulový.
Naposledy upravil(a) vlado1979 dne 06 bře 2010, 09:40, celkem upraveno 1 x.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Spotřeba i30
vlado1979 píše:
A k spotrebe. Nie je to honba za čo najnižšou spotrebou, ale normálna jazda. Viem si ju vychutnať pri 50-tke v meste aj pri 90-tke mimo mesta. Jazda systémom brza-plyn alebo bezduché vytáčanie motora pri každej príležitosti ma neláka. Nechcem sa za volantom zbytočne stresovať, v práci mám stresu viac ako dosť. Za volantom chcem relaxovať a pôžitok z jazdy určite nie je nulový.
.
.
Líp bych to nenapsal, dlouholeté zkušenosti učí, že plynulá pohodová jízda bez extrémů z obou stran bývá nejúspornější, ale někdy i nejrychlejší.
Z práce domů to mám cca 50km a když jedu v pohodě tak za 45minut a když jedu "jako prase" tak za 40minut. No, má to cenu?
.
.
Mimochodem pozdravuju do Modry, vojančil som v Pezinoku 2 roky a do Modry sme chodili za děvčaty z Majoliky.
A k spotrebe. Nie je to honba za čo najnižšou spotrebou, ale normálna jazda. Viem si ju vychutnať pri 50-tke v meste aj pri 90-tke mimo mesta. Jazda systémom brza-plyn alebo bezduché vytáčanie motora pri každej príležitosti ma neláka. Nechcem sa za volantom zbytočne stresovať, v práci mám stresu viac ako dosť. Za volantom chcem relaxovať a pôžitok z jazdy určite nie je nulový.
.
.
Líp bych to nenapsal, dlouholeté zkušenosti učí, že plynulá pohodová jízda bez extrémů z obou stran bývá nejúspornější, ale někdy i nejrychlejší.
Z práce domů to mám cca 50km a když jedu v pohodě tak za 45minut a když jedu "jako prase" tak za 40minut. No, má to cenu?
.
.
Mimochodem pozdravuju do Modry, vojančil som v Pezinoku 2 roky a do Modry sme chodili za děvčaty z Majoliky.
Re: Spotřeba i30
laxius:vlado1979:
asi by vás kleplo, keby som napísal, že tam pracujem (v tom servise)
Realita je ale taká, že nie.
Ale asi si budem pýtať od nich nejaký sprostredkovateľský podiel
Nerobme si ale ilúzie, sú tiež len ludia, ktorí sa tiež môžu zle vyspať.....v mojom prípade zatial vybúvaní do ružova.
Veľké plus u nich je , že keď mi napríklad dorábali motorček do vodičových dverí, bol som tam a pozeral som technikovi cez prsty. Aj keď som manuálne zručný asi až nadpriemerne, pracovný postup, použité náradie a vôbec, všetko, čo súviselo s montážou toho motorčeka bolo urobené tak, že ja by som to lepšie neurobil. A to je čo povedať.
Prečo som to nerobil sám? Asi preto, lebo som presedlal z favorita, a zdalo sa mi, že mám najluxusnejšie auto na svete
Ja ten servis navštevujem od 98-roku, a spokojnosť , ak by som to mal vyjadriť percentom, je 98% .
2% im zobral môj kývajúci sa nárazník na i30 po 2 servisnej kontrole- vybraté plastové príchytné štuple od spodu.
asi by vás kleplo, keby som napísal, že tam pracujem (v tom servise)
Realita je ale taká, že nie.
Ale asi si budem pýtať od nich nejaký sprostredkovateľský podiel
Nerobme si ale ilúzie, sú tiež len ludia, ktorí sa tiež môžu zle vyspať.....v mojom prípade zatial vybúvaní do ružova.
Veľké plus u nich je , že keď mi napríklad dorábali motorček do vodičových dverí, bol som tam a pozeral som technikovi cez prsty. Aj keď som manuálne zručný asi až nadpriemerne, pracovný postup, použité náradie a vôbec, všetko, čo súviselo s montážou toho motorčeka bolo urobené tak, že ja by som to lepšie neurobil. A to je čo povedať.
Prečo som to nerobil sám? Asi preto, lebo som presedlal z favorita, a zdalo sa mi, že mám najluxusnejšie auto na svete
Ja ten servis navštevujem od 98-roku, a spokojnosť , ak by som to mal vyjadriť percentom, je 98% .
2% im zobral môj kývajúci sa nárazník na i30 po 2 servisnej kontrole- vybraté plastové príchytné štuple od spodu.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Spotřeba i30
Mám i30 1,4 benzín, najeto asi 5 000 km. Zatím mám vyzkoušené jen zimáky, ale spotřeba se mi zdá hodně vysoká. Mimo město cca 7 litrů když jedu okolo 90ky. Na dálnici je to ale klidně 9-10 litrů při jízdě 140-150 km/h. Čekám, že se to ještě zlepší po větším zajetí a s letníma gumama, ale přesto ty čísla co tady na fóru čtu jsou docela jinde. Nemůže být někde problém, nebo jen přeceňuji vysoko-otáčkový motor bez šestky?
i30 1,4 CVVT Comfort + ESP, Moonlight blue, 11/2009