Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
Mimochodem mě tak napadlo stran výměny kola, můj známý koupil manželce Santa-Fe. Když jsem se ho ptal co bude manželka jako dělat když píchne, koukal na mě jako na idiota. Poznamenal jsem něco v tom smyslu, že v tom případě za ní bude muset jet a kolo jí vyměnit. Nevěřil, prý jí bude dyžtak dávat instrukce po telefonu. Nakonec to skončilo sázkou. No zkrátím to vyhrál jsem ... Jeho žena skončila na tom, že ani neunesla rezervu ... natož pak dát alespoň do kufru "píchlé" kolo
PS: ještě jsem ho dorazil tím, že ať si z toho nic nedělá, ženu má moc pěknou a někdo po cestě jí rád eventuelně kolo vymění, zvlášť když má Santa tak pěkně velký kufr ...
PS: ještě jsem ho dorazil tím, že ať si z toho nic nedělá, ženu má moc pěknou a někdo po cestě jí rád eventuelně kolo vymění, zvlášť když má Santa tak pěkně velký kufr ...
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996
- Reklama
Re: Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
To uz bysme po tech zenskejch vazne chteli moc...ono je nekdy potreba dost sily.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
Tringy pekny pribeh
Imho check engine bych videl jestli nahodou nema TPMS?Asi by stacilo kdyz na pumpe cvicne vypustis kolo. Pokud by se ti rozhnula check engine tak uz mas TPMS a tim padem mas splnenou podminku ze muzes rezervu vyhodit a jezdit na run-flat pneu. Tot muj tip k tomu check engine....
Imho check engine bych videl jestli nahodou nema TPMS?Asi by stacilo kdyz na pumpe cvicne vypustis kolo. Pokud by se ti rozhnula check engine tak uz mas TPMS a tim padem mas splnenou podminku ze muzes rezervu vyhodit a jezdit na run-flat pneu. Tot muj tip k tomu check engine....
Mitsubishi Evolution X 2009/02
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Hyundai Sonata 2.0CRDi 16V 2006/10
Re: Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
Nevim nevim..ja mam TPMS kontrolku zvlast.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
Nepleť mu hlavu s TPMS,když po třech letech hledal hever .Tringi,buď v klidu-check engine s tvou šroubkovou pneu(ani TPMS) spojitost nemá.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
TPMS to nebude, nemám ho tam ...ale kontrolku bych možná našel: Když na palubovku pořádně zasvítí slunce, tak vidím prolisy nepoužitých ikonek, jako TCS a CRUISE (tempomat).
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
Kontrolka TPMS tam není(ani slepá).TCS sebrali už v rámci prvního vylepšení -faceliftu ze základní výbavy -mimo jiné . byl znám svou max.výbavou už v zákl.provedení a poslední roky mě připadá,že začínají šlapat tou náckovskou cestou-dokup si výbavu(doufám,že to nedotáhnou k "dokonalosti" jako u VW,Škody....-prodají ti jen kola a podlahu a vše ostatní i takové základní blbiny jako zadní stěrač apod.si dokup,za cenu dalšího auta ).
Teď mě překvapil Hard,když psal o aut.klimě v i30,že nemá čidlo kvality vzduchu(což měla i Elantra)a zjednodušený displej,stejně tak "vylepšují" Accenty..... Tak snad se vzpamatují.
A co kontrolka check?Svítí ti nebo ne?Jestli ne,tak nic neřeš Jestli svítí,tak opravdu první věc zkus vzít benzín někde třeba úplně jinde.Je to kontrolka špatných emisí-spalování.Kolik km už máš najeto-v 60000km bys měl vyměnit benz.filtr.Já mám 63000km a ještě jsem ho neměnil -auto jde s radostí do otáček,takže ucpaný u mě určitě ještě není .Příští měsíc ho nechám vyměnit,když to píšou v serv.knížce.
Před chvílí ukazovali na Nově ve zprávách kontroly benzinek.V lednu nenašli žádný závadný benzín a asi 8% závadné nafty.V únoru už odhalili 10% špatných vzorků benzínu a přes 13% nafty. Do nafty lejou podvodníci nějaké vyjeté oleje a do benzínu snad rozpouštědla,či co. Ještě štěstí,že naše Bety sežerou bez újmy opravdu všechno. Při ceně za litr paliva,stačí když tam ti šmejdi naředí 95 okt.jednou cisternou E85-autům neuškodí a za týden jsou milionáři Flákal bych pokuty za ředění,že by do půl roku byl státní rozpočet v mega přebytku.
Teď mě překvapil Hard,když psal o aut.klimě v i30,že nemá čidlo kvality vzduchu(což měla i Elantra)a zjednodušený displej,stejně tak "vylepšují" Accenty..... Tak snad se vzpamatují.
A co kontrolka check?Svítí ti nebo ne?Jestli ne,tak nic neřeš Jestli svítí,tak opravdu první věc zkus vzít benzín někde třeba úplně jinde.Je to kontrolka špatných emisí-spalování.Kolik km už máš najeto-v 60000km bys měl vyměnit benz.filtr.Já mám 63000km a ještě jsem ho neměnil -auto jde s radostí do otáček,takže ucpaný u mě určitě ještě není .Příští měsíc ho nechám vyměnit,když to píšou v serv.knížce.
Před chvílí ukazovali na Nově ve zprávách kontroly benzinek.V lednu nenašli žádný závadný benzín a asi 8% závadné nafty.V únoru už odhalili 10% špatných vzorků benzínu a přes 13% nafty. Do nafty lejou podvodníci nějaké vyjeté oleje a do benzínu snad rozpouštědla,či co. Ještě štěstí,že naše Bety sežerou bez újmy opravdu všechno. Při ceně za litr paliva,stačí když tam ti šmejdi naředí 95 okt.jednou cisternou E85-autům neuškodí a za týden jsou milionáři Flákal bych pokuty za ředění,že by do půl roku byl státní rozpočet v mega přebytku.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
Borek: no, neni tam kontrolka "cuchace", ale dnes se mi zhuba na minutu prepla klima do vnitrniho okruhu zhruba po 20 min jizdy (ze by to bylo prumyslovou zonou, kde jsem jel?), akze mozna tam je, jen funguje automaticky, pac na nej nezbylo misto v ovladacim panelu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
To ne.Vnitřní a venkovní okruh se automaticky přepíná i bez čuchače-např.při snaze automatiky rychleji vytopit/vychladit(ohřívá už trochu ohřátý vzduch z vnitřku(stejně tak chladí),ale za chvíli zase přepne na venkovní okruh,kvůli rošení.To je normální.
Zkus vjet do tunelu nebo se postav za Avii na křižovatce a uvidíš,jestli ti přepne při čmoudu na vnitřní okruh a až ropák odfuní,přepne zpět na venkovní.
Zkus vjet do tunelu nebo se postav za Avii na křižovatce a uvidíš,jestli ti přepne při čmoudu na vnitřní okruh a až ropák odfuní,přepne zpět na venkovní.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
Borek: prave, ze interier byl docela vychalzeny, cely den jsem jezdil s klimou na 23 stupnu a moc zastavek jsem nemel. Ale v manualu o cuhacovi nic nepisou, tak mozna to byl zkrat v klimatizacni jednotce
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
Nesvítí. Naštěstí zhasla, když jsem stál abychom nasadili to kolo, a už se nerozsvítila. Takže zatím neřeším, na formální návštěvy servisu nemám moc čas. Najeto mám 47000 takže ještě v pohodě.Borek píše:A co kontrolka check?Svítí ti nebo ne?Jestli ne,tak nic neřeš Jestli svítí,tak opravdu první věc zkus vzít benzín někde třeba úplně jinde.Je to kontrolka špatných emisí-spalování.Kolik km už máš najeto-v 60000km bys měl vyměnit benz.filtr.Já mám 63000km a ještě jsem ho neměnil -auto jde s radostí do otáček,takže ucpaný u mě určitě ještě není .Příští měsíc ho nechám vyměnit,když to píšou v serv.knížce.
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
Tak nic neřeš a v klidu jezdi. Někdy bere na sraz Hujer tester.Tak ti může chybu vymáznout z paměti(případně ti podle ní řekne,co to bylo za šotka ).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
Já vždy vpravo:
- Přílohy
-
- P1010012s.jpg (89.26 KiB) Zobrazeno 1619 x
-
- P1010007s.jpg (123.17 KiB) Zobrazeno 1619 x
-
- P1010014s.jpg (98.99 KiB) Zobrazeno 1619 x
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
Jen pro zajímavost, kolik jsem toho za poslední dva a třičtvrtě roku najezdil.
- Přílohy
-
- odo.jpg (27.52 KiB) Zobrazeno 1598 x
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tringi Coupe chat aneb: "Tak už taky jezdím" ;-D
A dneska se mi podařilo dobře potrápit baterku.
Samozřejmě to má souvislost s novými LED žárovkami do předních obrysových světel, které jsem si koupil a které jsou naprosto úžasné. Jsou mnohem intenzivnější než původní žárovky, a to tak, že by se s klidem daly použít jako DRL. Jen jsou tak bílé, až jsou docela do fialova. Vedle žlutých potkávaček působí ale hodně modře, a celé dvoubarevné světlomety tak působí tak vtipně, až blbě. To se ale řeší nákupem Philips H7 5000K DiamondVision žárovek, které by měly onu barvu trochu srovnat.
Začíná to vše tak, že jsem v 9 ráno dorazil, primadonna-style, do práce a na parkovišti začal zkoumat, jak moc je ta dvoubarevnost zjevná. Samostatně, s potkávačkama, s dálovýma, a z různých úhlů a vzdáleností atp. No je to dost vidět, ale lenost zvítězila a měnit je zpátky nebudu, počkám na DiamondVision. Když mě to oblbování okolo auta omrzelo, zamkl jsem ho a vyrazil makat.
Přeskočme nyní zcela běžnou náplň pracovního dne programátora, sestávající se z obligátního nasrání šéfa vtípky, nákupu štramberských uší a přiotrávení se THT, na nějakou desátou hodinu večerní.
Přicházím k autu, poslední na parkovišti jako vždy, a ačkoliv stálo pod lampou, zdálo se mi, že se ty zadní odrazky odráží nějak moc. Mno, neodrážely. Přijdu blíž a auto svítilo jako vánoční stromeček. Vpředu ony slavné fialové LEDky, vzadu všechny čtyři žárovky, osvětlení RZ, a celý interiér, samozřejmě. LEDky v dómu už jen tak pomrkávaly nebo nesvítily vůbec, ty jsou citlivé na pokles napětí.
Tak jsem nasedl do auta, zastrčil klíček, všechno povypínal a pozhasínal, a dal jsem tomu pár minut oddechnout. Déle než bych chtěl, protože kolem pořád procházeli lidi, tak jsem se raději tvářil, že si hraju s telefonem, než abych jim dělal divadýlko se startováním. V duchu jsem se pochválil za nedávným prozřetelný nákup startovacích kabelů a začal jsem si tvořit pomyslný seznam známých, kterým bych mohl zavolat o pomoc s nastartováním.
Po chvíli jsem teda otočil klíčkem do první a pak druhé pozice, a nahlédl na budík napětí na baterce. Šipka jen lehce překročila čárku 10 V a dál se jí nechtělo. Rozličné ikonky na palubovce odmítly zhasnout; vybavuju si z nich třeba ABS. Nicméně zvuk palivového čerpadla byl stejný jako vždy, tak jsem se rozhodl k triku, který provádím, když je v zimě pod -20°C. Vrátil jsem klíček do první pozice, a pak zase do druhé, aby to čerpadlo palivem pořádně saturovalo trubky a další zákoutí motoru.
A pak jsem se odhodlal startovat. První zvuky nebyly příliš nadějné. Startér se jen neochotně rozbzučel a začal otáčet motorem, podle zvuku a mého odhadu, tak třetinovou rychlostí než je obvyklé. V tu chvíli jsem ztratil naději. Ale než startér dokončil první otočku motorem, ozvalo se škyt, prd, s autem to trhlo a motor naskočil. Absolutně jsem nechápal, u předchozích aut jsem nenastartoval ani s mnohem méně vyšťavenou baterkou, a vyvrátil jsem si mýtus o tom, že je-li na baterce méně než 12V tak člověk nenastartuje. Radostí jsem políbil volant; ani tentokrát mě auto nenechalo ve štychu.
Samozřejmě to má souvislost s novými LED žárovkami do předních obrysových světel, které jsem si koupil a které jsou naprosto úžasné. Jsou mnohem intenzivnější než původní žárovky, a to tak, že by se s klidem daly použít jako DRL. Jen jsou tak bílé, až jsou docela do fialova. Vedle žlutých potkávaček působí ale hodně modře, a celé dvoubarevné světlomety tak působí tak vtipně, až blbě. To se ale řeší nákupem Philips H7 5000K DiamondVision žárovek, které by měly onu barvu trochu srovnat.
Začíná to vše tak, že jsem v 9 ráno dorazil, primadonna-style, do práce a na parkovišti začal zkoumat, jak moc je ta dvoubarevnost zjevná. Samostatně, s potkávačkama, s dálovýma, a z různých úhlů a vzdáleností atp. No je to dost vidět, ale lenost zvítězila a měnit je zpátky nebudu, počkám na DiamondVision. Když mě to oblbování okolo auta omrzelo, zamkl jsem ho a vyrazil makat.
Přeskočme nyní zcela běžnou náplň pracovního dne programátora, sestávající se z obligátního nasrání šéfa vtípky, nákupu štramberských uší a přiotrávení se THT, na nějakou desátou hodinu večerní.
Přicházím k autu, poslední na parkovišti jako vždy, a ačkoliv stálo pod lampou, zdálo se mi, že se ty zadní odrazky odráží nějak moc. Mno, neodrážely. Přijdu blíž a auto svítilo jako vánoční stromeček. Vpředu ony slavné fialové LEDky, vzadu všechny čtyři žárovky, osvětlení RZ, a celý interiér, samozřejmě. LEDky v dómu už jen tak pomrkávaly nebo nesvítily vůbec, ty jsou citlivé na pokles napětí.
Tak jsem nasedl do auta, zastrčil klíček, všechno povypínal a pozhasínal, a dal jsem tomu pár minut oddechnout. Déle než bych chtěl, protože kolem pořád procházeli lidi, tak jsem se raději tvářil, že si hraju s telefonem, než abych jim dělal divadýlko se startováním. V duchu jsem se pochválil za nedávným prozřetelný nákup startovacích kabelů a začal jsem si tvořit pomyslný seznam známých, kterým bych mohl zavolat o pomoc s nastartováním.
Po chvíli jsem teda otočil klíčkem do první a pak druhé pozice, a nahlédl na budík napětí na baterce. Šipka jen lehce překročila čárku 10 V a dál se jí nechtělo. Rozličné ikonky na palubovce odmítly zhasnout; vybavuju si z nich třeba ABS. Nicméně zvuk palivového čerpadla byl stejný jako vždy, tak jsem se rozhodl k triku, který provádím, když je v zimě pod -20°C. Vrátil jsem klíček do první pozice, a pak zase do druhé, aby to čerpadlo palivem pořádně saturovalo trubky a další zákoutí motoru.
A pak jsem se odhodlal startovat. První zvuky nebyly příliš nadějné. Startér se jen neochotně rozbzučel a začal otáčet motorem, podle zvuku a mého odhadu, tak třetinovou rychlostí než je obvyklé. V tu chvíli jsem ztratil naději. Ale než startér dokončil první otočku motorem, ozvalo se škyt, prd, s autem to trhlo a motor naskočil. Absolutně jsem nechápal, u předchozích aut jsem nenastartoval ani s mnohem méně vyšťavenou baterkou, a vyvrátil jsem si mýtus o tom, že je-li na baterce méně než 12V tak člověk nenastartuje. Radostí jsem políbil volant; ani tentokrát mě auto nenechalo ve štychu.