pár drobných problémů
Moderátor: Moderátoři
pár drobných problémů
Všechny vás tu zdravím
máme doma Pony 1.5 glsi a naskytlo se pár problémů
1) problém s tankováním. Po započetí tankování začne pistole cvakat jakoby bylo znemožněné odsávání benzínových par. pokud pistloly pustím na max. vytryskne z hrdla benzín a mám boty impregnované palivem. napadlo mě zda li není přicpané sítko na vstupní trubce v nádrži (pokud tam je)
2) problém s hlavním brzdovým válcem. Hlavní brzdový válec propouští kapalinu (propadá se pedál) Otázka zní, zda li se dá koupit repasovací sada na válec a jaký průměr mají válečky.
dále bych vám napsal pár mích poznatků s tímto vozidlem.
Auto se mi dostalo do rukou v nepojízdném stavu. Netušil jsem kde je problém, tak se začalo pátrat. V první řadě odešla palivová pumpa (výměna). Po zkušebních jízdách odešli brzdové trubičky (výměna). Když se najelo par stovek kilometrů zaskočila mě spotřeba (12-15l s lehkou nohou). Změřil jsem komprese a bylo jasno. Zjistil jsem že netěsní ventyly. Hlava šla dolů, následovala kompletní repase. Všechny výfukové ventyly byly mírně podpálene. Abych ušetřil, tak jsem si je nabrousil. Srovnali se sedla. Nahodili všechny nové gufera, poskládalo. Auto jede jak z praku oproti dřívějšku. Spotřeba šla rapidně dolů (7l v zimě po městě bez šetření). Ejhle naskytla se další závada - začal propouštět vstřik. Dal se nový a OK. Další problém nastal s rozdělovačem, respektive s pal. pumpou. (uklepal se drát) troška cínu a je vše v nejlepším pořádku.
Pokud by měl někdo nejaké postřehý ohledně zmiňovaných problémů prosil bych o radu
ješte malá prezence:
máme doma Pony 1.5 glsi a naskytlo se pár problémů
1) problém s tankováním. Po započetí tankování začne pistole cvakat jakoby bylo znemožněné odsávání benzínových par. pokud pistloly pustím na max. vytryskne z hrdla benzín a mám boty impregnované palivem. napadlo mě zda li není přicpané sítko na vstupní trubce v nádrži (pokud tam je)
2) problém s hlavním brzdovým válcem. Hlavní brzdový válec propouští kapalinu (propadá se pedál) Otázka zní, zda li se dá koupit repasovací sada na válec a jaký průměr mají válečky.
dále bych vám napsal pár mích poznatků s tímto vozidlem.
Auto se mi dostalo do rukou v nepojízdném stavu. Netušil jsem kde je problém, tak se začalo pátrat. V první řadě odešla palivová pumpa (výměna). Po zkušebních jízdách odešli brzdové trubičky (výměna). Když se najelo par stovek kilometrů zaskočila mě spotřeba (12-15l s lehkou nohou). Změřil jsem komprese a bylo jasno. Zjistil jsem že netěsní ventyly. Hlava šla dolů, následovala kompletní repase. Všechny výfukové ventyly byly mírně podpálene. Abych ušetřil, tak jsem si je nabrousil. Srovnali se sedla. Nahodili všechny nové gufera, poskládalo. Auto jede jak z praku oproti dřívějšku. Spotřeba šla rapidně dolů (7l v zimě po městě bez šetření). Ejhle naskytla se další závada - začal propouštět vstřik. Dal se nový a OK. Další problém nastal s rozdělovačem, respektive s pal. pumpou. (uklepal se drát) troška cínu a je vše v nejlepším pořádku.
Pokud by měl někdo nejaké postřehý ohledně zmiňovaných problémů prosil bych o radu
ješte malá prezence:
- Reklama
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: pár drobných problémů
1.) u starších hyundaiů naprosto normální u Scoupe to je to samý asi ma nějákej divnej tvar potrubí do nádrže, zkus třeba při tankování otočit pistoli vzhůru nohama a nebo jí tam nezarážej úplně.
2.) opravná sada na brzdovej válec stojí pár stovek třeba v autokelly: http://autokelly.cz/#PATH=3761801;1382; ... SD=0|ST=0|
Scoupe je vlastně převlečenej Poník co se týče konstrukce podvozku motory sou už jiný ale zbytek sedí. Na aukru můžeš koupit sadu zadních tlumičů za 600,- A ono vlastně nejni takovej problém koupit celý auto za pár korun... co se karosářskejch dílů týče prodávaj se na Poníky i lemy zadních blatníků takže kdybys neměl nikoho kdo Ti je udělá tak není problém je sehnat
2.) opravná sada na brzdovej válec stojí pár stovek třeba v autokelly: http://autokelly.cz/#PATH=3761801;1382; ... SD=0|ST=0|
Scoupe je vlastně převlečenej Poník co se týče konstrukce podvozku motory sou už jiný ale zbytek sedí. Na aukru můžeš koupit sadu zadních tlumičů za 600,- A ono vlastně nejni takovej problém koupit celý auto za pár korun... co se karosářskejch dílů týče prodávaj se na Poníky i lemy zadních blatníků takže kdybys neměl nikoho kdo Ti je udělá tak není problém je sehnat
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: pár drobných problémů
to je zvlaštní... pistolí jsem vergloval jak jen to šlo a stále cvaká. kdybych měl tankovat plnou tak si musím vzít dovolenou.
co se týče plechařiny nemám problém. koroze na ponym je minimální.
co se týče plechařiny nemám problém. koroze na ponym je minimální.
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: pár drobných problémů
Zkus si s tim něják pohrát a přijdeš na to jak ta pistole má bejt natočená Já si s tim když sem měl prvního Skupáče užil ažaž Musel sem jezdit k jedný pumpě kde mi to nevypínalo protože jinde sem nebyl schopnej natankovat ale nouze men naučila tankovat všude sice na mne všichni koukaj jak na vola že tankuju benzín v úhlu 135-180 stupňů ale ono mu to jinak nechutná
Kdybys chtěl někde mam odkaz na servisní manuál pro poníka a i včetně elektrickýho schématu je tam uvedený snad všechno co bys o něm moh potřebovat vědět.
Odkud vlastně jsi?
Kdybys chtěl někde mam odkaz na servisní manuál pro poníka a i včetně elektrickýho schématu je tam uvedený snad všechno co bys o něm moh potřebovat vědět.
Odkud vlastně jsi?
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: pár drobných problémů
jsem ze svitav.. ty manuály by se hodily. co se týče motorařiny jsem je zatím nepotřeboval (jeden z nejjednodusích motorů co jsem zatím dělal) ale elektrická schémata bych ocenil.. hlavne okruhy stěračů.
co se týče tankováni zkuím se podívat do nádrže případně vymyslet nejaký zlepšovák na hrdlo
co se týče tankováni zkuím se podívat do nádrže případně vymyslet nejaký zlepšovák na hrdlo
Naposledy upravil(a) LukasSY dne 04 dub 2010, 19:38, celkem upraveno 1 x.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: pár drobných problémů
heh tohle uz jsem uplne zapomnel ze scoupe delalo! nojo mas pravdu, bylo to normalni ze to chtelo tpelivosti a otacet... u coupe a lantry uz je to fuk, takze mam klid. zasunu a uz to frciYurii píše:Zkus si s tim něják pohrát a přijdeš na to jak ta pistole má bejt natočená Já si s tim když sem měl prvního Skupáče užil ažaž Musel sem jezdit k jedný pumpě kde mi to nevypínalo protože jinde sem nebyl schopnej natankovat ale nouze men naučila tankovat všude sice na mne všichni koukaj jak na vola že tankuju benzín v úhlu 135-180 stupňů ale ono mu to jinak nechutná
Kdybys chtěl někde mam odkaz na servisní manuál pro poníka a i včetně elektrickýho schématu je tam uvedený snad všechno co bys o něm moh potřebovat vědět.
Odkud vlastně jsi?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: pár drobných problémů
to mas pravdu, ja mel stare scoupe 89-92 a tam byl stejny motor jako v ponnym. jediny motor ktery jsem kdy rozebiral asi jako ty jak pises a fakt to bylo primo ucebnicovy..LukasSY píše:jsem ze svitav.. ty manuály by se hodily. co se týče motorařiny jsem je zatím nepotřeboval (jeden z nejjednodusích motorů co jsem zatím dělal) ale elektrická schémata bych ocenil.. hlavne okruhy stěračů
a pritom, to auto jsem mel od PikeQ tady z klubu a tomu v Praze rekli ze se v tom nevyznaj v ty technice normalne podpaleny tesneni pod hlavou, plus kriva hlava a trosku sli i ventily a to mel chvili po GO.. skoda ze jsem si neopsal ten servis co to delal.. amateri.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: pár drobných problémů
Na kterej rok výroby a motor budeš chtít ten servismanujál?
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: pár drobných problémů
moje skušenosti jsou takové že se servisům vyhejbám velkým obloukem. Odstrašující přépad je můj kamarád. chystal se na technickou, tak si nechal udelat komplet brzdy v místním nejmenovaném servisu. dopadlo to tak že technickou neprošel. na všech kolech utrhali odvzdušňováky a polovina z dílů které měli být měněné vůbec venku nebyli.. nakonec jsem to delal já. podařilo se nám i vylovit utržené odvzdušňováky. SERVISY NE
je to rok 89 motor 1.5i
je to rok 89 motor 1.5i
Naposledy upravil(a) LukasSY dne 04 dub 2010, 20:09, celkem upraveno 1 x.
Re: pár drobných problémů
děkuji za manuál. Co se týče motoru jsem si ještě vzpoměl na jednu věc kterou jsem řesil. Jedná se o nadměrné špinění klapky olejem. měli-máte jste podobný problém?
Re: pár drobných problémů
Problém s tankováním vyřešen. Zlomená hadička na odfuku z nádrže.
brzdový válec zrepasován, ovšem problém je i v posilovači . nevíte zda by šel napasovat posilovač z jiného auta? popřípadě nabídnul by někdo posilovač?
brzdový válec zrepasován, ovšem problém je i v posilovači . nevíte zda by šel napasovat posilovač z jiného auta? popřípadě nabídnul by někdo posilovač?