Zdarte děcka,
kdyby to někoho zajímalo:
Dneska v noci jsme se vrátili z dovolené v Itálii, kterou jsme absolvovali ve dvou s manželkou (děti jsme poslali na tábor, na to samé místo co my pojedou na konci prázdnin s babičkou) Atosem. Věci jsme měli v kufru a na zadním sedadle, na střeše nic. Jeli jsme z Brna do Caorle (resp. do jakéhosi letoviska u něj), a to přes Bratislavu (tzv. nejpohodlnější cesta), tj. kromě posledních asi pětadvaceti kilometrů po dálnici. (Celkem byla jedna cesta cca 770 km.)
Byl jsem velmi mile překvapen. Původně to bylo nouzové řešení, protože na našem 4 a půl roku starém Loganu se vyskytly nějaké závady, které jsem neměl čas nechat odstranit. Co mě mile překvapilo (měřeno touto cenovou kategorií aut):
1) Relativní pohodlí - oba máme problémy se zády a bylo to pohodlnější než vloni Loganem. Jedině, co mi vadilo, že jsem dlouho hledal pozici, jak si opřít pravé koleno - při ježdění po městě to člověku nechybí, ale těx X hodin na dálnici, to už je jiný kafe.
2) Cestovní rychlost a ochota jít za plynem. Pokud nebylo omezení rychlosti, tak jsme jeli 140 tacho (dle navi 128 km/hod.), na pětku - a ochota jít za plynem tam ještě byla. Stoupání směr Alpy, to byl už trochu oříšek, ale pod 130 tacho jsme nešli, vono je tam navíc stejně skoro pořád nějaký omezení. I se stabilitou na nerovnostech nebo při předjíždění kamiónů apod. to nebylo špatný...
3) Dobře svítí dálkový světla. Jeli jsme na noc, takže občas nikde nikdo, takže jsem svítil dálkovejma (snad poprvé za rok a půl, co to auto máme) a žasnul jsem, jak to svítí.
Spotřebu jsem neměřil, to nemohu sloužit.
Předjeli jsme strašlivé množství aut
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pravda, jak zjistili, kdo je předjel, tak nám to vrátili.
A Áťa jel chvilku vedle nějakýho placatýho ferrari, lamba a corvety (ani nevim, jak se ty značky píšou, natožpak ty modely jmenují