TURBO SCOUPE
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: TURBO SCOUPE
Njn starickej motronic a jeste k tomu hybrid kterej neumi ani OBDII, je fakt ze jinudy nez cestou programovatelne ECU to asi nepůjde. Nicméně vytáhnout data ze švába na desce by neměl být problém stejně jako ho tam vrátit... viz distribuce chipů na 200sx foru Jen najít někoho kdo ty mapy bude umět opravit a to je samo o sobě průser nehledě na to, že by ty úpravy byl běh na dlouhou trať než by se našla ideální kombinace
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Reklama
Re: TURBO SCOUPE
co tim myslis, ostrik IC ? jinak ja uz IC mam namontovanej, i ten bov, ted nevim kam presne dal, asi ty budiky...
jinak jaktoze neumi OBDII ? co teda umi?
jinak jaktoze neumi OBDII ? co teda umi?
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: TURBO SCOUPE
Tahle jednotka je zvláštní v tom, že používá nějákej hybridní protokol... údajně by to mělo být OBDII ale konektor to má ještě od Mitsubishi ALDL (Scoupe před FL a Hyundaie s mici motorem a tímhle konektorem používají ve většině protokol MUT nebo MUTII teď nevím)
Kabel mám, problém je v tom, že nemám SW který by uměl pracovat s naší řídící jednotkou... zkoušel jsem různé protokoly ale neúspěšně, ačkoli by měla být OBD kompatibilní tak nic z dostupných SW nefachčí a nelze s jednotkou ani ustavit spojení, natožpak číst hodnoty
Bohužel o diagnostice na Scoupe se nepíše ani na zahraničních forech a neexistujou k tomu žádný oficiální informace...
Závadu kabelu můžu vyloučit, bo na Romoxově vozidle vesele fachčil.
Už sem nic kolem dlouho neřešil tak sem možná něco poplet.
Kabel mám, problém je v tom, že nemám SW který by uměl pracovat s naší řídící jednotkou... zkoušel jsem různé protokoly ale neúspěšně, ačkoli by měla být OBD kompatibilní tak nic z dostupných SW nefachčí a nelze s jednotkou ani ustavit spojení, natožpak číst hodnoty
Bohužel o diagnostice na Scoupe se nepíše ani na zahraničních forech a neexistujou k tomu žádný oficiální informace...
Závadu kabelu můžu vyloučit, bo na Romoxově vozidle vesele fachčil.
Už sem nic kolem dlouho neřešil tak sem možná něco poplet.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TURBO SCOUPE
200SX to má ale obrovskou výhodu v tom že má udělané mapy to jak se ty chipy upravují je sice fakt ale to podstatné je že se mění jen věci jako střik a AFM tzn konstanty které se pevně zadají a na jejich základě pak jednotka pracuje dál. Fuel Cut je odstatněn od firmy která chip s mapami vyvinula to nikdo neupravuje a když chcete použít jiné turbo tak hledáte s podobnou charakteristikou když nechcete použít to na co je chip stavěn a doufáte že to bude šlapat, proto se dělají věci jako Apexi Power které upravují vstup a výstup z jednotky kdy ona si myslí že má to co má mít a tohle se ladí jako programovatelná ECU je to takové učůrání jednotky a používají se čidla na AFR a EGT aby jste neodpálili motor. Jestli někdo viděl jak vypadá vyobrazení palivové mapy tak je to 3D graf připomínající rozčeřenou vodní hladinu tohle přeprogramovat není žádná sranda proto raději to Apexi Power nebo programovatelná jednotka oboje má totiž programy pro tvorbu vlastního programu takže netvoříte program jako takový ale zadáváte co a jak chcete není to sice nějak jednoduché ale nemusíte být raketový ing.Yurii píše:Njn starickej motronic a jeste k tomu hybrid kterej neumi ani OBDII, je fakt ze jinudy nez cestou programovatelne ECU to asi nepůjde. Nicméně vytáhnout data ze švába na desce by neměl být problém stejně jako ho tam vrátit... viz distribuce chipů na 200sx foru Jen najít někoho kdo ty mapy bude umět opravit a to je samo o sobě průser nehledě na to, že by ty úpravy byl běh na dlouhou trať než by se našla ideální kombinace
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: TURBO SCOUPE
Takže našetřit 30k na jednotku
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: TURBO SCOUPE
Spíš kolem 20 ale dalších 20 se říká za naladění tedy když to svěříš firmě, ale at už to bude děla kdokoli tak je potřeba aby motor a turbo bylo v prvotřídním stavu jinak to nemá význam. Takže GO motoru turba, udělané sání IC výfuk, jednotku, čidla AFR EGT Boost. MBC (EBC) a pak se může ladit jednotka a dostanete z auta maximum, takže žádná prča to není. O posílené spojce brzdách a podvozku nemluvě aby jste to ukrotili.Yurii píše:Takže našetřit 30k na jednotku
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: TURBO SCOUPE
Zdravim je mozne dat nejak turbo do hyundai LS?
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: TURBO SCOUPE
jo. sice jen na chvilku nez se to vysere ale jde to. pojede to dokonce lip nez GT. vhodne tak do auta pred sestrotovanim a pro kutila
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: TURBO SCOUPE
no kdyz to udela dukladne a peclive,tak se mu to hned jen tak nevysere
Hyundai Scoupe GT
Re: TURBO SCOUPE
No dukladne a peclive...musel by tam hodit celej motor z GT i s tim turbem, aby mu to vydrzelo nebo minimalne do toho LS motoru dat pisty z GT, protoze ty z LS jsou delany na jinej kompresni pomer co ja vim a to proste nevydrzi po delsi dobu...
(plus jeste GT blok motoru ma nejaky kanalky pro odvod oleje nebo co, a ten z LS to nema, ale to nevim jak moc velkou roli by hralo...)
(plus jeste GT blok motoru ma nejaky kanalky pro odvod oleje nebo co, a ten z LS to nema, ale to nevim jak moc velkou roli by hralo...)
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: TURBO SCOUPE
jo, není nereálný, ale to už se teda mnohem víc vyplatí si koupit nějaký GTčko, než takhle přestavovat
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: TURBO SCOUPE
no ale atmosfera ma zas vetsi kompresni pomer...btw koukam ze mas uz 100kw,co jsi udelal za upravy v posledni dobe?
Hyundai Scoupe GT
Re: TURBO SCOUPE
pisu ze spis pomalu ke 100kW, takže něco kolem těch 90-100, nevim přesně, ale těch 100 je takovej prozatimní cíl
no tak je tam ten průchozí vejfuk, KN sání, vyndanej katik, intercooler, bov, teď na léto chci ještě trochu zvýšit tlak turba...
no tak je tam ten průchozí vejfuk, KN sání, vyndanej katik, intercooler, bov, teď na léto chci ještě trochu zvýšit tlak turba...
Hyundai S-Coupé GTTurbo r.v.1993 - potvora červená