Nie je to až taký problém, ako majú ľudia pred tým rešpekt
![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
.
Zastávam názor, že pokazené nepokazíš. Diferák hučí väčšinou preto, lebo po opotrebovaní nemá nastavené, lepšie povedané má už väčšie vôle v ozubení.
V princípe nie je rozdiel medzi diferákom škodovky a
Vôle sa netýkajú všetkých kolies, lebo tie sú skoro statické, točia sa len v zákrutách alebo pri preklze,alebo pri rozdiele v nahustení kolies.
Vôla opotrebením vzniká len medzi vstupným pastorkom a tanierovým kolesom, (hypoidné ozubenie), tomuto sa aj vraví prevod v diferáku.
A určite pôjde nastaviť, prinajhoršom podložkami.
Robil som to na mojom prvom aute, houby som o tom vedel, rozobral som to, dal podložku a zložil.
A bol klud.
To, čo nevieš a ani nezistíš je aká má byť vôla.
Ale keby som bol v úzkych, určite by som to rozobral a priblížil tanierové koleso k pastorku.
(ver mi nie je to až také zložité
![Shame on you [-X](./images/smilies/eusa_naughty.gif)
"diplomoval" som z toho
![Dancing :D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)
)
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com