Kdo tady má Trajeta?
Moderátor: Moderátoři
Re: Kdo tady má Trajeta?
Pepuska taky mám vítr ze vstřiků............ Kolik mas najeto?
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
- Reklama
Re: Kdo tady má Trajeta?
Aktualne cca 55000km. Do nafty obvykle pridavame Castrol TDA, mate s tim zkusenost?Bolo píše:Pepuska taky mám vítr ze vstřiků............ Kolik mas najeto?
Diky
Re: Kdo tady má Trajeta?
No tak to ty vstřiky budou jako nové při tom co mají najeto.Já dávám taky to co ty.Uvidím jak dlouho budu jezdit
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: Kdo tady má Trajeta?
Bolo: dej na me rady a bude spokojenej. Verva Diesel + pokud moznost STP aditivum do nafty s Antigelem.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Kdo tady má Trajeta?
A kde to aditivum koupím?
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: Kdo tady má Trajeta?
Měl jsem 2 Trajety CRDI ze salonu, první z r. 2001 jezdil absolutně bez závad, prodán po nehodě v r.2002 s cca 90tkm. Zkoumal jsem náhradu, ale vyšel mi z toho v r. 2003 opět Trajet. Prodán v r. 2005 s cca 160tkm. Na tomhle autě se dělaly v 60tkm komplet zadní náboje, po uplynutí 100tkm garance v r. 2004 laboroval servis se vstřikovači, měnili repasované (po problémech nakonec dali nové), nakonec i hlavu, dostal jsem na ježíška 2004 pěkný dárek za 60tkč Naštěstí mi udělali 50% kulanci, ale i tak. Ještě jsem zapoměl, že mi v Hyundai v 60tkm instalovali za 24tkč Powerbox, s ním auto výrazně ožilo, ale možná to mělo i vliv na smrt vstřiků. Pak jsem to raději odpojil, ještě se mi to možná válí někde v garáži.
Myslím, že hlavu měnili zbytečně, ale vstřiky byly špatné prokazatelně, ovšem já skoro celou dobu jezdil na naftu z JZD apod. Měl jsem ji levně, tak se to i vyplatilo, ale už bych to neopakoval.
Ve 140tkm převodovka ven a měnily se 2 synchrony, určitě 3 a druhý si nepamatuju. Je to bolest těchto převodovek, dělali jsme si opravu sami, bylo to docela v poho, nato, že jsme to viděli poprvé v životě.
Posledních asi 20tkm houkalo turbo jak sanitka, vyndali jsme ho ven a zkoušeli repasi, ale bez úspěchu, nikdo na to nic nedělal a za nové chtěli 60tkč Nakonec dojezdilo funkční až do prodeje protiúčtem v Peugeotu, byl jsem rád, že jsem se ho zbavil takhle, vůbec o auto nebyl zájem a to byla nasazená dobrá cena. Současný majitel je údajně spokojen.
S autem jsem byl spokojen, zejména podvozek na kolech 225/55 R16 držel velice hezky a opravdu tam nic netřískalo, tlumiče pořád původní. Slabý článek byl nevýrazný motor (ovšem kultivovaný a se slušnou spotřebou a brzdy).
Pokud se do něj lije kvalitní nafta, bude držák i jako ojetina, jen se musí počítat s opravou synchronů převodovky (cca 5tkč) a stavem vstřikovacího zařízení, jinak kvalitní auto, které se dobře řídí i ženským
Variabilita interiéru byla taky super, zadní sedačky by mohly vyprávět
Myslím, že hlavu měnili zbytečně, ale vstřiky byly špatné prokazatelně, ovšem já skoro celou dobu jezdil na naftu z JZD apod. Měl jsem ji levně, tak se to i vyplatilo, ale už bych to neopakoval.
Ve 140tkm převodovka ven a měnily se 2 synchrony, určitě 3 a druhý si nepamatuju. Je to bolest těchto převodovek, dělali jsme si opravu sami, bylo to docela v poho, nato, že jsme to viděli poprvé v životě.
Posledních asi 20tkm houkalo turbo jak sanitka, vyndali jsme ho ven a zkoušeli repasi, ale bez úspěchu, nikdo na to nic nedělal a za nové chtěli 60tkč Nakonec dojezdilo funkční až do prodeje protiúčtem v Peugeotu, byl jsem rád, že jsem se ho zbavil takhle, vůbec o auto nebyl zájem a to byla nasazená dobrá cena. Současný majitel je údajně spokojen.
S autem jsem byl spokojen, zejména podvozek na kolech 225/55 R16 držel velice hezky a opravdu tam nic netřískalo, tlumiče pořád původní. Slabý článek byl nevýrazný motor (ovšem kultivovaný a se slušnou spotřebou a brzdy).
Pokud se do něj lije kvalitní nafta, bude držák i jako ojetina, jen se musí počítat s opravou synchronů převodovky (cca 5tkč) a stavem vstřikovacího zařízení, jinak kvalitní auto, které se dobře řídí i ženským
Variabilita interiéru byla taky super, zadní sedačky by mohly vyprávět
Re: Kdo tady má Trajeta?
Ahojte, ak dovolíte, rád by som sa k Vám pridal aj s našim "novým" Trajetom,r.v2001,2.0CRDi,šedá metalíza, 167850km, kupený minulý týžden...
dakujeme
dakujeme
Re: Kdo tady má Trajeta?
blahoželámrascha76 píše:Ahojte, ak dovolíte, rád by som sa k Vám pridal aj s našim "novým" Trajetom,r.v2001,2.0CRDi,šedá metalíza, 167850km, kupený minulý týžden...
dakujeme
Trajet 2.0 CRDI 2003
Škoda Forman
Lada 1200
Škoda Forman
Lada 1200
Re: Kdo tady má Trajeta?
M:Z: kde jsi kupoval synchrony? V orig. servisu?Mě už taky hapruje 3ka ale ještě se to dá, ale pro jistotu...M.Z. píše:...
Ve 140tkm převodovka ven a měnily se 2 synchrony, určitě 3 a druhý si nepamatuju. Je to bolest těchto převodovek, dělali jsme si opravu sami, bylo to docela v poho, nato, že jsme to viděli poprvé v životě.
... jen se musí počítat s opravou synchronů převodovky (cca 5tkč) a stavem vstřikovacího zařízení, jinak kvalitní auto, které se dobře řídí i ženským
Variabilita interiéru byla taky super, zadní sedačky by mohly vyprávět
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: Kdo tady má Trajeta?
V autorizáku, asi budeš muset podstoupit ten zážitek si něco objednávat Ale možná se za ty roky trochu zlepšili, nicméně bys u toho neměl moc krvácet, byly za rozumné prachy. Jestli máš šikovného mechanika, tak není co řešit. Pořádně to prohlídni a raději kup i další, pokud bude načatý, ať se to udělá při jednom bordelu. Odchází 3ka a 4ka.
Re: Kdo tady má Trajeta?
Oki,moc díky za odpověď .Nevím proč neudělali do Trajetu po faceliftu bytelnější převodovku, když věděli že se to sere.....No objednávat přes origo servis bude zážitek....
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: Kdo tady má Trajeta?
Možná pozdě, ale přeci tu nechám pár svých postřehů. Kupoval jsem Trajeta před dvěma lety. Měl podle tachometru 12tis. Tak jsem ho nechal prohlédnout a nechal jsem vyměnit rozvody, přední tlumiče, stabilizátory a brzdové kotouče. Taky svíčky a takový ty provozní kapaliny o kterých nikdy nevíte jak dlouho tam byly když nemáte servisní knížku. Paráda.. Autí běhá jako nový a nemám s ním vůbec žádný problém.
Re: Kdo tady má Trajeta?
Kolik ti to papá v benzínu? A co máš za rok výroby?
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: Kdo tady má Trajeta?
Zdravim
Taky prispeju. Mam Trajeta asi trictvrte roku. Je to 2.0 CRDI, r.v. 2003. Stav tachometru pri koupi 130000 km, momentalne 142000 km. Po koupi jsem nechal vymenit oleje, rozvody a par dalsich drobnosti. Od prvniho kilometru provozu tankuji pouze u Benziny nebo OMV, vzdy pridavam aditiva VIF. Bohuzel uz cca po 4 mesicich se vyskytl problem se vstrikovaci. V autorizovanem servisu mi bylo doporuceno vymenit vsechny ctyri za nove s cenou 50000 kc. To mi prislo moc a tak jsem se na doporuceni znameho, ktery pracuje v Hyundaii jako technik, vydal cestou repase. Tu delal nejmenovany prazsky diesel servis. Vstrikovace demontoval a zpet montoval znamy. Avsak po najeti cca 2000 km se problem opakoval. Repase jsem tudiz reklamoval (drzi zaruku 6 mesicu), to mi vsak neuznali z duvodu, ze ze vstrikovaci nebyla zaroven udelana repase vysokotlakeho cerpadla a vycisten palivovy system a to mohlo vstriky znicit. Dalsi postup byl: repase cerpadla (bylo pridrene a poustelo do systemu kovove piliny), vycisteni palivoveho systemu (nadrz, potrubi,..), nove podavaci cerpadlo, novy origo palivovy filtr, znovu repase dvou vstrikovacu, dva testem prosly. Uff, rikal jsem si, mam to za sebou, uz tam nemohlo nic zbyt, co by zradilo. Bohuzel nikoliv. Dalsi 2000 km a opet pad dvou vstrikovacu. Znovu resi firma, tentokrate reklamace uznana. Jeden museli vyhodit, neopravitelny. Daji jiny, zrepasovany. Uz mi z toho jde hlava kolem a mrzi me, ze jsem si hned zprvu nekoupil novy, i kdyz ty by asi take dlouho nevydrzely v zavislosti na stavu cerpadla a palivoveho systemu. Ale myslim, ze me to stejne nemine. Ted uz bych je tam mohl namontovat beze strachu, ten system bude uz celej novej, ted jsem jeste objednal vsechny vysokotlaky trubky. Az mi poslou ty opraveny vstriky, namontuju to spolecne. Uz si to delam sam, nikam s tim nejezdim. Take jsem ted jeste pred zimou nechal menit oba predni tlumice a nejaky kloub predni napravy, silentbloky zadniho stabilizatoru, chlad. kapalinu a olej. tak snad budu mit stesti a jeste se svezu... Mirne jeste zlobi prevodovka, konkretne 3. prev. st. (synchron). Jde to obcas pres zuby, radim s meziplynem, lepsi. Ted jsem nechal dat prisadu do prevod. oleje, tak az to trochu projedu, mozna se to zlepsi. Jestli ne, budu muset vyresit. Mimochodem ze zdejsiho fora by nekdo nevedel, kdo by mi s tou vymenou dokazal pomoci, prosim? Muj opravar se na to zrovna netvaril. Synchrony si sezenu. Jsem z Plzne- jihu.
Abych si jenom nestezoval, auto se mi moc libi, mam ho rad, dobre se v nem jezdi. Pouzivam ho hlavne na praci, jsem zivnostnik, ale i na normalni cestovani, vylety (nemame deti, zato 50 kg psa), super. Predtim jsem mel Opel Omega kombi.
Taky prispeju. Mam Trajeta asi trictvrte roku. Je to 2.0 CRDI, r.v. 2003. Stav tachometru pri koupi 130000 km, momentalne 142000 km. Po koupi jsem nechal vymenit oleje, rozvody a par dalsich drobnosti. Od prvniho kilometru provozu tankuji pouze u Benziny nebo OMV, vzdy pridavam aditiva VIF. Bohuzel uz cca po 4 mesicich se vyskytl problem se vstrikovaci. V autorizovanem servisu mi bylo doporuceno vymenit vsechny ctyri za nove s cenou 50000 kc. To mi prislo moc a tak jsem se na doporuceni znameho, ktery pracuje v Hyundaii jako technik, vydal cestou repase. Tu delal nejmenovany prazsky diesel servis. Vstrikovace demontoval a zpet montoval znamy. Avsak po najeti cca 2000 km se problem opakoval. Repase jsem tudiz reklamoval (drzi zaruku 6 mesicu), to mi vsak neuznali z duvodu, ze ze vstrikovaci nebyla zaroven udelana repase vysokotlakeho cerpadla a vycisten palivovy system a to mohlo vstriky znicit. Dalsi postup byl: repase cerpadla (bylo pridrene a poustelo do systemu kovove piliny), vycisteni palivoveho systemu (nadrz, potrubi,..), nove podavaci cerpadlo, novy origo palivovy filtr, znovu repase dvou vstrikovacu, dva testem prosly. Uff, rikal jsem si, mam to za sebou, uz tam nemohlo nic zbyt, co by zradilo. Bohuzel nikoliv. Dalsi 2000 km a opet pad dvou vstrikovacu. Znovu resi firma, tentokrate reklamace uznana. Jeden museli vyhodit, neopravitelny. Daji jiny, zrepasovany. Uz mi z toho jde hlava kolem a mrzi me, ze jsem si hned zprvu nekoupil novy, i kdyz ty by asi take dlouho nevydrzely v zavislosti na stavu cerpadla a palivoveho systemu. Ale myslim, ze me to stejne nemine. Ted uz bych je tam mohl namontovat beze strachu, ten system bude uz celej novej, ted jsem jeste objednal vsechny vysokotlaky trubky. Az mi poslou ty opraveny vstriky, namontuju to spolecne. Uz si to delam sam, nikam s tim nejezdim. Take jsem ted jeste pred zimou nechal menit oba predni tlumice a nejaky kloub predni napravy, silentbloky zadniho stabilizatoru, chlad. kapalinu a olej. tak snad budu mit stesti a jeste se svezu... Mirne jeste zlobi prevodovka, konkretne 3. prev. st. (synchron). Jde to obcas pres zuby, radim s meziplynem, lepsi. Ted jsem nechal dat prisadu do prevod. oleje, tak az to trochu projedu, mozna se to zlepsi. Jestli ne, budu muset vyresit. Mimochodem ze zdejsiho fora by nekdo nevedel, kdo by mi s tou vymenou dokazal pomoci, prosim? Muj opravar se na to zrovna netvaril. Synchrony si sezenu. Jsem z Plzne- jihu.
Abych si jenom nestezoval, auto se mi moc libi, mam ho rad, dobre se v nem jezdi. Pouzivam ho hlavne na praci, jsem zivnostnik, ale i na normalni cestovani, vylety (nemame deti, zato 50 kg psa), super. Predtim jsem mel Opel Omega kombi.
Trajet 2.0 CRDi, 2003
Re: Kdo tady má Trajeta?
S převodovkou si hlavu nelámej, udělá ti ji každý dobrý mechanik, pochybuju,že se to přísadama zlepší. Pořádně prohlédnout všechny synchrony, ať se to neopakuje za chvíli na dalším stupni.
Ten tvůj "kamarád mechanik" bude asi pěkný reprezentativní vzorek kvality autorizovaných servisů, jak může dát do opravy vstřikovače bez kontroly všech komponentů, připravil tě zbytečně o prachy
S těmi aditivy to děláš správně a určitě v tom pokračuj, autíčko musí nahrkat spoustu bezproblémových km, aby ti vynahradilo trable
Já s ním byl taky spokojený, až na lenivý motor, měl jsem tam i bufíka a párkrát v autě nocoval, byla to pohodička a relativně bezstarostné časy, rád na tu dobu vzpomínám
Ten tvůj "kamarád mechanik" bude asi pěkný reprezentativní vzorek kvality autorizovaných servisů, jak může dát do opravy vstřikovače bez kontroly všech komponentů, připravil tě zbytečně o prachy
S těmi aditivy to děláš správně a určitě v tom pokračuj, autíčko musí nahrkat spoustu bezproblémových km, aby ti vynahradilo trable
Já s ním byl taky spokojený, až na lenivý motor, měl jsem tam i bufíka a párkrát v autě nocoval, byla to pohodička a relativně bezstarostné časy, rád na tu dobu vzpomínám