Ahoj,jsem tady úplně nový.
Potřeboval by jsem poradit.
Koupil jsem si Atose Prime 2006 1.1 a má pastelově žlutou barvu.Je tam pár oděrek a škrábanců,ale ne hlubokých.
Víte někdo,kde se dá taková barva v tužce sehnat a nebo je lepší si nechat namíchat barvu?
A ještě mám dotaz.
Jsem úplný začátečník a někde dělám chybu.
Při rozjezdu mi to chcípá.
Je to málo plynu?
U Suzuki Vagon s tím problém nemám.
Předem všem moc díky za rady.
Tužka na opravu laku
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Melkor
- **
- Příspěvky: 282
- Registrován: 26 led 2007, 16:45
- Bydliště: Velké Popovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tužka na opravu laku
Určitě si nech namíchat barvu do tužky, není to drahé a je to lepší než to malovat jiným universálním odstínem...
A co se týče rozjezdu, pokud máš auto v pořádku, tak je to buď málo plynu, nebo, a to nejspíš, špatná práce se spojkou. Je chyba spojku pomalu pouštět dokud se auto nerozjede. Spojku máš pouštět do doby než začne zabírat a pak v podstatě regulovat tak, aby si přenášel moment na kola, ale neklesnul s otáčkama pod hranici zvolenou pro rozjezd. Pokud blbě pouštíš spojku, je ti víc plynu k ničemu. Spíš se zaměř na to, aby když to začne příliš ztrácet otáčky, aby si spojku opět lehce sešlápnul (opravdu jen milimetry) a tím motoru ulevil. Né zase moc, aby si se rozjížděl prudkými přískoky, ale jen tak aby si auto příliš nedusil. A s plynem défakt nemusíš hýbat. Nastavíš si třeba 1500 nebo 2000 rpm a spojku pouštíš tak aby si se rozjížděl, ale otáčky ti neklesly řekněme pod 1300rpm. Když to začne moc klesat, jemně přišlápneš spojku... Takže to není o plynu ale o spojce...
To vše ovšem za předpokladu, že máš motor v pořádku...
Držím palce
A co se týče rozjezdu, pokud máš auto v pořádku, tak je to buď málo plynu, nebo, a to nejspíš, špatná práce se spojkou. Je chyba spojku pomalu pouštět dokud se auto nerozjede. Spojku máš pouštět do doby než začne zabírat a pak v podstatě regulovat tak, aby si přenášel moment na kola, ale neklesnul s otáčkama pod hranici zvolenou pro rozjezd. Pokud blbě pouštíš spojku, je ti víc plynu k ničemu. Spíš se zaměř na to, aby když to začne příliš ztrácet otáčky, aby si spojku opět lehce sešlápnul (opravdu jen milimetry) a tím motoru ulevil. Né zase moc, aby si se rozjížděl prudkými přískoky, ale jen tak aby si auto příliš nedusil. A s plynem défakt nemusíš hýbat. Nastavíš si třeba 1500 nebo 2000 rpm a spojku pouštíš tak aby si se rozjížděl, ale otáčky ti neklesly řekněme pod 1300rpm. Když to začne moc klesat, jemně přišlápneš spojku... Takže to není o plynu ale o spojce...
To vše ovšem za předpokladu, že máš motor v pořádku...
Držím palce
Lantra Combi 1.8 16V 94KW rv.1996
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Accent 1.3 12V 61KW rv.2003 - LPG MAGIC3 - (mám interface i SW pro nastavení ŘJ)
-prodáno: Accent 1.3 62Kw rv.95 5dvéř
Re: Tužka na opravu laku
Díky moc za rady.
A budu na sobě a spojce pracovat.
A budu na sobě a spojce pracovat.