Už mě to začíná pěkně vytáčet, nastavím hodiny, jedu a třeba během jízdy se mi vyresetujou hodiny do základního nastavení. Dělá to samo i kdyz to auto stojí, odcházím, hodiny ok, přijdu hodiny resetnuté... Jen dopředu říkám, že baterii neodpojuji ani nic jiného, vše ostatní funguje bez problémů...
Nevíte někdo?
j.
nustálé resetování hodin na palubovce
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
nustálé resetování hodin na palubovce
-------------------------
George..
Coupe 2G FX 2.0 2005
George..
Coupe 2G FX 2.0 2005
- Reklama
Re: nustálé resetování hodin na palubovce
Tak to máte ještě kliku, já už je ani nenastavím ... V servisu mi řekli, že pomůže jen komplet výměna ... Tak se radši koukám na ty na ruce ... ))
Re: nustálé resetování hodin na palubovce
mně se poslední dobou vypínalo radio, nebo jsem sedl do auta a radio se ani nerozjelo, nebo rozjelo, nastavil jsem ho, jedu, vypnu, přijdu, zapnu a vše uložené stanice vymazané...Vzal jsem do ruky multimetr, vše proměřil, radio ok a našel jsem volný kontakt na kostře co vede k ISO konetoru. Vyjmul, vzal dom, napájel nový vodič a ok, šlo o kabel co byl až za ISO, tedy součást auta. Neřikám, že budeš mít to samé (kabelový svazek ke konektoru k hodinám), třeba je problém přímo v hodinách, ale koukni i na ty konektory, popř. pokud nevíš co, čím a kde a jak měřit, at ti na to koukne nějakej autoelektrikář. V servise se s tím mazat nebudou, vezmou nový panel hodin a vymění to, naúčtujou si nové hodiny a pak řeknou, tímhle to nebylo, nechte nám to tady 2dny, zkontrolujeme kabely
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: nustálé resetování hodin na palubovce
To bude hodně podobné jako u tebe Mirpie prostě ztráta napětí špatný konektor nebo odcházející kabel. U těhle problémů nezbývá než vzít multimetr a hýbat s kabely, který to je a jít po něm.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: nustálé resetování hodin na palubovce
Tak tak, nevím jak u Tebe ale u Scoupe je na konektoru na hodinách napsáno který vodič je který, takže by mělo stačit zkontrolovat konektor a kablík. Bohužel schéma "drátoviště" abych Ti pověděl kde je k hodinám kostra nebo stálý plus nemám, takže musíš hledat sám
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: nustálé resetování hodin na palubovce
urcite by som prekontroloval kostru mne blblo radio na aute ze ked som sa dotkol spojky radio hralo a ked som pustil prestalo po precisteny vsetkych kostier to ide bez problemou
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Re: nustálé resetování hodin na palubovce
diky vsem za prispevky, prosel jsem vsechnu kabelaz, pocistil, vratil zpet a jede vpohode...
dikes
dikes
-------------------------
George..
Coupe 2G FX 2.0 2005
George..
Coupe 2G FX 2.0 2005