Vstrekovac pre 2,5 CRDi motor
Moderátor: Moderátoři
Re: Vstrekovac pre 2,5 CRDi motor
Vrele ďááákujem, už mám v tom jasno
Trajet 2.0 CRDI 2003
Škoda Forman
Lada 1200
Škoda Forman
Lada 1200
- Reklama
Re: Vstrekovac pre 2,5 CRDi motor
Mam nove info,ktore by mohli zaujimat viac uzivatelov,tak ich dam do placu. Volal som so servisnym stredisko Bosch diesel v Piestanoch(najblizsie k mojmu bydlisku) a to,co som sa dozvedel mi riadne zdvihlo zlc. Po poriadku.Nas typ motoru pouziva nasledovne vstrekovace:
a) pre motory 2,5l,103kW , r.v.-07.2002-12.2003-0445110091
b) 2,51l,107kW r.v. 05.2000-11.2003-0445110091
c) 2,51l,103kW r.v. od 07.2002 do dnes-0445110186
d) 2,51l,107kW,r.v. od 12.2003 do dnes-0445110279-maju ine trysky a ine parametre vstrek.cyklov
e) 2,5l,125kW,od r.v. 03.2006-0445110275-vstrekovac nieje kompatibilny so starsimi motormi,resp. musi tam byt nejaka redukcia,ci co,hmm?
Vsimnite si kubatury,su 2,5L(presnejsie 2497ccm) a 2,51L,tie vacsie objemy su urcene pre non europske trhy,do Europy sa nedovazali.Tam bol vykon 103 alebo 107kW. Do Europu sli len 103kW.Od roku sa zacali robit 125kW verzie a tam su tie rozdiely vacsie(turbo,vstrekovace,ina mapa spalovania,DPF a dalsie rozdiely)V mojom pripade mam r.v. 11.2003 cize korektny vstrekovac je 0445110091 a ten je pouzity aj v 107kW verzii(nie pre Europu) No a co ma nadvihlo su ceny: Urcuje ich nemecka centrala Boschu(vraj) novy vstrekovac stoji 562,17E,repasovany 376E a za vymeneny v ramci X-chance(system kde spravi materska firma repas a vymeni kus za kus-stary sa odovzda je vratny preplatok 72E-za predpokladu ,ze stary vstrekovac je v pouzitelnom stave na opravu) Samotna spicka vstrekovaca stoji 62E(pre pripad,ze zanesena,poskodena)Tento vstrekovac je plne opravitelny,existuju vsetky suciastky na jeho opravu. Test jedneho vstrekovaca stoji 24E,hodina prace 24E. Na test je nutne vstrekovace vymontovat,ale je mozne na masine Bosch KTS570 spravit aj parcialny test,podla toho,kolko riadiacia jednotka pusti von informacii do diagnostiky. (Ceny su originalneho servisneho Bosch Diesel centra) Kolko to je u nasej ECU neviem,chcelo by to vyskusat. Takze moj result z dosiahnutych info je tento:poslat vstrekovac na repasovanu vymenu do UK,kde za cenu 109E mam opraveny vstrekovac,alebo si priplatit 115E a mam za 224E fungl novy vstrekovac(stary nevraciam). Dalej vidime,ze motor bez akychkolvek problemov zvladne aj prechipovanie na vacsi vykon,ale na dosiahnutie aj usporneho chodu by boli vhodnejsie novsie typy motorov od r.v. 2006(tieto su uspornejsie ako starsie verzie) a mozno na upravu vykonu motora by bolo vhodnejsie pouzit verziu softu z tychto novych motorov a novsi typ vstrekovacov(ale musi sa zistit kompatibilita konektorov a trubkovych pripojeni.Zhrnuto,skoda sa s tym babrat.Perlicka nakoniec:tieto akoze nemcke original Bosch vstrekovace sa vyrabaju aj tak v Cine,nasiel som dokonca priameho vyrobcu a cena urcite bude zlomkova,oproti tomu,co sa traduje vo verejnosti,je to jednoducho super biznis,dobre zorganizovany.Zaujimave,ze cena toho vstrekovaca,co som minuly rok v lete kupoval v UK bola 116L a dnes stoji 89L,takze ma to klesajuci trend a netreba kupovat vstrekovace do zasoby(ako som mal v umysle),ale az vtedy ked sa dokazia Ale jeden mat v zalohe na event.opravu kdesi v dovocine nieje marna vec. Pekny den.
a) pre motory 2,5l,103kW , r.v.-07.2002-12.2003-0445110091
b) 2,51l,107kW r.v. 05.2000-11.2003-0445110091
c) 2,51l,103kW r.v. od 07.2002 do dnes-0445110186
d) 2,51l,107kW,r.v. od 12.2003 do dnes-0445110279-maju ine trysky a ine parametre vstrek.cyklov
e) 2,5l,125kW,od r.v. 03.2006-0445110275-vstrekovac nieje kompatibilny so starsimi motormi,resp. musi tam byt nejaka redukcia,ci co,hmm?
Vsimnite si kubatury,su 2,5L(presnejsie 2497ccm) a 2,51L,tie vacsie objemy su urcene pre non europske trhy,do Europy sa nedovazali.Tam bol vykon 103 alebo 107kW. Do Europu sli len 103kW.Od roku sa zacali robit 125kW verzie a tam su tie rozdiely vacsie(turbo,vstrekovace,ina mapa spalovania,DPF a dalsie rozdiely)V mojom pripade mam r.v. 11.2003 cize korektny vstrekovac je 0445110091 a ten je pouzity aj v 107kW verzii(nie pre Europu) No a co ma nadvihlo su ceny: Urcuje ich nemecka centrala Boschu(vraj) novy vstrekovac stoji 562,17E,repasovany 376E a za vymeneny v ramci X-chance(system kde spravi materska firma repas a vymeni kus za kus-stary sa odovzda je vratny preplatok 72E-za predpokladu ,ze stary vstrekovac je v pouzitelnom stave na opravu) Samotna spicka vstrekovaca stoji 62E(pre pripad,ze zanesena,poskodena)Tento vstrekovac je plne opravitelny,existuju vsetky suciastky na jeho opravu. Test jedneho vstrekovaca stoji 24E,hodina prace 24E. Na test je nutne vstrekovace vymontovat,ale je mozne na masine Bosch KTS570 spravit aj parcialny test,podla toho,kolko riadiacia jednotka pusti von informacii do diagnostiky. (Ceny su originalneho servisneho Bosch Diesel centra) Kolko to je u nasej ECU neviem,chcelo by to vyskusat. Takze moj result z dosiahnutych info je tento:poslat vstrekovac na repasovanu vymenu do UK,kde za cenu 109E mam opraveny vstrekovac,alebo si priplatit 115E a mam za 224E fungl novy vstrekovac(stary nevraciam). Dalej vidime,ze motor bez akychkolvek problemov zvladne aj prechipovanie na vacsi vykon,ale na dosiahnutie aj usporneho chodu by boli vhodnejsie novsie typy motorov od r.v. 2006(tieto su uspornejsie ako starsie verzie) a mozno na upravu vykonu motora by bolo vhodnejsie pouzit verziu softu z tychto novych motorov a novsi typ vstrekovacov(ale musi sa zistit kompatibilita konektorov a trubkovych pripojeni.Zhrnuto,skoda sa s tym babrat.Perlicka nakoniec:tieto akoze nemcke original Bosch vstrekovace sa vyrabaju aj tak v Cine,nasiel som dokonca priameho vyrobcu a cena urcite bude zlomkova,oproti tomu,co sa traduje vo verejnosti,je to jednoducho super biznis,dobre zorganizovany.Zaujimave,ze cena toho vstrekovaca,co som minuly rok v lete kupoval v UK bola 116L a dnes stoji 89L,takze ma to klesajuci trend a netreba kupovat vstrekovace do zasoby(ako som mal v umysle),ale az vtedy ked sa dokazia Ale jeden mat v zalohe na event.opravu kdesi v dovocine nieje marna vec. Pekny den.