Ahoj, potreboval by som radu. asi pred mesiacom som kupil novu i30 mam najazdene asi 1200km a v poslednom case sa mi stava ze motor obcas blbne tym sposobom, ze taha velmi slabo a len do cca 2900 otacok, na dialnici potom nejde rychlejsie ako 130 hoc mam plyn na podlahe ! Stalo sa mi to uz asi 3x. Skusal som aj vypnut klimu, radio, a nepomohlo. motor mal prevadzkovu teplotu a ani po odstaveni na volnobeh jednoducho hranicu 3000ot/min nepreskocil. natankovane mam teraz shell v-power. ked som sa vratil k auto asi o pol hodiny a skusil otacky na volnobehu tak v pohode 3000 preskocilo, slo by az k obmedzovacu.
V autach sa moc nevyznam, neviete, co by to mohlo sposobovat?
Jestliže motor skončí na 2.900 ot/min, tak je v tu chvíli přepnutý do nouzového režimu. Teď mi to dělal firemní Tucson. Záhadou je, že po přepnutí do nouzáku se nerozsvítí kontrolka "check". Takže jediný správný postup je skočit do auta a dojet do autorizovaného servisu nechat vyčíst závadu z řídící jednotky.
Může to být cokoliv. U našeho Tucsonu to byla "váha vzduchu". Nejdřív se motor přepínal do nouzáku občas (čím větší teplo, tím větší pravděpodobnost, že to nastane), pak už v něm zůstal. Podle hodnot, které jsme vyčetli na starou a pak na novou váhu, byla ta původní úplně v háji .
tak som prave dosiel zo servisu, ako som predpokladal, z palubneho pc nenacitalo ziaden problem, teda nevedeli cim to je. skontrolovali co sa dalo, precistili...poradili mi, ze ak by sa to stalo nabuduce, dobre by bolo aby som hned skocil do servisu ked este v tom nudzovom rezime bude. a tiez, aby som skusil tankovat normalnu naftu, nie V-power. Na jednej strane som rad ze to skontrolovali, a na druhej ma stve ze to nevedeli opravit. tak teda uvidime, dufam ze sa to nebude opakovat
Problém je, že to v paměti nezůstalo. Příčina je tudíž v nějakém čidle, které občas zazlobí. Jakmile se potom motor vypne, tak při dalším startu si ŘJ čidlo očichá, to funguje správně, nouzák tudíž opustí a závadu vymázne - bohužel.
ako vraveli, su tam 4 cidla, a kazde z nich to mohlo sposobovat. Takze mi nic neostava len cakat ci sa to este vyskytne a potom chytro do servisu. Ale nadarmo som tam nebol, dal som si aktivovat automaticke zamykanie dveri pri rozjazde, dali mi na vyber ci po 20 alebo 40km/h tak som vybral 40ku
Hlavně nezapomeň, že až se to projeví a pojedeš do servisu, tak pokud zaparkuješ a chcípneš motor, tak nesmíš znovu nastartovat. Pokud to čidlo jen blbne, nebo jen spoj, tak po nastartování se to většinou vzpamatuje a zase nebude v paměti nic .
Ahoj, tak přesně tenhle problém řeším už druhým rokem, vždy když se povedlo načíst závadu a to jen díky tomu že jsem jel směrem kde byl autorizovaný servis a nevypnul jsem motor tak závadu načetli a výsledek byl vadný regulátor tlaku paliva,provedla se výměna, jenže to vydrželo jen do dalšího léta kdy jezdím s klimou a při větším zatížení je problém opět na světě. Nyní se čeká na schválení výměny komplet čerpadla jelikož regulátor paliva se nedá objednat samostatně tak jsem zvědav jak to dopadne.
Pokud by nepomohla první výměna regulátoru, tak bych šel po kabelech. Osobně bych podezíral vedení, že je někde poškozené. Jsem zvědavý jestli pomůže výměna celého čerpadla.