rozidel GK vs. Genesis
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Re: rozidel GK vs. Genesis
Prosím držte sa témy....
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: rozidel GK vs. Genesis
Borku,
ano mas pravdu, je v tuto chvili veliky rozdil mezi tim, kolik zisku jsme pro hyundai doposud vytvorili. ja u nich utratil neco pres xxx.000 za originalni nahradni dily na coupatko (vc. prace a porizovacky uz jsem holt na cene pekneho coupe GK do peti let stari a v plny vybave) takze Mobis a spol uz na me vydelali taky docela dost. kseft s ND je pro automobilky jedna velka vyvarovna penez a kdyz naky blazen kupuje original tak to neco stoji...
vis, ono dokud jeste delam vejsku (snad posledni semestr) tak si tezko poridim novy auto, to mas pravdu. ale jako mladej snilek bez penez si ale nepripadam a mluvis tady o me jako bys me znal a vedel jak se mi dari. vis, nevis ale jako modelovy priklad nekoho v mym veku to beru, nicmene takovy kluky uz ja neznam, jako ty pises..
mam jine priority nez v tuto chvili utratit vsecko za novy auto na uver. na nakou tu i10 ci i20 uz by to dohromady dalo co jsem dal za posledni tri roky do coupe, ale proste nechci takovy auto - duvody jsou uz jsou spise do tematu nove a levne nebo stare ale vyssi model..
az doresim bydleni a skolu tak budu pokukovat po novem aute, a proto bych moje pozadavky na auto nezatracoval. uz jenom proto, ze za cely budouci zivot si tech novych muzu koupit jeste mnoho, takze v tuto chvili budou stavet auta spis pro nas, mlady, s nasima pozadavkama. bohuzel, auto ktere by me melo zajimat - Veloster, mi je cizi, a radeji zadny "sportak" a nebo udrzovat veterana coupe RD, nez toto.
ja nasel v tuhle chvili vyuziti pro dve auta, a zvykl jsem si na to. jo pises ze lantra je komfortnejsi, to mas pravdu. na urcity veci ano, ale posezeni pro ty dva vpredu je v coupe lepsi nez v lantre a kufr je taky lepsi. takze lantra se stava vyhodou v pripade, ze jedeme 3 a vice lidi (1x za mesic)
navic jedu s coupatkem na vylet po evrope, a ne lantrou. a to proc? nejen protoze mu duveruju diky nadstadartnimu servisu, ale bavi me vic a pac pojedem ve dvou, je pohodlnejsi, ma lepe pristupnejsi a vetsi kufr a bude lip vypadat na fotkach u more
a prave protoze jsem si zvykl na dve auta, planuju i nadale nejakou "krabici" na denni jezdeni (sedan, SUV) a neco na vikendy a pro zabavu. Genesis presne odpovida te druhe kategorii. v tuto chvili bych u RD coupe klidne bral horsi spotrebu za cenu vyssiho vykonu, pac s nim najezdim tak malo ze mi to zily netrha (asi 10.000km/rok)
nicmene ja si na genesis coupe jeste naky ten rok pockam, protoze prioritou po skole je vybudovat si zazemi, koupit jak s hardem pisete - nejaky to rozumny rodinny auto (mozna nebude uplne novy) a pak teprve ho chci koupit. a u nej uz me zase tolik ten kufr zajimat nebude, ikdyz, trosku vzdycky jo a proto dvoumistny roadster ala S2000 nechci ani chtit nebudu. a trosku z fandovstvi ke znacce, zustanu rad u a genesis coupe se mi moc libi. dalsi vec proc nespecham je to, ze jsem do coupe fakt nacpal kotel penez takze si ho chci jeste naky ten rok uzit, ted je beztak neprodejny
P.S.: moje coupe je modry, a vybavu ma presne jakou jsem chtel, jen kuzi jsem musel dokoupit
ano mas pravdu, je v tuto chvili veliky rozdil mezi tim, kolik zisku jsme pro hyundai doposud vytvorili. ja u nich utratil neco pres xxx.000 za originalni nahradni dily na coupatko (vc. prace a porizovacky uz jsem holt na cene pekneho coupe GK do peti let stari a v plny vybave) takze Mobis a spol uz na me vydelali taky docela dost. kseft s ND je pro automobilky jedna velka vyvarovna penez a kdyz naky blazen kupuje original tak to neco stoji...
vis, ono dokud jeste delam vejsku (snad posledni semestr) tak si tezko poridim novy auto, to mas pravdu. ale jako mladej snilek bez penez si ale nepripadam a mluvis tady o me jako bys me znal a vedel jak se mi dari. vis, nevis ale jako modelovy priklad nekoho v mym veku to beru, nicmene takovy kluky uz ja neznam, jako ty pises..
mam jine priority nez v tuto chvili utratit vsecko za novy auto na uver. na nakou tu i10 ci i20 uz by to dohromady dalo co jsem dal za posledni tri roky do coupe, ale proste nechci takovy auto - duvody jsou uz jsou spise do tematu nove a levne nebo stare ale vyssi model..
az doresim bydleni a skolu tak budu pokukovat po novem aute, a proto bych moje pozadavky na auto nezatracoval. uz jenom proto, ze za cely budouci zivot si tech novych muzu koupit jeste mnoho, takze v tuto chvili budou stavet auta spis pro nas, mlady, s nasima pozadavkama. bohuzel, auto ktere by me melo zajimat - Veloster, mi je cizi, a radeji zadny "sportak" a nebo udrzovat veterana coupe RD, nez toto.
ja nasel v tuhle chvili vyuziti pro dve auta, a zvykl jsem si na to. jo pises ze lantra je komfortnejsi, to mas pravdu. na urcity veci ano, ale posezeni pro ty dva vpredu je v coupe lepsi nez v lantre a kufr je taky lepsi. takze lantra se stava vyhodou v pripade, ze jedeme 3 a vice lidi (1x za mesic)
navic jedu s coupatkem na vylet po evrope, a ne lantrou. a to proc? nejen protoze mu duveruju diky nadstadartnimu servisu, ale bavi me vic a pac pojedem ve dvou, je pohodlnejsi, ma lepe pristupnejsi a vetsi kufr a bude lip vypadat na fotkach u more
a prave protoze jsem si zvykl na dve auta, planuju i nadale nejakou "krabici" na denni jezdeni (sedan, SUV) a neco na vikendy a pro zabavu. Genesis presne odpovida te druhe kategorii. v tuto chvili bych u RD coupe klidne bral horsi spotrebu za cenu vyssiho vykonu, pac s nim najezdim tak malo ze mi to zily netrha (asi 10.000km/rok)
nicmene ja si na genesis coupe jeste naky ten rok pockam, protoze prioritou po skole je vybudovat si zazemi, koupit jak s hardem pisete - nejaky to rozumny rodinny auto (mozna nebude uplne novy) a pak teprve ho chci koupit. a u nej uz me zase tolik ten kufr zajimat nebude, ikdyz, trosku vzdycky jo a proto dvoumistny roadster ala S2000 nechci ani chtit nebudu. a trosku z fandovstvi ke znacce, zustanu rad u a genesis coupe se mi moc libi. dalsi vec proc nespecham je to, ze jsem do coupe fakt nacpal kotel penez takze si ho chci jeste naky ten rok uzit, ted je beztak neprodejny
P.S.: moje coupe je modry, a vybavu ma presne jakou jsem chtel, jen kuzi jsem musel dokoupit
Borek píše:Blacku,mezi námi je jeden zásadní rozdíl.Já jsem zákazníkem pro a přisypal jsem do jejich pokladničky pěkných pár set tisíc Kč za nákup nového auta.Ty jsi kupoval vždy stará auta a jsi v té první kategorii(mladí snílci bez peněz),co jsem psal.Z takových lidí nic nemá a pro ně auta nedělá. Proto když budu utrácet další ranec za auto,budu mít větší nároky na auto,výbavu,barvu,použitelnost v běžném životě (ne jen na leštění).....a rozmyslím si,která automobilka mé požadavky lépe splní a dokáže udělat něco univerzálnějšího,sportovně střiženého(co se nám oběma líbí),než ty,který jako mladík bez rodiny a peněz oběhneš pár bazarů a jsi rád když seženeš za pár korun něco co jede,trochu se podobá tomu co by jsi jednou chtěl a není moc rezaté(z kombinací barev,motorů,výbavy,stavu,naj.km.......toho na výběr moc slušného nezůstává a určitě třeba ta zelená barva Coupe co máš,nebyla zrovna tvůj ideál. ).
Vsadím se,že až ty budeš mít v rukách třeba 800 000,-Kč a budeš chtít kupovat auto-tak je za Genesis nebo jiný sporťák určitě nedáš,protože ti dojde,že utratit takové peníze za auto které je pro dva,pro naše silnice a města s nevyužitelným motorem,žere,má vysoké pojistky,drahý servis,rychle ztrácí hodnotu,nedáš do něho kočárek ...na jízdu možná kolem baráku o neděli,si může dovolit jen někdo,kdo ty peníze vydělá obratem ruky a má v garáži jiná další 3 auta. A takový zbohatlík si zase rozmyslí,zda za ty peníze víc naštve souseda nebo jinou "značkovou" značkou sporťáku.
Jsi hodně mladý a už teď napíšeš,že jedeš ....Lantrou,je o 200% pohodlnější-co budeš psát o pohodlí za 10 roků? Pohodlný=houpavý sporťák RD je menší,ale v Tiburonu je vpředu hotový taneční sál,žádné podběhy jako u Octávií,natažené nohytak co chceš víc?Jenže za 10 roků,až budeš mít vydělané peníze,v garáži Genesis za 800 hadrů,se budeš bát nějakým starým olítaným "rodinným" autem(Lantrou,či v té době jinou bazarovkou,kterou teď jezdíš 20km kolem baráku) s rodinou vydat k moři. Tak si koupíš za dalších 500000,-Kč další-podle tebe pohodlné auto URČITĚ NE Je to logické a takových snílků je 99% populace. Sen o vlastnictví silného NOVÉHO opravdového sporťáku má většina kluků,ale když vyrostou-jdou si koupit jako stádo beztvarý pekáč s 1,2l nebo TDI,co má celá ulice,protože jsou jiné priority kam cpát peníze .
Tím chci napsat,že zákazníků na ryze jednoúčelová sportovní auta je sakra málo a nabídek zavedených automobilek dost a dost.A tímhle modelem osloví hodně malou hrstku zájemců-tedy pokud nebude 3,8lV6 stát 550000,-Kč a to nebude .
Mimochodem,narazil jsi na stoleček,židličky,zásobník vody,slunečník....co jsem přivezl na sraz do Mimoně-ostatní většina přijela těmi prostornými,rodinnými auty a seděli by na zemi a ani ruce by si neměli kde umýt,nebýt prostorného rodinného sporťáku .
Neber příspěvek osobně,jen jsem ti chtěl napsat,že jiný pohled/sen máš dnes a jiný budeš mít až budeš kupovat NOVÉ auto.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: rozidel GK vs. Genesis
myslím si že GK je opravdu jedno z Cupé kde si sednou dozadu 2 menší lidé. A to mě těší. Možná je to i rarita? Když jsem se rozhodoval mezi Audi TT, Eclipsem, Celicou a Cupé tak jednoznačně díky místu vzadu vyhrál GK
Dnes lidé chtějí sportovní vzhled, výkon a praktyčnost v jednom. A dnešní doba takovýmto autů přeje. Příkladem je Insignie, Audi A5 Sportback, Passat CC. A další takový případ je nesmyslné BMW X6 kterých se prodalo výce než X5tek.
Kdyby nástupce GK byl vetší s větším místem vzadu tak by vpodstatě založil nový segment který by byl úspěšný. Pokud by byla příznivá cena a možnost motorů CRDi tak by to mladí lidé kupovali. A když přijdou děti tak je můžou ještě do 10let vozit vzadu než vyrostou.
Jinak chápu Borka že si zviknul na místo vzadu ale Genesis Cupé asi není nástupcem GK (jen doufám). Jinak by to byla velká chyba Vždy každý nový model jakékoliv automobilky je vetší a zachovává předností předchozí generace. Nedokážu si představit kdyby třeba nový Glof byl menší nebo měl úplně jiný tvar. To by asi žádný "Golfita" nerozdýchal a už si novou generaci nekoupil.
Závěrem budu jen doufat že pokračovatel Cupé GK dude lepší, větší, výkonější, prostornější a Cupé 2+2 na jeké jsme si zvikli
Dnes lidé chtějí sportovní vzhled, výkon a praktyčnost v jednom. A dnešní doba takovýmto autů přeje. Příkladem je Insignie, Audi A5 Sportback, Passat CC. A další takový případ je nesmyslné BMW X6 kterých se prodalo výce než X5tek.
Kdyby nástupce GK byl vetší s větším místem vzadu tak by vpodstatě založil nový segment který by byl úspěšný. Pokud by byla příznivá cena a možnost motorů CRDi tak by to mladí lidé kupovali. A když přijdou děti tak je můžou ještě do 10let vozit vzadu než vyrostou.
Jinak chápu Borka že si zviknul na místo vzadu ale Genesis Cupé asi není nástupcem GK (jen doufám). Jinak by to byla velká chyba Vždy každý nový model jakékoliv automobilky je vetší a zachovává předností předchozí generace. Nedokážu si představit kdyby třeba nový Glof byl menší nebo měl úplně jiný tvar. To by asi žádný "Golfita" nerozdýchal a už si novou generaci nekoupil.
Závěrem budu jen doufat že pokračovatel Cupé GK dude lepší, větší, výkonější, prostornější a Cupé 2+2 na jeké jsme si zvikli
Naposledy upravil(a) Viki dne 28 črc 2010, 21:08, celkem upraveno 3 x.
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: rozidel GK vs. Genesis
modelova rada coupe u hyundaie pomalu konci, resp. se bude hodne menit podle aktualnich trendu. ty veli vyrabet hot-hatche a obludaria jim podobny (Veloster) :/
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozidel GK vs. Genesis
Black,Viki-vždyť v těch svých posledních příspěvcích se vzájemně shodujeme v názorech na 99%. Jen CRDi ve sporťáku nebo autu se sport.karoserií bych asi nerozdýchal .Čekal jsem od VĚTŠÍHO Genesisu MINIMÁLNĚ stejné užitné hodnoty jako od Tiburona a v tom je obrovské zklamání.
Blacku poznámkou o pohodlnosti Lantry jsem tě jen citoval,to nebylo moje hodnocení.
Základní otázka stále zůstává-ať si každý představí,že má v ruce 800000,-Kč,líbí se mu Genesis-KOUPÍ HO Samozřejmě že 999 lidí z 1000 ne Protože jak jsme se na konec všichni sjednotili-rozum zvítězí nad sny(a manželky vám určitě poradí,kam ty peníze lépe investovat(až budete mít peníze,budete mít i poradce-manželky).
Blacku poznámkou o pohodlnosti Lantry jsem tě jen citoval,to nebylo moje hodnocení.
Základní otázka stále zůstává-ať si každý představí,že má v ruce 800000,-Kč,líbí se mu Genesis-KOUPÍ HO Samozřejmě že 999 lidí z 1000 ne Protože jak jsme se na konec všichni sjednotili-rozum zvítězí nad sny(a manželky vám určitě poradí,kam ty peníze lépe investovat(až budete mít peníze,budete mít i poradce-manželky).
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: rozidel GK vs. Genesis
Borku disel a sportáky to je trend který se nazastavý. Nejprodávanějí verze Audi A5 je V6 3.0tdi.
240 koní a spotřeba 7-8litrů. Třeba BMW umí dislové motory které mají nádherný zvuk.
240 koní a spotřeba 7-8litrů. Třeba BMW umí dislové motory které mají nádherný zvuk.
- Přílohy
-
- DSC04439.JPG (134.86 KiB) Zobrazeno 8134 x
-
- DSC04438.JPG (113.84 KiB) Zobrazeno 8134 x
-
- DSC04437.JPG (118.63 KiB) Zobrazeno 8134 x
Naposledy upravil(a) Viki dne 29 črc 2010, 06:19, celkem upraveno 1 x.
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozidel GK vs. Genesis
moc pěkný autíčko
tedkon budu častějc v špk tak sa ozvu dáme kafíčko na ..tedka nevím ta benzínka před šelkou?
a vomrknu tvoje kupé
ikdyž ho znám dobře
tedkon budu častějc v špk tak sa ozvu dáme kafíčko na ..tedka nevím ta benzínka před šelkou?
a vomrknu tvoje kupé
ikdyž ho znám dobře
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: rozidel GK vs. Genesis
no v tomhle mas pravdu, ale skutecny sen je podle me ten, za kterym si clovek jde ja mel v osmnacti sen o coupatku podobnym co mam, sel jsem si za tim a mam ho. stalo me to ale dost usili a diky tomu me to posunulo nekam jinam. vidina prijmu jako takova by me tezko motivovala natolik, abych se behem skoly takze zacal snazit, jako vidina toho coupecka ted jsem ten sen posunul o kus vejs, tak uvidime nakolik se moje snazeni projevi. v tomhle jsem zase diagnoza ja 999 lidi z 1000 by si radsi pujcilo na i20 apod. misto staryho pekaceBorek píše:Black,Viki-vždyť v těch svých posledních příspěvcích se vzájemně shodujeme v názorech na 99%. Jen CRDi ve sporťáku nebo autu se sport.karoserií bych asi nerozdýchal .Čekal jsem od VĚTŠÍHO Genesisu MINIMÁLNĚ stejné užitné hodnoty jako od Tiburona a v tom je obrovské zklamání.
Blacku poznámkou o pohodlnosti Lantry jsem tě jen citoval,to nebylo moje hodnocení.
Základní otázka stále zůstává-ať si každý představí,že má v ruce 800000,-Kč,líbí se mu Genesis-KOUPÍ HO Samozřejmě že 999 lidí z 1000 ne Protože jak jsme se na konec všichni sjednotili-rozum zvítězí nad sny(a manželky vám určitě poradí,kam ty peníze lépe investovat(až budete mít peníze,budete mít i poradce-manželky).
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: rozidel GK vs. Genesis
OK Pepan. je to Lukoil
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozidel GK vs. Genesis
áá no já to měl na jazyku
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: rozidel GK vs. Genesis
pekny auticko je videt ze jsem nikdy nebyl zastance BMW pac se mi tyhle kreace libi mnohem vic nez baworacka klasika
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: rozidel GK vs. Genesis
Viki: imho diesel se nikdy nebude hodit do sportovního auta tak jako benzín - ty rozdíly se pomalu stírají, ale pořád jsou pro sportovní (je samozřejmě otázka co to je sportovní - pro každého to může být něco jiného) zásadní. Kdybys projel za sebou 330d a 330i, tak ten rozdíl zaručeně poznáš. Jinak jsem ještě nepochopil věty, že "Samozřejmě jde slišet jen v interieru. Z výfuků se nic neline proti benzinu". Zvenku ten motor slYYYšet nejde? A co že se to line u benzínu a u dieslů ne?
Re: rozidel GK vs. Genesis
Mažu nepochopitelné pro Hawka a zpátky k tématu
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: rozidel GK vs. Genesis
Vratim sa este k tomu ci GK je ci nie je rarita. Ja jazdim 50km každý deň do práce na mojom GK a v zivote (a to auto uz mam skoro rok) a pol som nestretol ziadne iné GK!
A mymslím , že Žilina je dost velke mesto kde o zaujímave auta nie je núdza ....
A mymslím , že Žilina je dost velke mesto kde o zaujímave auta nie je núdza ....
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
Re: rozidel GK vs. Genesis
No ja v BA stretavam dve, jedno cervene pred faceliftom a druhe po facelifte cierne a 19tky ma, ale oba su 2 litre. Takze som zatial asi jedinykaliber píše:Vratim sa este k tomu ci GK je ci nie je rarita. Ja jazdim 50km každý deň do práce na mojom GK a v zivote (a to auto uz mam skoro rok) a pol som nestretol ziadne iné GK!
A mymslím , že Žilina je dost velke mesto kde o zaujímave auta nie je núdza ....
Presne pre toto som si vyberal auto, nechcel som take ako ma kazdy. To iste aj genesis, tiez tipujem ze bude tak do 50ks na slovensku a to je aj vela.
Santa Fe 2007 2.2 crdi 114kw
Lancia Lybra SW
Lancia Lybra SW