check
Moderátor: Moderátoři
Re: check
To snad nemyslite vazne. Ctete pořádně. U mne to byl spinac pod brzdovym pedalem. Pisu ze Check je kontrolka diagnostiky motoru, tudiz to muze byt cokoliv, co je do diagnostiky vyvedeno.
Co ma spinac s vykonem motoru? Celkem nic, pokud to ovsem není elektronicky propojeno.
Sepnutí spinace brzd (nahodné) pri soucasném sešlapnutém pedalu plynu, vyhodnotí diagnostika jako chybu a proto dá povel k přepnutí do nouzového režímu. Jenom mi prosim Vas netvrďte, ze vám namlouvam, ze máte všichni vadné spinače. Muže to být cokoliv, co je zavedeno do diagnostiky. U mne se porucha projevila sad 300 krát, ale zapsáno to bylo v pamětí diagnostiky jen jednou.
Co ma spinac s vykonem motoru? Celkem nic, pokud to ovsem není elektronicky propojeno.
Sepnutí spinace brzd (nahodné) pri soucasném sešlapnutém pedalu plynu, vyhodnotí diagnostika jako chybu a proto dá povel k přepnutí do nouzového režímu. Jenom mi prosim Vas netvrďte, ze vám namlouvam, ze máte všichni vadné spinače. Muže to být cokoliv, co je zavedeno do diagnostiky. U mne se porucha projevila sad 300 krát, ale zapsáno to bylo v pamětí diagnostiky jen jednou.
- Reklama
Re: check
Tatíkovy taky začal blikat check,začíná to tak od 80 km/h víš,zajimavé je,že při nízkých otáčkách problikne kontrolka on/of (tlačítko na řadíci páce-automat,a za boha si nemůžu vzpomenout co je napsané pod tím on/of) na budících vedle R,auto jede normálně.Zatím je s tím najeto asi 100 km,diagnostika motoru-žádná závada
Terracan 2.9 CRDI 110KW.r.v.2003 v automatu
- Valent2004
- **
- Příspěvky: 118
- Registrován: 17 čer 2008, 11:38
- Bydliště: Levoča
- Kontaktovat uživatele:
Re: check
Nazdar, bolo by dobre na diagnostike premerať tlak v palivovej lište. To sa dá, ale musíš to merať za jazdy najlepšie do kopca od min po max otáčky. Potom diagnostika ukazuje hodnoty tlakov paliva na jednotlivých vstrekoch. To by mohla byť taká prvotná informácia o probléme. Ďalej je treba urobiť kontrolu prepadu paliva na každom vstreku pomocou odmerných baniek. Nakoniec by som ešte skontroloval naftu v palivovom filtre, či tam nie sú špony. A niekde tu sa musí dačo nájsť.
Napíš koľko má auto km a aky je to ročník, a či ste prvý majiteľ.
Pozor na kupovanie vstrekov, aby si nekúpil vstreky do 120 kW auta a máš 110 kW auto. Nenakoduješ ich do RJ.
Napíš koľko má auto km a aky je to ročník, a či ste prvý majiteľ.
Pozor na kupovanie vstrekov, aby si nekúpil vstreky do 120 kW auta a máš 110 kW auto. Nenakoduješ ich do RJ.
Hyundai Terracan 2,9 CRDI
VW Sharan 1,9 TDi 4Motion
VW Sharan 1,9 TDi 4Motion
Re: check
Máme 110KW.r.v.2003 v automatu ,najeto 101 000 km.Napíchnout na diagnostiku je trošku problém,kamarád v servisu to dnes napíchl ale v nabídce terracan vůbec není,dal tam kia carnival (motor je stejný) a motor nevykazuje žádnou chybu
Terracan 2.9 CRDI 110KW.r.v.2003 v automatu
- ivan kuschall
- **
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 pro 2008, 19:22
Re: check
Jak říkal Valent vytáhni si trochu nafty do skleničky nech to ustát a na dně budou pilinky kovové, nebo tam strč tyčku s magnetem a uvidíš, čerpadlo je v prdeli
http.kuschall.webovastranka.cz
www.dvere-drevene.cz
www.dvere-drevene.cz
-
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: check
Tak vás, pánové, po delší době zdravím a protože se v té naší sekci nějak přestalo diskutovat(možná proto, že máte autíčka v naprostém pořádku ), rozhodl jsem se vám popsat mé poslední problémy, ale hlavně jejich řešení, pokud byste měli stejné.
Včera se mi několikrát stalo, že při prudším zkušebním přidání plynu mi náhle poklesl výkon a rozsvítila se kontrolka check- přesně tak, jak to dělá, když blbne čerpadlo. No dovedete si představit, jaké jsem měl nervy, když je teprve rok repasované. Ke všemu jsem pak navečer už nemohl ani nastartovat. Povedlo se mi to jen pomocí startovacího spraye, pak jsem zkušebně najel 10 km a bylo to v pohodě. Večer jsem ani nespal, co bude ráno, až pojedu do práce. Somozřejmě to zase blblo. Fouknul jsem asi po desátém neúspěšném nastartování spray a nechal auto na volnoběh běžet. Po dvou minutách opět zhaslo. A tak několikrát za sebou. Shodou okolností kolem mne projížděl servisák, mladý kluk, a ten mi poradil, že to může být zavzdušněné. Tak jsem načerpal balónkem - vzduch tam opravdu byl, nastaroval, jelo to, pak zase zhaslo. Když jsem to tak dělal počtvrté, všimnul jsem si, že po natlakování nafty balónkem do filtru, mi stříká pod ním nafta jako z injekční jehly, takový teňoučký proud. Tak jsem sundal filtr a zjistil, že těsnící kroužek mezi ním a čidlem je prasklý. No a při tom nastartování pak prasklinkou nasával vzduch a zavzdušnil systém, takže čidlo check reagovalo rozsvícením a totálním snížením výkonu a zhasnutím motoru. Po výměně těsnení vše opět šlape jako hodinky. Píšu to jen proto, abyste věděli, že vážné varování může být způsobeno narostou kravinou. Tak a to je vše
Jo a ještě abyste věděli, tak jsem dříve přispíval pod nickem Midar2007. Nějak mě to nešlo přihlásit, tak jsem musel změnit jméno.
Včera se mi několikrát stalo, že při prudším zkušebním přidání plynu mi náhle poklesl výkon a rozsvítila se kontrolka check- přesně tak, jak to dělá, když blbne čerpadlo. No dovedete si představit, jaké jsem měl nervy, když je teprve rok repasované. Ke všemu jsem pak navečer už nemohl ani nastartovat. Povedlo se mi to jen pomocí startovacího spraye, pak jsem zkušebně najel 10 km a bylo to v pohodě. Večer jsem ani nespal, co bude ráno, až pojedu do práce. Somozřejmě to zase blblo. Fouknul jsem asi po desátém neúspěšném nastartování spray a nechal auto na volnoběh běžet. Po dvou minutách opět zhaslo. A tak několikrát za sebou. Shodou okolností kolem mne projížděl servisák, mladý kluk, a ten mi poradil, že to může být zavzdušněné. Tak jsem načerpal balónkem - vzduch tam opravdu byl, nastaroval, jelo to, pak zase zhaslo. Když jsem to tak dělal počtvrté, všimnul jsem si, že po natlakování nafty balónkem do filtru, mi stříká pod ním nafta jako z injekční jehly, takový teňoučký proud. Tak jsem sundal filtr a zjistil, že těsnící kroužek mezi ním a čidlem je prasklý. No a při tom nastartování pak prasklinkou nasával vzduch a zavzdušnil systém, takže čidlo check reagovalo rozsvícením a totálním snížením výkonu a zhasnutím motoru. Po výměně těsnení vše opět šlape jako hodinky. Píšu to jen proto, abyste věděli, že vážné varování může být způsobeno narostou kravinou. Tak a to je vše
Jo a ještě abyste věděli, tak jsem dříve přispíval pod nickem Midar2007. Nějak mě to nešlo přihlásit, tak jsem musel změnit jméno.
Re: check
Co vy s těma autama pořád máte (špatná serie) já jezdím stále a nic
Re: check
prestal si chodit,bo si sa valal v nemocnici,tak to podechlo.hmm
Re: check
Hoši .. super ..na to jsem se těšil ..
Houpal se mi motor při volnoběhu ...najeto 148 000 ...
dnes jsem jel do Bukováku ,, to je kopec ...rosvítila se kontrolka ..ale zhasne , až po novím startu ..
Zejtra servis ,, tak uvidím ..
Houpal se mi motor při volnoběhu ...najeto 148 000 ...
dnes jsem jel do Bukováku ,, to je kopec ...rosvítila se kontrolka ..ale zhasne , až po novím startu ..
Zejtra servis ,, tak uvidím ..
Re: check
Porucha na riadiacej jednotke vstrekov? hmm.. Nechaj zrepasnut vstreky a potom by som to vyskusal ako sa to bude chovat... Ale zeby RJ? Hmm, dake divne..
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!